Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 22:56:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα,απο τη στιγμη που μιλαμε για μεταχειρισμενα μοτερ κανεις δε μπορει να γνωριζει τι εχει περασει και σε τι χερια. Μη ξεχναμε πως τα jp4 φορεθηκαν σε οχηματα που τα οδηγουσαν ανθρωποι με πληρη αγνοια στον τομεα της συντηρησης,ενω τα j4 ενδεχομενως να τυγχαναν καλυτερης μεταχειρισης στα χερια ενος σκιστη που γνωριζε τι σημαινει υψηλη θερμοκρασια ψυκτικου ή λαδιου ενω τα λιπαντικα του ηταν παντοτε συνθετικα.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα μια περιπτωση οταν δουλευα μια εποχη σε αντιπροσωπεια citroen ενος μεσηλικα κυριου με xsara 1.6 16v το οποιο ηρθε με το μοτερ αδειο απο ψυκτικο κατακαλοκαιρο και ενω ειχε διανυσει αρκετη αποσταση προκειμενου να ερθει στο συνεργειο! Ποιος μου λεει λοιπον εμενα οτι αυτο το μοτερ δε πουληθηκε καλογυαλισμενο σε "αριστη" κατασταση σε εναν σαξοραλλεο προκειμενου να γινει "υβριδιο".
Γνωμη μου ειναι Γιωργο να κανεις λιγη υπομονη και να στειλεις για ενα γενικο ρεκτιφιε το μοτερακι σου με σφυριλατα εμβολα φρεσκα μεταλλα και καλο καθαρισμα στις διοδους λαδιου βαλε και ενα σετ σοβαρους εκκεντροφορους να το ευχαριστηθεις!
Για να μη παρεξηγηθω,σε καμια περιπτωση δε σνομπαρω τη λυση που προτεινουν οι προλαλησαντες,αλλα μη τα κανουμε ολα ισωμα,γιατι σιγα μη ξερει ο μαντρας τι σου πουλαει ή ο ιδιωτης που θελει να το ξεφορτωθει προκειται να σου πει αν του εμεινε ποτε απο ψυκτικο ή λαδια.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 23:00:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή για να καταλάβω ακόμα και μια επισκευη σε ένα τέτοιο μοτέρ που το τονίζω ΔΕΝ καίει ΛΑΔΙΑ, δεν θα είναι επιτυχημένη;
Μιας και η τιμή το να πάρω ένα μτχ TU5JP4 είναι ίδια με το να επισκευάσω το TU5J4 με ολοκαίνουρια μέταλλα παντού...
Μιας και το ρεκτιφιέ θα κάνει φυσικά γυάλισμα σε κορμό και στροφάλο...
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Μάρ 2017, 23:08:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργο επειδή έχω δει και εγώ ο Στέλιος από τελείως στοκ μοτέρ να βγαίνουν 160 αλογα με δύο εκκεντρα μόνο ΑΧΡΟΝΙΣΤΟ χωρίς τσέπες!
Βρήκα μοτέρ tu5jp4 ολόφρεσκο με πραγματικα χιλιόμετρα κάτω τον 50.000km είναι μεν καλύτερο σαν υβρίδιο αλλά ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα χρειαστεί επισκευη και το κυριότερο δεν ξέρουμε τι βύθισμα εκκεντροφορων και τι Valve lift δέχεται, εκτός αν μου απαντήσει τεκμηρίωμενα.
Πχ το saxorallo με μια φλαντζα 206 δέχεται άνετα το 10 βύθισμα με ένα χρονισμα στο 1.3 Valve lift...
Υ.Γ όπως λέει και η υπογραφή μου κάτω θέλω οτιδήποτε stock για να δουλεύει παντού και πάντα, αυτή είναι η λογική μου! Τα σφυριά θέλουν ιδιαίτερη προσοχή και ας είναι καλύτερα!
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 08:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Για τα Kent δεν ξέρουνε το Valve lift όπου εκεί παίζει ρόλο ο εκκεντροφορος σύμφωνα με αυτά που έχουμε μιλήσει, αν τα έχω καταλάβει σωστά... |
Ποιος ειπε οτι δεν τα ξερουμε ρε,κανονικα τα ανακοινωνουν οι ανθρωποι.
1,22 εισαγωγη και 0,91 εξαγωγη εχει.
Vlaik έγραψε: | Επειτα τα 743 είναι σαφώς πιο δυνατά από 708 αποδεδειγμένα σε πολλά μοτέρ μιας και η ίδια η catcams τα δινει + 3-4hp! |
Καλα,το "σαφως πιο δυνατα" αναλογα πως το οριζει ο καθενας μιας και η Cat επισημα δεν δηλωνει τιποτα,την δηλωση περι +3/4 αλογα την κανει εξωτερικος συνεργατης και να διευκρινιζει τις συνθηκες μετρησης μιας και στην περιπτωση των 743 εχουν βαλει και πεταλουδα,κλπ,κλπ...
Οπότε ναι μεν πιο σοφο να επιλεξει καποιος τους 743 αλλά τουλαχιστον χαζο αν τους επιλεξει μονον και μονον γιατι αποδεδειγμενα θα του βγαλουν αυτα τα 3 αλογα πανω.
Vlaik έγραψε: | Τώρα για τα ρεκτιφιέ που λες εκτός του γνωστού στην Κατερίνη πιο άλλο εμπιστεύεσαι που έχει Flow bench στην Θεσσαλονίκη να πάρουμε μια τιμή και από εκεί 😉 |
Το flow bench τι το θες για την επισκευη που λες;
Επισης και αυτοι που εχουν flow bench(ιδιαιτερα εκει που εστειλε ο Σακης),αποδεδειγμενα δεν το χρησιμοποιουν και πανε βαση εμπειριας οπότε σκεψου τι πληρωνεις και τι παιρνεις στο τελος.
Vlaik έγραψε: | Πάντως του Σάκη, με τα ρεκόρ λαδακια οπως λες, δείχνει αρκετά καλά δείγματα για φουλ Stock motor ακόμα και στην φάση που είναι αρυθμιστο το αυτοκίνητο, με τα αποτελέσματα που φέρνει! |
Μεγαλη κουβεντα θα ανοιξουμε και δεν εχει νοημα,αστο...
Αν παντως αυτο ειναι το κριτηριο σου για τα "καλα δειγματα",εγω θα ελεγα να αναθεωρησεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 08:07:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Καλα,απο τη στιγμη που μιλαμε για μεταχειρισμενα μοτερ κανεις δε μπορει να γνωριζει τι εχει περασει και σε τι χερια. Μη ξεχναμε πως τα jp4 φορεθηκαν σε οχηματα που τα οδηγουσαν ανθρωποι με πληρη αγνοια στον τομεα της συντηρησης,ενω τα j4 ενδεχομενως να τυγχαναν καλυτερης μεταχειρισης στα χερια ενος σκιστη που γνωριζε τι σημαινει υψηλη θερμοκρασια ψυκτικου ή λαδιου ενω τα λιπαντικα του ηταν παντοτε συνθετικα.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα μια περιπτωση οταν δουλευα μια εποχη σε αντιπροσωπεια citroen ενος μεσηλικα κυριου με xsara 1.6 16v το οποιο ηρθε με το μοτερ αδειο απο ψυκτικο κατακαλοκαιρο και ενω ειχε διανυσει αρκετη αποσταση προκειμενου να ερθει στο συνεργειο! Ποιος μου λεει λοιπον εμενα οτι αυτο το μοτερ δε πουληθηκε καλογυαλισμενο σε "αριστη" κατασταση σε εναν σαξοραλλεο προκειμενου να γινει "υβριδιο".
Για να μη παρεξηγηθω,σε καμια περιπτωση δε σνομπαρω τη λυση που προτεινουν οι προλαλησαντες,αλλα μη τα κανουμε ολα ισωμα,γιατι σιγα μη ξερει ο μαντρας τι σου πουλαει ή ο ιδιωτης που θελει να το ξεφορτωθει προκειται να σου πει αν του εμεινε ποτε απο ψυκτικο ή λαδια. |
Για τα λαδια,ουτε καν...
Ολα αυτα τα χρονια,που τα σαξοραλλα τα προλαβα καινουργια οταν πρωτοβγηκαν στην αγορα,ολοι εβαζαν το κλασσικο 10-40,που ποτε δεν ηταν συνθετικο.
Οπότε το περι λαδιου σιγουρα δεν ισχυει...
Οτι υπηρξαν και ελαχιστες εξαιρεσεις,ναι,σιγουρα υπηρξαν που προτιμησαν κανα 5-40 αλλά στην καλυτερη περιπτωση να ηταν ενα 10% του ογκου της αγορας.
Σε αντιθεση με τα jp4 που σιγουρα δεν ηταν τοσο καλοσυντηρημενα αλλά στις περισσοτερες περιπτωσεις φορεσαν 5-30 ή 5-40,που ηταν καθαρα συνθετικα.
Επισης ο βασικοτερος παραγοντας/κριτηριο για φθορα/κατασταση προκυπτει απο το οτι τουλαχιστον το 70% των σαξοραλλακιδων δεν ειχε ιδεα τι σημαινει "Ζεσταινω λαδια" που σε συνδυασμο με το 10-40 ηταν πολυ επιπονο για το μοτερ,ενω τα jp4 με 5αρι λαδι και τον μεσο οδηγο πισω απο το τιμονι,πολυ σπανια ειχαν τετοια θεματα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 08:09:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: | Γιώργο επειδή έχω δει και εγώ ο Στέλιος από τελείως στοκ μοτέρ να βγαίνουν 160 αλογα με δύο εκκεντρα μόνο ΑΧΡΟΝΙΣΤΟ χωρίς τσέπες!
Βρήκα μοτέρ tu5jp4 ολόφρεσκο με πραγματικα χιλιόμετρα κάτω τον 50.000km είναι μεν καλύτερο σαν υβρίδιο αλλά ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα χρειαστεί επισκευη και το κυριότερο δεν ξέρουμε τι βύθισμα εκκεντροφορων και τι Valve lift δέχεται, εκτός αν μου απαντήσει τεκμηρίωμενα.
Πχ το saxorallo με μια φλαντζα 206 δέχεται άνετα το 10 βύθισμα με ένα χρονισμα στο 1.3 Valve lift...
Υ.Γ όπως λέει και η υπογραφή μου κάτω θέλω οτιδήποτε stock για να δουλεύει παντού και πάντα, αυτή είναι η λογική μου! Τα σφυριά θέλουν ιδιαίτερη προσοχή και ας είναι καλύτερα! |
Οχι,εγω δεν εχω δει τετοιο πραγμα...
160 με κλειστο μοτερ δεν βγαινουν καθολου ευκολα.
160 βγαινουν απο μαμα πιστονια αλλά με κεφαλη,πολυ ψαγμενα περιφερειακα και εκκεντροφορους που δεν ειναι για καθε μερα.
Επισης ξεκολληστε με το ρημαδιασμενο το βυθισμα/διαρκεια,ενα μοτερ μπορει να κανει τοσο καλυτερες καυσεις που να αποδιδει και περισσοτερα ακομα και με 5 μοιρες κατω,οπως και με 0,5 βυθισμα λιγοτερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 10:01:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Vlaik έγραψε: |
Για τα Kent δεν ξέρουνε το Valve lift όπου εκεί παίζει ρόλο ο εκκεντροφορος σύμφωνα με αυτά που έχουμε μιλήσει, αν τα έχω καταλάβει σωστά... |
Ποιος ειπε οτι δεν τα ξερουμε ρε,κανονικα τα ανακοινωνουν οι ανθρωποι.
1,22 εισαγωγη και 0,91 εξαγωγη εχει.
Vlaik έγραψε: | Επειτα τα 743 είναι σαφώς πιο δυνατά από 708 αποδεδειγμένα σε πολλά μοτέρ μιας και η ίδια η catcams τα δινει + 3-4hp! |
Καλα,το "σαφως πιο δυνατα" αναλογα πως το οριζει ο καθενας μιας και η Cat επισημα δεν δηλωνει τιποτα,την δηλωση περι +3/4 αλογα την κανει εξωτερικος συνεργατης και να διευκρινιζει τις συνθηκες μετρησης μιας και στην περιπτωση των 743 εχουν βαλει και πεταλουδα,κλπ,κλπ...
Οπότε ναι μεν πιο σοφο να επιλεξει καποιος τους 743 αλλά τουλαχιστον χαζο αν τους επιλεξει μονον και μονον γιατι αποδεδειγμενα θα του βγαλουν αυτα τα 3 αλογα πανω.
Vlaik έγραψε: | Τώρα για τα ρεκτιφιέ που λες εκτός του γνωστού στην Κατερίνη πιο άλλο εμπιστεύεσαι που έχει Flow bench στην Θεσσαλονίκη να πάρουμε μια τιμή και από εκεί 😉 |
Το flow bench τι το θες για την επισκευη που λες;
Επισης και αυτοι που εχουν flow bench(ιδιαιτερα εκει που εστειλε ο Σακης),αποδεδειγμενα δεν το χρησιμοποιουν και πανε βαση εμπειριας οπότε σκεψου τι πληρωνεις και τι παιρνεις στο τελος.
Vlaik έγραψε: | Πάντως του Σάκη, με τα ρεκόρ λαδακια οπως λες, δείχνει αρκετά καλά δείγματα για φουλ Stock motor ακόμα και στην φάση που είναι αρυθμιστο το αυτοκίνητο, με τα αποτελέσματα που φέρνει! |
Μεγαλη κουβεντα θα ανοιξουμε και δεν εχει νοημα,αστο...
Αν παντως αυτο ειναι το κριτηριο σου για τα "καλα δειγματα",εγω θα ελεγα να αναθεωρησεις. |
Της πληροφορίες θα τις βρεις για αυτό που σε λεω στο catcams.co.uk όπου ειδικά η 743 έχουν βγάλει 178 με τσέπες σε vagmag dyno! Όσο για 1.22*και 0.91 είναι γελειο μπροστά στο 1.4 και 1.9 αντίστοιχα πιστεύω ειδικά σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ...
Τώρα για του Σάκη δεν θα ανοίξω συζήτηση γιατί την διαφορά την είδαμε με τα μάτια μας και ξέροντας πως πήγαινε πριν με τώρα...
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 10:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Vlaik έγραψε: | Γιώργο επειδή έχω δει και εγώ ο Στέλιος από τελείως στοκ μοτέρ να βγαίνουν 160 αλογα με δύο εκκεντρα μόνο ΑΧΡΟΝΙΣΤΟ χωρίς τσέπες!
Βρήκα μοτέρ tu5jp4 ολόφρεσκο με πραγματικα χιλιόμετρα κάτω τον 50.000km είναι μεν καλύτερο σαν υβρίδιο αλλά ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα χρειαστεί επισκευη και το κυριότερο δεν ξέρουμε τι βύθισμα εκκεντροφορων και τι Valve lift δέχεται, εκτός αν μου απαντήσει τεκμηρίωμενα.
Πχ το saxorallo με μια φλαντζα 206 δέχεται άνετα το 10 βύθισμα με ένα χρονισμα στο 1.3 Valve lift...
Υ.Γ όπως λέει και η υπογραφή μου κάτω θέλω οτιδήποτε stock για να δουλεύει παντού και πάντα, αυτή είναι η λογική μου! Τα σφυριά θέλουν ιδιαίτερη προσοχή και ας είναι καλύτερα! |
Οχι,εγω δεν εχω δει τετοιο πραγμα...
160 με κλειστο μοτερ δεν βγαινουν καθολου ευκολα.
160 βγαινουν απο μαμα πιστονια αλλά με κεφαλη,πολυ ψαγμενα περιφερειακα και εκκεντροφορους που δεν ειναι για καθε μερα.
Επισης ξεκολληστε με το ρημαδιασμενο το βυθισμα/διαρκεια,ενα μοτερ μπορει να κανει τοσο καλυτερες καυσεις που να αποδιδει και περισσοτερα ακομα και με 5 μοιρες κατω,οπως και με 0,5 βυθισμα λιγοτερο. |
Μάλλον κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας γιατί 141whp δεν γράφονται για πλάκα σε mustang dyno πολύ γνωστό της Θεσσαλονίκης!
Ένα τελείως στοκ μοτέρ με εκκεντρα που έχουν δύναμη από τις 2500-7500 και είναι ροπατο, αν δεν είναι καθημερινο αμαξι αυτό πιο είναι;;;
Όσο για τα λάδια η PS μέσα στο site της δίνει 10w50 για τα Saxoralla από ότι είχα δει πριν ένα 3μηνο :/
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 13:45:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και το θεωρω δυσκολο καποιος με ενα ταπεινο xsara,c3,307 να ζηταγε ακριβο συνθετικο 5-40,τουλαχιστον εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να ειναι ασκιστα.
Στο j4 που ετοιμαζομαι να βαλω τωρα,το οποιο εχει γυρω στις 70k χλμ να βαζω αφοβα 5-40 ή θα το "φαω" πριν την ωρα του;
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 13:47:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Castrol Magnateg 10 40 λέμεεεεεεεε 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 14:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερεις Τζωρτζ οτι τα magnatec τα εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση! Ακομη και στο τωρινο μοτερ που μαζευει υπογραφες,παραμενω πιστος! Αλλα βασει των λεγομενων του Στελιου τα 5-30 ή 5-40 προσφερουν ποιοτικοτερη λιπανση.
Σχετικα με τα περιφεριακα που ανεφερε ο Στελιος,ειναι μεγαλο θεμα να εχουν δεσει μεταξυ τους! Ακομη και σε επιπεδο πρωτου σταδιου οι διαφορες ενος απλου φ.π.ε με ενος φ.π.ε + περιφεριακα ειναι παραπανω απο εμφανεις,ποσο μαλλον οταν μιλαμε για εκκεντροφορατο μοτερ. Επισης πιστευω πως η μεγαλυτερη βαρυτητα πρεπει να δωθει στην εισαγωγη,μιλωντας απο το καπω-γριλια μεχρι και την πεταλουδα.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 19:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Της πληροφορίες θα τις βρεις για αυτό που σε λεω στο catcams.co.uk όπου ειδικά η 743 έχουν βγάλει 178 με τσέπες σε vagmag dyno! |
Το promotion που κανουν οι αγγλοι,ειναι κατι που επισημα οι βελγοι ποτε δεν υποστηριξαν.Ελπιζω αυτο σε πρωτη φαση να σε προϊδεαζει για διαφορα πραγματα...
Οι αγγλοι,ανευ μετρησης φυσικα,δηλωνουν οτι μπορουν να βγαλουν μεχρι και 155-160 αλογα,χωρις ομως να αναφερουν τα παρελκομενα τους.Αυτο στα λογια...
http://www.catcams.co.uk/acatalog/TU5j4_Remapped_Ecu.html
Στην πραξη,εκτος και αν εχεις βρει κατι αλλο,μεχρι στιγμης η μονη επισημη αναρτηση που ειχε βγει στο blog/site των αγγλων,αφορουσε το project της Pug1off με πειραγμενη πεταλουδα και 151 αλογα στις 7700,στον στροφαλο.
Και μην ξεχασω,η αναρτηση αυτη κατεβηκε,ε...Μαντεψε γιατι.
http://www.pug1off.com/tuning_106saxo.html
Τωρα τα 178 που τα ειδατε εσεις,εγω προσωπικα δεν τα εχω εντοπισει ακομα...
Α,και το δυναμομετρο της Pug1off ειναι Superflow,ιδιο με του Παπαδοπουλου,εδω στα μερη μας.
Vlaik έγραψε: | Όσο για 1.22*και 0.91 είναι γελειο μπροστά στο 1.4 και 1.9 αντίστοιχα πιστεύω ειδικά σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ... |
Ε,μην πιστευεις και τοοοοσα πολλα γιατι μεχρι πριν λιγο καιρο καταλαβαινες μονον τις ονομαστικες διαρκειες.
Ναι μεν ειναι διαφορα αλλά δεν θα βγουνε και 10 αλογα απο εκει.
Vlaik έγραψε: | Τώρα για του Σάκη δεν θα ανοίξω συζήτηση γιατί την διαφορά την είδαμε με τα μάτια μας και ξέροντας πως πήγαινε πριν με τώρα... |
Και εγω ειδα αλλά θα προτιμουσα να μην το σχολιασω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 19:42:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlaik έγραψε: |
Μάλλον κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας γιατί 141whp δεν γράφονται για πλάκα σε mustang dyno πολύ γνωστό της Θεσσαλονίκης!
Ένα τελείως στοκ μοτέρ με εκκεντρα που έχουν δύναμη από τις 2500-7500 και είναι ροπατο, αν δεν είναι καθημερινο αμαξι αυτό πιο είναι;;;
Όσο για τα λάδια η PS μέσα στο site της δίνει 10w50 για τα Saxoralla από ότι είχα δει πριν ένα 3μηνο :/ |
Εγω δεν κοροιδευω καθολου...
Το γνωστο δυναμομετρο της πολης που λες,το ξερουν μονον οι κοντρακηδες φτωχομπινεδες που δεν πληρωνουν τα 20-40 παραπανω για να πανε στα οντως δυο γνωστα της πολης.
Για το αν ειναι ροπατο,ασε να εχω/εχουμε διαφορετικη αποψη σε αυτο το θεμα.
Περι 10W50 που δινει η PS,ναι,το δινει για το αγωνιστικο,λαδι που τοτε κοστιζε 8μιση χιλλιαδες δραχμες το λιτρο(και σημερα κοστιζει 15/λιτρο).
Τετοιο λαδι δεν ειχαν φερει καν πριν το 2005 στην πολη,τα εφερε καποια στιγμη ο Γκαγκασταθης οταν ζητησαν διαφοροι για αγωνιστικα μοτερ.
Επισης δινει τετοιο ιξωδες γιατι η Elf/Total ποτέ δεν εβγαζε 5w50.
Στο manual ομως του αυτοκινητου,εδινε και 5w40,και 10w40 μεχρι και 15w50.
Το οτι δινει βεβαια τετοιες επιλογες,δεν σημαινει οτι ειναι και το ιδανικο σε καμια περιπτωση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 19:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Αν και το θεωρω δυσκολο καποιος με ενα ταπεινο xsara,c3,307 να ζηταγε ακριβο συνθετικο 5-40,τουλαχιστον εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να ειναι ασκιστα.
Στο j4 που ετοιμαζομαι να βαλω τωρα,το οποιο εχει γυρω στις 70k χλμ να βαζω αφοβα 5-40 ή θα το "φαω" πριν την ωρα του; |
Δοκιμαζεις και βλεπεις ρε George...
Πολυ πιθανον να στο καψει αλλά ισως και να αντεξει.
40αρια ειναι και τα δυο,απλά το 5αρι θα αφηνει πισω του πιο λεπτο φιλμ που πρακτικα μεγαλωνει το διακενο.
Υ.Γ. Για το αν εβαζαν το "ακριβο" 5-40,δεν το ζητουσαν,τους το εβαζε ο ιδιος ο Θεοχαρακης και οι κατα τοπους αντιπροσωπειες καθως υπηρχε ηδη οδηγια για 5-30 και 5-40.
Τωρα στα εξω συνεργεια,ναι,πολλοι εβαζαν 10-40 αλλά αυτο σιγουρα εκτος εγγυησης με οσα χλμ μπορει να εχει κανει εως τοτε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 20:17:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Του μόνο σίγουρο είναι ότι μου εξηγήσες πολλά σε θέματα που είχα πλήρη άγνοια! Πραγματικά σε ευχαριστώ γιατί είναι ένα θέμα το οποίο με απασχολεί και θα με απασχολεί καιρό...
Τώρα για τα εκκεντρα λοιπόν είναι ένα θέμα που με απασχολεί απίστευτα και σήμερα μετά από συζήτηση με τον Μπουμπη σε τελείως απλανιαριστο καπάκι με σωστά ελατήρια retainers μπορούν να μπουν μέχρι 268 με 9.8 βύθισμα σαν ταβάνι :-/
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 20:25:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θελω ευχαριστιες για τιποτα,και εμενα οσα δεν εμαθα μονος μου,καποιος αλλος μου τα εμαθε.
Απλά σε μια ομαδα/κοινοτητα/forum που την απαρτιζουν μελη καποιας Χ ηλικιας/εμπειριας/γνωσης,ρωτας για να μαθεις,δεν πας να τους πεις τα Χ-Ψ κατορθωματα του καθε κλαρινογαμπρου που βγηκε και δηλωσε στο fb οτι την εχει 2 μετρα διπλωμενη.
Περι εκκεντρων,αν μιλησες με τον Μπουμπη για JP4 και σου ειπε τετοιο πραγμα,τοτε δεν εχει ιδεα τι του γινεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης

Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 20:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν θελω ευχαριστιες για τιποτα,και εμενα οσα δεν εμαθα μονος μου,καποιος αλλος μου τα εμαθε.
Απλά σε μια ομαδα/κοινοτητα/forum που την απαρτιζουν μελη καποιας Χ ηλικιας/εμπειριας/γνωσης,ρωτας για να μαθεις,δεν πας να τους πεις τα Χ-Ψ κατορθωματα του καθε κλαρινογαμπρου που βγηκε και δηλωσε στο fb οτι την εχει 2 μετρα διπλωμενη.
Περι εκκεντρων,αν μιλησες με τον Μπουμπη για JP4 και σου ειπε τετοιο πραγμα,τοτε δεν εχει ιδεα τι του γινεται. |
Δεν προβάλω κατορθώματα αλλά πράγματα που τα έχω δει με τα μάτια μου, αν φάνηκε έτσι συγνώμη ειλικρινά δεν είχα αυτή την πρόσθεση!
Τώρα για τα εκκεντρα, έτσι μου είπε τώρα τι να σου πω Στέλιο, απλά έχω διαβάσει παλιότερα μια συζήτηση ότι περνει μέχρι 10.5 όπως έλεγες!
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 21:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Εκει τα JP4 υπερτερουν κατα πολυ,γιατι ενα ραλλομοτερ σε μαμα μορφη στροφαρει 7μιση ενω ενα JP4 γυριζει 1000 στροφες κατω,μαλιστα με ελαφρυτερα κινουμενα μερη και καλυτερη λιπανση λογο αυξημενης πιεσης λαδιου απο το ιδιο το εργοστασιο.
Οπότε απο εκει προκυπτει οτι:
Αξιοπιστια/φθορα j4 vs jp4 -> Σημειωσατε 2
Αποδοση j4 vs jp4 -> Σημειωσατε παλι 2
Κοστος επισκευης j4 vs κοστος επισκευης jp4 -> Σημειωσατε για ακομα μια φορα 2
Οπότε με ποια λογικη να επιλεξει κανεις εναν j4,εκτος και αν προοριζεται για συγκεκριμενη αγωνιστικη χρηση ή καποια αλλη παραμετρο συλλεκτικης αξιας; |
Το δίλημμα έχει γίνει (ήδη από προηγούμενο νήμα: TU5j4_vs_TU5jp4) μονόδρομος, ήτοι:
Που/Πως θα ανευρεθεί αξιόλογο μτχρ JP4 μοτέρ;;;
Επίσης, το 1mm clearance (μεταξύ εκκεντροφόρου και πιστονιού) πως εξασφαλίζεται/μετριέται;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάρ 2017, 21:32:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά πρεπει καποια στιγμη να καταλαβετε οτι ολοι μπορει να βλεπουμε το ιδιο πραγμα(πχ εναν ροζ ελεφαντα να πεταει) αλλά ολοι να καταληγουμε σε διαφορετικα συμπερασματα.
Σε καποιους μπορει να τους φανει περιεργο που ο ελεφαντας ειναι μεγαλος,σε καποιους οτι ειναι ροζ,σε καποιους οτι πεταει...
Η λογικη λεει οτι ο παραλογισμος της υποθεσης ειναι οτι ενας ελεφαντας ποτε δεν θα πεταξει αλλά αντε να το καταλαβουν αυτοι που τους φαινεται περιεργο που ειναι ροζ ή που ειναι μεγαλος.
Ξερω,αστειο παραδειγμα αλλά η αληθεια ειναι οτι απειρες φορες βρισκομαστε μπροστα σε τετοιες περιπτωσεις...
Περι εκκεντροφορων και βυθισματος σε JP4,μετα οταν εγω βριζω/κραζω ειμαι ο μαλακαs της υποθεσης...
Εγω δεν ξερω την τυφλα μου,το δεχομαι,αλλά αν ημουν ενα αξιοσεβαστο προσωπο στον ευρυτερο ελληνικο χωρο αναφορικα με το αντικειμενο του αυτοκινητου,θα προσεχα πολυ καλα τι θα ελεγα πριν το τσεκαρω.
Δες την παρακατω φωτο και βγαλε συμπερασμα μονος σου ποσο ειναι το βυθισμα με μαμα πιστονια,και εχει και λιγο παραπανω μιας και κατ΄επιλογην δινει και 5 δεκατα πλανισμα στην κεφαλη.
https://s14.postimg.org/g34nvhk01/Distribution.png
Σε περιπτωση που δεν το εντοπισεις,λεει 10,49 για εισαγωγη και 10,48 για εξαγωγη,και τα δινει με μηχανικα ωστηρια και περιπου 270-275 μοιρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2017, 07:18:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: |
Το δίλημμα έχει γίνει (ήδη από προηγούμενο νήμα: TU5j4_vs_TU5jp4) μονόδρομος, ήτοι:
Που/Πως θα ανευρεθεί αξιόλογο μτχρ JP4 μοτέρ;;;
Επίσης, το 1mm clearance (μεταξύ εκκεντροφόρου και πιστονιού) πως εξασφαλίζεται/μετριέται;
/ Β |
Billy υπαρχουν...
Δεν ειναι κατι τοσο δυσκολο να βρεθει.
Ναι,ΟΚ,υπαρχουν και αρκετα "σάπια" στην αγορα αλλά σε γενικες γραμμες τα περισσοτερα τους ειναι σε αρκετα εως καλη κατασταση,και εχει και καποια μοτερ που ειναι αψογα.
Περι clearance,αναγκαστικά trial και error με πλαστελινη στο πιστονι και dummy assembly.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|