PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Διαρροή λαδιών από καπάκι μηχανής-Peugeot 106 Rallye16V-2001

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 22:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Διαρροή λαδιών από καπάκι μηχανής-Peugeot 106 Rallye16V-2001 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια!Θα θελα τη βοηθεια σας καθως το αυτοκινητο μου ενα Peugeot 106 Rallye 1600(16V)-2001,χανει λαδια απο το καπακι της μηχανης(κεφαλαρι)και ειναι μπορω να πω αρκετα καθως η μηχανη,ο χωρος της μηχανης και κατω απο το αυτοκινητο εχουν εξαπλωθει λαδια οπως κατεβαινουν καθως και σταζουν καποιες σταγονες καπου καπου(και ολη αυτη η εξαπλωση επειδη αυτο εχει εναμιση χρονο και που γινεται) και πριν παω σε συνεργειο ηθελα να σας ρωτησω αν μπορω εγω να το φτιαξω μονος μου για να γλιτωσω χρηματα απο την επισκευη.Ξερω οτι εκει δε παιρνει φλαντζα αλλα φλαντζοκολλα.Αν καποιος ξερει τη διαδικασια θα θελα πολυ να μου πει αναλυτικα πως να το κανω.Να προσθεσω οτι πριν 3 χρονια ειχε γινει η συγκεκριμενη επισκευη και ειχε τοποθετηθει φλαντζοκολλα σε συνεργειο αλλα εχει παλι διαρροη.Ευχαριστω εκ των προτερων!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 22:04:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν λες ότι είχε γίνει η συγκεκριμένη επισκευή;;; Σου άνοιξαν μοτέρ κλπ;;;


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 09:45:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Όταν λες ότι είχε γίνει η συγκεκριμένη επισκευή;;; Σου άνοιξαν μοτέρ κλπ;;;
Το καπακι σγκεκριμενα Αντωνη και ειχε βαλει ο μαστορας φλαντζοκολλα εκει αλλα μετα απο καποιο διαστημα ξαναχασε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 23:27:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα μάλλον πας για φλάντζες... Δυστυχώς για σένα δεν μπορείς να κάνεις την δουλειά μόνος...
Ακόμα και να κάνεις το λύσιμο του κινητήρα, το πλάνισμα πρέπει να γίνει σε μηχανουργείο που να ειδικεύεται σε τέτοιου είδους εργασίες...
Αλλιώς κλάψ' τα...
Δες και το παρακάτω για γνώμες:
Φλαντζα κεφαλης 206


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 10:29:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Άρα μάλλον πας για φλάντζες... Δυστυχώς για σένα δεν μπορείς να κάνεις την δουλειά μόνος...
Ακόμα και να κάνεις το λύσιμο του κινητήρα, το πλάνισμα πρέπει να γίνει σε μηχανουργείο που να ειδικεύεται σε τέτοιου είδους εργασίες...
Αλλιώς κλάψ' τα...
Δες και το παρακάτω για γνώμες:
Φλαντζα κεφαλης 206
Σε ευχαριστω Αντωνη δεν ηξερα οτι ηθελε και τετοιου ειδους δουλεια..νομιζα οτι απλα λυνεις το καπακι της μηχανης και επειδη εκει ξερω οτι δε παιρνει φλαντζα βαζεις φλαντζοκολλα και τελειωσες αλλα επεσα πολυ εξω!Και παλι σ'ευχαριστω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 10:37:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια τελευταια ερωτηση.Οταν λυσεις το καπακι της μηχανης πρεπει να αλλαξεις και φλαντζα κεφαλης?Καθως το κεφαλαρι δεν εχει σχεση με την κεφαλη.Συγνωμη κιολας αλλα δε ξερω και πολλα πανω στο θεμα και εννοειται οτι δεν εχω ακουμπησει ποτε βιδα σε μηχανικα μερη περα απο αλλαγη λαδιων και που μου ειπατε πως να το κανω και αλλαγη παραφλου που σκεφτομαι να ρωτησω μετεπειτα για τη διαδικασια. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 04:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φλαντζόκολλα συνήθως βάζουν στα λεγόμενα ψευτοκάπακα, τα δύο καπάκια δηλαδή στο άνω μέρος του κινητήρα που αν αφαιρεθούν βλέπεις τους εκκεντροφόρους. Επίσης φλαντζόκολλα μπαίνει και στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων. Η φλάντζα κεφαλής που γράφεις βρίσκεται μεταξύ κεφαλής - μπλοκ και δεν τοποθετείται με φλαντζόκολλα ποτέ.

Αν χάνει λάδια από τα ψευτοκάπακα (το πιθανότερο αφού λες ότι έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής της διαρροής στο παρελθόν) μπορεί να κάνεις το εξής για να γλιτώσεις μια για πάντα:
Παίρνεις δύο φλάντζες για ψευτοκάπακα από το εμπόριο ( εγώ είχα πάρει από autoflan με 20 ευρώ και οι δύο).
Αφαιρείς τα ψευτοκάπακα, καθαρίζεις πολύ καλά τις δύο επιφάνειες (ψευτοκάπακα και καβαλέτα).
Απλώνεις ένα σχετικά λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στα ψευτοκάπακα ΜΟΝΟ, περιμετρικά και κολλάς πάνω τους τις φλάντζες.
Τέλος βιδώνεις τα ψευτοκάπακα στα καβαλέτα ( θέλει συγκεκριμένη σειρά και ροπή στο βίδωμα).
Με αυτό τον τρόπο, επειδή δεν μπαίνει φλαντζόκολλα στο κάτω μέρος των φλαντζών προς τα καβαλέτα, μπορεί να βγάζεις τα ψευτοκάπακα χωρίς να χρειάζεται να ξύνεις τις κόλλες και να ξαναβάζεις καινούριες.

Αν χάνει λάδια από τα καβαλέτα, εκεί πρέπει να βγουν για να ξαναμπεί φλαντζόκολλά, αφού καθαριστούν εντελώς οι παλιές κόλλες. Είναι πιο δύσκολη διαδικασία, γιατί πρέπει να βγει και ο ιμάντας εκκεντροφόρων. Επίσης πρέπει απαραίτητα να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων με ροπόκλειδο και με συγκεκριμένη σειρά/μέθοδο.



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 09:45:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Φλαντζόκολλα συνήθως βάζουν στα λεγόμενα ψευτοκάπακα, τα δύο καπάκια δηλαδή στο άνω μέρος του κινητήρα που αν αφαιρεθούν βλέπεις τους εκκεντροφόρους. Επίσης φλαντζόκολλα μπαίνει και στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων. Η φλάντζα κεφαλής που γράφεις βρίσκεται μεταξύ κεφαλής - μπλοκ και δεν τοποθετείται με φλαντζόκολλα ποτέ.

Αν χάνει λάδια από τα ψευτοκάπακα (το πιθανότερο αφού λες ότι έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής της διαρροής στο παρελθόν) μπορεί να κάνεις το εξής για να γλιτώσεις μια για πάντα:
Παίρνεις δύο φλάντζες για ψευτοκάπακα από το εμπόριο ( εγώ είχα πάρει από autoflan με 20 ευρώ και οι δύο).
Αφαιρείς τα ψευτοκάπακα, καθαρίζεις πολύ καλά τις δύο επιφάνειες (ψευτοκάπακα και καβαλέτα).
Απλώνεις ένα σχετικά λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στα ψευτοκάπακα ΜΟΝΟ, περιμετρικά και κολλάς πάνω τους τις φλάντζες.
Τέλος βιδώνεις τα ψευτοκάπακα στα καβαλέτα ( θέλει συγκεκριμένη σειρά και ροπή στο βίδωμα).
Με αυτό τον τρόπο, επειδή δεν μπαίνει φλαντζόκολλα στο κάτω μέρος των φλαντζών προς τα καβαλέτα, μπορεί να βγάζεις τα ψευτοκάπακα χωρίς να χρειάζεται να ξύνεις τις κόλλες και να ξαναβάζεις καινούριες.

Αν χάνει λάδια από τα καβαλέτα, εκεί πρέπει να βγουν για να ξαναμπεί φλαντζόκολλά, αφού καθαριστούν εντελώς οι παλιές κόλλες. Είναι πιο δύσκολη διαδικασία, γιατί πρέπει να βγει και ο ιμάντας εκκεντροφόρων. Επίσης πρέπει απαραίτητα να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων με ροπόκλειδο και με συγκεκριμένη σειρά/μέθοδο.
Ναι Γιωργο απο κει εννοουσα οτι χανει και οπως μου τα λες καλυτερα να το παω στον μαστορα μη κανω και καμοια βλακεια!Καλυτερα να κανω μονο πιο ευκολες εργασιες..και παλι σ'ευχαριστω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 10:39:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άμα είναι να σου ξαναβάλει απλά φλαντζόκολλα ο μάστορας, καλύτερα φτιάχτο μόνος σου! Razz



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 11:52:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Άμα είναι να σου ξαναβάλει απλά φλαντζόκολλα ο μάστορας, καλύτερα φτιάχτο μόνος σου! Razz
Σωστα!Γιατι θα γινει καλυτερη δουλεια και με τη φλαντζα οπως μου ειπες ;)Στο βιδωμα ομως ποια ειναι η διαδικασια;Απλα απο λιγο ολες μεχρι να σφιξουν ολες καλα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 16:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σφιγγεις κυκλικα απο τις μεσαιες βιδες σε καθε καπακι προς τις εξωτερικες. Ετσι οπως σου ειπα αν τις σφιξεις εστω και χωρις ροποκλειδο , (απλα προσοχη δεν θελουν υπερβολικο σφιξιμο), θα ειναι οκ.



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 09:43:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Σφιγγεις κυκλικα απο τις μεσαιες βιδες σε καθε καπακι προς τις εξωτερικες. Ετσι οπως σου ειπα αν τις σφιξεις εστω και χωρις ροποκλειδο , (απλα προσοχη δεν θελουν υπερβολικο σφιξιμο), θα ειναι οκ.
Πολυ ωραια καταλαβα.Σευχαριστω Γιωργο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2017, 23:36:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου υπενθυμίσω ότι συνήθως το μοτέρ που φοράμε δεν το ανοίγουμε εάν δεν έχει θέμα μεγάλο ή εάν δεν θέλουμε να "πειράξουμε" ή/και βελτιώσουμε...
Οι φλάντζες είναι μεταλλικές σε αυτά τα μοτέρ...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Οκτ 2017, 15:32:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Να σου υπενθυμίσω ότι συνήθως το μοτέρ που φοράμε δεν το ανοίγουμε εάν δεν έχει θέμα μεγάλο ή εάν δεν θέλουμε να "πειράξουμε" ή/και βελτιώσουμε...
Οι φλάντζες είναι μεταλλικές σε αυτά τα μοτέρ...
Ναι σωστα εχεις δικιο..γι'αυτο λεω να αφησω την επισκευη για τον μαστορα οταν θα ερθει η ωρα του ιμαντα χρονισμου απλα επειδη τον αλλαξα προσφατα και θα αργησει αυτη η στιγμη γι αυτο ελεγα αν μπορουσα να εκανα κατι.Να υπενθυμισω οτι η διαρροη ειναι απο τα ψευτοκαπακα,τα δυο μεταλλικα καπακια δηλαδη επανω γιατι το παρατηρησα και οπως ειπε και ο Γιωργος απο παραπανω υπαρχει μια καλη λυση και με φλαντζα και με φλανφζοκολλα.Ευχαριστω για την παρεμβαση Αντωνη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2017, 00:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Φλαντζόκολλα συνήθως βάζουν στα λεγόμενα ψευτοκάπακα, τα δύο καπάκια δηλαδή στο άνω μέρος του κινητήρα που αν αφαιρεθούν βλέπεις τους εκκεντροφόρους. Επίσης φλαντζόκολλα μπαίνει και στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων. Η φλάντζα κεφαλής που γράφεις βρίσκεται μεταξύ κεφαλής - μπλοκ και δεν τοποθετείται με φλαντζόκολλα ποτέ.

Αν χάνει λάδια από τα ψευτοκάπακα (το πιθανότερο αφού λες ότι έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής της διαρροής στο παρελθόν) μπορεί να κάνεις το εξής για να γλιτώσεις μια για πάντα:
Παίρνεις δύο φλάντζες για ψευτοκάπακα από το εμπόριο ( εγώ είχα πάρει από autoflan με 20 ευρώ και οι δύο).
Αφαιρείς τα ψευτοκάπακα, καθαρίζεις πολύ καλά τις δύο επιφάνειες (ψευτοκάπακα και καβαλέτα).
Απλώνεις ένα σχετικά λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στα ψευτοκάπακα ΜΟΝΟ, περιμετρικά και κολλάς πάνω τους τις φλάντζες.
Τέλος βιδώνεις τα ψευτοκάπακα στα καβαλέτα ( θέλει συγκεκριμένη σειρά και ροπή στο βίδωμα).
Με αυτό τον τρόπο, επειδή δεν μπαίνει φλαντζόκολλα στο κάτω μέρος των φλαντζών προς τα καβαλέτα, μπορεί να βγάζεις τα ψευτοκάπακα χωρίς να χρειάζεται να ξύνεις τις κόλλες και να ξαναβάζεις καινούριες.

Αν χάνει λάδια από τα καβαλέτα, εκεί πρέπει να βγουν για να ξαναμπεί φλαντζόκολλά, αφού καθαριστούν εντελώς οι παλιές κόλλες. Είναι πιο δύσκολη διαδικασία, γιατί πρέπει να βγει και ο ιμάντας εκκεντροφόρων. Επίσης πρέπει απαραίτητα να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων με ροπόκλειδο και με συγκεκριμένη σειρά/μέθοδο.
Γιωργο μου προτεινεις καποια συγκεκριμενη φλαντζοκολλα για αν το επιχειρησω;Και επισης μπορεις να μου πεις και τπτ αλλο σχετικα με τη διαδικασια;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2017, 07:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Permatex γκρι .
Η διαδικασια οπως σου ειπα.
Αφαιρεις καπακια, καθατιζεις πολυ καλα τις επιφανειες( καπακια και καβαλετα), να γυαλισουν απο καθαριοτητα.
Με πολυ λεπτο στρωμα φλαντζοκολλας( ισα ισα να κολλησουν) κολλας τις φλαντζες πανω στα καπακια.
Μετα απλως βιδωνεις τα καπακια οπως σου ειπα...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Νοέ 2017, 09:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Permatex γκρι .
Η διαδικασια οπως σου ειπα.
Αφαιρεις καπακια, καθατιζεις πολυ καλα τις επιφανειες( καπακια και καβαλετα), να γυαλισουν απο καθαριοτητα.
Με πολυ λεπτο στρωμα φλαντζοκολλας( ισα ισα να κολλησουν) κολλας τις φλαντζες πανω στα καπακια.
Μετα απλως βιδωνεις τα καπακια οπως σου ειπα...
Πολυ ωραια.Τωρα ειμαι κομπλε αν το κανω.Σ'ευχαριστω Γιωργο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0605s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on