Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
billp104 (Bill) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 04 Ιούλ 2017 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 19:12:57 Θέμα δημοσίευσης: 106 1998 πρόβλημα σε A/C και fan |
|
|
Καλησπερίζω την παρέα.Με λένε Βασίλη και είμαι καινούργιο μέλος με ένα 106 ΙΙ του 1998 με τον κινητήρα τον 1.1 βενζίνη.
Ζητάω τη βοήθεια σας για ένα θέμα που μου προέκυψε ξαφνικά και δεν ξέρω τι να κάνω
Χθες ενώ πάρκαρα μόλις πήγα να βγάλω το κλειδί απο τη μίζα ζορίστηκε κάπως. Όταν βγήκε έκαιγε η λεπίδα λες και την είχες βάλει κάτω απο αναπτήρα!
Βάζω λίγο WD40 μέσα στη κλειδαριά και δεν κάνω κάτι άλλο απο το να γυρίσω το κλειδί μερικές φορές χωρίς να ανάψω τη μηχανή.
Σήμερα το πρωί λοιπόν πάω να βάλω μπροστά. Με το που ανοίγω το αμάξι βλέπω το ρολόι του καντράν και του ραδιοφώνου απορυθμισμένα! Λέω ΟΚ, με χαιρετάει η μπαταρία.
Δεν κάνω λίγα μέτρα και πάω να ανοίξω τον κλιματισμό. Οι διακόπτες της κονσόλα και συγκεκριμένα του A/C, της ανακύκλωσης αέρα και του Θερμενόμενου τζαμιού νεκροί!
Το ίδιο νεκρό και το fan! Σε όποια σκάλα και να γυρίσω τίποτα, νεκρό!
Τσέκαρα τις ασφάλειες του ανεμιστήρα και των διακοπτών (και όλες τις υπόλοιπες επ'ευκαιρία) με πολύμετρο και οπτικά και δυστυχώς ολες είναι ΟΚ
Ολα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά όπως κόρνα,φώτα,κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα λειτουργούν.
Τι μπορεί να έγινε? Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο?
Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια και καλωσήρθα στην παρέα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 19:58:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο διακόπτης της μίζας μάλλον το είπε το ποίημα..
Από εκεί είναι και τα άλλα προβλήματα που αναφέρεις.
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
billp104 (Bill) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 04 Ιούλ 2017 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 20:05:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nik_psa έγραψε: | Ο διακόπτης της μίζας μάλλον το είπε το ποίημα..
Από εκεί είναι και τα άλλα προβλήματα που αναφέρεις. |
Νίκο σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τo αμάξι δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα όμως κατα την εκκίνηση. Παίρνει με τη μια χωρίς κόμπιασμα. Λές οτι ο διακόπτης ειναι ο υπεύθυνος κατα μεγάλη πιθανότητα?
Διαβάζοντας και σε ένα άλλο φόρουμ βρήκα αυτό που επιβεβαιώνει οσα λες
http://www.peugeotforums.com/forums/106-31/106-heater-motor-resistor-replacement-73994/
Παράθεση: |
Does the heated rear window work ?.
Known fault on Saxo/106 is for ignition switch to burn out symptoms are no heated screen, heater blower and power steering (if fitted).
If the blower is faulty removal as below (Copied from Saxo Forum)
Took me about 1 hour.
First remove the front windscreen wipers, then remove the long plastic panel underneath the wipers. Then there is another small plastic panel drivers side that has to be removed, then remove the front wiper motor. You will now see the heater blower motor, remove the 2 bolts securing it and the mesh grill from the motor.
The motor is now unbolted. It is now ready to be removed through the drivers side footwell.
Stick your head down by the drivers side pedals and look up behind the dash, there might be a bit of carpet that has to be removed to see up there. There will be a plastic heater piping that leads from the right hand heater vent, that will have to be pulled away and removed.
Then you will see the blower motor with another plastic pipe coming from it, i just pulled on the blower motor and the pipe released. The blower motor will need a bit of moving about to get it out from under the dash, but it will come out after a while.
Then fit your new one.
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
billp104 (Bill) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 04 Ιούλ 2017 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 21:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά όντως ο διακόπτης είναι!
Βρήκα χρόνο και έκατσα και μέτρησα τα 3 δίκλωνα. Το ένα βρέθηκε νεκρό (το κόκκινο κόκκινο κατ'ακρίβεια). Προς το παρόν θα παίξει λύση "jumper" μέχρι να γίνει η αντικατάσταση του διακόπτη.
Μια απορία τώρα σχετικά με την κλειδαριά. Bρήκα διακόπτες σχετικά φθηνούς, αλλά με τα κλειδιά τι γίνεται?
Αναγκαστικά αλλάζω σετ για τη μηχανή ή υπάρχει τρόπος να κρατήσω τα κλειδιά που έχω αντικαθιστώντας κάπως το barrel? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούλ 2017, 06:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ti ακριβώς εννοείς jumper;
Αν τα κλειδιά σου είναι οκ κάνε by pass με ένα ρελέ και είσαι έτοιμος αλλιώς για μένα πας για σετ κούτας ειδικά αν έχεις immobilizer
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
billp104 (Bill) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 04 Ιούλ 2017 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούλ 2017, 08:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nik_psa έγραψε: | Ti ακριβώς εννοείς jumper;
Αν τα κλειδιά σου είναι οκ κάνε by pass με ένα ρελέ και είσαι έτοιμος αλλιώς για μένα πας για σετ κούτας ειδικά αν έχεις immobilizer |
Jumper εννοώ οτι γεφύρωσα μόνιμα τα καλώδια αυτά προς το παρόν. Έτσι και το κλειδί να μην έχεις πάνω στο αυτοκίνητο ανάβει π.χ. ο ανεμιστήρας.
Επειδή φοβάμαι όμως μην γίνει καμία στραβή και ξελιγωθεί η μπαταρία, σκέφτηκα να κάνω πατέντα με ρελέ όπως το πρότεινες και εσύ Νίκο.
Απλά θέλει "heavy" duty, μάλλον θα πάω σε 80-100Α αν κρίνω απο τη διατομή των καλωδίων.
Έτσι θα γλιτώσω την κλειδαριά που δεν θέλω να την αλλάξω και να καταλήξω να έχω 300 κλειδιά
Τα 12V του ρελέ έχετε κάποιο καλό σημείο να προτείνετε για να τα πάρω στο άνοιγμα του αυτοκινήτου? Σκέφτηκα το ραδιόφωνο ως μια πηγή, μήπως υπάρχει όμως εκεί κοντά κάτι που να μην περνάνε 200000Α και να μπορώ να τροφοδοτήσω το ρελέ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|