PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα με ηλιοροφή 206 xs του 2000
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάϊ 2012, 13:34:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και από μένα! Δυστυχώς και η δική μου ηλιοροφή κόλλησε ανοιχτή χθες το μεσημέρι. Πέρυσι τέτοιο καιρό είχε ξανακολλήσει, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Την προηγούμενη φορά με διώξανε κυριολεκτικά από 5 συνεργεία, δε θέλανε να το αναλάβουν, και τελικά ο μοναδικός που το ανέλαβε μου άλλαξε όλη την ηλιοροφή και το μοτέρ, όλα μεταχειρισμένα, σύνολο γύρω στα 600 ευρώ με τα εργατικά. Δε σκοπεύω να δώσω πάλι τόσα, δεν τα έχω κιόλας. Πάντως αυτό που έχω καταλάβει από την περσινή εμπειρία μου είναι ότι πολύ δύσκολα βρίσκει κανείς κομμάτια από ηλιοροφή σε μάντρες. Πέρυσι έφαγα όλη την Αττική και όλοι μου λέγανε το ίδιο πράγμα, "εγώ τι θα την κάνω μισή μετά, μόνο ολόκληρη μπορώ να τη δώσω". Από την άλλη, μόνο το μοτέρ καινούριο από την Peugeot παίζει να σου κοστίσει το ίδιο με το να πάρεις ολόκληρη την ηλιοροφή, μαζί με το μοτέρ, μεταχειρισμένη (κόστος περίπου 250-350 ευρώ στις μάντρες που είχα ψάξει). Προφανώς πιάστηκα κορόιδο.

Τώρα, σαν λύση ανάγκης, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να ξεβιδώσετε και να βγάλετε τα δύο πλευρικά πλαστικά που υπάρχουν στην μπροστινή μεριά του τζαμιού (αριστερά και δεξιά). Είναι πανεύκολο, δε χρειάζεται να τρέχετε σε συνεργείο. Αυτά κρατάνε το τζάμι πάνω στους οδηγούς, οι οποίοι κυλάνε πάνω στις ράγες. Μην προσπαθήσετε να την κλείσετε με το ζόρι, γιατί ίσως προκαλέσετε ζημιά στο μοτέρ. Μόλις βγάλετε τα πλαστικά, το τζάμι θα ελευθερωθεί και θα μπορέσετε να το κλείσετε χειροκίνητα. Φυσικά δεν είναι και για χόρταση, στην πρώτη ανηφόρα θα δείτε ότι το τζάμι λόγω βάρους ίσως ανοίξει 1-2 πόντους. Αλλά είναι καλύτερο από το να αφήσετε το αμάξι με την οροφή ανοιχτή, ειδικά αν βρέχει. Με το τζάμι ελεύθερο, μπορείτε επίσης να δείτε τους δύο οδηγούς. Δυστυχώς απ' ο,τι έχω καταλάβει στραβώνουν εύκολα, εμένα έχουν σχεδόν διαλυθεί και οι δύο. Βέβαια δεν είχα δει και σε τι κατάσταση ήταν όταν μου την εγκατέστησαν πέρυσι. Πάντως φαίνεται να είναι το στάνταρ πρόβλημα. Ευτυχώς όμως υπάρχουν στο eBay αρκετά φτηνοί, αν και ακόμα δεν ξέρω πώς να τους αντικαταστήσω:

http://www.ebay.com/itm/Peugeot-206-sunroof-repair-kit-/130696433008?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6e1d4d70#ht_1535wt_1163

Τώρα για το μοτέρ. Απ' ο,τι μου είχε πει ένας ηλεκτρολόγος, αυτά πολύ δύσκολα καίγονται. Συνήθως καίγεται η ασφάλεια που έχουν ή σπάει το γρανάζι τους από την υπερπροσπάθεια (είναι πλαστικό). Τα μοτέρ που κυκλοφορούν είναι δύο και ξεχωρίζουν από ένα χρωματιστό δαχτυλίδι που έχουνε εξωτερικά, το οποίο στα παλιότερα είναι πορτοκαλί και στα μεταγενέστερα (2002+ νομίζω) πράσινου χρώματος. Η μόνη διαφορά που έχουν είναι ότι τα παλιότερα δεν έχουν τη σκάλα που στο βιβλίο οδηγιών αναφέρεται ως "θέση άνεσης" ή κάπως έτσι. Δηλαδή η οροφή δε σταματάει μόνη της λίγο μετά τη μέση, αλλά πηγαίνει ντουγρού μέχρι να τερματίσει. Κατά τ' άλλα μπαίνουν σε όλες τις ηλιοροφές χωρίς πρόβλημα, εμένα π.χ. είχε το καινούριο και επειδή δεν έβρισκα, έβαλα τελικά το παλιό (κόστος 70-150 ευρώ στις μάντρες). Στο δικό μου μοτέρ είχε σπάσει το γρανάζι, αλλά τότε δεν είχα βρει να το αντικαταστήσω και τελικά το πούλησα χαλασμένο. Απ' ο,τι βλέπω τώρα υπάρχει και γρανάζι στο eBay:

http://www.ebay.com/itm/Peugeot-206-sunroof-repair-kit-sunroof-motor-gear-/130696433056?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6e1d4da0#ht_1654wt_1163

Από τη στιγμή που θα βάλετε νέο μοτέρ επάνω, το μόνο που θα χρειαστεί είναι μια ρύθμιση για να μην πάει πολύ πίσω και πάρει σβάρνα την κεραία. Αυτό δεν ξέρω πώς γίνεται, μου το έκανε ο ηλεκτρολόγος. Ελπίζω να βοήθησα και να μην την πατήσει κι άλλος σαν εμένα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάϊ 2012, 18:58:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα και μιας και είχε και πρόσφατο ποστ αυτό να σας πω και εγώ το πρόβλημα μου μήπως έχετε κάποια λύση ή έστω κάποια εκτίμηση όσον αφορά το κόστος επισκευής.

Έχω πρόβλημα (όπως δηλώνει και το θέμα) με την ηλιοροφή. Το μοτέρ δουλεύει κανονικά στο άνοιγμα (δηλαδή με το κουμπί μπορώ να ανοίξω την ηλιοροφή) αλλά στο κλείσιμο θέλει χέρι... Όταν πάω να κλείσω την ηλιοροφή το μοτέρ ακούγεται οτι "κάνει μια προσπάθεια να την κλείσει" αλλά σαν να κολλάει κάπου και δε μπορεί.

Τα φώτα σας παρακαλώ αν έχετε την καλοσύνη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 21:01:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηδέν θα είναι το κόστος κατασκευής κατά τη γνώμη μου! Δοκίμασε να γρασάρεις τις ράγες, γιατί μάλλον κάπου φρακάρουν τα γαντζάκια και το μοτέρ δεν έχει δύναμη να τα ξεκολλήσει!

Μιας και μόλις σήμερα το έκανα, τα γράφω για να υπάρχουν και εύχομαι να είναι αχρείαστα...

Το όλο σύστημα δουλεύει ως εξής: Πάνω από τον ουρανό υπάρχουν δύο οδοντωτά σύρματα (ντίζες). Πάνω από την πλαφονιέρα (εκεί που είναι ο διακόπτης και το φως της καμπίνας) βρίσκεται το μοτέρ της ηλιοροφής. Αυτό έχει ένα μικρό εξωτερικό γραναζάκι, το οποίο γαντζώνει πάνω στις ντίζες και τις κινεί προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση. Στη μια άκρη της κάθε ντίζας υπάρχει ένα γαντζάκι, το οποίο κινείται πάνω στη ράγα. Τα δύο αυτά γαντζάκια κινούν το τζάμι μπρος-πίσω, ανάλογα με την κατεύθυνση που δίνει το μοτέρ στις ντίζες. Το τμήμα της κάθε ντίζας που περισσεύει, αποθηκεύεται σε ένα σωληνάκι. Αυτό είναι όλο κι όλο.

Για να βγουν οι ράγες, θέλει ξεκούμπωμα σε όλες τις κολώνες, καθώς και ξεβίδωμα στις χειρολαβές και στα σκιάδια ηλιοπροστασίας, προκειμένου να αφαιρεθεί ο ουρανός (με προσοχή μην τσακίσει). Τέλος, θέλει ξεβίδωμα και ο μηχανισμός που συγκρατεί το συρταρωτό σκιάδιο που βρίσκεται κάτω από το τζάμι. Εξωτερικά δε χρειάζεται καμία επέμβαση ευτυχώς!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 16:27:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά βάλαμε τις ντίζες και αλλάξαμε μοτέρ με ένα φίλο, αλλά το μοτέρ τερματίζει πριν καν το μέσο της διαδρομής και δεν πάει άλλο πίσω, με αποτέλεσμα η οροφή να ανοίγει 5 δάχτυλα μόνο! Ξέρει κανείς πώς ρυθμίζεται η διαδρομή που θα κάνει; Πρέπει απλά να βάλω τις ντίζες στο σωστό σημείο ώστε να τερματίζει το μοτέρ στο τέλος της διαδρομής ή μήπως θέλει κάποια άλλη ρύθμιση; Αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει γιατί φοβάμαι μην κάνω καμιά ζημιά και τρέχω πάλι από την αρχή... Ευχαριστώ!!

Edit: Τελικά η ρύθμιση του μοτέρ ήταν πάρα πολύ εύκολη υπόθεση. Απλά πατάς το διακόπτη μέχρι να τερματίσει το μοτέρ στο άνοιγμα (χωρίς να το έχεις γαντζώσει πάνω στις ντίζες). Στη συνέχεια τραβάς το τζάμι (αφού το συνδέσεις με τους οδηγούς) μέχρι εκείνο το σημείο περίπου που θυμάσαι ότι τερμάτιζε όταν δούλευε η οροφή (όχι μέχρι να πάει τέρμα πίσω, γιατί δεν έχει κάποιο "στοπ" και θα σταματήσει όταν βρει στην κεραία). Τέλος βιδώνεις το μοτέρ στη θέση του και αρχίζεις να κλείνεις την οροφή λίγο-λίγο. Αν κλείσει κανονικά και το μοτέρ σταματήσει να δίνει, τότε το έχεις ρυθμίσει σωστά. Αν σταματήσει το μοτέρ πριν κλείσει εντελώς η οροφή, τότε πρέπει να φέρεις το τζάμι λίγο πιο μπροστά και να ξαναδοκιμάσεις. Αυτό είναι όλο!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vec (Θοδωρής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16V) Dyn (2006)

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 13:01:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά, σπάσαν και σε εμένα οι οδηγοί που τραβάνε την ηλιοροφή, δηλαδή αυτά τα πλαστικά
http://www.turkeyautospareparts.com/Catalogue/9/Group/100004/SubGroup/158/PageNo/1
ή
http://www.ebay.com/itm/Peugeot-206-sunroof-repair-kit-/130696433008?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6e1d4d70#ht_1535wt_1163

Για να τα αντικαταστήσω πρέπει να κατεβάσω τον ουρανό ή γίνεται και από πάνω;
Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gpol86 (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8v) XS (2002)

Ένταξη: 19 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2012, 01:58:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν οι οδηγοί είναι πλαστικοί, δε νομίζω να μπορέσεις να τους αντικαταστήσεις... Πάνε σετ με τις ντίζες και είναι κολλημένοι επάνω! Είχα παραγγείλει κι εγώ αυτούς τους μεταλλικούς από eBay, αλλά ακόμα και σ' ένα μηχανουργείο που πήγα εδώ κοντά, μου είπαν ότι δεν παίζει να κάνουν πατέντα... Οπότε, καλύτερα μη μπεις στον κόπο, γιατί το πιθανότερο είναι να περιμένεις μέχρι να έρθουν και τελικά να ξενερώσεις!

Η σίγουρη λύση είναι καινούριο σετ ντίζες (γύρω στα 70€ από την Peugeot). Όταν τις πήρα εγώ πριν κανένα δίμηνο τις είχαν διαθέσιμες στα κεντρικά τους και τις παρέλαβα την επόμενη μέρα.

Τώρα για την αντικατάσταση, νομίζω πως δε γίνεται χωρίς να κατεβάσεις ουρανό, καθώς θα πρέπει να απελευθερώσεις πρώτα το μοτέρ (κάτω από την πλαφονιέρα), για να μπορέσεις να τις τραβήξεις έξω χωρίς να του κάνεις ζημιά. Επίσης η κάθε ντίζα βγαίνει από το τέλος της ράγας στο πίσω μέρος αν θυμάμαι καλά, δηλαδή υπολόγισε περίπου στο σημείο που βρίσκονται τα πίσω καθίσματα... Πρόσβαση στις ράγες έχεις μόνο αν κατεβάσεις το σκιάδιο της ηλιοροφής και μάλλον θα χρειαστεί να τις κατεβάσεις και αυτές για να μπορέσεις να αλλάξεις άνετα τις ντίζες. Εγώ αυτή τη διαδικασία ακολούθησα. Ίσως να υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος! Αλλά εντάξει, 2-3 ωρίτσες δουλειά είναι συνολικά και γλιτώνεις 150 ευρώ εργατικά (τόσο μου είχαν ζητήσει την πρώτη φορά που χάλασε)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vec (Θοδωρής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16V) Dyn (2006)

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2012, 15:25:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ gpol86.

Όντως πλαστικοί είναι οι οδηγοί. Να σου πω την αλήθεια όπως το περιγράφεις μου φαίνεται αρκετά μεγάλη δουλειά, οπότε το αφήνω ως έχει. Δηλαδή με το ένα χέρι πατάω το διακόπτη και με το άλλο τραβάω/σπρώχνω το γυαλί ώστε να μην καβαλάει. Και όσο αντέξει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
206 sun (konstantinos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1,4

Ένταξη: 17 Μάϊ 2018
Δημοσιεύσεις: 1
Τόπος: MYKONOS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάϊ 2018, 14:30:17    Θέμα δημοσίευσης: ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδια και εγω προβλημα με την οροφη, ξερει να μου πει καποιος αν μπορο να βρο καπου μανιουαλ για να δο πως λυνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2018, 21:06:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποιος οδηγός για να σου δείχνει το λύσιμο δύσκολα υπάρχει, προσπάθησε να κάνεις εικόνα τις οδηγίες παραπάνω... Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 20:48:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα
Πρέπει να κατεβάσεις των ουρανό και από μέσα έχει βίδες


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0525s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on