PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάρ 2015, 16:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Josef έγραψε:
zzzleepy έγραψε:
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου...

Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο. Το αντιψυκτικό (αντιπαγωτικό) πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού, αναλόγως με την περιοχή που είσαι. Π.χ. λιγότερο νερό θα προσθέσει ένας που μένει στη Δράμα από έναν που μένει στην Αθήνα.


Το παραφλου ειναι άλλο και άλλο ειναι το αντιψυκτικό (αντιπαγωτικό);
Νομιζα οτι ειναι το ιδιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Μάρ 2015, 17:28:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο πράγμα είναι απλώς έχει επικρατήσει να λέμε παραφλού το " παλιάς γενιάς" αντιψυκτικό, που έμπαινε μη αραιωμένο..

Τα νέας γενιάς τα αραιώνουμε με κατάλληλο νερό και μπαίνουν με αναλογία, που εξαρτάται από τι θέλουμε να πετύχουμε...

Γενικά είναι το ίδιο πράγμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούν 2015, 22:23:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα παρατήρησα τυχαία κάτι. Πήγαινα στη δουλειά και η βελόνα θερμοκρασίας έδειξε περίπου 120 βαθμούς. Δεν είχε χτυπήσει όμως το κόκκινο επάνω. Σταμάτησα κάπου και πάρκαρα. Μόλις έσβησα τη μηχανή, το βεντιλατέρ σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 10'. Άνοιξα ύστερα από κάποιες ώρες να δω το δοχείο παραφλού, αλλά δεν είχε χάσει.

Τι παίζει να είναι αυτό; Σκέφτομαι να πάω στο μηχανικό αύριο.

Είχα A/C σε λειτουργία, δεν έτρεχα, δεν ανέβαζα στροφές. Το αμάξι συντηρείται τακτικά στα χιλιόμετρα που πρέπει. Παραφλού είχα βάλει το πράσινο Valeo το 2012 καλοκαίρι, λάδια κάθε 7.000-8.000 χλμ (Total Quartz 9000 5w-40), μπουζί κτλ επίσης όταν πρέπει. Φυσιολογική χρήση συνήθως, λίγες φορές γκάζια.

Είδα και στην προηγούμενη σελίδα κάτι για βροχές, παίζει να φταίει η σημερινή καταιγίδα; Αισθητήρα ψυχρής έχω αλλάξει εδώ και 2 χρόνια, θερμοστάτη μπορεί και ποτέ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούν 2015, 19:46:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Σήμερα παρατήρησα τυχαία κάτι. Πήγαινα στη δουλειά και η βελόνα θερμοκρασίας έδειξε περίπου 120 βαθμούς. Δεν είχε χτυπήσει όμως το κόκκινο επάνω. Σταμάτησα κάπου και πάρκαρα. Μόλις έσβησα τη μηχανή, το βεντιλατέρ σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 10'. Άνοιξα ύστερα από κάποιες ώρες να δω το δοχείο παραφλού, αλλά δεν είχε χάσει.

Τι παίζει να είναι αυτό; Σκέφτομαι να πάω στο μηχανικό αύριο.

Είχα A/C σε λειτουργία, δεν έτρεχα, δεν ανέβαζα στροφές. Το αμάξι συντηρείται τακτικά στα χιλιόμετρα που πρέπει. Παραφλού είχα βάλει το πράσινο Valeo το 2012 καλοκαίρι, λάδια κάθε 7.000-8.000 χλμ (Total Quartz 9000 5w-40), μπουζί κτλ επίσης όταν πρέπει. Φυσιολογική χρήση συνήθως, λίγες φορές γκάζια.

Είδα και στην προηγούμενη σελίδα κάτι για βροχές, παίζει να φταίει η σημερινή καταιγίδα; Αισθητήρα ψυχρής έχω αλλάξει εδώ και 2 χρόνια, θερμοστάτη μπορεί και ποτέ.


Τελικά είχε κολλήσει ο θερμοστάτης. Ήταν προβληματικός. Αλλάχτηκε μαζί και με το παραφλού και οκ πλέον (τουλάχιστον στα λίγα χιλιόμετρα που έκανα για να γυρίσω σπίτι όταν το πήρα).


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ACE2007 (Thanos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Απρ 2015
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2015, 00:11:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ένα 207 1.4 95ps εδώ και λίγους μήνες. Τον τελευταίο μήνα έχω παρατηρήσει αστάθεια στο ρελαντί. Σήμερα ήταν αρκετά πιο έντονη, έτσι ανοίγοντας το καπό για έλεγχο παρατήρησα ότι είχε χάσει παραφλού. Πήγα βενζινάδικο συμπλήρωσαμε σχεδόν 1 λίτρο παραφλού (έβαλα κόκκινο αφού δεν θυμόμουν τι είχε) και λάδι που χρειαζόταν (βρηκα 5-30 και έβαλα) και ξεκίνησα να φύγω. Το παγούρι εξωτερικά είχε πολλά άλατα και κατά τα λεγόμενα του βενζινά διαρροή στην ένωση των πλαστικών λίγο πιο πάνω από την γραμμή του max. Φεύγοντας σε λίγα λεπτά είχα θερμοκρασία 110 και το βεντυλατέρ να δουλεύει σαν τρελό με την θερμοκρασια να μην πέφτει κάτω από 95 βαθμούς. Μετά από 2 ώρες ξαναέβαλα μπροστα, σε 1 λεπτό πήγε 92 η θερμοκρασια και το έσβησα αμέσως. Το βεντυλατερ δούλευε πάλι για 10 λεπτά.
Γνώμες για το συμβαν? Θερμοστάτης ή πάμε για φλάντζα? Να σημειώσω ότι Τετάρτη - Πέμπτη έκανα 500 χιλιόμετρα Εθνική χωρις πρόβλημα. Παρασκευή δεν το κίνησα καθόλου και Σάββατο ακολούθησαν όσα ανέφερα.

Το αμάξι εχει γραπτή εγγύηση 1 έτους από τον έμπορο που το αγόρασα αλλά ούτως ή άλλως είχα κλείσει ραντεβού στην Peugeot αρχές Αυγούστου για σέρβις.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ACE2007 στις Κυρ 26 Ιούλ 2015, 11:44:46, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2015, 00:44:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 95αρι δεν εχει ακουστει να καιει φλατζες γενικα. Αλλα οι αρρυθμιες σε συνδυασμο με την απωλεια ψυκτικου ειναι ανησυχητικα. Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι? Αν εχεις εγγυηση να απευθυνθεις κατευθειαν στον εμπορο που στο πουλησε.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την puglover στις Κυρ 26 Ιούλ 2015, 12:38:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ACE2007 (Thanos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Απρ 2015
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2015, 11:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επανέρχομαι στο πρόβλημα. Σήμερα το πρωί έβαλα πάλι μπροστά το αυτοκίνητο, την 1η φορά έσβησε. Έγινε ένας έλεγχος και το αντιψυκτικό είναι καθαρό (δεν έχει λάδια στο παγούρι), τα λάδια επίσης καθαρά και ξαναέβαλα μπροστά. Άσπρος καπνός δεν έβγαινε από την εξάτμιση, όμως πάλι σε 1-2 λεπτά η θερμοκρασία πήγε στους 95 βαθμούς και το βεντιλατέρ άρχισε πάλι να δουλεύει. Αποκλείεται να ήταν τέτοια η θερμοκρασία, το πολύ να ήταν πραγματικά 45-50 βαθμοί, ενώ στην αρχή είχα την εντύπωση ότι πρόκειται για φλάντζα, πιθανόν να υπάρχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά??? Αν έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα καλοδεχούμενη κάθε συμβουλή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούλ 2015, 12:24:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θερμοστατη κοιταξες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ACE2007 (Thanos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Απρ 2015
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούλ 2015, 17:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θερμοστάτης ήταν τελικά, αλλάχθηκε και είναι ok, βλέπω θερμοκρασίες 88-90 βαθμούς max, σήμερα που είχε 38 βαθμούς εξωτερική.

Εξακολουθώ να έχω ελαφριά αστάθεια στο ρελαντί όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και το ξεκινάω ανοίγοντας μετά από λίγο το a/c. Ο μηχανικός δεν το είδε γιατί έβαζε μπροστά χωρίς να ανοίξει καθόλου το a/c μετά την εκκίνηση του κινητήρα (αφού άλλαξε την βαλβίδα θερμοστάτη). Πάω για καθάρισμα πεταλούδας και πιστεύω να λυθεί και αυτό.

Αυτό επίσης που μου μετέφερε ο μηχανικός είναι ότι τα 1.4 95ps έχουν μεταλλική φλάντζα και δεν εμφανίζουν το ίδιο πρόβλημα με τα 1.4 90ps, αν και από χθες είχα καταλάβει ότι κάτι παίζει με τα ηλεκτρικά και δεν είναι θέμα φλάντζας το πρόβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 18:48:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή χρονιά σε όλους!

Το νερό τι θερμοκρασία πρέπει να παίζει?

Τον τελευταίο καιρό βλέπω 81 σταθερή και πάει αρκετές φορές στους 76 και ανεβαίνει πάλι (την βλέπω από το scangauge).


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 18:49:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χαρα εισαι, τα ιδια, χρόνια τωρα!



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
driver7 (thanassis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 RC f/l

Ένταξη: 12 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 262

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 17:01:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάθε κάποιους μήνες κάνουμε την ίδια κουβέντα.
Έφτασε η ώρα και πάλι.... Razz

Μια χαρά είναι οι θερμοκρασίες αυτές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George S (Γιωργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 rc

Ένταξη: 19 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: Τριπολη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2017, 19:06:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλη χρονια σε ολους! τη πεμπτη αφου εφτασα Αθηνα και ολα φαινονταν καλα χτηπησε η βελονα κοκκινο! κοιταξα μηπως δεν εχει παραφλου αλλα ειχε. παρολα αυτα του συμπληρωσα μισο λιτρο. κοιταω να δω μην εχει κοπει κανας ιμαντας ,τπτ ηταν οκ. αφου το αφησα να κρυψσει αρκετα και τελεινοντας τις δουλειες μου πηγα να το βαλω μπροστα ΚΡΥΟ αλλα παλι τα ιδια...... η βελονα στο κοκκινο......εβγαλα το πολο της μπαταριας 5-6 φορες τπτ .....τα ιδια .δυστυχως λογω της ημερας δεν μπορουσε να με εξηπηρετησει κανενα συνεργειο , και αφου ηρθε απογευμα. επησης η βελονα θερμ. λαδιου εδειχνε 105 β με κρυα μηχανη .... καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 10:36:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George S έγραψε:
καλη χρονια σε ολους! τη πεμπτη αφου εφτασα Αθηνα και ολα φαινονταν καλα χτηπησε η βελονα κοκκινο! κοιταξα μηπως δεν εχει παραφλου αλλα ειχε. παρολα αυτα του συμπληρωσα μισο λιτρο. κοιταω να δω μην εχει κοπει κανας ιμαντας ,τπτ ηταν οκ. αφου το αφησα να κρυψσει αρκετα και τελεινοντας τις δουλειες μου πηγα να το βαλω μπροστα ΚΡΥΟ αλλα παλι τα ιδια...... η βελονα στο κοκκινο......εβγαλα το πολο της μπαταριας 5-6 φορες τπτ .....τα ιδια .δυστυχως λογω της ημερας δεν μπορουσε να με εξηπηρετησει κανενα συνεργειο , και αφου ηρθε απογευμα. επησης η βελονα θερμ. λαδιου εδειχνε 105 β με κρυα μηχανη .... καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?


Θερμοστάτης μια πιθανότητα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George S (Γιωργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 rc

Ένταξη: 19 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: Τριπολη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 13:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιαν 2017, 19:22:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George S έγραψε:
οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο


Αν αποδειχθεί θερμοστάτης, δεν είναι ακριβό ανταλλακτικό.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2017, 21:19:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George S έγραψε:
οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο


140 γνήσιος και 90 imitation.

Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι βάλανε imitation και τους χάλασε πάλι μετά από λίγο καιρό.


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2017, 00:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallaki-1 έγραψε:
George S έγραψε:
οοκ Χρηστο. θα βρεθει τι ειναι αυριο στο συνεργειο. δεν πιστευω να ειναι κοστοβορο


140 γνήσιος και 90 imitation.

Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι βάλανε imitation και τους χάλασε πάλι μετά από λίγο καιρό.


Είχα την αίσθηση ότι ήταν λίγο φτηνότερος αλλά τελοσπάντων, μάλλον πάει όλο το σετάκι μαζί.

Αυτό άραγε αποδείχθηκε εν τέλει ότι έφταιγε;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasil80 (Βασιλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 3008 1.6 thp (2011)

Ένταξη: 01 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2017, 21:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι τιμες ειναι σωστες και μη τσιγκουνευτεις για ιμιτασιον..προσπαθησε το τιμολογιο να ειναι στο ονομα σου και στην αποδειξη να γραφονται τα στοιχεια σου και τί εργασιες εγιναν ωστε να εχεις ενα χρονο εγγυηση απο τη Peugeot,χωρις αυτα,δεν εχει εγγυηση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George S (Γιωργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 rc

Ένταξη: 19 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: Τριπολη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2017, 01:08:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικα ηταν αισθητηρας θερμοκρασιας νερου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Επόμενη
Σελίδα 20 από 21

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0987s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on