PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή λαδιών σε Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V)-2001

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Οκτ 2017, 10:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή λαδιών σε Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V)-2001 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια!Θα θελα αν γινεται να μου πειτε αναλυτικα πως να αλλαξω τα λαδια στο 106 Rallye μου γιατι πρωτη φορα θα το κανω μονος μου.Ευχαριστω εκ των προτερων! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Οκτ 2017, 21:04:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα αλλάξεις και φίλτρο;;;


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 07:45:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι κατι πολυ ευκολο αλλα και πολυ βρωμικο συναμα . Και εξηγουμαι .
Λυνεις την ταπα των λαδιων και αυτα πεταγονται με δυναμη εξω. Πρεπει να εχεις βαλει απο κατω μια λεκανη μεγαλη χωρητικοτητας τουλαχιστο 5 λιτρων αφου 3,5 λιτρα ειναι τα λαδια που θα βγουν . Επισης πρεπει να βγαλεις το φιλτρο , με ειδικο εργαλειο και καποιες φορες βγαινει δυσκολα αν ο μαστορης το εχει σφιξει πολυ . Επισης λαβε υποψιν οτι μπορει να χρειαστεις και ροδελα στην ταπα του λαδιου .Το προβλημα ειναι οτι μπορει να πασαλυφτεις με βρωμολαδα , που δεν θα ξερεις που να τα πεταξεις , να θελεις αλλη ταπα με ροδελα , και δεν θα εχεις , να μην μπορεις να βγαλεις το φιλτρο και να το τσαλακωσεις.Εγω παντως στο ιδιο αυτοκινητο , αγοραζω το φιλτρο απο ανταλλακτικα 3,5 ευρω , περνω και τα λαδια της αρεσκειας μου και παω στο βενζιναδικο της γειτονιας μου και τα αλλαζω με 5 ευρω. αν χρειαστει ροδελα στην ταπα μου την αλλαζει δωρεαν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 10:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως τα λεει ο Μαριος απο πανω.

Εγω τ αλλαζω μονος ετσι ακριβως, τα παλια λαδια τα βαζω στα αδεια κουτια απο τα καινουρια και τα παω σε οποιοδηποτε συνεργειο για ανακυκλωση, ολοι τα περνουν με χαμογελο. Μαλιστα μια φορα σε ενα εμεινε εκπληκτος που εκανα τετοια κινηση, μου λεει πρωτη φορα κανει καποιος κατι τετοιο στο μαγαζι του, μου εδωσε και συγχαρητηρια. Very happy Very happy
Τα παλια λαδια πρεπει να συλλεγονται και πηγαινουν σε ειδικους χωρους για ανακυκλωση, μην τα πεταξεις σε κανα υπονομο....

Για το φ λαδιου θελει κλειδι με αλυσιδα, το παιρνεις απο καταστημα με σιδηρικα κλπ περι τα 3-5 ευρω και πας μαζι του μια ζωη. Επιπλεον βαλε λιγο λαδακι στην λαστιχενια τσιμουχα του καινουριου φιλτρου, βοηθαει αρκετα στο να μην γινει σωμα με τον κορμο, αλλα και να ξεβιδωθει πιο ευκολα στην επομενη αλλαγη Wink

Τεραστια προσοχη στο σφιξιμο της ταπας του καρτερ, ειναι αλουμινενιο και τα πασα τρωγωνται για πλακα, απο κει που θα παρεις τα λαδια παρε και την χαλκινη ροδελα της ταπας, το κοστος ειναι αστειο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 19:06:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια σας ευχαριστω πραγματικα παρα πολυ..με κατατοπισατε πληρως στο να τα κανω ολα.Ειχα μια ιδεα αλλα ηθελα αυτες τις λεπτομερειες πχ για την ροδελα στη βιδα καρτερ..και παλι σας ευχαριστω και καλως σας βρηκα! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Οκτ 2017, 21:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tip1: φρόντισε τα λάδια να είναι σχετικά ζεστά αλλά το μοτέρ να έχει σβήσει ένα 20λεπτο πριν. Έτσι και θα έχουν κατέβει στο κάρτερ και θα είναι πιό ρευστά οπότε θα κυλίσουν έξω γρηγορότερα.

Tip2: ξεβιδώνοντας την τάπα, την σπρώχνεις ελαφρά προς τα πάνω. Όταν ξεβιδώσει πλήρως, την τραβάς απότομα. Προσοχή μη σου πέσει μέσα στη λεκάνη γιατί για να την ψαρέψεις θα γίνεις χάλια.

Tip3: καθ'ολη τη διαδικασία ξεκούμπωσε την τάπα λαδιού (μην τη βγάλεις τελείως, απλά σήκωσέ τη λίγο να μπορεί να μπει αέρας. Το φίλτρο λαδιού το βγάζεις τελευταίο, αφού στραγγίξει το κάρτερ και το κρατάς με την τρύπα πάνω για να μη γίνεις μπουγέλο...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 17:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου..πολυ χρησιμα τα tip σου.Με βοηθησατε πολυ παραπανω απο οτι περιμενα..και παλι σ'ευχαριστω!Χρησιμα tip που σου δινουν ορεξη γιατι ξερεις οτι θα κανεις σωστη και περιποιημενη δουλεια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 21:59:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 23:13:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το έχετε γράψει συγνώμη αλλά δεν το διάβασα , η βίδα του καρτερ θέλει ένα συγκεκριμένο κλειδί για να ξεβιδωσει .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 09:41:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink
Σ'ευχαριστω Αντωνη!Τα αλλαξα κανονικα με λυσιμο της ταπας απο κατω οπως μου ειπατε..ολα κομπλε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stavrosthira7 (Σταύρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V) 2001

Ένταξη: 13 Οκτ 2017
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 13:53:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
Οπως τα λεει ο Μαριος απο πανω.

Εγω τ αλλαζω μονος ετσι ακριβως, τα παλια λαδια τα βαζω στα αδεια κουτια απο τα καινουρια και τα παω σε οποιοδηποτε συνεργειο για ανακυκλωση, ολοι τα περνουν με χαμογελο. Μαλιστα μια φορα σε ενα εμεινε εκπληκτος που εκανα τετοια κινηση, μου λεει πρωτη φορα κανει καποιος κατι τετοιο στο μαγαζι του, μου εδωσε και συγχαρητηρια. Very happy Very happy
Τα παλια λαδια πρεπει να συλλεγονται και πηγαινουν σε ειδικους χωρους για ανακυκλωση, μην τα πεταξεις σε κανα υπονομο....

Για το φ λαδιου θελει κλειδι με αλυσιδα, το παιρνεις απο καταστημα με σιδηρικα κλπ περι τα 3-5 ευρω και πας μαζι του μια ζωη. Επιπλεον βαλε λιγο λαδακι στην λαστιχενια τσιμουχα του καινουριου φιλτρου, βοηθαει αρκετα στο να μην γινει σωμα με τον κορμο, αλλα και να ξεβιδωθει πιο ευκολα στην επομενη αλλαγη Wink

Τεραστια προσοχη στο σφιξιμο της ταπας του καρτερ, ειναι αλουμινενιο και τα πασα τρωγωνται για πλακα, απο κει που θα παρεις τα λαδια παρε και την χαλκινη ροδελα της ταπας, το κοστος ειναι αστειο.
Σ'ευχαριστω Χρηστο εκανα οσα μου ειπες..εκανα σωστη και περιποιημενη δουλεια.Με βοηθησατε πολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 23:17:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stavrosthira7 έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink
Σ'ευχαριστω Αντωνη!Τα αλλαξα κανονικα με λυσιμο της ταπας απο κατω οπως μου ειπατε..ολα κομπλε!


Μια χαρά λοιπόν... Έχεις ακούσει πλέον και όλες τις απόψεις και τρόπους... Wink


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
killbill (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Νοέ 2017, 00:06:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ποια μαρκα λαδιου προτεινετε για το 106;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Νοέ 2017, 08:19:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

killbill έγραψε:
παιδια ποια μαρκα λαδιου προτεινετε για το 106;

Για ποια έκδοση του 106 ενδιαφέρεσαι;
Στο 1.1 που έχω εγώ, μια καλή και δοκιμασμένη λύση είναι αυτή που πρότεινε η ίδια η Peugeot όταν πουλούσε ακόμη το αυτοκίνητο, δηλαδή Total Quartz 7000 10W-40. Από την άλλη βέβαια, εγώ τώρα δοκιμάζω τα Total Quartz INEO ECS 5W-30, τα οποία προτείνει η ίδια η Total για χρήση στο 106 σε συνθήκες Ελλάδας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1096s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on