Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Politicalscientist Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 00:33:32 Θέμα δημοσίευσης: Περίεργη μείωση απόδοσης. Aπο μοτεράκι ρελαντί ή κατι άλλο; |
|
|
Καλησπέρα,
Έχω ένα θεματάκι που θα ήθελα να θέσω ενώπιον σας ώστε να πάρω μερικές εκτιμήσεις.
Πρίν καιρό είχα θέμα με το μοτεράκι της πεταλούδας.
Πήγα σε εξουσιοδοτημένο και ο μάστορας μου είπε ότι θέλει μοτεράκι και μάλιστα μου έβαλε ένα που είχε. (''καθαρή μεταχειρισμένη'' είπε)
Το πήρα και έφυγα (αφού έδωσα περίπου 40 ευρώ).
Το πρόβλημα με το γνωστό ανεβοκατέβασμα στροφών λύθηκε και όλα μιά χαρά!
Ελάτε όμως που έπειτα απο καιρό κατάλαβα ότι το αυτοκίνητο δεν τραβούσε όπως πρίν και έχασε το νεύρο του. Ενδεικτικά με δευτέρα δεν μπορώ να ξεπεράσω τα 39-40.
Πήγα σε δικό μου μηχανικό και μου είπε να του κάνουμε μία ρύθμιση βασικής στον εγκέφαλο.
Για μερικές μέρες το αμάξι απέκτησε νεύρο και πήγαινε βολίδα.
Μερικές εβδομάδες μετά μάλλον έχασε την ρύθμιση και μπούκωσε ξανά.
Δεν ξανασχοληθήκα καθώς δεν το πιέζω το μοτέρι και δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Ερωτώ λοιπόν:
-Για την μείωση της απόδοσης είναι λογικό να ευθύνεται το μοτεράκι που μου έβαλε το "edited" 1ο συνεργειο? (η επωνυμία στην διάθεση σας)
-Αν έβαλε πάνω μοτεράκι από 1200άρι (το δικό μου 1.4i 8v 01) θα είχε αυτήν την συμπεριφορά? (το μοτεράκι από τα 1.2 προφανώς έχει διαφορετική απόδοση καθώς αποδίδει λιγότερα άλογα...????)
-Ξέρει κανείς τον ΓΝΗΣΙΟ κωδικό του μοτερακίου της πεταλούδας που μπαίνει στα 206 1.4ι 8v 01 ?
Είναι λογική αντίδραση αυτή ή να κοιτάξω για κάτι άλλο?
Ας αναλάβουν οι ειδικοί και οι μη... αφού σας σευχαριστήσω προκαταβολικά!!
*Να σημειώσω.. αν και άσχετο ότι εξάτμιση αλλάχθηκε πριν μία εβδομάδα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 06:40:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισό λεπτό γιατί από αλλού ξεκίνησες και αλλού βρέθηκες.
Εσύ πήγες σε συνεργείο για να φτιάξεις το πρόβλημα του ρελαντί που έπαιζε και το έφτιαξες. Γιατί γκρινιάζεις για τον άνθρωπο (που ουτε τον ξέρω ούτε και με νοιάζει τί έκανε) που σου έφτιαξε το αρχικό πρόβλημα;
Το μοτεράκι ρελαντί ανοιγοκλείνει μια ελάχιστη τρύπα όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Δουλειά του είναι να κρατάει τις στροφές στο ρελαντί χωρίς να σβήνει ο κινητήρας. Ουδεμία σχέση έχει με την απόδοση του αυτοκινήτου ή με την ισχύ που παράγει.
Όταν περνάει λαδίλα από την ανακυκλοφορία αναθυμιάσεων, που τις ρίχνει πάνω στην πεταλούδα, το στόμιο που κλείνει το μοτεράκι γεμίζει λάδι. Και μπορεί να κολλήσει πάλι αν δεν καθαριστεί καλά.
Αντί να τρώς τον χρόνο σου ψάχνοντας για να ρίξεις το φταίξιμο σε ένα ανταλλακτικό που δεν έχει σχέση με την απόδοση του αυτοκινήτου, παίρνοντας μαζί σβάρνα και όσους ακούμπησαν το αυτοκίνητο το τελευταίο εξάμηνο, καλύτερα πήγαινε και βάλε λίγο αέρα στα λάστιχά σου μπας και πάρει τα πάνω του.
Μοτεράκι για 1200άρι δεν υπάρχει γιατί δεν υπάρχει 1200άρι μοτέρ στο γκρουπ PSA. Αυτό που υπάρχει είναι το 1100, το οποίο φοράει την ίδια μηχανική πεταλούδα ακριβώς με το 1400. Το ξέρω γιατί είχα τέτοιο και κάθε 6 μήνες καθάριζα την πεταλούδα με σπρέι καρμπυρατέρ ώστε να μην έχω προβλήματα αστάθειας. 200.000χλμ μετά, όλα δούλευαν ρολόι.
Τράβα τώρα και σβήσε το στυγνή κοροιδία από τον τίτλο πριν γίνουμε μαλλιά κουβάρια. Άλλο η ατυχία και η ασχετοσύνη και άλλο να προσπαθείς να κατηγορήσεις κάποιον δύσμοιρο που σου πούλησε ένα μεταχειρισμένο μοτεράκι (που δούλεψε και σου έλυσε το πρόβλημα του ρελαντί), για όλα τα προβλήματα του αυτοκινήτου εφεξής.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Politicalscientist Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 14:32:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις λεπτομέρειες το τι μου είπε ο συγκεκριμένος μηχανικός και το τι έκανε... δεν τις γνωρίζετε όποτε σίγουρα δεν μπορείτε να κρίνετε και το μέγεθος της κοροϊδίας.
Αν το συγκεκριμένο μοτεράκι δεν ευθύνεται για την μείωση της απόδοσης... τότε πως εξηγείται ότι όταν δοκιμάστηκε άλλη και μπήκε ρυθμιση βασικης το αυτοκίνητο άλλαξε ΤΕΛΕΙΩΣ συμπεριφορά.
Αναφορικά με τον δήθεν "παραπλανητικό" τίτλο.
Δημοκρατία έχουμε, λογοκρισια δεν δέχομαι και ιδίως από την στιγμή που δεν αναφέρεται ονομαστικά κάποιο συνεργείο.
Ο τίτλος είναι σαφής και λεπτομερώς περιγραφικός του θέματος.
Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση οι διαχειριστές εάν κρίνουν αντίθετα μπορούν να προβούν σε οιαδήποτε ενέργεια επιθυμούν καθώς σέβομαι την δουλειά τους.
Τέλος, τόσα χρόνια που παρακολουθώ το φόρουμ δεν γνώριζα ότι για να ανοίξει κάνεις ένα θέμα ή να παρουσιάσει ένα πρόβλημα που του έτυχε θα πρέπει να έχει διδακτορικό μηχανολογίας.
Ουδέποτε δεν επικαλεστηκα ότι έχω εξειδικευμένες γνώσεις στο αυτοκίνητο οπότε θα παρακαλέσω να εκλείψουν φράσεις προσβλητικές ή υβριστικές.
-------------
Εκ της MOD Team
Ο τίτλος του θεματος "συμμαζευτηκε".
Τις προβλητικές φρασεις εσύ τις ξεκίνησες με το "τσουτσέκι" που έγραψες για τον πρωτο μηχανικό, το οποίο κι αυτό σβήστηκε.
Δεν χρειάζονται τέτοιες εκφράσεις.
Η απλή παράθεση των γεγονότων είναι αρκετή.
Εαν θες, αντί να τον χαρακτηριζεις μπορεις να παραθεσεις αναλυτικα το τι εχει γινει / τι ειπωθηκε αναλυτικα και ασε οσους διαβάζουν να βγαλουν τα συμπερασματα τους.
Επίσης σβήστηκαν και ασχετα με το θεμα ποστ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Politicalscientist Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4i 2001
Ένταξη: 04 Σεπ 2017 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 18:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σεβαστή η κάθε παρέμβαση από την διαχειριστική ομάδα!
Λοιπόν, επεξηγώ το τι έγινε και για ποιόν λόγο το συγκεκριμένο συνεργείο αξίζει την πληθώρα χαρακτηρισμών.
Αρχικά (και από ανάγκη) πήγα στον συγκεριμένο μηχανικό ώστε να μου κάνει την διάγνωση.
Αυτοβούλως και χωρίς να με ρωτήσει έβγαλε το μοτεράκι που είχε το πρόβλημα και έβαλε ένα δικό του που το βάφτισε δοκιμαστικό. Όταν πιά είχε βρεθεί το πρόβλημα, του είπα να βάλει το παλιό πάνω ώστε να ξαναπεράσω να βάλουμε ένα καινούργιο γνήσιο ανταλλακτικό.(εφόσον έπρεπε να το παραγγείλω)
Αυτός επέμενε ότι το δοκιμαστικό εφόσον μπήκε πάνω δεν υπάρχει λόγος να το ξαναβγάζουμε, φέρνοντας με σε δύσκολη θέση. Επιπλέον, επικαλέστηκε ότι δεν υπήρχε χρόνος ώστε να το βγάλει και να βάλει το παλιό.
Φυσικά, με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση και όντας μη ειδικός πλήρωσα και έφυγα.
Για αυτόν ΑΚΡΙΒΩΣ τον λόγο κακοχαρακτήρισα το συγκεκριμένο συνεργείο, που τρομάρα του είναι και εξουσιοδοτημένο.
Ουσιαστικά με πίεσε ντε και καλά να κρατήσω ένα ανταλλακτικό που δεν ήθελα.
Για αυτό και η οργή μου.
Τέλος, από την πρώτη στιγμή που το έβαλε πάνω κατάλαβα ότι η απόδοση του αυτοκινήτου είχε πέσει και το νεύρο του εξαφανίστηκε για αυτό και άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|