Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Φεβ 2017, 00:40:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι τα θέλω αυτα θα καταστρεψω το αμαξι και τέτοια.οπότε ψάχνω μμηχανικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Φεβ 2017, 09:09:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά έχοντας φτιάξει κι οδηγήσει ότι συνδιασμό μπορεί να φανταστεί κάποιος σε σαξόραλλο κατά ένα μεγάλο ποσοστό, σε αυτοκίνητο βόλτας καταλήγώ σε:
1)Σαξόραλλο φούλ εξτρα με εκκεντροφόρους 1-2 στάδιο με λίγη συμπίεση
(ακόμα καλύτερα με NFU-NFS κορμοκάπακο)
2)14-60 με μακριά 5η που είναι οριακά πιο μακρύ από μαμά 5η με 16-63 και το κρέμασμα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου
3)Φρένα τουλάχιστον 266 με σωληνάκια καλά υγρά και υλικά τριβής
4)Ανάρτηση PS μπροστά και CS πίσω με συνεμπλόκ και ράβδους 20,5 CS και 24 αντιστρεπική
Μιλάμε αυστηρά για αυτοκίνητο βόλτας κι αν δεν γίνουν όλα μαζί ξεκινάω ανάποδα από ότι τα έγραψα..
Κάπως έτσι έχω κάνει το ΑΧ αλλά μου έχει μείνει το 1..! 
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Φεβ 2017, 20:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kiki έγραψε: | Τι τα θέλω αυτα θα καταστρεψω το αμαξι και τέτοια.οπότε ψάχνω μμηχανικό. |
Στην Χαλκιδικη τετοιο πραγμα με το σασμαν θα μπορεσεις να κανεις στα παιδια του συγχωρεμενου του Φραγκουδακη στην Ορμυλια,εναλλακτικά στον Κολλαρα...
Μετά αναγκαστικά καταληγεις Θεσσαλονικη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikos Kal (Νίκος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 08 Οκτ 2015 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Αθηνα πλεον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 05:17:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άκου με αυτά τα λεφτά βρίσκεις μεταχειρο 4πιστονα φρένα και 40αρια αμορτισέρ. Μετά βρίσκεις στην πιάτσα 18 αρι τετραπεταλουδο μοτέρ κ βγάζεις γούστα 😂 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 01:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος μηχανικό αξιόπιστο στη Θεσσαλονίκη για τα παραπάνω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 17:29:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που εχεις καταληξει και τι ακριβως θες να κανεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 01:32:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή κάνω και αρκετά χιλ σε μεγάλους δρόμους δεν ξέρω κατά πόσο θα βολευε το κορωνοπηνιο Ανάρτηση σίγουρα,και από κει και πέρα πιστεύω ότι όλα θα εξαρτηθούν από την τιμη που θα μου πει για κινητήρα κορωνοπηνιο κτλ,οπότε πρέπει να το παω σε κάποιον που να ασχολείται με όλα αυτα και που θα μπορει να το αναλάβει.Νομιζω ότι έτσι θα ναι καλύτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 10:39:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αναρτηση ειναι μονοδρομος,καταληγεις δηλαδη αναγκαστικά στον Κυρλαγκιτση για να σου κανει ενα custom spec δρομου με δικα του αμορτισερ(που ευτυχως επισκευαζονται) και στενα ελατηρια με ρυθμιζομενα πιατελα.
Απλά προσεξε καλα τι θα ζητησεις,και για την ανεση σου αλλά και για την μακροζωια της καροτσας.
Το Κ/Π στο σασμαν δεν ειναι προβλημα,ειναι ευκολη υποθεση και το συνδυαζεις με μακρια 5η που πρακτικα οταν ταξιδευεις με 5η θα εχεις τα ιδια χλμ που εχεις και με το τωρινο σου setup,οπότε δεν θα εχεις πιο κουραστικο ταξιδι ή μεγαλυτερη καταναλωση,τουλαχιστον με 5η.
Οι αλλες 4 θα ειναι σαφως αισθητα πιο κοντες σε χλμ.
Περι κινητηρα,ολα ειναι σχετικα αναλογα με την κατασταση της βασης που ξεκινας.
Μπορεις να επενδυσεις σε εναν JP4 και να εισαι 135-140 με περιφερειακα.
Αν παλι θεωρεις οτι το μοτερ σου δεν χριζει επισκευης,τοτε με περιφερειακα παιζεις καπου 130 και μετα βαζεις επιπλεον χερι σε εκκεντροφορους,κλπ...
Γενικα για το μοτερ,το χιλιαρικο θα το φας σε καθε περιπτωση,αν υποθέσουμε οτι ξεκινας απο το απολυτο μηδεν(εντελως μαμα μοτερ δηλαδη).
Συνεργεια εχει τουλαχιστον 5 στην Θεσσαλονικη που μπορουν να σου κανουν τετοιες δουλειες με επιτυχια,το θεμα ειναι τι θα σου ζητησει ο καθενας και φυσικα τι απαιτησεις εχεις.
Απλά εχε στον νου σου οτι ενα μοτερ μεχρι 145-150 αλογα παραμενει αρκετα χρηστικο,απο εκει και περα εκτος του οτι θελει αρκετα λεφτα,γινεται και αισθητα πιο δυστροπο σε καθημερινοτητα,συντηρηση,κλπ.
Για το μοτερ διαβασε στην σχετικη ενοτητα,θα χαθεις αρκετα αλλά θα βρεις διαφορες πληροφοριες.
http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=45 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikos Kal (Νίκος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 08 Οκτ 2015 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Αθηνα πλεον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 15:37:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η αναρτηση ειναι μονοδρομος,καταληγεις δηλαδη αναγκαστικά στον Κυρλαγκιτση για να σου κανει ενα custom spec δρομου με δικα του αμορτισερ(που ευτυχως επισκευαζονται) και στενα ελατηρια με ρυθμιζομενα πιατελα.
Απλά προσεξε καλα τι θα ζητησεις,και για την ανεση σου αλλά και για την μακροζωια της καροτσας.
Το Κ/Π στο σασμαν δεν ειναι προβλημα,ειναι ευκολη υποθεση και το συνδυαζεις με μακρια 5η που πρακτικα οταν ταξιδευεις με 5η θα εχεις τα ιδια χλμ που εχεις και με το τωρινο σου setup,οπότε δεν θα εχεις πιο κουραστικο ταξιδι ή μεγαλυτερη καταναλωση,τουλαχιστον με 5η.
Οι αλλες 4 θα ειναι σαφως αισθητα πιο κοντες σε χλμ.
Περι κινητηρα,ολα ειναι σχετικα αναλογα με την κατασταση της βασης που ξεκινας.
Μπορεις να επενδυσεις σε εναν JP4 και να εισαι 135-140 με περιφερειακα.
Αν παλι θεωρεις οτι το μοτερ σου δεν χριζει επισκευης,τοτε με περιφερειακα παιζεις καπου 130 και μετα βαζεις επιπλεον χερι σε εκκεντροφορους,κλπ...
Γενικα για το μοτερ,το χιλιαρικο θα το φας σε καθε περιπτωση,αν υποθέσουμε οτι ξεκινας απο το απολυτο μηδεν(εντελως μαμα μοτερ δηλαδη).
Συνεργεια εχει τουλαχιστον 5 στην Θεσσαλονικη που μπορουν να σου κανουν τετοιες δουλειες με επιτυχια,το θεμα ειναι τι θα σου ζητησει ο καθενας και φυσικα τι απαιτησεις εχεις.
Απλά εχε στον νου σου οτι ενα μοτερ μεχρι 145-150 αλογα παραμενει αρκετα χρηστικο,απο εκει και περα εκτος του οτι θελει αρκετα λεφτα,γινεται και αισθητα πιο δυστροπο σε καθημερινοτητα,συντηρηση,κλπ.
Για το μοτερ διαβασε στην σχετικη ενοτητα,θα χαθεις αρκετα αλλά θα βρεις διαφορες πληροφοριες.
http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=45 |
Συμφωνώ. Τι κορωπινιο έχεις τωρα;
Ανάρτηση κ τα group n είναι καλά π τα βρίσκεις τζάπα αλλά κοπανανε λίγο
Εγώ από μοτέρ θα πρότεινα να τα βάλεις όλα καινούργια αφού έχεις την οικονομική δυνατότητα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 17:24:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα group N ειναι κακιστα! Δεν ειναι καν αμορτισερ δρομου,κατι που το κανει εντελως ακαταλληλο για χρηση δρομου και δη καθημερινη.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 23:33:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Τα group N ειναι κακιστα! Δεν ειναι καν αμορτισερ δρομου,κατι που το κανει εντελως ακαταλληλο για χρηση δρομου και δη καθημερινη. |
+1000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 00:14:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβαζω πανω απο ωρα το σημειο του φορουμ που μ εστειλε ο Στελιος και ζαλιστικα Τελικα σκεφτηκα να παω σε βελτιωση μηχανης με εκκεντροφορους κτλ και αναρτηση. νομιζω οτι ειναι κατι αξιοπιστο και δεν θα με κανει να τρεχω σε συνεργεια.Το αυτοκινητο αποτι ξερω δεν εχει καμια βελτιωση απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Τωρα οσο αφορα τον μηχανικο θελω εναν αξιοπιστο να το αναλαβει και να κανει καλη δουλεια. συνεχιζω το διαβασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 09:30:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά πριν ξεκινησεις να ρωτας για το πως να φτιαξεις το μοτερ,τσεκαρε(αλλά σιγουρα ομως!) οτι αξιζει να ασχοληθεις με αυτο σαν βαση.
Γιατι το να πληρωσεις περιφερειακα και εκκεντροφορους/προγραμμα αλλά το μοτερ να εχει φαει τα ψωμια του,δεν εχει νοημα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 23:31:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο πως θα το μαθω αν ταχει φάει?ο προηγούμενος αποτι ξερω το συντηρούσε και έχει ομως και 175.000.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 08:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω ειναι το ζορι...
Σε πρωτη φαση σε ενδιαφερει αν εχει ομοιομορφη φθορα.
Οπότε πας για συμπιεσομετρο να τσεκαρεις πιεσεις.
Αυτο ομως προυποθετει το να μεινει το αυτοκινητο κλεισμενο εντος απο το προηγουμενο βραδυ για να ειναι εντελως παγωμενο.
Μετα βλεπεις για φλαντζα κεφαλης(αν φοραει πιο λεπτη,οχι αν εχει καψει),για χρονισματα περιεργα,κλπ,κλπ...
Γενικα ειναι λιγο λαχειο η φαση μιας και τα 9μιση στα 10 παραδειγματα εχουν πειραχτει οπότε οι πιθανοτητες λενε οτι δεν θα εισαι η εξαιρεση στον κανονα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kiki (Kiriaki) Μόλις έγραψα

106 rallye 1600 2003
Ένταξη: 13 Φεβ 2017 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 18:10:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχεις να μου πεις κάποιον μηχανικό Θεσσαλονίκη?σίγουρα αν ασχολείται με βελτιώσεις
θα ξέρει να μου πει αν σηκώνει να το αναλάβει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikos Kal (Νίκος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 08 Οκτ 2015 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Αθηνα πλεον
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Μάρ 2017, 15:35:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kiki έγραψε: | Έχεις να μου πεις κάποιον μηχανικό Θεσσαλονίκη?σίγουρα αν ασχολείται με βελτιώσεις
θα ξέρει να μου πει αν σηκώνει να το αναλάβει |
Grt |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάρ 2017, 08:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το μοτερ ειναι και ο Κωνσταντινου,που αναμφισβητητα ειναι ο καλυτερος σε τεχνογνωσια και εμπρακτα παραδειγματα,αλλά το θεμα ειναι τι θα ζητησει σε χρημα και αν φυσικα θα ασχοληθει.
Μετα ακολουθουν οι υπολοιποι...
Το σασμαν ειναι σιγουρα ευκολοτερη και φθηνοτερη υποθεση.
Η αναρτηση παλι,μονοδρομος για Κυρλαγκιτση...
Το θεμα ειναι τι επιλογη κανει ο καθενας μιας και εχει μηχανικους με εμπειρια απο αγωνες που συνηθως εχουν σαν αυτοσκοπο την αξιοπιστια/μακροζωια,εχει και μηχανικους με αυτοσκοπο την δυναμη ανεξαρτητως συντηρησης/μακροζωιας που ναι μεν μπορει να βγαλουν λιγη επιπλεον δυναμη αλλά εις βαρος της τσεπης του καταναλωτη.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|