PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δεν βγάζει κρύο το AC!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salamanque_207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιούν 2017, 19:32:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φρεον, χρωμα και επανελεγχος σε ενα μηνα. Ψυγειο πλεον το 207. Στην μιση πρωτη σκαλα ο ανεμιστηρας, δε χρειαζεται παραπανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούλ 2017, 13:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούλ 2017, 19:13:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salamanque_207 έγραψε:
Φρεον, χρωμα και επανελεγχος σε ενα μηνα. Ψυγειο πλεον το 207. Στην μιση πρωτη σκαλα ο ανεμιστηρας, δε χρειαζεται παραπανω.


Όταν λες χρώμα, φαντάζομαι εννοείς την παγίδα... Πάντως αν σου το έχασε σε διάστημα 2+ ετών θα είναι τόσο μικρή η διαρροή που δεν θα φανεί με την λάμπα...
Δυστυχώς στα 206 & 207 οι μικρές διαρροές γίνονται συνήθως μέσα στην καμπίνα, οπότε μάλλον ακατόρθωτο να το φτιάξεις... Απλά το υπομένεις ανανεώνοντας πιο συχνά το φρέον.

salamanque_207 έγραψε:
οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!!


αυτά είναι τα αφρώδη υλικά στα σημεία ένωσης των αεραγωγών... σε όλα τα αυτοκίνητα καταστρέφονται με τα χρόνια...

TopGear έγραψε:
Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;


Όσο θα επηρέαζε και την θέρμανση. "Κακό" φίλτρο εκτός του υγειονομικού μέρους, σημαίνει και μειωμένη κυκλοφορία αέρα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούλ 2017, 21:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;


Όσο θα επηρέαζε και την θέρμανση. "Κακό" φίλτρο εκτός του υγειονομικού μέρους, σημαίνει και μειωμένη κυκλοφορία αέρα...


Τετάρτη πήγα για ετήσιο σέρβις. Είχα γεμίσει φρέον μέσα Μαϊου και μου έχασε το μισό, εντός 7-8 εβδομάδων από τη βαλβίδα που κουμπώνεις τα σωληνάκια..!!! Σαν να έβγαζε αέρα, αλλά εξασθενημένα, ο ένας αγωγός ψυχρότερο, ο άλλος κανονικό. Ξαναγέμισα πριν 2 εβδομάδες και γενικά δεν έδειχνε να χάνει από κάπου, η ψύξη ήταν πολύ καλή και στο συνεργείο που τους είπα να το ξαναδούνε, μου είπανε ότι είναι μια χαρά.

Το φίλτρο καμπίνας το αγόρασα μόνος μου. Πήγα σε γνωστό κατάστημα με γαλλικά ανταλλακτικά χαμηλά στη Φρατζή και μου λέει έχω στην ίδια τιμή το απλό γνήσιο και του ενεργού άνθρακα σε ιμιτασιόν, μην ανησυχείς, μια χαρά είναι.

Κούμπωσα το ιμιτασιόν Τετάρτη απόγευμα και χτες που πήγα θάλασσα, σαν να είδα όχι τόσο δυνατή κυκλοφορία και ψύξη από τους κεντρικούς αεραγωγούς, παρόμοια με τότε που μου το έχασε. Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούλ 2017, 22:32:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;


Δεν βγάζει αρκετή ψύξη ή δεν είναι αρκετή η ένταση του αέρα;;; Question


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιούλ 2017, 09:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;


Δεν βγάζει αρκετή ψύξη ή δεν είναι αρκετή η ένταση του αέρα;;; Question


Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιούλ 2017, 18:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:

Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;


Κάνε δοκιμή... Βγάλε το φίλτρο, και δες ποια η απόδοση...
Οπότε μετά κρίνεις... Wink

(ΥΣ Μην το αφήσεις μόνιμα χωρίς φίλτρο... Απλά για την δοκιμή)


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούλ 2017, 01:06:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:

Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;


Κάνε δοκιμή... Βγάλε το φίλτρο, και δες ποια η απόδοση...
Οπότε μετά κρίνεις... Wink

(ΥΣ Μην το αφήσεις μόνιμα χωρίς φίλτρο... Απλά για την δοκιμή)


Καλά, προφανώς, αλλιώς θα μπιχλιάζαμε. Laughing Laughing

Το απόγευμα πάντως, που το έβαλα να δουλέψει (γιατί είμαι ολίγον χιονάνθρωπος εγώ), μπήκε η κοπέλα μου στο αμάξι και μου λέει είναι Βόρειος Πόλος. Εντάξει, έψυχε καλά, απλά σαν ο αριστερός κεντρικός αεραγωγός να έβγαζε ελαφρώς λιγότερο αέρα. Θα μου μπεις, μπορεί να είναι και θέμα αεραγωγού, τέτοια ώρα, τέτοια λόγια, εξ'αποστάσεως και online κιόλας. Laughing Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stevedek (Steve)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 208 GTi

Ένταξη: 04 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 173
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Ιούλ 2017, 07:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω είχα θεμα με το ac του 208

Ξαφνικά μετα απο μια στάση πατάω το auto ... Βγάζει ζεστό αέρα

Την αλλη μέρα πρωι ξεκινάω ολα κανονικά ... Το ιδιο απογευμα ξανα τα ίδια

Τελικά μετα απο επισκεψη 2 ημερων, 180€ εντός εγγύησης (!!!) και αλλαγή θερμοστάτη κινητήρα, συμπλήρωση φρεον (σχεδον όλο είχε φύγει) και κολληση μιας σωλήνας (που θα ερθει κάποια στιγμή σε εγγύηση) δουλεύει

Τι να πω ...

Πάντως ότι ιαπωνικό πήρα δεν είχε χαλάσει ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ ...


SteveDek@hotmail.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0801s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on