PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 1998 πρόβλημα σε A/C και fan

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
billp104 (Bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιούλ 2017
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 19:12:57    Θέμα δημοσίευσης: 106 1998 πρόβλημα σε A/C και fan Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερίζω την παρέα.Με λένε Βασίλη και είμαι καινούργιο μέλος με ένα 106 ΙΙ του 1998 με τον κινητήρα τον 1.1 βενζίνη.


Ζητάω τη βοήθεια σας για ένα θέμα που μου προέκυψε ξαφνικά και δεν ξέρω τι να κάνω Sad

Χθες ενώ πάρκαρα μόλις πήγα να βγάλω το κλειδί απο τη μίζα ζορίστηκε κάπως. Όταν βγήκε έκαιγε η λεπίδα λες και την είχες βάλει κάτω απο αναπτήρα!

Βάζω λίγο WD40 μέσα στη κλειδαριά και δεν κάνω κάτι άλλο απο το να γυρίσω το κλειδί μερικές φορές χωρίς να ανάψω τη μηχανή.

Σήμερα το πρωί λοιπόν πάω να βάλω μπροστά. Με το που ανοίγω το αμάξι βλέπω το ρολόι του καντράν και του ραδιοφώνου απορυθμισμένα! Λέω ΟΚ, με χαιρετάει η μπαταρία.

Δεν κάνω λίγα μέτρα και πάω να ανοίξω τον κλιματισμό. Οι διακόπτες της κονσόλα και συγκεκριμένα του A/C, της ανακύκλωσης αέρα και του Θερμενόμενου τζαμιού νεκροί!
Το ίδιο νεκρό και το fan! Σε όποια σκάλα και να γυρίσω τίποτα, νεκρό!

Τσέκαρα τις ασφάλειες του ανεμιστήρα και των διακοπτών (και όλες τις υπόλοιπες επ'ευκαιρία) με πολύμετρο και οπτικά και δυστυχώς ολες είναι ΟΚ Sad

Ολα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά όπως κόρνα,φώτα,κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα λειτουργούν.

Τι μπορεί να έγινε? Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο?


Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια και καλωσήρθα στην παρέα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 19:58:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο διακόπτης της μίζας μάλλον το είπε το ποίημα..
Από εκεί είναι και τα άλλα προβλήματα που αναφέρεις.


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
billp104 (Bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιούλ 2017
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 20:05:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Ο διακόπτης της μίζας μάλλον το είπε το ποίημα..
Από εκεί είναι και τα άλλα προβλήματα που αναφέρεις.


Νίκο σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τo αμάξι δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα όμως κατα την εκκίνηση. Παίρνει με τη μια χωρίς κόμπιασμα. Λές οτι ο διακόπτης ειναι ο υπεύθυνος κατα μεγάλη πιθανότητα?

Διαβάζοντας και σε ένα άλλο φόρουμ βρήκα αυτό που επιβεβαιώνει οσα λες
http://www.peugeotforums.com/forums/106-31/106-heater-motor-resistor-replacement-73994/

Παράθεση:

Does the heated rear window work ?.

Known fault on Saxo/106 is for ignition switch to burn out symptoms are no heated screen, heater blower and power steering (if fitted).

If the blower is faulty removal as below (Copied from Saxo Forum)

Took me about 1 hour.

First remove the front windscreen wipers, then remove the long plastic panel underneath the wipers. Then there is another small plastic panel drivers side that has to be removed, then remove the front wiper motor. You will now see the heater blower motor, remove the 2 bolts securing it and the mesh grill from the motor.

The motor is now unbolted. It is now ready to be removed through the drivers side footwell.

Stick your head down by the drivers side pedals and look up behind the dash, there might be a bit of carpet that has to be removed to see up there. There will be a plastic heater piping that leads from the right hand heater vent, that will have to be pulled away and removed.

Then you will see the blower motor with another plastic pipe coming from it, i just pulled on the blower motor and the pipe released. The blower motor will need a bit of moving about to get it out from under the dash, but it will come out after a while.

Then fit your new one.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
billp104 (Bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιούλ 2017
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 21:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά όντως ο διακόπτης είναι!

Βρήκα χρόνο και έκατσα και μέτρησα τα 3 δίκλωνα. Το ένα βρέθηκε νεκρό (το κόκκινο κόκκινο κατ'ακρίβεια). Προς το παρόν θα παίξει λύση "jumper" μέχρι να γίνει η αντικατάσταση του διακόπτη.

Μια απορία τώρα σχετικά με την κλειδαριά. Bρήκα διακόπτες σχετικά φθηνούς, αλλά με τα κλειδιά τι γίνεται?
Αναγκαστικά αλλάζω σετ για τη μηχανή ή υπάρχει τρόπος να κρατήσω τα κλειδιά που έχω αντικαθιστώντας κάπως το barrel?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούλ 2017, 06:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ti ακριβώς εννοείς jumper;
Αν τα κλειδιά σου είναι οκ κάνε by pass με ένα ρελέ και είσαι έτοιμος αλλιώς για μένα πας για σετ κούτας ειδικά αν έχεις immobilizer


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
billp104 (Bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιούλ 2017
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούλ 2017, 08:22:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Ti ακριβώς εννοείς jumper;
Αν τα κλειδιά σου είναι οκ κάνε by pass με ένα ρελέ και είσαι έτοιμος αλλιώς για μένα πας για σετ κούτας ειδικά αν έχεις immobilizer


Jumper εννοώ οτι γεφύρωσα μόνιμα τα καλώδια αυτά προς το παρόν. Έτσι και το κλειδί να μην έχεις πάνω στο αυτοκίνητο ανάβει π.χ. ο ανεμιστήρας.

Επειδή φοβάμαι όμως μην γίνει καμία στραβή και ξελιγωθεί η μπαταρία, σκέφτηκα να κάνω πατέντα με ρελέ όπως το πρότεινες και εσύ Νίκο.
Απλά θέλει "heavy" duty, μάλλον θα πάω σε 80-100Α αν κρίνω απο τη διατομή των καλωδίων.
Έτσι θα γλιτώσω την κλειδαριά που δεν θέλω να την αλλάξω και να καταλήξω να έχω 300 κλειδιά Smile

Τα 12V του ρελέ έχετε κάποιο καλό σημείο να προτείνετε για να τα πάρω στο άνοιγμα του αυτοκινήτου? Σκέφτηκα το ραδιόφωνο ως μια πηγή, μήπως υπάρχει όμως εκεί κοντά κάτι που να μην περνάνε 200000Α και να μπορώ να τροφοδοτήσω το ρελέ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0967s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on