Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Χριστόδουλος (Χριστόδουλος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.4 16v
Ένταξη: 21 Ιαν 2017 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Χαλκηδόνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 07:34:49 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 207 - Διαγνωστικό μήνυμα "ABS system faulty&quo |
|
|
Λίγες ημέρες πριν να περάσει ΚΤΕΟ (Οκτώβριο 2016) είχε ανάψει η ένδειξη του καταλύτη, διαγνώστηκε σφάλμα στον αισθητήρα λ, ο οποίος αλλάχθηκε για να ανάψει ξανά λίγες ημέρες μετά τον έλεγχο του ΚΤΕΟ !!!
Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, οδηγώντας από Θεσσαλονίκη προς το σπίτι, άναψε στιγμιαία η οθόνη με την ένδειξη «ABS system faulty» και χτύπησε ο προειδοποιητικός ήχος. Συνέχισα το ταξίδι μου, όταν μετά από λίγα λεπτά της ώρας άναψε ξανά η ένδειξη (μόνιμα πλέον) και ταυτόχρονα μηδένισε η ψηφιακή ένδειξη του χιλιομετροδείκτη, η βελόνα του κοντέρ έπεσε στο μηδέν, άναψε η ένδειξη του χειρόφρενου και το τιμόνι από ηλεκτρο-υδραυλικό, έμεινε μόνο υδραυλικό (βάρυνε…)
Με όλα τα λαμπάκια αναμμένα στο ταμπλό, σταμάτησα στην άκρη της Μοναστηρίου και έσβησα τον κινητήρα…Πήρα τηλ. τον μηχανικό μου, ο οποίος με καθησύχασε ότι μπορώ να επιστρέψω στο σπίτι χωρίς πρόβλημα, απλώς δεν έχω ABS στα φρένα και με συμβούλεψε να επισκεφτώ άμεσα έναν ηλεκτρολόγο.
Την επόμενη το πρωί βουρ στον τοπικό ηλεκτρολόγο…
Αφού έψαξε καμιά ώρα από δω κι από κει, για καμένες ασφάλειες, κομμένα καλώδια, υγρασίες κλπ. σύνδεσε το διαγνωστικό με την κεντρική μονάδα και δεν πήρε καμιά ένδειξη βλάβης. Τίποτε…Μου εξήγησε ότι η συνδεσμολογία είναι σειριακή, οπότε εάν κάτι δεν λειτουργεί, διακόπτεται όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα…Ωραία λογική, συγχαρητήρια στον Γάλλο μηχανικό που το σκέφτηκε…
Λεφτά δεν μου πήρε, και με έστειλε στο διπλανό χωριό, όπου υπήρχε ηλεκτρολόγος ειδικευμένος στα Γαλλικά αυτοκίνητα.
Την άλλη μέρα στο διπλανό χωριό…Η ίδια διαδικασία με το ίδιο αποτέλεσμα…
Πάλι δωρεάν ο έλεγχος (να’ ναι καλά οι άνθρωποι) και τώρα πλέον η συμβουλή είναι να πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Θεσσαλονίκης, που έχουν το original ηλεκτρονικό εργαλείο, το οποίο θα υποδείξει την βλάβη…
Την επόμενη λοιπόν στην Θεσσαλονίκη…
Ψάξε από δω, ψάξε από κει, φτάνω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Η ίδια διαδικασία του ελέγχου, μπαίνει και το original εργαλείο και η διάγνωση είναι ότι μάλλον φταίει η μονάδα του ABS. Προσέξτε το μάλλον…δεν είναι σίγουρος ούτε αυτός δηλαδή. Το κουστούμι λέει θα βγει 450 ευρώ, εάν βάλω μεταχειρισμένο ανταλλακτικό. Κάνω την καρδιά μου πέτρα και λέω ότι προχωράω…Να τα Χριστούγεννα, να η Πρωτοχρονιά, να τα χιόνια, τελικά αλλάχτηκε χθες η μονάδα αλλά τα λαμπάκια επιμένουν αναμμένα…,όπως και το πρόβλημα…
Το πρόβλημα είναι, όπως μου εξήγησαν, ότι ο εγκέφαλος διαβάζει την ένδειξη της ταχύτητας για να υπολογίσει το μίγμα της καύσης και επειδή η ταχύτητά μου είναι πάντα μηδενική, όταν σταματάω στα φανάρια, μερικές φορές ο κινητήρας σβήνει…
START-STOP δωρεάν !!!
Μου πρότεινε να το πάω στην αντιπροσωπεία της Peugeot, μήπως και βρουν αυτοί το πρόβλημα…
Και επειδή πολλά λεφτά δεν υπάρχουν…
Μήπως χρειάζεται επαναρύθμιση και ο εγκέφαλος ?
Μήπως έχει σχέση και με την βλάβη του αισθητήρα λ ?
Έχει κανείς καμιά πρόταση ??
Ευχαριστώ 
Χριστόδουλος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 10:51:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίτα μηπως εχει παρει τπτ νερα / υγρασια ο εγκεφαλος. Το ειχα παθει απο τη φλατζα και το σωληνακι στο πιτσιλιστηρι ακριβως πανω απο το κουτι της μπαταριας μεσα στο οποιο ειναι και ο εγκέφαλος. Το κουτι ειναι διαιρουμενο και τα νετα στανε πανω στη φισα του εγκεφάλου. Οι εξυπνοι οι Γαλλοι αλλαξαν σιωπηρα το κουτι στο f/l. Κατι τετοια κουλα μου εκανε, και μςλιστα η ecu δεν επικοινωνουσε παντα με το διαγνωστικο, ωσπου στεγνωνε και μετα κομπλε μεχρι το επόμενο. Τελικα κάηκε και ελιωσε και ενα πολ/στη. Δε ξερω αν ειναι αυτο το προβλημα σου αλλα το αναφερω προς γνωση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 15:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην πρεπει να βρεις μηχανικο σωστο
Επισης οταν εχεις πολλα κουλα μαζι το πιο απλο ειναι να μενεις απο μπαταρια η ενα πολυ πιθανο σεναριο ειναι η ασφαλειοθηκη αν και δεν εχω ακουσει σε 207 για τετοιου ειδος προβλημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 16:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι απ την αρχη επρεπε να πας στην Peugeot, σε τετοια πολυπλοκα θεματα καλυτερα να τα πληρωσεις μια φορα στην αντιπροσωπεια παρα πρωτα σε καποιον αλλο και μετα αλλα τοσα στην αντιπροσωπεια. Κατα τα αλλα ισως να μην εχει γινει κατι σωστα, καμια αρχικοποιηση ή κατι τετοιο. με τον λ δεν νομιζω να εχει να κανει.
Υ.Γ. το τιμονι δεν ειναι ηλεκτρουδραυλικο, ειναι μονο ηλεκτρικο.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 17:25:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 207 - Διαγνωστικό μήνυμα "ABS system faulty |
|
|
Χριστόδουλος έγραψε: | Μου εξήγησε ότι η συνδεσμολογία είναι σειριακή, οπότε εάν κάτι δεν λειτουργεί, διακόπτεται όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα…Ωραία λογική, συγχαρητήρια στον Γάλλο μηχανικό που το σκέφτηκε… |
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μασούν αντί να μιλάνε.
Επικοινωνία με την μονάδα του ABS υπήρχε όταν άναβαν τα λαμπάκια, ή ήταν εντελώς off;
Αν ναι, είχε καταγράψει σφάλματα; Άλλοι εγκέφαλοι είχαν καταγράψει σφάλμα για απώλεια επικοινωνίας με το ABS;
Στην μεταχειρισμένη μονάδα που μπήκε πάνω έγινε διαμόρφωση;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Χριστόδουλος (Χριστόδουλος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.4 16v
Ένταξη: 21 Ιαν 2017 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Χαλκηδόνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2017, 17:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | Κοίτα μηπως εχει παρει τπτ νερα / υγρασια ο εγκεφαλος. Το ειχα παθει απο τη φλατζα και το σωληνακι στο πιτσιλιστηρι ακριβως πανω απο το κουτι της μπαταριας μεσα στο οποιο ειναι και ο εγκέφαλος. Το κουτι ειναι διαιρουμενο και τα νετα στανε πανω στη φισα του εγκεφάλου. Οι εξυπνοι οι Γαλλοι αλλαξαν σιωπηρα το κουτι στο f/l. Κατι τετοια κουλα μου εκανε, και μςλιστα η ecu δεν επικοινωνουσε παντα με το διαγνωστικο, ωσπου στεγνωνε και μετα κομπλε μεχρι το επόμενο. Τελικα κάηκε και ελιωσε και ενα πολ/στη. Δε ξερω αν ειναι αυτο το προβλημα σου αλλα το αναφερω προς γνωση... |
Αυτό είπε κι ο μηχανικός μου σήμερα...Δεν μου το φέρνεις κι εμένα να το κοιτάξω ?
Και τι βρήκε...
Από τον δεξί μπροστινό τροχό ξεκινάνε καλώδια τυλιγμένα σε σωλήνα σπιράλ (πιθανόν αισθητήρες ταχύτητας) ΄τα οποία ήταν ποντικοφαγωμένα !!!
Τα αντικατέστησε και το πρόβλημα λύθηκε...
Ούτε ABS, ούτε κάτι άλλο...
Ευχαριστώ τους athanas, Mono AEK, makis 106 και drdino για τις υποδείξεις τους.
Χριστόδουλος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|