Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 14:37:19 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 207 rc πρόβλημα με τρέμουλο |
|
|
Καλησοερα σε ολους. Συγγνωμη που ανοιγω θεμα αλλα θελω τα φωτα σας. Εχω βρει ενα 207 rc του 2009 το οποιο ο ιδιοκτητης μου λεει οτι παρουσιάζει που κ που τρέμουλο, το οποιο αν σβησεις κ ξαναναψεις το αμαξι φευγει. Πιθανη βλαβη λεει ειναι η 2η τρομπα βενζινης π βρισκεται στο μοτερ. Ειχε κανεις το ιδιο θεμα? Οντως έχει 2 τρομπες βενζινης?
Ευχαριστω εκ των προτερων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 16:00:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oντως εχει 2 αντλιες,μια αντλια υψηλης κοστος περιπου τα 500 ευρω,και μια βυθιζομενη στο ρεζερβουαρ κοστος περιπου τα 200-250 εαν δεν κανω λαθος.
Μπορεις σε ενα διαγνωστικο της peugeot να τσεκαρεις ποια μπορει να φταιει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 16:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπαρχει περίπτωση ομως μια να δουλεύει και μια όχι? Και να το κανει οποτε του καπνίσει? Λεω μηπως οφείλεται σε θέμα καθαρισμού της τρομπας υψηλης πιεσης? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 16:58:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαφως και μπορει να το κανει οποτε θελει.
Κοιτα απο προσωπικη εμπειρια με 207 rc θα σου πω οτι εαν δουλευει 100αρα δεν βγαζει θεματα με τις αντλιες,φυσικα εχει να κανει κα με τα χλμ που εχει κανει το αμαξι.
Σε ενα διαγνωστικο θα δεις τι συμβαινει εν λειτουργια τι πιεσεις κλπ δινει η αντλια.Αυτο παντως που λες σαν συμπτωμα μπορει να ειναι οτιδηποτε,μπεκ,αισθητηρες λαμδα,πεταλουδα,προμηνυμα πολλαπλασιαστη οτιδηποτε μπορει ακομα κι ενα κολλαρο να παιρνει αερα.
Οποτε μην πας στα κουτουρου δες σε διαγνωστικο για να αποκλεισεις τσαμπα αλλαγη ανταλλακτικων.
Μπορει να ειναι ζημια των 20 ευρω μπορει και των 500.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:04:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω γισ τις απαντησεος σου. Τα χλμ ειναι 132000 δεν ξερω αν ειναι πολλα για να κοιταξω κ αλλα πραγματα. Μιλησα πριν λιγο με τον άνθρωπο κ μ ειοε οτι η ιδια η πεζο του ειπεωκατα 90% ειναι η αντλια υψηλής συμφωνα με το διαγνωστικο. Το υπολοιπο 10% θα το παίξουν στα ζαρια μαλλον 😏😏😏.
Σε αυτα τα χλμ τι σερβις πρέπει να κανω για να ειμαι καλυμμένος κ τι πρεπει αλλο να κοιταξω για να μην πληρώσω 2 αμαξια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:14:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα συνηθως στην πεζω το ευκολο ειναι αντλια υψηλης (500 ευρω γαρ)
Κοιτας το ιστορικο του αυτοκινητου και κρινεις για τη γενικοτερη κατασταση.
Πχ εχει αλλαξει σετ χρονισμου?
Η τουρμπινα του ειναι οκ?
Καιει λαδια?
Θεωρω οτι θα χρειαστεις ενα καλο συνεργειο να το τσεκαρει και να σε κατατοπισει.Ολα τα μοτερ νεας τεχνολογιας (αμεσου ψεκασμου κλπ) παρουσιαζουν λιγο εως πολυ τα ιδια θεματα οποιασδηποτε φιρμας.
Ολα εχουν να κανουν με τη σωστη χρηση και τη σωστη συντηρηση.
Εχω δει σπασμενα rc και και με διαλυμενες τουρμπινες στα 50-60000 χλμ.
Εχω δει ομως και τουρμπινες στα 150000χλμ να δουλευουνε μια χαρα.
Η δικη μου στο πρωτο rc χρειαστηκε service στα 190000 χλμ.
Ολα ειναι θεμα χρησης και δεν υπαρχει κανονας,το ιδιο φυσικα ισχυει σε ολα τα αντιστοιχα του γκρουπ της Vag πχ (leon,octavia,golf κλπ)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επισκευη ή η αντικατάσταση της τουρμπονας ποσο στοιχίζει?
Απλα ξεκιμησαμε με το ενα θεμα δεν θελω στο τελος να βγουν καμια 10 αρια και να ψάχνομαι. Καταλαβαινω κ συμφωνω οτι εμεις παιζουμε το σημαντικοτερο ρολο στη πορεια ενος αυτοκινητου. Προσπαθω να μαθω οσοα περισσότερα μπορω ωστε να ξερω κ τι να κοιταξω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα σερβις της τουρμπινας ξεκιναει απο 250-300 ευρω (οχι διαλυμενη)
Εγω ειχα αλλαξει και μαντεμι με καινουργιο γνησιο ειχε παει 500 ευρω,μαζι με αξονακια.
Καινουργια εαν κι εχω καιρο να κοιταξω θεωρω οτι στο εμποριο μπορεις να βρεις 800-1000 ευρω.
Δες με το χρονισμο τι παιζει,δες ποσα λαδακια καιει,εχει εξτρα? εχει προγραμμα?
η τουρμπινα εχει μαυριλα απο πανω?εχει λυσει ποτε καπακι για καθαρισμα?
αλλαζει μπουζι συχνα?
Ειναι παρα πολλα πρεπει να πας σε ενα συνεργειο που τα γνωριζει τα 207.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευτυχως ειναι μαμα δεν φοραει κατι εξτρα. Οσο για τα υπόλοιπα οα θα τα κοιταξω πριν προβω σε αγορά. Οσο για τα καθαρισμο που λες ειναι για τα καταλοιπα της βενζινης(καρβουνιασμα) που θέλει καθαροσμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι μιλαω για τις επικαθησεις στις βαλβιδες λογω αμεσου ψεκασμου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:42:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πλεον ολα αυτα λυνονται μεσω του καθαρισμου με ορθό-υδρογόνο αν εχεις ακουσει. Καθαριζεται ολος ο θαλαμος καυσης εισαγωγη κ εξαγωγη. Το θεμα ειναι να μην εχουν μηχανικη βλαβη ηδη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris13899 έγραψε: | Πλεον ολα αυτα λυνονται μεσω του καθαρισμου με ορθό-υδρογόνο αν εχεις ακουσει. Καθαριζεται ολος ο θαλαμος καυσης εισαγωγη κ εξαγωγη. Το θεμα ειναι να μην εχουν μηχανικη βλαβη ηδη |
Συγγνώμη αλλά αν δεις πως γίνονται οι βαλβίδες, όχι με υδρογόνο δεν καθαρίζουν. Ούτε με σφυρί και καλέμι δεν φεύγουν αυτά από πάνω.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Chris13899 (Xristos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 18 Μάρ 2018 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάρ 2018, 17:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μιλησα για απλο υδρογονο. Μιλησα για ορθο υδρογονο. Ξερω καλα κ πως ειναι κ ποσο καθαριζονται. Αν θα δεις ή θα δοκιμασεις θα καταλαβεις τη διαφορα. Μιλαω εκ πειρας μια κ ειμαι γενικος αντιπροσωπος τετοιου μηχανήματος (ελληνικης κατασκευης κ πατέντας) σε ολοκληρξ τη Κυπρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|