Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2012, 15:56:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑιδια το ιδιο και εγω με 206.Μεχρι προχθες ολα καλα σημερα με τις σουπερ ζεστες το ανοιξα και εβγαζε ζεστο αερα.
Υποψιαζομαι(και ευχομαι) οτι θελει γεμισμα το φρεον γιατι πριν με το που ανοιγα το A/C εκανε ενα τακ και το αμαξι ελαφρως κρατιοταν, μπορει ομως να ειναι και η ιδεα μου.Μπορω μονος μου να δω αν λειπει φρεον η μονο σε μαστορα/?ΚΑι κατι ακομη.Τον κλιματισμο του 206 τον βαζω κανονικα στον αερα απο εξω η στην ανακυκλωση εσωτερικου αερα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2012, 21:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
cult έγραψε: | ΠΑιδια το ιδιο και εγω με 206.Μεχρι προχθες ολα καλα σημερα με τις σουπερ ζεστες το ανοιξα και εβγαζε ζεστο αερα.
Υποψιαζομαι(και ευχομαι) οτι θελει γεμισμα το φρεον γιατι πριν με το που ανοιγα το A/C εκανε ενα τακ και το αμαξι ελαφρως κρατιοταν, μπορει ομως να ειναι και η ιδεα μου.Μπορω μονος μου να δω αν λειπει φρεον η μονο σε μαστορα/?ΚΑι κατι ακομη.Τον κλιματισμο του 206 τον βαζω κανονικα στον αερα απο εξω η στην ανακυκλωση εσωτερικου αερα? |
Πήγαινε κάπου που ασχολούνται με ψυγεία, A/C αυτοκινήτων κτλ και έλεγξέ το. Ίσως έχεις διαρροή ή έχασε το αμάξι το φρέον λόγω παλαιότητας. Θα σου βάλει φώσφορο και θα δούνε μετά αν και από πού χάνει.
Όσο για την ρύθμιση του αέρα, μου'χουν πει πώς καλοκαίρι που ο αέρας είναι πιο "πνιχτός" λόγω ζέστης και μεταφέρει σκόνη, γύρη, σωματίδια κτλ, καλύτερο είναι να το'χεις στην ανακύκλωση, το χειμώνα μπορείς να το βάζεις σε εξωτερική ροή.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2012, 13:22:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχεις τρύπια σωλήνα και χάνεις το ψυκτικό υγρό
Στο 206 οι σωλήνες φαίνονται με λίγο πίεση και σαπουνάδα μπορείς να βρεις την τρύπα
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2012, 11:16:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια να κανω μια βλακωδη ερωτηση?Αν υποθεσουμε οτι χανει το ψυκτικο υγρο το χειμωνα θα δουλευει το ζεστο?Ξερω οτι σε A/C ΔΟΥλευει αλλα γι αυτο που ειναι clima εχω αμφιβολιες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2012, 13:09:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το a/c τον χειμώνα το έχεις στο ζεστό κυρίως για την αφύγρανση.
Ο ζεστός αέρας έρχεται από το ψυγείο καμπίνας που τροφοδοτείται με το αντιψυκτικό του κινητήρα (γι αυτό και έχει θερμότητα) και την διοχετεύει στην καμπίνα.
Οπότε αν σου φύγει το φρέον, δεν δουλεύει το a/c ή το clima (ανάλογα τί έχεις).
Αν σου φύγει το αντιψυκτικό, δε θα δουλεύει ο ζεστός αέρας (η θερμοκρασία που θα μπαίνει ο αέρας θα είναι ίδια με αυτόν της εξωτερικής).
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2012, 21:27:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη για να καταλαβω αν φυγει το φρεον δε βγαζει κρυο αερα και αν φυγει το αντιψυκτικο δε βγαζει ζεστο σωστα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreas_xania (Ανδρέας) Νέος χρήστης

 106 XSi 1.6 8v
Ένταξη: 27 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 55
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούλ 2012, 00:08:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι..
αλλα αν φυγει το αντιψυκτικο ο ζεστος αερας θα ειναι το μικροτερο απο τα προβληματα σου..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 234 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 23:52:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και στο δικο μου το 207 εχω παρατηρησει μια πτωση αποδοσης του a/c
αμα δεν το τσεκαρω καθε χρονο δεν βγαζει δευτερο καλοκαιρι.την πατησα ετσι την πρωτη χρονια(δευτερο καλοκαιρι)
Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 12:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον παιδια τελικα πηγα το δικο μου 206 στον ψυκτικο .Στο πανω σημειο της ενωσης του ψυκτικου κυκλωματος εχει μια βαλβιδα η οποια ειχε λασκαρει και εχανε θγρο.Η βαλβιδα δεν γινοταν να κολληθει (απο οτι μου ειπαν τουλαχιστον)γιατι ηταν σιδερενια και η σωληνα απο αλουμινιο.Επιπλεον παει μαζι ολο το συστημα της σωληνας το οποιο ειναι ενιαιο και οχι τμηματικο.To πηρα λοιπον και το πηγα στην αντιπροσωπεια.Μου ειπαν γυρω στα 250 ευρω αν θυμαμαι καλα και εφυγα αυτοματως.Σε διαφορα μεταχειρισμενα που γυρισα το βρηκα γυρω στο 100αρικο.Τελικα ο ψυκτικος βρηκε ενα παλιο και το ματισε στο επιπεδο του σωληνα αλουμινιου.μου το τοποθετησε και μαζι με την πληρωση ψυκτικου υγρου ,ελεγχο κτλ πηγε στα 100 ευρω τελικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 23:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑι οντως.ΜΕ αυτη τη ζεστη δεν την παλευα.ΜΙΑ χαρα δουλευει (προς το παρον). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 234 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 23:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν γινοταν να κολληθει με τιποτα?
ουτε π.χ. μπρουντζοκολληση?
και δεν σου ειπε πως εγινε και εχανε?
τελοσ παντων αφου τ ο εφτιαξες ολα οκ
Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 10:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε γινοταν γιατι η σωληνα ηταν αλουμινενια και η κεφαλη σιδερενια.Το πηγα και στον πατερα μου που ηταν του επαγγελματος και μου το επιβεβαιωσε οτι δεν κολλουνται δυο διαφορετικα υλικα.Την πηγα και σε ατομο που κανει μονο κολλησεις τα ιδια.Την πηγα και σε βιομηχανικα υλικα και μου ειπαν οτι ισως μπορουσε να γινει δουλεια με κολλα αλλα λογω των πιεσεων ηταν επιφοβο να ξαναξεκολλησει.Θεωρω το καλυτερο ειναι η αυτο που εκανα (κολληση με αλλη σωληνα αλουμινιουστο αλουμινιο ομως οχι στην κεφαλη ) η απο μεταχειρισμενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 234 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2012, 11:51:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενοειται οτι αυτο που εκανες ηταν το καλυτερο και το πιο αξιοπιστο.
δυστυχως οχι το οικονομικοτερο...
Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salamanque_207 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 11 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 12:52:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα προηγουμενα καλοκαιρια σκοτωνε ο κλιματισμος και ειχα επαναπαυτει. Τωρα με τις πολλες ζεστες που δοκιμασα δεν εχει καθολου αποδοση. Το περιεργο ειναι οτι οι αεραγωγοι του οδηγου βγαζουν μια υποψια κρυου αερα. Του συνοδηγου ομως βγαζουν ζεστο ατμοσφαιρικο αερα.. Επισης οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!! Εχω κλεισει αυριο για δωρεαν ελεγχο σε αντιπροσωπεια και ελπιζω να θελει μονο φρεον.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 13:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε λυπαμαι που θ α σε απογοητευσω αλλα το να μη βγαζει καθολου κρυο αερα δεν ειναι φυσιολογικο. Σιγουρα εχει κατι το θεμα ειναι τι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 13:43:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salamanque_207 έγραψε: | Τα προηγουμενα καλοκαιρια σκοτωνε ο κλιματισμος και ειχα επαναπαυτει. Τωρα με τις πολλες ζεστες που δοκιμασα δεν εχει καθολου αποδοση. Το περιεργο ειναι οτι οι αεραγωγοι του οδηγου βγαζουν μια υποψια κρυου αερα. Του συνοδηγου ομως βγαζουν ζεστο ατμοσφαιρικο αερα.. Επισης οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!! Εχω κλεισει αυριο για δωρεαν ελεγχο σε αντιπροσωπεια και ελπιζω να θελει μονο φρεον.. |
Πιθανόν να χρειάζεται μόνο φρέον. Εμένα 2 φορές το έχει χάσει στα 17 χρόνια του, η 2η μάλιστα φέτος. Τυχαίνει. Και μένα ο μεσαίος αριστερά αεραγωγός έβγαζε μια υποψία κρύου αέρα, ενώ ο μεσαίος δεξιά έβγαζε αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Είχε χαθεί το φρέον, από τη βαλβίδα μπροστά κιόλας, 2 εκατοστά μια σαχλαμάρα προκάλεσε την απώλεια. Αν δεν χάνεις από κάπου στο κύκλωμα, τότε με απλή συμπλήρωση φρέον, θα είσαι εντάξει.
cult έγραψε: | Φιλε λυπαμαι που θ α σε απογοητευσω αλλα το να μη βγαζει καθολου κρυο αερα δεν ειναι φυσιολογικο. Σιγουρα εχει κατι το θεμα ειναι τι. |
Αν έχει χάσει απλά φρέον, δεν είναι και εντελώς αφύσικο. Συμβαίνει. Το ζήτημα είναι να μην υπάρχει καμιά χοντροδιαρροή, με τον καιρό όσο να'ναι, σίγουρα υπάρχουν ελαφριές απώλειες όπως και να το κάνουμε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cult Νέος χρήστης

Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 14:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα περισυ ειχε ακριβως τα ιδια συμπτωματα με του φιλου.
Ηταν τελος καλοκαιριου και το αφησα.
Φετος το πηγα στον τεχνικο , μου το γεμισε με φρεον και χρωμα και θα παωστα μεσα του αλλου μηνα να δουμε απο που ειναι η διαρροη.
Αλλο αυτοκινητο που εχω φετος ειχε μειωμενη αποδοση, δηλαδη εβγαζε κρυο αερα αλλα οχι πολυ κρυο. ΚΑι ναι ειναι φυσιολογικο με τα χρονια να υπαρχει μια μικρη απωλεια και να μειωνεται η αποδοση. Αυτο ομως το " μπαμ και κατω" προιδεαζει διαρροη.
Τελος παντων μη το ζαλιζουμε. Αυριο που θα το παει ο φιλος για ελεγχο θα μας πει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salamanque_207 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 11 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 14:51:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν απογοητευομαι παιδια!! Αυτα να ηταν τα μονα προβληματα μας. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Αυριο θα ξερω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιούν 2017, 17:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
cult έγραψε: | εμενα περισυ ειχε ακριβως τα ιδια συμπτωματα με του φιλου.
Ηταν τελος καλοκαιριου και το αφησα.
Φετος το πηγα στον τεχνικο , μου το γεμισε με φρεον και χρωμα και θα παωστα μεσα του αλλου μηνα να δουμε απο που ειναι η διαρροη.
Αλλο αυτοκινητο που εχω φετος ειχε μειωμενη αποδοση, δηλαδη εβγαζε κρυο αερα αλλα οχι πολυ κρυο. ΚΑι ναι ειναι φυσιολογικο με τα χρονια να υπαρχει μια μικρη απωλεια και να μειωνεται η αποδοση. Αυτο ομως το " μπαμ και κατω" προιδεαζει διαρροη.
Τελος παντων μη το ζαλιζουμε. Αυριο που θα το παει ο φιλος για ελεγχο θα μας πει. |
Εννοώ ότι μπορεί να μην είναι απαραίτητα πολύ ανησυχητικό, αφού και μένα το έχασε "μπαμ και κάτω". Και τι εννοώ, την 1η φορά το είδα "ξαφνικά" το 2010 αφού είχα να το δουλέψω κανά 9μηνο και τη 2η φέτος μετά πάλι από παρόμοια χρονική απραξία.
Μπορεί να το έχασε από τη μια μέρα στην άλλη, μπορεί σταδιακά. Όταν γέμισα όμως, μου κράτησε 7 χρόνια την 1η φορά και ελπίζω άλλο τόσο και τη 2η. Ναι, ενδεχομένως να υπάρχει κάποια διαρροή, αλλά αν ήταν πολύ μεγάλου κόστους, να μη χρειαζόταν να γεμίσω φρέον το 2017 από την τελευταία φορά του 2010 και να έπρεπε να το κάνω κάθε καλοκαίρι ακολουθιακά, 2011, 2012, 2013, 2014 κτλ κτλ κτλ....
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|