Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
comeback13 (Σωτηρης) Μόλις έγραψα

106 S16 2002
Ένταξη: 28 Νοέ 2018 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Νοέ 2018, 18:20:14 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
|
|
καλησπερα.λοιπον εχω ενα 106 s 16 2001 σε ακινησια απο το 2005 43000.ετοιμαζομαι να το βγαλω παλι στον δρομο και εχω ενα θεματακι.αλλαξα μπεκ,αντλια,λαδια,μπαταρια,μπουζι,δυναμο,επλυνα πεταλουδα,βαζω το αμαξι να δουλεψει και οταν ειναι κρυο αν δεν πατησω λιγο γκαζι περνει και σβηνει,αν το κρατησω 2-3 δευτερα μετα δουλευει κανονικα.οσο λειτουργει σε ολο το φασμα τον στροφων απο πισω βγαζει ασπρο καπνο και πολυ νερο και εχει κομπιαζματα στις 2000 στροφες περιπου.λαδια δεν καιει ουτε νερα ουτε αναθιμιασεις εχει.ευχαριστω πολυ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Νοέ 2018, 21:26:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα έλεγα μοτεράκι πεταλούδας για το πρόβλημα με τις στροφές, και πολλαπλασιαστής για τον καπνό, σε συνδιασμό ότι το(α) καζανάκι(α) της εξάτμισης έχουν γεμίσει νερά!!!
Επίσης θα έκανα και μεγάλο σέρβις για να αλλάξω ρουλεμάν, σετ χρονισμού και αντλία νερού... και καθάρισμα το ρεζερβουάρ...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
comeback13 (Σωτηρης) Μόλις έγραψα

106 S16 2002
Ένταξη: 28 Νοέ 2018 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Νοέ 2018, 23:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Θα έλεγα μοτεράκι πεταλούδας για το πρόβλημα με τις στροφές, και πολλαπλασιαστής για τον καπνό, σε συνδιασμό ότι το(α) καζανάκι(α) της εξάτμισης έχουν γεμίσει νερά!!!
Επίσης θα έκανα και μεγάλο σέρβις για να αλλάξω ρουλεμάν, σετ χρονισμού και αντλία νερού... και καθάρισμα το ρεζερβουάρ... |
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.δεν το ανέφερα αλλα εχω αλλάξει σετ χρονισμου skf και αντλια μαζι.και το νρεποζιτο εχει πλυθει και το εχω φουλ 100αρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Νοέ 2018, 20:25:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα μάλλον μένουμε στο μοτέρ πεταλούδας ή/και μοτέρ ρελαντί καθώς και στην αυξημένη υγρασία στην εξάτμιση... 
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
comeback13 (Σωτηρης) Μόλις έγραψα

106 S16 2002
Ένταξη: 28 Νοέ 2018 Δημοσιεύσεις: 25 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Δεκ 2018, 23:17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | Άρα μάλλον μένουμε στο μοτέρ πεταλούδας ή/και μοτέρ ρελαντί καθώς και στην αυξημένη υγρασία στην εξάτμιση...  | αδερφε το προβλημα λύθηκε.ηταν η φούσκα ψυκτικου η Αλλιώς αισθητήρας ψυχρης.αλλαχτηκε και στις 3 ωρες τον εκαψε.μου.είπε ο μηχανικός για ποντικι οτι έκοψε καλωδια.τελικα μεσα στο σπιράλ της πλεξουδας ειχε τουλάχιστον μισο λιτρο νερο και βραχυκύκλωνε τα καλωδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Δεκ 2018, 16:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστά... την είχα ξεχάσει αυτή... Και τέτοια έχω αλλάξει σε μένα... 
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|