PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

που πηγαν τα αλογα ?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
JIMAR (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 gt

Ένταξη: 09 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:05:11    Θέμα δημοσίευσης: που πηγαν τα αλογα ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας , εχω την εξης απορια σαν νεος οσον αφορα τον thp (207)

Ειμαι κατοχος 207 gt μοντελο 2008 με 49.000Km προσφατα επισκεφτηκα γνωστο βελτιωτικο οικο και εγινε δυναμομετρηση στο αυτοκινητο.

Πριν 131.2ps - 227.4Nm

Mετα 173,4ps - 273.9Nm

Ειναι φυσιολογικο το πριν ??? και αν οχι χρειαζεται κατι να κανω ετσι ωστε να βρεθει η χαμενη ιποοδυναμη ?

ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salamanque_207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:26:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτη την απορια εχω κι εγω με τον εν λογω βελτιωτη (μοσχατο μερια υποθετω). Μονο τα δικα μας και τα mini μετραει λιγοτερο. Ολα τα αλλα αμεσου ψεκασμου βγαινουν κανονικα. Παιζουν ρολο σιγουρα οι επικαθισεις αλλα οχι τοσο πολυ. Εχεις αλλαξει ποτε την καδενα σου ή εστω τον τεντωτηρα ; Εχει χρειαστει να γινει χρονισμος εστω μια φορα στο αυτοκινητο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JIMAR (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 gt

Ένταξη: 09 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστα μαντεψες τον βελτιωτη.

Οχι δεν εχω αλλαξει τιποτα απο αυτα που αναφερεις και λογω λιγων χιλιομετρων και γιατι δεν παρουσιαζει κανενα θεμα το αυτοκινητο.

Μπορεις να μου περιγραψεις καποια ενδειξη οτι η καδενα η' ο τεντωτηρας μπορει να θελει αλλαγμα ? γιατι ειλικρινα δεν καταλαβαινω να εχει κατι το αυτοκινητο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 10:42:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η καθάρισμα στις βαλβίδες χρειάζεσαι η χρονισμό

Ή να αλλάξεις δυναμόμετρο!
Πάντως μη κολλάς στους αριθμούς το θέμα είναι πως πάει στο δρόμο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salamanque_207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 11:08:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

JIMAR έγραψε:
Μπορεις να μου περιγραψεις καποια ενδειξη οτι η καδενα η' ο τεντωτηρας μπορει να θελει αλλαγμα ? γιατι ειλικρινα δεν καταλαβαινω να εχει κατι το αυτοκινητο.


Ενας μεταλλικος θορυβος κρρρρρρ στα πρωτα λεπτα πορειας γυρω στις 2500 στροφες μεχρι να ζεσταθει λιγο ο κινητηρας ειναι ενδειξη οτι η καδενα εχει χαλαρωσει αρκετα. Επισης μια αλλη ενδειξη ειναι οτι με το εργοστασιακο προγραμμα δυσκολευεται να πιασει την τελικη του. Αν υπαρχει θεμα με τον χρονισμο σε ελαφρια κατηφορα δε θα παει πανω απο 180-190. Αν ο χρονισμος ειναι σωστος πρεπει στις 3000 στροφες να αισθανεσαι το "κλωτσημα" της τουρμπινας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JIMAR (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 gt

Ένταξη: 09 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 11:24:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια , δεν το γλυτωνω το 150 μαλλον....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 17:20:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθαρισμο πρωτα απολα και μετα ελενχο χρονισμου....και θα παρεις αλλο αμαξι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pezakias207 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye

Ένταξη: 06 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 17:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να καταλάβω αν χρειάζομαι χρονισμό ή καθάρισμα βαλβίδων?
Είναι κάποια σημάδια ώστε να το καταλάβω? Μπορώ ίσως να το δω μέσω διαγνωστικού obd με προγραμματακι στο κινητό μου?

Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 21:34:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το χρονισμα, με ενα διαγνωστικο στο κινητο οπως το torque εντοπιζεις και τσεκαρεις τα Long Term Fuel Trims (LTFT1). αν ειναι πανω απο 10% τοτε το χρονισμα εχει θεμα.
Για τις βαλβιδες, δεν φαινεται απο διαγνωστικο, απλα αν δεν εχεις κανει καθαρισμο τα τελευταια 40000χλμ, σιγουρα θα θελουν.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 22:05:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα νούμερα που κυκλοφορούν έξω ξεγράψε τα.. Το δυναμομετρο είναι αυστηρό, αν είσαι αιρθμολαγνος άλλαξε δυναμομετρο. Με το ίδιο πρόγραμμα σε άλλο δυναμομετρο είσαι +15-20 άλογα. Η ουσία ίδια ωστόσο.
Σίγουρα είσαι χαμένος από επικαθισεις κ ίσως χρονισμα. Αυτό που λέει ο Γιάννης ισχύει ωντας ειδικός στο θέμα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pezakias207 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye

Ένταξη: 06 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:02:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Για το χρονισμα, με ενα διαγνωστικο στο κινητο οπως το torque εντοπιζεις και τσεκαρεις τα Long Term Fuel Trims (LTFT1). αν ειναι πανω απο 10% τοτε το χρονισμα εχει θεμα.
Για τις βαλβιδες, δεν φαινεται απο διαγνωστικο, απλα αν δεν εχεις κανει καθαρισμο τα τελευταια 40000χλμ, σιγουρα θα θελουν.


Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:17:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pezakias207 έγραψε:

Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?


Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).

Βρε παιδιά, εξηγήστε μου κάτι: Όταν ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο βγάζει 10% και 15% λιγότερη ισχύ από ό,τι πρέπει, με τι κουράγιο το βελτιώνετε; Δεν σας πάει το μυαλό ότι ίσως πρέπει να κάνετε μια προεργασία πριν πάτε για πρόγραμμα;

Συνήθως η μειωμένη εργοστασιακή ισχύς είναι προάγγελος κακών. Πώς βάζετε προγράμματα όταν το αυτοκίνητο βγάζει 120 και 130 άλογα?

Ένα ολοκαίνουργιο THP150 βγάζει 150+ και ένα RC 170+ πάντοτε.
Άντε να βγάλουν +-8 άλογα. Με 20 και 30 άλογα κάτω, κάπου κάτι παίζει.
Για να καταφέρεις να βγάλεις 227Nm αντί για 250+ που είναι μαμά το αυτοκίνητο, κάτι κακό γίνεται.

Βρείτε πρώτα τα αλογα που σας λείπουν και μετά φτιάξτε το. Αν το κάνεις ανάποδα, πως θα καταλάβεις τί συμβαίνει;

Ένα υγιές πρώτο στάδιο ΤΗΡ150 πρέπει να βγάζει από 150->180+ με 95αρα, ή 190+ με 100αρα. Αυτό δίνουν το 99% των βελτιωτών που υπάρχουν στην αγορά σήμερα.

Θα μου πεις: 40 άλογα θα κέρδιζα έτσι, 40 άλογα κέρδισα και αλλιώς. Ναι σύμφωνοι. Όμως εσύ τελικά έβαλες πρόγραμμα για να πηγαίνεις σαν ένα καλό μαμά αυτοκίνητο με περιφερειακά. Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pezakias207 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye

Ένταξη: 06 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:46:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:

Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).


Στο torque εγώ βλέπω τα εξής:

Fuel trim bank 1 sensor 1
Fuel trim bank 1 sensor 2
Fuel trim bank 1 sensor 3
Fuel trim bank 1 sensor 4
Fuel trim bank 2 sensor 1
Fuel trim bank 2 sensor 2
Fuel trim bank 2 sensor 3
Fuel trim bank 2 sensor 4

Ποια ακριβώς κοιτάω από αυτά? Δεν νομίζω να κοιτάω και τα 8. Να το δω σωστά τουλάχιστον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2017, 09:00:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To πρωτο.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PaNOS RC (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Οκτ 2016
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2017, 10:18:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Pezakias207 έγραψε:

Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?


Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).

Βρε παιδιά, εξηγήστε μου κάτι: Όταν ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο βγάζει 10% και 15% λιγότερη ισχύ από ό,τι πρέπει, με τι κουράγιο το βελτιώνετε; Δεν σας πάει το μυαλό ότι ίσως πρέπει να κάνετε μια προεργασία πριν πάτε για πρόγραμμα;

Συνήθως η μειωμένη εργοστασιακή ισχύς είναι προάγγελος κακών. Πώς βάζετε προγράμματα όταν το αυτοκίνητο βγάζει 120 και 130 άλογα?

Ένα ολοκαίνουργιο THP150 βγάζει 150+ και ένα RC 170+ πάντοτε.
Άντε να βγάλουν +-8 άλογα. Με 20 και 30 άλογα κάτω, κάπου κάτι παίζει.
Για να καταφέρεις να βγάλεις 227Nm αντί για 250+ που είναι μαμά το αυτοκίνητο, κάτι κακό γίνεται.

Βρείτε πρώτα τα αλογα που σας λείπουν και μετά φτιάξτε το. Αν το κάνεις ανάποδα, πως θα καταλάβεις τί συμβαίνει;

Ένα υγιές πρώτο στάδιο ΤΗΡ150 πρέπει να βγάζει από 150->180+ με 95αρα, ή 190+ με 100αρα. Αυτό δίνουν το 99% των βελτιωτών που υπάρχουν στην αγορά σήμερα.

Θα μου πεις: 40 άλογα θα κέρδιζα έτσι, 40 άλογα κέρδισα και αλλιώς. Ναι σύμφωνοι. Όμως εσύ τελικά έβαλες πρόγραμμα για να πηγαίνεις σαν ένα καλό μαμά αυτοκίνητο με περιφερειακά. Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.


Νομίζω οτι ο salex έχει απόλυτο δίκιο περι της σειράς των πραγμάτων πρίν το πρόγραμμα. Πήγα στον Giannis 307 (Παυλίδης) για έναν καθαρισμό εισαγωγής, μετά χρονίσαμε το μοτέρ όπως έπρεπε και στο τέλος επισκεύτηκα τον salex για ένα προγραμματάκι με πολύ πολύ καλό αποτέλεσμα στο τέλος... Γνώμη μου πάντα κινούμενος προς στον σωστό δρόμο γλιτώνεις στο τέλος χρήματα. Φιλικά παντα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pezakias207 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 Rallye

Ένταξη: 06 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2017, 11:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
To πρωτο.


Το δοκίμασα και το torque τα εμφανίζει κενά.. δεν έχει καμία ένδειξη.. Δεν μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JIMAR (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 gt

Ένταξη: 09 Φεβ 2017
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2017, 12:29:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα κανονησω κι εγω να παω στον Παυλιδη για καθαρισμο και τα υπολοιπα, τι γινεται ομως με το ηδη υπαρχων προγραμμα ? θα πρεπει να "ξανα" γινει κατι ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2017, 20:15:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα δεις διαφορά απευθείας. Ωστόσο μπορείς να ξαναπάς μετά για ένα ρυθμισμα να δεις τι κ πως


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salamanque_207 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 40

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούν 2017, 01:19:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.


Μολις ειδα ενα τετοιο σε αλλαν βελτιωτη μετρημενο σε δυναμομετρο ΤΑΤ 167 αλογα. Σου εχει τυχει και σενα κανα τετοιο και πως το εξηγεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούν 2017, 05:59:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salamanque_207 έγραψε:

Μολις ειδα ενα τετοιο σε αλλαν βελτιωτη μετρημενο σε δυναμομετρο ΤΑΤ 167 αλογα. Σου εχει τυχει και σενα κανα τετοιο και πως το εξηγεις?


Ναι βέβαια. Ο γενικός κανόνας είναι ότι τα φρέσκα ΤΗΡ156, ειδικά όσα φοράνε μικρά λάστιχα (DS3, 208 κλπ) βγάζουν πάνω από 160 με 100άρα βενζίνη.
Που να δεις και RC facelift με λίγα χιλιόμετρα, κι εκεί είμαστε πάνω από 175 με το εργοστασιακό πρόγραμμα.
Όλοι τα παλιότερα μοτερ βρίσκονται στα εργοστασιακά τους επίπεδα ή πιο κάτω, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη συντήρηση.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2877s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on