Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stavrosthira7 (Σταύρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001
Ένταξη: 13 Οκτ 2017 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 19:22:50 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη παραφλου σε Peugeot 106 Rallye(16V) 2001 |
|
|
Καλησπερα παιδια!Επειδη εχω να αλλαξω το παραφλου στο ψυγειο νερου καπου 40.000 χιλιομετρα και αρχιζει και μου βγαζει βρωμια τωρα στο νερο και στην ταπα του ψυγειου καφε βρωμια και θελω να τα αλλαξω.Λεω να λυσω το κατω κολαρο να φυγουν ολα,μετα να βαλω το λαστιχο μεσα να ξεπληθει και να βαλω καινουριο υγρο.Μπορειτε να μου πειτε τη διαδικασια και ποσο παραφλου και νερο να βαλω για να μη κανω τιποτα λαθος?Ευχαριστω εκ των προτερων!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 21:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γρήγορη μετάφραση από το Haynes Manual:
Με το δοχείο διαστολής ανοιχτό
ανοίγεις όλα τα σημεία εξαέρωσης, δηλαδή
1.Σωλήνα καλοριφέρ ( στην πίσω δεξιά πλευρά του μοτέρ)
2. Θερμοστάτη
3. Αριστερή πλευρά ψυγείου
Ορισμένοι από τους σωλήνες του κυκλώματος, είναι ψηλότερα από το στόμιο του δοχείου διαστολής, οπότε θα πρέπει να προσαρμοστεί στο δοχείο διαστολής ένα δοχείο τροφοδοσίας, του οποίου το στόμιο θα είναι ψηλότερα από τους σωλήνες του κυκλώματος
( το ιδανικό είναι να το κάνεις έτσι, είναι λιγάκι δύσκολο να βρεις/φτιάξεις τέτοιο δοχειάκι, γιατί πρέπει να μην χάνει όταν εφαρμόζει στο στόμιο του δοχείου διαστολής. Μπορείς αντί γι αυτό να κάνεις το εξής: σήκωσε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σε τριποδάκια, ώστε να φτάσει το στόμιο του δοχείου διαστολής ψηλότερα από τους σωλήνες του κυκλώματος. Εγώ έτσι το κάνω και δουλεύει θαυμάσια).
Με ή χωρίς λοιπόν το δοχείο τροφοδοσίας, αρχίζεις να γεμίζεις το κύκλωμα ( ελπίζω να βάλεις παραφλού όχι τίποτα παλιόνερα έτσι; ), θα αρχίσει να τρέχει παραφλού από κάθε ένα σημείο εξαέρωσης που άνοιξες πριν, αρχίζοντας από το χαμηλότερο.
Μόλις δεις ότι στο χαμηλότερο σημείο εξαέρωσης σταματήσουν να βγαίνουν φυσαλίδες και βγαίνει συνεχή ροή το παραφλού, σφίγγεις και κλείνεις το σημείο. Συνεχίζεις ομοίως στο αμέσως επόμενο σημείο εξαέρωσης έως ότου κάνεις και τα τρία.
Αν χρησιμοποιήσεις δοχείο τροφοδοσίας, η σειρά σφιξίματος των σημείων εξαέρωσης είναι: ψυγείο, θερμοστάτης, καλοριφέρ. Αν όχι, δες με το μάτι ποιο θα είναι το χαμηλότερο και ξεκίνα από αυτό ( δεν το θυμάμαι ακριβώς, λογικά πρέπει πρώτα να σφίξεις την εξαέρωση στο σωληνα καλοριφέρ, μετά στο θερμοστάτη και τέλος στο ψυγείο).
Μετά προσέχοντας να είναι γεμάτο το δοχείο διαστολής ( αν έχεις δοχείο τροφοδοσίας θα πρέπει να έχει πάντα μισό λίτρο μέσα περίπου), βάζεις μπροστά το μοτέρ και το λειτουργείς ανεβάζοντας λιγάκι στροφές ( όχι πάνω από 2000 όμως), μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ και να κλείσει αμέσως μετά.
Κατόπιν σβήνεις το μοτέρ, περιμένεις να κρυώσει και αφαιρείς το δοχείο τροφοδοσίας. Αν δεν χρησιμοποιήσεις δοχείο τροφοδοσίας, απλά φρόντισε όταν βάλεις μπροστά να έχει αρκετό παραφλού το δοχείο διαστολής (τουλάχιστον στο άνω σημάδι) και συμπλήρωνε ανάλογα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Όταν κρυώσει το μοτέρ, κάνεις έναν τελικό έλεγχο στάθμης του παραφλού στο δοχείο διαστολής και για τυχόν άλλες διαρροές στο κύκλωμα, αν έχεις σκαλίσει κάτι άλλο εκεί
Υ.Γ. Τι έκανες με τα ψευτοκάπακα;;
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stavrosthira7 (Σταύρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001
Ένταξη: 13 Οκτ 2017 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 21:26:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Γρήγορη μετάφραση από το Haynes Manual:
Με το δοχείο διαστολής ανοιχτό
ανοίγεις όλα τα σημεία εξαέρωσης, δηλαδή
1.Σωλήνα καλοριφέρ ( στην πίσω δεξιά πλευρά του μοτέρ)
2. Θερμοστάτη
3. Αριστερή πλευρά ψυγείου
Ορισμένοι από τους σωλήνες του κυκλώματος, είναι ψηλότερα από το στόμιο του δοχείου διαστολής, οπότε θα πρέπει να προσαρμοστεί στο δοχείο διαστολής ένα δοχείο τροφοδοσίας, του οποίου το στόμιο θα είναι ψηλότερα από τους σωλήνες του κυκλώματος
( το ιδανικό είναι να το κάνεις έτσι, είναι λιγάκι δύσκολο να βρεις/φτιάξεις τέτοιο δοχειάκι, γιατί πρέπει να μην χάνει όταν εφαρμόζει στο στόμιο του δοχείου διαστολής. Μπορείς αντί γι αυτό να κάνεις το εξής: σήκωσε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σε τριποδάκια, ώστε να φτάσει το στόμιο του δοχείου διαστολής ψηλότερα από τους σωλήνες του κυκλώματος. Εγώ έτσι το κάνω και δουλεύει θαυμάσια).
Με ή χωρίς λοιπόν το δοχείο τροφοδοσίας, αρχίζεις να γεμίζεις το κύκλωμα ( ελπίζω να βάλεις παραφλού όχι τίποτα παλιόνερα έτσι; ), θα αρχίσει να τρέχει παραφλού από κάθε ένα σημείο εξαέρωσης που άνοιξες πριν, αρχίζοντας από το χαμηλότερο.
Μόλις δεις ότι στο χαμηλότερο σημείο εξαέρωσης σταματήσουν να βγαίνουν φυσαλίδες και βγαίνει συνεχή ροή το παραφλού, σφίγγεις και κλείνεις το σημείο. Συνεχίζεις ομοίως στο αμέσως επόμενο σημείο εξαέρωσης έως ότου κάνεις και τα τρία.
Αν χρησιμοποιήσεις δοχείο τροφοδοσίας, η σειρά σφιξίματος των σημείων εξαέρωσης είναι: ψυγείο, θερμοστάτης, καλοριφέρ. Αν όχι, δες με το μάτι ποιο θα είναι το χαμηλότερο και ξεκίνα από αυτό ( δεν το θυμάμαι ακριβώς, λογικά πρέπει πρώτα να σφίξεις την εξαέρωση στο σωληνα καλοριφέρ, μετά στο θερμοστάτη και τέλος στο ψυγείο).
Μετά προσέχοντας να είναι γεμάτο το δοχείο διαστολής ( αν έχεις δοχείο τροφοδοσίας θα πρέπει να έχει πάντα μισό λίτρο μέσα περίπου), βάζεις μπροστά το μοτέρ και το λειτουργείς ανεβάζοντας λιγάκι στροφές ( όχι πάνω από 2000 όμως), μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ και να κλείσει αμέσως μετά.
Κατόπιν σβήνεις το μοτέρ, περιμένεις να κρυώσει και αφαιρείς το δοχείο τροφοδοσίας. Αν δεν χρησιμοποιήσεις δοχείο τροφοδοσίας, απλά φρόντισε όταν βάλεις μπροστά να έχει αρκετό παραφλού το δοχείο διαστολής (τουλάχιστον στο άνω σημάδι) και συμπλήρωνε ανάλογα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Όταν κρυώσει το μοτέρ, κάνεις έναν τελικό έλεγχο στάθμης του παραφλού στο δοχείο διαστολής και για τυχόν άλλες διαρροές στο κύκλωμα, αν έχεις σκαλίσει κάτι άλλο εκεί
Υ.Γ. Τι έκανες με τα ψευτοκάπακα;; | Γιωργο σ'ευχαριστω.Πραγματικα με εχεις βοηθησει παρα πολυ! Αυριο θα το κανω..μου το εξηγησες αναλυτικοτατα.Εννοειται θα χρησιμοποιησω μονο παραφλου.Με τα ψευτοκαπακα εκανα ακριβως αυτο που μου ειπες πολυ προσεκτικα καθαρισα και τις δυο επιφενειες,κολλησα τις φλαντζες πανω στη φλαντζοκολλα(εβαλα ακριβως οσο χρειαζοταν)..τοποθετησα ξανα και βιδωσα κυκλικα και ολα τελεια!Εσφιξα οσο επρεπε και κομπλε.Επλυνα και σε πλυντηριο ολο το μοτερ και αστραφτουν ολα,δε ξαναχασε ενω δακρυζε πριν.Μου το εξηγησες ακριβως για μια περιποιημενη δουλεια.Και παλι σε ευχαριστω με εσωσες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 12:39:42 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη παραφλου σε Peugeot 106 Rallye(16V) 2001 |
|
|
stavrosthira7 έγραψε: | Καλησπερα παιδια!Επειδη εχω να αλλαξω το παραφλου στο ψυγειο νερου καπου 40.000 χιλιομετρα και αρχιζει και μου βγαζει βρωμια τωρα στο νερο και στην ταπα του ψυγειου καφε βρωμια και θελω να τα αλλαξω. |
Εγώ κόλλησα στο "καφέ βρομιά"... νομίζω ότι έχεις αρχίσει να έχεις πρόβλημα με τις φλάντζες...
Εκτός κι αν είναι σκουριά, οπότε να αλλάξεις και τρόμπα νερού που θα έχει νέο ανόδιο...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stavrosthira7 (Σταύρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001
Ένταξη: 13 Οκτ 2017 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 14:23:48 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη παραφλου σε Peugeot 106 Rallye(16V) 2001 |
|
|
Hellas4x4 έγραψε: | stavrosthira7 έγραψε: | Καλησπερα παιδια!Επειδη εχω να αλλαξω το παραφλου στο ψυγειο νερου καπου 40.000 χιλιομετρα και αρχιζει και μου βγαζει βρωμια τωρα στο νερο και στην ταπα του ψυγειου καφε βρωμια και θελω να τα αλλαξω. |
Εγώ κόλλησα στο "καφέ βρομιά"... νομίζω ότι έχεις αρχίσει να έχεις πρόβλημα με τις φλάντζες...
Εκτός κι αν είναι σκουριά, οπότε να αλλάξεις και τρόμπα νερού που θα έχει νέο ανόδιο... | Αντωνη θα αλλαξω το παραφλου με καινουριο να καθαρισει το κυκλωμα και αν δω και συνεχιζει να βγαζει αυτη τη καφε βρωμια μετα θα δω τι αλλο γινεται,γιατι την τρομπα νερου την αλλαξα πριν λιγο καιρο που αλλαξα ιμαντα χρονισμου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 15:59:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη παραφλου σε Peugeot 106 Rallye(16V) 2001 |
|
|
stavrosthira7 έγραψε: | Hellas4x4 έγραψε: | stavrosthira7 έγραψε: | Καλησπερα παιδια!Επειδη εχω να αλλαξω το παραφλου στο ψυγειο νερου καπου 40.000 χιλιομετρα και αρχιζει και μου βγαζει βρωμια τωρα στο νερο και στην ταπα του ψυγειου καφε βρωμια και θελω να τα αλλαξω. |
Εγώ κόλλησα στο "καφέ βρομιά"... νομίζω ότι έχεις αρχίσει να έχεις πρόβλημα με τις φλάντζες...
Εκτός κι αν είναι σκουριά, οπότε να αλλάξεις και τρόμπα νερού που θα έχει νέο ανόδιο... | Αντωνη θα αλλαξω το παραφλου με καινουριο να καθαρισει το κυκλωμα και αν δω και συνεχιζει να βγαζει αυτη τη καφε βρωμια μετα θα δω τι αλλο γινεται,γιατι την τρομπα νερου την αλλαξα πριν λιγο καιρο που αλλαξα ιμαντα χρονισμου. |
Άρα δεν είναι σκουριά αυτό!!! δεν είναι μάλλον καλό σημάδι... Καλύτερα να μας πουν και κάποιοι πιο έμπειροι...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 18:51:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ θα σου πρότεινα να ακυρώσεις το ψυγείο λαδιού γιατί έχω δει σε πολλά διαροη από τον εναλακτη που έχει ...εντελώς πρόχειρα απλά βγάλε τα σωληνάκια που έχει η διακλάδωση στο.παω κολάρο του ψυγείου και ένωσε τα μεταξύ τους με καμία μουφα....το είχα δει το ίδιο φαινόμενο και σε σξαραλλα πελατών αλλά και στο δικό μου.... 2 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stavrosthira7 (Σταύρος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001
Ένταξη: 13 Οκτ 2017 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Νοέ 2017, 20:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | εγώ θα σου πρότεινα να ακυρώσεις το ψυγείο λαδιού γιατί έχω δει σε πολλά διαροη από τον εναλακτη που έχει ...εντελώς πρόχειρα απλά βγάλε τα σωληνάκια που έχει η διακλάδωση στο.παω κολάρο του ψυγείου και ένωσε τα μεταξύ τους με καμία μουφα....το είχα δει το ίδιο φαινόμενο και σε σξαραλλα πελατών αλλά και στο δικό μου.... 2 | Σ'ευχαριστω Γιαννη θα το λαβω υποψη μου γιατι ειχα ακουσει πιο παλια τετοια περιπτωση σαν αυτη που ανεφερες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|