PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 xsi - λάδια διαρροή πίσω απο το ταμπλό

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
xsi-trans (fotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) xsi (1993)

Ένταξη: 17 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούν 2017, 00:06:30    Θέμα δημοσίευσης: 106 xsi - λάδια διαρροή πίσω απο το ταμπλό Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Confused γεια χαρά και ευχαριστώ εκ των πρωτέρων για την οποια βοήθεια. Τα αμαξι το χω πλέον κανα 6μηνο και εχω τρελαθεί με τα κουλά που μου βγάζει καθε τόσο, έχει 240.000 χλμ και καίει ''λίγο'' λάδι ,σαν μυρωδία λίγο οταν παίρνει μπρός αλλα δεν βγάζει εντονο καπνό απο εξάτμιση (σπανια οταν ειναι κρυο στην αρχη) αλλα ο χώρος του μοτερ εχει εντονη λαδίλα και εχει φτάσει στο σημείο να συμπληρώσω και λίτρο μετα απο 300 χλμ. Σήμερα (πρέπει να το κανει καιρο απλά τώρα τ δα ξεκάθαρα) μου πε ο πατέρας μου που ταν συνοδηγός σε ενα ταξίδι πως τρέχουν λάδια στο πόδι του, βάλαμε χαρτί στο πατακι και πότισε στο λάδι. ήταν ξεκάθαρα λάδι μηχανής απο μυρωδία και απο υφή (υδραυλικό τιμονι δεν εχει) το οποίο παρα τα 100χλμ που χα κάνει ηταν κρυο ( δεν εκαιγε τουλάχιστον) και σχετικά καθαρό (μόλις ειχα βάλει κανα λίτρο πάλι). Υπαρχει καποιο σωληνακι πίσω απο το ταμπλό με λαδι; ο δείκτεις της θερμοκρασίας λαδιου δεν μου δουλευει και στο ίδιο οργανο που πριν βάλεισ μπρος δείχνει τη στάθμη μια τη δείχνει σωστα και μια μαγκώνει, παίζει καποιο ρολο; θέλω να καθαρίσω το χώρο της μηχανης και να ψάξω τισ όποιες διαροες, καμια συμβουλη για τη διαδικασια; Ευχαριστω, και θα επανέλθω δρυμίτερος με άλλα κουλά αλλα και ότι λύση εχω βρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούν 2017, 11:51:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ψυκτικό υγρό ηταν και πολυ πιθανό να το βλέπεις σαν λαδι επειδή περνάει λαδιά στα νερά λόγο φλάντζας κεφαλης. παντός για να το βρεις στα ποδιά του συνοδηγού είναι διαρροή από το ψυγείο καλοριφέρ μεσα στο ταμπλό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούν 2017, 14:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
ψυκτικό υγρό ηταν και πολυ πιθανό να το βλέπεις σαν λαδι επειδή περνάει λαδιά στα νερά λόγο φλάντζας κεφαλης. παντός για να το βρεις στα ποδιά του συνοδηγού είναι διαρροή από το ψυγείο καλοριφέρ μεσα στο ταμπλό.


+1 Wink

Την έχω πατήσει δύο φορές με αυτό το θέμα. Άν το αφήσεις θα χειροτερέψει, άλλαξέ το.

Από'κεί και πέρα, το μοτεράκι σίγουρα καίει λάδι και μάλλον θα πάει για φλάντζα. Επίσης ψάξε για διαρροές γύρω απο το μοτέρ και απο το πάνω μαύρο καπάκι, λογικά θα χάνει και απο το κάρτερ.
Με ένα γενικό μάζεμα στο μοτέρ (φλάντζες,τσιμούχες,τσιμουχάκια,τρίψιμο βαλβίδων κτλπ)θα δείς άλλο αυτοκίνητο.
Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ανεβαίνει καθόλου? Το κόλλημα που κάνει όταν πάει να δείξει στάθμη οφείλεται μάλλον στο όργανο - το κόλλημα το έχει κάνει και σε μένα 1-2 φορές και με ένα χτυπηματάκι λειτούργησε σωστά και δεν το ξανάκανε.
Το καλύτερο είναι να βρείς ένα καντράν και να το αλλάξεις.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xsi-trans (fotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) xsi (1993)

Ένταξη: 17 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2017, 01:05:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν μπλέκουν το ψυκτικό με τα λάδια δεν αφρίζει και κανει κατι σαν μια ασπρη κρέμα στη ταπα του λαδιου; εμενα δεν το χει αυτο και τα λαδια είναι καθαρα (καλα αλλαζουν και συχνα). Το εχω ακουστα το φαινομερνο με το ψυκτικο απο το καλοριφερ αλλα δεν δουλεψα καλοριφερ για να ανοιξει η κυκλοφορια μπρος τα εκει και η υφη ειναι τοσο πυκτη οσο και το λαδι απο το μπουκαλι και κιτρινο καθολου πρασινο η αραιομένο γι αυτο μου κανε εντυπωση. Σκευτομαι μηπως έχω διαροή απο καπου πίσω (καποιον αισθητηρα η κατι αλλο) στο χωρο του μοτερ και γλυφουν τα λαδια και μπαίνουν μετα στη καμπίνα αλλα δεν εχω δει λάδια στη πυλωτη που το παρκαρω. Οσο αφορα το μοτερ αξίζει να κάνω τόσο εκτεταμενες εργασίες για να ισιώσει η γρια η να κοιταξω για άλλη μηχανη; Επεισης το 1,4 με τα 100 αλογα δεν πολυ βρίσκεται στη πιάτσα, ο 1,6 8v απο κανα ραλλυε τι λεεί; καμια γνωμη απο κανεναν που τον εχει ζησει και ποσο καιει; Αφου θα ανεβούν τα εξοδα με τα κυβικα να ξέρω πως θα παει η καθημερινοτητα ( τώρα είμαι στα 9.5 περίπου στα 100χλμ μικτα με μέτρια οδηγηση, προφανώς εχει φάει γαμισια το μοτορακι). σορυ για τον οχετό των αποριων, αλλα εχω ολα τα σεναρια στο κεφάλι μου και 0 φράγκα, λεω να το χω οσο κ οπως με βγάλει και να το στειλω για ανταλακτικα η σε καποιον που να θελει τη καροτσα και να ασχοληθει η να αλλαξω καποτε μοτερ να φτίαξω με το καιρο ψαλίδια και φρενα και οτι βγαλει και οτι αλλο χρειαστει και ασ μου βγει τριπλασια αφου τ αγαπαω η να το στειλω οταν θα χω κανα φράγκω και να ψαξω για κανενα σε καλυτερη κατασταση, ενα χιλιαρικο το χα παρει και το να φτασει τρεισ φορες αυτα τα φραγκα για να ισιωσει λογικα με βαζει σε σκεψεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xsi-trans (fotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) xsi (1993)

Ένταξη: 17 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2017, 14:21:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran δικιο έχεις το εψαξα απο που σταζει και κυλαει υγρο απο τους σωληνες του καλοριφερ, μου κανε εντυπωση γιατι δεν αναψα καλοριφερ αλλα μαλλον εχει σκαλωσει και η βαλβιδα οποτε στελνει συνεχεια ψυκτικο, το χα δει πως δε δουλευε το καλοριφερ αλλα δεν περιμενα διαροη οσο το χω κλειστο, θενκς για τη βοηθεια θα παω να το δω σε κανα μαστορι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salamanque_207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2017, 14:28:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1000€;; Θα τριβει τα χερια του αυτος που στο εδωσε Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2017, 15:00:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει ενα μοτερακι η Peugeot 1.4 με 90+ κατι αλογα,πιο συγχρονο και πιο ροπατο.Το ειχα βρει μεταχειρισμενο με 400 ευρω στην Φραντζη γωνια με Ηλια Ηλιου θυμαμαι για να το βαλω στο δικο μου 106 Xsi που ειχα αγορασει με καμμενη φλαντζα.Αν δεν σε πειραζει το originality βαλε αυτο πρεπει να ειναι και λιγο πιο οικονομικο απο το εργοστασιακο του xsi 1.4 το οποιο ομως προσωπικα το λατρευω σαν λειτουργια και σαν ηχο και αποδοση αλλα για να βρεις τετοιο καλο μοτερ ειναι σχεδον αδυνατο πια.


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούν 2017, 17:03:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xsi-trans έγραψε:
petran δικιο έχεις το εψαξα απο που σταζει και κυλαει υγρο απο τους σωληνες του καλοριφερ, μου κανε εντυπωση γιατι δεν αναψα καλοριφερ αλλα μαλλον εχει σκαλωσει και η βαλβιδα οποτε στελνει συνεχεια ψυκτικο, το χα δει πως δε δουλευε το καλοριφερ αλλα δεν περιμενα διαροη οσο το χω κλειστο, θενκς για τη βοηθεια θα παω να το δω σε κανα μαστορι.


Δεν υπάρχει βαλβίδα, το ψυκτικό υγρό περνάει συνέχεια απο το ψυγείο καλοριφέρ είτε είναι στο ζεστό είτε είναι στο κρύο,υπάρχει μόνο ένα τύπου κλαπέτο που απλά οδηγεί ή απομονώνει τον ζεστό αέρα απο το ψυγείο.
Άν δεν σε ενδιαφέρει και δεν θέλεις να δώσεις λεφτά για αλλαγή,κάνε απλά bypass τις σωλήνες που πάνε στο ψυγείο.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xsi-trans (fotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) xsi (1993)

Ένταξη: 17 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 18:35:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sotos 106xs έγραψε:
xsi-trans έγραψε:
petran δικιο έχεις το εψαξα απο που σταζει και κυλαει υγρο απο τους σωληνες του καλοριφερ, μου κανε εντυπωση γιατι δεν αναψα καλοριφερ αλλα μαλλον εχει σκαλωσει και η βαλβιδα οποτε στελνει συνεχεια ψυκτικο, το χα δει πως δε δουλευε το καλοριφερ αλλα δεν περιμενα διαροη οσο το χω κλειστο, θενκς για τη βοηθεια θα παω να το δω σε κανα μαστορι.


Δεν υπάρχει βαλβίδα, το ψυκτικό υγρό περνάει συνέχεια απο το ψυγείο καλοριφέρ είτε είναι στο ζεστό είτε είναι στο κρύο,υπάρχει μόνο ένα τύπου κλαπέτο που απλά οδηγεί ή απομονώνει τον ζεστό αέρα απο το ψυγείο.
Άν δεν σε ενδιαφέρει και δεν θέλεις να δώσεις λεφτά για αλλαγή,κάνε απλά bypass τις σωλήνες που πάνε στο ψυγείο.


thanks. Είδα και ένα video στο youtube( https://www.youtube.com/watch?v=3BvX5yTZYz4 ) oπου λέει πως πρέπει να βγεί ολο το ταμπλό για να έχεις πρόσβαση πίσω. Αν είναι ετσι οντως τοτε μάλλον θα τ κάνω bypass και αφου φτίαξω βασικότερα θέματα και μαζέψω κανα φράγκο θα κάνω μια κ έξω και με πολύ diy οτι μαζέματα εχουν να κάνουν με το ταμπλό κλπ (καντραν, διακοπτες γιαλοκαθαριστηρων, το τιμονι που ναι φθαρμενο κλπ). Για bypass πρεπει να ενωσω την εισοδο του καλοριφερ με την έξοδο μέσα στο το χώρο του μοτερ η απλα τα σφραγιζω καπως; παιζει καμια ιδέα που να βρω σωληνάκια και σφιχτηρεσ για αυτη τη δουλεια; [/quote]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xsi-trans (fotis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) xsi (1993)

Ένταξη: 17 Ιούν 2017
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 19:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

m_power_lunatic έγραψε:
Εχει ενα μοτερακι η Peugeot 1.4 με 90+ κατι αλογα,πιο συγχρονο και πιο ροπατο.Το ειχα βρει μεταχειρισμενο με 400 ευρω στην Φραντζη γωνια με Ηλια Ηλιου θυμαμαι για να το βαλω στο δικο μου 106 Xsi που ειχα αγορασει με καμμενη φλαντζα.Αν δεν σε πειραζει το originality βαλε αυτο πρεπει να ειναι και λιγο πιο οικονομικο απο το εργοστασιακο του xsi 1.4 το οποιο ομως προσωπικα το λατρευω σαν λειτουργια και σαν ηχο και αποδοση αλλα για να βρεις τετοιο καλο μοτερ ειναι σχεδον αδυνατο πια.

Ναι κανονικα το μοτερακι είναι οτι πρέπει εχει πολυ ωραίο ήχο ακομα και με μαμα φιλτρο και εξατμιση και ο χαρακτηρας του ταιριαζει με το σασι απολυτα αλλα αντε βρες κανα καλο, σπανιως οταν εχει καλο καυσιμο, δεν καιει λαδι και το συμπαν εχει συντονιστει στο ολα να πανε καλα, το λατρευω και δεν μπορω παρα να φανταστω πως θα ταν φρεσκαδούρα, αλλα αντε βρες που λες. Το 16ν θυμασαι ποιο μοτερ είναι; Ποιο πεζακι το φορα η κωδικο; Το originality καλο αλλα δεν το πάω για να χω κανα future classic για πώληση καποτε αλλα για καθημερινη χρήση που λεέι να χεις ροπές και χαμηλη κατανάλωση, απλα το 1,6 8ν το χε το επομενο xsi και εχεις ενα originality στοιχειο αλλα απο οτι ξέρω ποιο άνετη τοποθετηση απο ηλεκρολογικα και αλλα ζητηματα. τελικα τι έβαλες στο δικο σου και πως τ βλέπεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 21:56:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το μοτέρ σου καίει-χάνει πολλά λάδια το ανοίγεις και βλέπεις αν συμφέρει η επισκευή. Για το μοτέρ αν τελικά δεν σώνεται ξεχνάς το ET3J4-KFU(307-206 1.4 16ν) αν αυτό εννοούσατε πιο πάνω λόγο μεγάλου κόστους και προβλημάτων που δεν παίζουν στο μαντεμένιο του xsi και βρίσκεις ένα 16άρι 8ν μπλοκ από xsara-306 σενιάρεις το καπάκι σου και το δένεις.
Η διαφορά είναι χαοτική κι όχι τόσο στα άλογα όσο στην ροπή και στις χαμηλότερες στροφές που αυτή θα εμφανίζεται...


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1032s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on