PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207-καπνος απο λαδια (απο την εξατμιση)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 22:54:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ParisMcridis έγραψε:
Παράθεση:
Ας κανει καποιος ενα απλο search σε forum για tsi, αυτα που θα διαβασει εδω και σε ξενα forum για τον thp, δε θα τα βρει πουθενα και για κανενα αλλο αμαξι

το οτι δε τα γραφουν στα φορουμ δε λεει κατι...ξερω τουλαχιστον 6 τσι 180αρια που καινε 1 λιτρο τα 100χλμ και πανε για αλλαγη κεφαλης και ενα που εχει σπασει γιατι ο ιδιοκτητης δε το προσεξε(γυναικα).Δες λιγο αν και τα golf(που εχουν πανω απο 50000) εχουν το ιδιο προβλημα με την καρβουνιλα στις βαλβιδες και μετα πες μου.Επισης σκεψου οτι για ολα τα vag δινεις τουλαχιστον 4-5000 πανω στην αγορα σε σχεση με το δικο σου+ οτι παραπανω σε ανταλακτηκα γιατι απλα ειναι vag.Μην αναφερω και κατι θεματακια με τα σασμαν στα πρωτα golf.Μη κατακρινεις τοσο τον thp μπορει να σε εχει πικρανει γιατι αυτον εχεις αλλα και αλλο αμαξι να ειχες με 150+ αλογα απο 1,4 η 1,6 τα ιδια θα τραβαγες εκτος αν ηταν κανα κολτ.


το θεμα μας ειναι αν το κανουν και αλλα αυτοκινητα η οτι τα φτειαχνουν ψευτικα για να πληρωνουμε εμεις ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 19:30:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθησα και διαβασα σχεδον ολα τα ποστ των παιδιων
και ειληκρινα λυπαμαι για τα προβληματα που βλεπω να αντιμετωπιζουνε τα παιδια. Καθως και "ανετος" να ειναι καποιος οικονομικα σιγουρα δεν θα θελει με τιποτα να πληρωνει ζημιες ειδηκα απο τη στιγμη που κανει οτι του λενε στις αντιπροσωπιες.
Οποτε τι φταιει???

(το εχουμε ξαναπει κατα καιρους αλλα επειδη θιγει και προσβαλει τον λανθανον εγωισμο μερικων παιδιων αυτο αρνειται να γινει κατανοητο)
Παιδες ο πραγματικος μηχανικος οταν αντιμετωπιζει ενα προβλημα το πρωτο πραγμα που κοιταει δεν ειναι να το φτιαξει αλλα να δει και να μαθει την πραγματικη αιτια που το προκαλεσε.

Σιγουρα οταν ενα προιον βγαινει για πρωτη φορα στην αγορα εμπεριεχει λαθη και λαθος αποπειρες "οικονομιας" απο πλευρας κατασκευαστη.
(ψιλο σχετικο και το λεω εκ πειρας, γιατι αν βλεπατε τη λιστα με τις εργασιες και τη συχνοτητα αυτων που συμπερηλαβαμε καποτε, μεσα στην ολη αναφορα που δωσαμε για τον ΤΗΡ και τελικα το τι δουλειες ενεκρινε να βαλει στην check list η πσ+bmw θα καταλαβετε τι θελω να πω)
Εκει ναι ελοχευουν περιπτωσεις αστοχιας υλικου.

Αλλα εγω να κανω μια ερωτηση....
Γιατι σε πανελαδικο επιπεδο αυτο το μοτερ απο αρχης εξ αρχης ποτε μα ποτε δεν ειδα οι αντιπροσωπιες να του φορανε το σωστο λιπαντικο?
3 χρονια τωρα εχω κουραστει να λεω τα ηδια και τα ηδια,
και θα μου πεις το λαδι φταει?
Σιγουρα οχι καθως ειναι και διαφορα αλλα προβληματα, αλλα να το πω με απλα λογια,
Ναι παιδια απο εκει ξεκινανε πολλα μα παρα πολλα απο τα προβληματα και σπασιματα των ΤΗΡ ή ζημιες που εσεις πληρωνετε τωρα.
(πχ: να κανουμε μια μικρη ερευνα να δουμε ποσα απο τα "ελατωματικα" καπακια ειχαν λαθος λιπαντικο?)
Γιατι δυστηχως το ποσο καλο και αποτελεσματικο ειναι ενα λιπαντικο φαινεται εκ των υστερων και οχι εκεινη τη στιγμη.
Και εκει φαινεται το ποσο ζωντοβολα και ημιμαθεις ειναι πολοι απο τους μηχανικους που πατε και με στομφο και υπεροψια σας εξηγουν τι πρεπει να κανετε... ή ποσο καβαλημενο καλαμι εχουν και ο εγωισμος δεν τους αφηνει να δουνε τι ειναι το σωστο.
Και να ηταν μονο το λαδι?
Ξερετε ποσα απο λαθος προγραμμα, λαθος εξατμιση, λαθος εισαγωγη, λαθος χρονισμα και δεν θυμαμαι τωρα τι αλλες μαλ***ες κανουν κατα καιρους εχουν πεταξει αμμεσες η εμμεσες ζημιες? (φθηνες και ακριβες)
Επισης ειναι "μηχανικοι" ειδηκα ανεξαρτητοι που θελουν το μοτερ σας να βγαλει προβληματακια αλλα να μην μπορει να αποδειχθει στο μυαλο σας οτι φταιει αυτος παρα μοναχα το μουρδελο το αμαξι που αγορασατε η αυτα που εκανε ο προηγουμενος ηδιοκτητης (καλα για το δευτερο εχουν και ενα δηκιο Laughing )
Οποτε εσεις κανετε οτι σας λεει ειτε η αντιπροσωπια
ειτε ο μηχανικος σας
ειτε ο βελτιωτης σας
ειτε η γκομενα σας και δεν ξερω και εγω ποιος αλλος...
Επισης καποια παιδια το κρατανε σε μαμα μορφη για να μη χαλασει
και παλι χαλαει, γιατι?
Γιατι ειναι μπουρδελο ο ΤΗΡ?
Οχι παιδια σας πληροφορω οτι ειναι ενας καταπληκτικος κινητηρας
που ακομα και σε 1260 κιλα βαρος μπορεις να πετυχεις καταναλωσεις χηλιαριου η επιδοσεις 3λιτρου μοτερ.
Αλλα εχει ενα μειονεκτημα οπως και τα ομοσταυλα του (ΤΣΙ κτλ)
οσο ανεβαζεις τον ειδηκο βαθμο αποδοσης ενος κινητηρα τοσο ποιο ευαλωτος γινεται οταν κατι αρχιζει και υπολειτουργει.
Δηλαδη σε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ με 90αλογα αν εχει προβλημα ο μεταβλητος χρονισμος (βλεπε τογιοτα κορολα 1,6 τα πρωτης γεννιας με μεταβλητο χρονισμο) το παιρνεις ευκολα χαμπαρι το πας στη τογιοτα και τελιωνει η υποθεση.
Στον ΤΗΡ ομως που η "αδυνατη" εκδοση του ειναι 150 ιππους απο 1600 κυβικα τοτε εκει τα πραγματα ειναι αλλιως.
Οπως αλλιως ειναι και οτι το 90% των οδηγων ενος ΤΗΡ παταει συχνα πυκνα τερμα το γκαζι (και αν δεν εκανε τοσο η βενζινη θα το κανανε και ποιο συχνα) σε αντιθεση με ενα τογιοτα καρινα πχ που το οδηγανε οι πατεραδες μας (και εμεις καμια φορα στους κοφτες για να το "ξεκαπνισουμε" ) και δεν ξερουν που ειναι το "τερμα" στο γκαζι.
Οποτε ο μυθος του γιαπωνεζικου δεν ειναι τοσο ψηλα οσο νομιζετε,
δεν θελω βεβαια να παει εκει η κουβεντα, ισα ισα αξια εχουν τον τιτλο των αξιοπηστων αλλα μην ξεχναμε οτι η πλεονοτητα αυτων απευθυνεται και σε αλλο "οδηγικα" κοινο.
Επανερχομενος λοιπον και επειδη φανταζομαι τωρα οτι ο Δημητρης και καποια αλλα παιδια θα εχουν γινει κοκκινοι απο τα νευρα τους Rolling eyes

Ναι υπαρχουν και αστοχιες υλικων,
και μαλιστα στον ΤΗΡ εχουν γινει πολλα λαθη πανω στην αποπειρα του κατασκευαστη να του κατεβασει το κοστος.
Αλλα οοοοολες αυτες οι παιδικες ασθενιες θα μπορουσανε να ειχανε αποφευχει αν η αντιπροσωπια η ο κολητος σας μηχανικος ξερανε πραγματικα τη δουλεια τους και ανοιγανε κανα βηβλιο η τουλαχιστο αφιερωνανε μερικες ωρες στο ιντερνετ ωστε να μαθουνε 5 πραγματα για αυτη την καινουργια τεχνολογια...

Οπως επισης κατα καιρους βλεπω "βελτιωμενα" αμαξια και μονο τα κλαματα δεν μου ερχεται να βαλω. Κοιταω τα παιδια και δεν ξερω πως και τι να τους πω... Οι κανηβαλισμοι που εχω δει μεσα στα διαφορα engine bay φιλων και μη, ειναι απιστευτοι Shocked
(και οχι μονο σε πεζω, προσφατα ειχα μια πορσε που εκει ηταν η αποθεωση της κοροηδιας)
Εεε οταν μετα βγαλουν προβλημα (που θα βγαλουν) τοτε αρχιζουμε δηκαιολογιες του στιλ φταει το μοτερ, αστοχια υλικου και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Οπως επισης πολλες φορες σαν οδηγοι παραλειπουμε να πουμε καφρηληκια που εχουμε κανει, και παει λεγοντας...
Και μιλωντας για καφρηληκια:)
Γιατι το δικο μου και μερικα ακομα που απο την αρχη ειχανε σωστο στρωσιμο, εννοειται σωστο λαδι, και μαλιστα μεχρι ενος σημειου ειναι και βελτιωμενα, δεν βγαζουν προβληματα? Απορια το εχω...
Ουτε λερωμενοι αυλοι εισαγωγης, ουτε προβληματα με τις βαλβιδες, ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο. Και ειδηκα το δικο μου εχει ατελιωτες ωρες λειτουργιας σε οριακες φασεις, οπως πορεια με 5η και 6000-6500 στροφες, αναβασεις στο βουνο με 2α μονιμως κοφτη 3η και τουμμπαλιν 2 με πατα-ασε-ξαναπατα (τα λαστιχα μου δεν αντεχουν πανω απο 15.000λχμ) και ενα σωρο αλλα. Και το μοτερ παει ποιο καλα απο τοτε που ηταν καινουργιο και οταν ειμαι ηρεμος τα 5αρια καταναλωσης σε μικτες διαδρομες τα εχω ανετα στο χερι. Και δεν εχω το facelift μοντελο...

Τελιωνοντας και σορρυ που σας κουρασα,
πρεπει να γνωριζουμε οτι οι πραγματικες αστοχιες υλικου ειναι ελαχιστες.
Απο εκει και επειτα (ειδηκα) για τις παιδικες ασθενιες των ΤΗΡ απο τη μια μερια φταιει ο κατασκευαστης, και μαλιστα τη στιγμη που δεν κανει ανακλιση εστω και κρυφη (οπως συνηθιζουν οι ιαπωνες).
Απο την αλλη φταινει οι απανταχου αντιπροσωπιες που δεν ενδιαφερονται πολλες φορες ουτε καν να προτεινουνε να γινει ενας επιπλεον ελεγχος.
(καλα τι λεω? τα 2/4 αυτων δεν ξερουν το 1/4 ειναι σιγουροι οτι ξερουν και το υπολοιπο 1/4 δεν εχει σημασια αν ξερει η δεν ξερει γιατι πολυ απλα δεν νοιαζετε)
Για τα συνεργεια εξω ακομα μεγαλυτερα χαλια, μιας και ο σκοπος τους ειναι καθαρα και μονο πως να σας τα παρουνε χωρις να εχετε παραπονο απο αυτους αδιαφορωντας για το αν στο μελλον βγει μια αλλη ζημια η οχι.

Για την πλειονοτητα των βελτιωτων αλλη ποιο πονεμενη ιστορια...
που δεν θελω να την ανοιξω τωρα, οποτε απο εκει και επειτα βγαλτε τα συμπερασματα σας Wink

Επισης να ζητησω συγνωμη απο τα παδια που εχουν ζημιες και νευριαζουν με αυτα που διαβαζουν, εγω δεν θελω να σας θιξω να σας προστατεψω θελω ρε παιδια...
Για τους υπολοιπους εμας.

Ενα πραγμα να ξερετε μοναχα,
τα γουστα και οι μ@λ@κιες, πληρωνονται Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 19:47:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις καθαρές βαλβίδες εισαγωγής πώς τις πετυχαίνεις;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 21:43:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Καθησα και διαβασα σχεδον ολα τα ποστ των παιδιων
και ειληκρινα λυπαμαι για τα προβληματα που βλεπω να αντιμετωπιζουνε τα παιδια. Καθως και "ανετος" να ειναι καποιος οικονομικα σιγουρα δεν θα θελει με τιποτα να πληρωνει ζημιες ειδηκα απο τη στιγμη που κανει οτι του λενε στις αντιπροσωπιες.
Οποτε τι φταιει???

(το εχουμε ξαναπει κατα καιρους αλλα επειδη θιγει και προσβαλει τον λανθανον εγωισμο μερικων παιδιων αυτο αρνειται να γινει κατανοητο)
Παιδες ο πραγματικος μηχανικος οταν αντιμετωπιζει ενα προβλημα το πρωτο πραγμα που κοιταει δεν ειναι να το φτιαξει αλλα να δει και να μαθει την πραγματικη αιτια που το προκαλεσε.

Σιγουρα οταν ενα προιον βγαινει για πρωτη φορα στην αγορα εμπεριεχει λαθη και λαθος αποπειρες "οικονομιας" απο πλευρας κατασκευαστη.
(ψιλο σχετικο και το λεω εκ πειρας, γιατι αν βλεπατε τη λιστα με τις εργασιες και τη συχνοτητα αυτων που συμπερηλαβαμε καποτε, μεσα στην ολη αναφορα που δωσαμε για τον ΤΗΡ και τελικα το τι δουλειες ενεκρινε να βαλει στην check list η πσ+bmw θα καταλαβετε τι θελω να πω)
Εκει ναι ελοχευουν περιπτωσεις αστοχιας υλικου.

Αλλα εγω να κανω μια ερωτηση....
Γιατι σε πανελαδικο επιπεδο αυτο το μοτερ απο αρχης εξ αρχης ποτε μα ποτε δεν ειδα οι αντιπροσωπιες να του φορανε το σωστο λιπαντικο?
3 χρονια τωρα εχω κουραστει να λεω τα ηδια και τα ηδια,
και θα μου πεις το λαδι φταει?
Σιγουρα οχι καθως ειναι και διαφορα αλλα προβληματα, αλλα να το πω με απλα λογια,
Ναι παιδια απο εκει ξεκινανε πολλα μα παρα πολλα απο τα προβληματα και σπασιματα των ΤΗΡ ή ζημιες που εσεις πληρωνετε τωρα.
(πχ: να κανουμε μια μικρη ερευνα να δουμε ποσα απο τα "ελατωματικα" καπακια ειχαν λαθος λιπαντικο?)
Γιατι δυστηχως το ποσο καλο και αποτελεσματικο ειναι ενα λιπαντικο φαινεται εκ των υστερων και οχι εκεινη τη στιγμη.
Και εκει φαινεται το ποσο ζωντοβολα και ημιμαθεις ειναι πολοι απο τους μηχανικους που πατε και με στομφο και υπεροψια σας εξηγουν τι πρεπει να κανετε... ή ποσο καβαλημενο καλαμι εχουν και ο εγωισμος δεν τους αφηνει να δουνε τι ειναι το σωστο.
Και να ηταν μονο το λαδι?
Ξερετε ποσα απο λαθος προγραμμα, λαθος εξατμιση, λαθος εισαγωγη, λαθος χρονισμα και δεν θυμαμαι τωρα τι αλλες μαλ***ες κανουν κατα καιρους εχουν πεταξει αμμεσες η εμμεσες ζημιες? (φθηνες και ακριβες)
Επισης ειναι "μηχανικοι" ειδηκα ανεξαρτητοι που θελουν το μοτερ σας να βγαλει προβληματακια αλλα να μην μπορει να αποδειχθει στο μυαλο σας οτι φταιει αυτος παρα μοναχα το μουρδελο το αμαξι που αγορασατε η αυτα που εκανε ο προηγουμενος ηδιοκτητης (καλα για το δευτερο εχουν και ενα δηκιο Laughing )
Οποτε εσεις κανετε οτι σας λεει ειτε η αντιπροσωπια
ειτε ο μηχανικος σας
ειτε ο βελτιωτης σας
ειτε η γκομενα σας και δεν ξερω και εγω ποιος αλλος...
Επισης καποια παιδια το κρατανε σε μαμα μορφη για να μη χαλασει
και παλι χαλαει, γιατι?
Γιατι ειναι μπουρδελο ο ΤΗΡ?
Οχι παιδια σας πληροφορω οτι ειναι ενας καταπληκτικος κινητηρας
που ακομα και σε 1260 κιλα βαρος μπορεις να πετυχεις καταναλωσεις χηλιαριου η επιδοσεις 3λιτρου μοτερ.
Αλλα εχει ενα μειονεκτημα οπως και τα ομοσταυλα του (ΤΣΙ κτλ)
οσο ανεβαζεις τον ειδηκο βαθμο αποδοσης ενος κινητηρα τοσο ποιο ευαλωτος γινεται οταν κατι αρχιζει και υπολειτουργει.
Δηλαδη σε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ με 90αλογα αν εχει προβλημα ο μεταβλητος χρονισμος (βλεπε τογιοτα κορολα 1,6 τα πρωτης γεννιας με μεταβλητο χρονισμο) το παιρνεις ευκολα χαμπαρι το πας στη τογιοτα και τελιωνει η υποθεση.
Στον ΤΗΡ ομως που η "αδυνατη" εκδοση του ειναι 150 ιππους απο 1600 κυβικα τοτε εκει τα πραγματα ειναι αλλιως.
Οπως αλλιως ειναι και οτι το 90% των οδηγων ενος ΤΗΡ παταει συχνα πυκνα τερμα το γκαζι (και αν δεν εκανε τοσο η βενζινη θα το κανανε και ποιο συχνα) σε αντιθεση με ενα τογιοτα καρινα πχ που το οδηγανε οι πατεραδες μας (και εμεις καμια φορα στους κοφτες για να το "ξεκαπνισουμε" ) και δεν ξερουν που ειναι το "τερμα" στο γκαζι.
Οποτε ο μυθος του γιαπωνεζικου δεν ειναι τοσο ψηλα οσο νομιζετε,
δεν θελω βεβαια να παει εκει η κουβεντα, ισα ισα αξια εχουν τον τιτλο των αξιοπηστων αλλα μην ξεχναμε οτι η πλεονοτητα αυτων απευθυνεται και σε αλλο "οδηγικα" κοινο.
Επανερχομενος λοιπον και επειδη φανταζομαι τωρα οτι ο Δημητρης και καποια αλλα παιδια θα εχουν γινει κοκκινοι απο τα νευρα τους Rolling eyes

Ναι υπαρχουν και αστοχιες υλικων,
και μαλιστα στον ΤΗΡ εχουν γινει πολλα λαθη πανω στην αποπειρα του κατασκευαστη να του κατεβασει το κοστος.
Αλλα οοοοολες αυτες οι παιδικες ασθενιες θα μπορουσανε να ειχανε αποφευχει αν η αντιπροσωπια η ο κολητος σας μηχανικος ξερανε πραγματικα τη δουλεια τους και ανοιγανε κανα βηβλιο η τουλαχιστο αφιερωνανε μερικες ωρες στο ιντερνετ ωστε να μαθουνε 5 πραγματα για αυτη την καινουργια τεχνολογια...

Οπως επισης κατα καιρους βλεπω "βελτιωμενα" αμαξια και μονο τα κλαματα δεν μου ερχεται να βαλω. Κοιταω τα παιδια και δεν ξερω πως και τι να τους πω... Οι κανηβαλισμοι που εχω δει μεσα στα διαφορα engine bay φιλων και μη, ειναι απιστευτοι Shocked
(και οχι μονο σε πεζω, προσφατα ειχα μια πορσε που εκει ηταν η αποθεωση της κοροηδιας)
Εεε οταν μετα βγαλουν προβλημα (που θα βγαλουν) τοτε αρχιζουμε δηκαιολογιες του στιλ φταει το μοτερ, αστοχια υλικου και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Οπως επισης πολλες φορες σαν οδηγοι παραλειπουμε να πουμε καφρηληκια που εχουμε κανει, και παει λεγοντας...
Και μιλωντας για καφρηληκια:)
Γιατι το δικο μου και μερικα ακομα που απο την αρχη ειχανε σωστο στρωσιμο, εννοειται σωστο λαδι, και μαλιστα μεχρι ενος σημειου ειναι και βελτιωμενα, δεν βγαζουν προβληματα? Απορια το εχω...
Ουτε λερωμενοι αυλοι εισαγωγης, ουτε προβληματα με τις βαλβιδες, ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο. Και ειδηκα το δικο μου εχει ατελιωτες ωρες λειτουργιας σε οριακες φασεις, οπως πορεια με 5η και 6000-6500 στροφες, αναβασεις στο βουνο με 2α μονιμως κοφτη 3η και τουμμπαλιν 2 με πατα-ασε-ξαναπατα (τα λαστιχα μου δεν αντεχουν πανω απο 15.000λχμ) και ενα σωρο αλλα. Και το μοτερ παει ποιο καλα απο τοτε που ηταν καινουργιο και οταν ειμαι ηρεμος τα 5αρια καταναλωσης σε μικτες διαδρομες τα εχω ανετα στο χερι. Και δεν εχω το facelift μοντελο...

Τελιωνοντας και σορρυ που σας κουρασα,
πρεπει να γνωριζουμε οτι οι πραγματικες αστοχιες υλικου ειναι ελαχιστες.
Απο εκει και επειτα (ειδηκα) για τις παιδικες ασθενιες των ΤΗΡ απο τη μια μερια φταιει ο κατασκευαστης, και μαλιστα τη στιγμη που δεν κανει ανακλιση εστω και κρυφη (οπως συνηθιζουν οι ιαπωνες).
Απο την αλλη φταινει οι απανταχου αντιπροσωπιες που δεν ενδιαφερονται πολλες φορες ουτε καν να προτεινουνε να γινει ενας επιπλεον ελεγχος.
(καλα τι λεω? τα 2/4 αυτων δεν ξερουν το 1/4 ειναι σιγουροι οτι ξερουν και το υπολοιπο 1/4 δεν εχει σημασια αν ξερει η δεν ξερει γιατι πολυ απλα δεν νοιαζετε)
Για τα συνεργεια εξω ακομα μεγαλυτερα χαλια, μιας και ο σκοπος τους ειναι καθαρα και μονο πως να σας τα παρουνε χωρις να εχετε παραπονο απο αυτους αδιαφορωντας για το αν στο μελλον βγει μια αλλη ζημια η οχι.

Για την πλειονοτητα των βελτιωτων αλλη ποιο πονεμενη ιστορια...
που δεν θελω να την ανοιξω τωρα, οποτε απο εκει και επειτα βγαλτε τα συμπερασματα σας Wink

Επισης να ζητησω συγνωμη απο τα παδια που εχουν ζημιες και νευριαζουν με αυτα που διαβαζουν, εγω δεν θελω να σας θιξω να σας προστατεψω θελω ρε παιδια...
Για τους υπολοιπους εμας.

Ενα πραγμα να ξερετε μοναχα,
τα γουστα και οι μ@λ@κιες, πληρωνονται Exclamation


ρε σι μεκανικ σε μερικα +φωνω σε αλλα οχι,και λαδι για πατατες να εβαζα σε ενα νορμαλ αυτοκινητο προβλημα σε 30.000 δεν θα εβγαζε.
το αυτοκινητο ειναι 1600 κ.κ και εχει 150 αλογα.. εχω δει honda με turbo και 250 αλογα να αντεχουν τουλαχιστον 100.000.
και αν μιλουσαμε για τυχαια περιστατικα 1-2-3 θα λεγαμε ναι ετυχε .
αλλα στον thp μας δεν ετυχε φιλε μου οσο και Peugeot φιλος να ημουν πλεον δεν ειμαι τα σιχαθηκα !

και πιστεψεμε δεν ειμαι ασχετος με τα αυτοκινητα .
το μοτερ μου εγω εμαθα παντως οτι ηταν απο παρτιδα με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ καπακια μηχανης.
οποτε οτι και να λες οτι φτεει το λαδι το στρωσιμο κτλπ ειναι χαζα γιατι η ιδια η πεζο λεει οτι ηταν προβληματικα απλα.
τωρα αν μιλαμε αλλη γλωσσα και δεν καταλαβενουμε ο ενας τον αλλον δεν ξερω αλλα να σου πω και το αλλο.
τι σκ**α λαθος εκανα και ειχε χαλασμενη μπαταρια ?χαλασμενο εγκεφαλο esp ? κρεμαριερα ? ταμπλο ?συχρωνηζε 1ης-2ας (στα 2000kmh) ? πες μου οτι και σε αυτα τα λιγα απο αυτα που μου εβγαλε εκανα κατι εγω ΠΑΛΙ λαθος και χαλασαν ! η μηπως ο μηχανικος μου δεν μου ειπε κατι σωστα για να μην τα χαλασω!
δηλαδη ελεος φτανει να τα δικιολογιτε τα κολοαμαξα νταξει γουσταρεται peugeot και εγω μαζι σας αλλα οταν το προβλημα κανει μπαμ εστω θα πρεπει να το παραδεχομαστε,
αυτα και σορρυ αν νευριαζω αλλα στο αυτοκινητο μου δεν φταιω εγω για το 90% το προβληματων που εβγαλε !
(σορρυ και για την ορθογραφια μου συγουρα εχω κανει αρκετα λαθη)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 22:40:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
mechanic έγραψε:
Καθησα και διαβασα σχεδον ολα τα ποστ των παιδιων
και ειληκρινα λυπαμαι για τα προβληματα που βλεπω να αντιμετωπιζουνε τα παιδια. Καθως και "ανετος" να ειναι καποιος οικονομικα σιγουρα δεν θα θελει με τιποτα να πληρωνει ζημιες ειδηκα απο τη στιγμη που κανει οτι του λενε στις αντιπροσωπιες.
Οποτε τι φταιει???

(το εχουμε ξαναπει κατα καιρους αλλα επειδη θιγει και προσβαλει τον λανθανον εγωισμο μερικων παιδιων αυτο αρνειται να γινει κατανοητο)
Παιδες ο πραγματικος μηχανικος οταν αντιμετωπιζει ενα προβλημα το πρωτο πραγμα που κοιταει δεν ειναι να το φτιαξει αλλα να δει και να μαθει την πραγματικη αιτια που το προκαλεσε.

Σιγουρα οταν ενα προιον βγαινει για πρωτη φορα στην αγορα εμπεριεχει λαθη και λαθος αποπειρες "οικονομιας" απο πλευρας κατασκευαστη.
(ψιλο σχετικο και το λεω εκ πειρας, γιατι αν βλεπατε τη λιστα με τις εργασιες και τη συχνοτητα αυτων που συμπερηλαβαμε καποτε, μεσα στην ολη αναφορα που δωσαμε για τον ΤΗΡ και τελικα το τι δουλειες ενεκρινε να βαλει στην check list η πσ+bmw θα καταλαβετε τι θελω να πω)
Εκει ναι ελοχευουν περιπτωσεις αστοχιας υλικου.

Αλλα εγω να κανω μια ερωτηση....
Γιατι σε πανελαδικο επιπεδο αυτο το μοτερ απο αρχης εξ αρχης ποτε μα ποτε δεν ειδα οι αντιπροσωπιες να του φορανε το σωστο λιπαντικο?
3 χρονια τωρα εχω κουραστει να λεω τα ηδια και τα ηδια,
και θα μου πεις το λαδι φταει?
Σιγουρα οχι καθως ειναι και διαφορα αλλα προβληματα, αλλα να το πω με απλα λογια,
Ναι παιδια απο εκει ξεκινανε πολλα μα παρα πολλα απο τα προβληματα και σπασιματα των ΤΗΡ ή ζημιες που εσεις πληρωνετε τωρα.
(πχ: να κανουμε μια μικρη ερευνα να δουμε ποσα απο τα "ελατωματικα" καπακια ειχαν λαθος λιπαντικο?)
Γιατι δυστηχως το ποσο καλο και αποτελεσματικο ειναι ενα λιπαντικο φαινεται εκ των υστερων και οχι εκεινη τη στιγμη.
Και εκει φαινεται το ποσο ζωντοβολα και ημιμαθεις ειναι πολοι απο τους μηχανικους που πατε και με στομφο και υπεροψια σας εξηγουν τι πρεπει να κανετε... ή ποσο καβαλημενο καλαμι εχουν και ο εγωισμος δεν τους αφηνει να δουνε τι ειναι το σωστο.
Και να ηταν μονο το λαδι?
Ξερετε ποσα απο λαθος προγραμμα, λαθος εξατμιση, λαθος εισαγωγη, λαθος χρονισμα και δεν θυμαμαι τωρα τι αλλες μαλ***ες κανουν κατα καιρους εχουν πεταξει αμμεσες η εμμεσες ζημιες? (φθηνες και ακριβες)
Επισης ειναι "μηχανικοι" ειδηκα ανεξαρτητοι που θελουν το μοτερ σας να βγαλει προβληματακια αλλα να μην μπορει να αποδειχθει στο μυαλο σας οτι φταιει αυτος παρα μοναχα το μουρδελο το αμαξι που αγορασατε η αυτα που εκανε ο προηγουμενος ηδιοκτητης (καλα για το δευτερο εχουν και ενα δηκιο Laughing )
Οποτε εσεις κανετε οτι σας λεει ειτε η αντιπροσωπια
ειτε ο μηχανικος σας
ειτε ο βελτιωτης σας
ειτε η γκομενα σας και δεν ξερω και εγω ποιος αλλος...
Επισης καποια παιδια το κρατανε σε μαμα μορφη για να μη χαλασει
και παλι χαλαει, γιατι?
Γιατι ειναι μπουρδελο ο ΤΗΡ?
Οχι παιδια σας πληροφορω οτι ειναι ενας καταπληκτικος κινητηρας
που ακομα και σε 1260 κιλα βαρος μπορεις να πετυχεις καταναλωσεις χηλιαριου η επιδοσεις 3λιτρου μοτερ.
Αλλα εχει ενα μειονεκτημα οπως και τα ομοσταυλα του (ΤΣΙ κτλ)
οσο ανεβαζεις τον ειδηκο βαθμο αποδοσης ενος κινητηρα τοσο ποιο ευαλωτος γινεται οταν κατι αρχιζει και υπολειτουργει.
Δηλαδη σε ενα 16αρι ατμοσφαιρικο μοτερ με 90αλογα αν εχει προβλημα ο μεταβλητος χρονισμος (βλεπε τογιοτα κορολα 1,6 τα πρωτης γεννιας με μεταβλητο χρονισμο) το παιρνεις ευκολα χαμπαρι το πας στη τογιοτα και τελιωνει η υποθεση.
Στον ΤΗΡ ομως που η "αδυνατη" εκδοση του ειναι 150 ιππους απο 1600 κυβικα τοτε εκει τα πραγματα ειναι αλλιως.
Οπως αλλιως ειναι και οτι το 90% των οδηγων ενος ΤΗΡ παταει συχνα πυκνα τερμα το γκαζι (και αν δεν εκανε τοσο η βενζινη θα το κανανε και ποιο συχνα) σε αντιθεση με ενα τογιοτα καρινα πχ που το οδηγανε οι πατεραδες μας (και εμεις καμια φορα στους κοφτες για να το "ξεκαπνισουμε" ) και δεν ξερουν που ειναι το "τερμα" στο γκαζι.
Οποτε ο μυθος του γιαπωνεζικου δεν ειναι τοσο ψηλα οσο νομιζετε,
δεν θελω βεβαια να παει εκει η κουβεντα, ισα ισα αξια εχουν τον τιτλο των αξιοπηστων αλλα μην ξεχναμε οτι η πλεονοτητα αυτων απευθυνεται και σε αλλο "οδηγικα" κοινο.
Επανερχομενος λοιπον και επειδη φανταζομαι τωρα οτι ο Δημητρης και καποια αλλα παιδια θα εχουν γινει κοκκινοι απο τα νευρα τους Rolling eyes

Ναι υπαρχουν και αστοχιες υλικων,
και μαλιστα στον ΤΗΡ εχουν γινει πολλα λαθη πανω στην αποπειρα του κατασκευαστη να του κατεβασει το κοστος.
Αλλα οοοοολες αυτες οι παιδικες ασθενιες θα μπορουσανε να ειχανε αποφευχει αν η αντιπροσωπια η ο κολητος σας μηχανικος ξερανε πραγματικα τη δουλεια τους και ανοιγανε κανα βηβλιο η τουλαχιστο αφιερωνανε μερικες ωρες στο ιντερνετ ωστε να μαθουνε 5 πραγματα για αυτη την καινουργια τεχνολογια...

Οπως επισης κατα καιρους βλεπω "βελτιωμενα" αμαξια και μονο τα κλαματα δεν μου ερχεται να βαλω. Κοιταω τα παιδια και δεν ξερω πως και τι να τους πω... Οι κανηβαλισμοι που εχω δει μεσα στα διαφορα engine bay φιλων και μη, ειναι απιστευτοι Shocked
(και οχι μονο σε πεζω, προσφατα ειχα μια πορσε που εκει ηταν η αποθεωση της κοροηδιας)
Εεε οταν μετα βγαλουν προβλημα (που θα βγαλουν) τοτε αρχιζουμε δηκαιολογιες του στιλ φταει το μοτερ, αστοχια υλικου και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Οπως επισης πολλες φορες σαν οδηγοι παραλειπουμε να πουμε καφρηληκια που εχουμε κανει, και παει λεγοντας...
Και μιλωντας για καφρηληκια:)
Γιατι το δικο μου και μερικα ακομα που απο την αρχη ειχανε σωστο στρωσιμο, εννοειται σωστο λαδι, και μαλιστα μεχρι ενος σημειου ειναι και βελτιωμενα, δεν βγαζουν προβληματα? Απορια το εχω...
Ουτε λερωμενοι αυλοι εισαγωγης, ουτε προβληματα με τις βαλβιδες, ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο. Και ειδηκα το δικο μου εχει ατελιωτες ωρες λειτουργιας σε οριακες φασεις, οπως πορεια με 5η και 6000-6500 στροφες, αναβασεις στο βουνο με 2α μονιμως κοφτη 3η και τουμμπαλιν 2 με πατα-ασε-ξαναπατα (τα λαστιχα μου δεν αντεχουν πανω απο 15.000λχμ) και ενα σωρο αλλα. Και το μοτερ παει ποιο καλα απο τοτε που ηταν καινουργιο και οταν ειμαι ηρεμος τα 5αρια καταναλωσης σε μικτες διαδρομες τα εχω ανετα στο χερι. Και δεν εχω το facelift μοντελο...

Τελιωνοντας και σορρυ που σας κουρασα,
πρεπει να γνωριζουμε οτι οι πραγματικες αστοχιες υλικου ειναι ελαχιστες.
Απο εκει και επειτα (ειδηκα) για τις παιδικες ασθενιες των ΤΗΡ απο τη μια μερια φταιει ο κατασκευαστης, και μαλιστα τη στιγμη που δεν κανει ανακλιση εστω και κρυφη (οπως συνηθιζουν οι ιαπωνες).
Απο την αλλη φταινει οι απανταχου αντιπροσωπιες που δεν ενδιαφερονται πολλες φορες ουτε καν να προτεινουνε να γινει ενας επιπλεον ελεγχος.
(καλα τι λεω? τα 2/4 αυτων δεν ξερουν το 1/4 ειναι σιγουροι οτι ξερουν και το υπολοιπο 1/4 δεν εχει σημασια αν ξερει η δεν ξερει γιατι πολυ απλα δεν νοιαζετε)
Για τα συνεργεια εξω ακομα μεγαλυτερα χαλια, μιας και ο σκοπος τους ειναι καθαρα και μονο πως να σας τα παρουνε χωρις να εχετε παραπονο απο αυτους αδιαφορωντας για το αν στο μελλον βγει μια αλλη ζημια η οχι.

Για την πλειονοτητα των βελτιωτων αλλη ποιο πονεμενη ιστορια...
που δεν θελω να την ανοιξω τωρα, οποτε απο εκει και επειτα βγαλτε τα συμπερασματα σας Wink

Επισης να ζητησω συγνωμη απο τα παδια που εχουν ζημιες και νευριαζουν με αυτα που διαβαζουν, εγω δεν θελω να σας θιξω να σας προστατεψω θελω ρε παιδια...
Για τους υπολοιπους εμας.

Ενα πραγμα να ξερετε μοναχα,
τα γουστα και οι μ@λ@κιες, πληρωνονται Exclamation


ρε σι μεκανικ σε μερικα +φωνω σε αλλα οχι,και λαδι για πατατες να εβαζα σε ενα νορμαλ αυτοκινητο προβλημα σε 30.000 δεν θα εβγαζε.
το αυτοκινητο ειναι 1600 κ.κ και εχει 150 αλογα.. εχω δει honda με turbo και 250 αλογα να αντεχουν τουλαχιστον 100.000.
και αν μιλουσαμε για τυχαια περιστατικα 1-2-3 θα λεγαμε ναι ετυχε .
αλλα στον thp μας δεν ετυχε φιλε μου οσο και Peugeot φιλος να ημουν πλεον δεν ειμαι τα σιχαθηκα !

και πιστεψεμε δεν ειμαι ασχετος με τα αυτοκινητα .
το μοτερ μου εγω εμαθα παντως οτι ηταν απο παρτιδα με ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ καπακια μηχανης.
οποτε οτι και να λες οτι φτεει το λαδι το στρωσιμο κτλπ ειναι χαζα γιατι η ιδια η πεζο λεει οτι ηταν προβληματικα απλα.
τωρα αν μιλαμε αλλη γλωσσα και δεν καταλαβενουμε ο ενας τον αλλον δεν ξερω αλλα να σου πω και το αλλο.
τι σκ**α λαθος εκανα και ειχε χαλασμενη μπαταρια ?χαλασμενο εγκεφαλο esp ? κρεμαριερα ? ταμπλο ?συχρωνηζε 1ης-2ας (στα 2000kmh) ? πες μου οτι και σε αυτα τα λιγα απο αυτα που μου εβγαλε εκανα κατι εγω ΠΑΛΙ λαθος και χαλασαν ! η μηπως ο μηχανικος μου δεν μου ειπε κατι σωστα για να μην τα χαλασω!
δηλαδη ελεος φτανει να τα δικιολογιτε τα κολοαμαξα νταξει γουσταρεται peugeot και εγω μαζι σας αλλα οταν το προβλημα κανει μπαμ εστω θα πρεπει να το παραδεχομαστε,
αυτα και σορρυ αν νευριαζω αλλα στο αυτοκινητο μου δεν φταιω εγω για το 90% το προβληματων που εβγαλε !
(σορρυ και για την ορθογραφια μου συγουρα εχω κανει αρκετα λαθη)


Στο ειχα πει και στο παρελθον,
ειδηκα εσυ ειναι αυτο που λεμε επεσες στην περιπτωση Exclamation
Και προς Θεου ουτε σε κατηγορω ουτε "στη λεω"
αλλα ρε φιλε.... ρωτα οποιον πραγματικα γνωριζει και πες του αν σε μοτερ "μηδενικων" ανοχων βαλουμε βαρυτερο απο το προβλεπομενο λαδι
που μαλιστα δεν αντεχει στις υψηλες θερμοκρασιες.
(και πες του οτι το μοτερ δουλευει με υψηλες θερμοκρασιες) να δουμε τι θα σου απαντησει.....
Το τι κανει το χοντα που λες δεν εχει σημασια,
βαλε στο χοντα λαθος λιπαντικο, γεκινα να το σκιζεις και μετα ελα να μου πεις (αν) για ποσο καιρο θα αντεξει χωρις να βγαλει προβλημα η να κολησει το μοτερ του.
Επισης για τους οδηγους βαλβιδων (και εν μερη και των αναθυμιασεων) φταιει οτι πολλες φορες πανε και βαζουνε (ειδηκα τα 150αρια) προγραμματα χωρις καν να αλλαξουν το φελο.
Εχουν και λαθος λιπαντικο, ε μετα τι περιμενεις να γινει?
το ερωτημα μετα δεν ειναι αν θα βγαλει ζημια, αλλα το ποτε?

Εσυ βεβαια στην περιπτωση σου, αντιμετωπισες προβληματα με μοναδα ΕΣΠ οκ εκει δεν εφταιγες εσυ εκτος και αν συνηθιζεις να τραβας χειροφρενα με το ΕΣΠ ενεργοποιημενο.
Ουτε φυσικα φταις που ειχε προβλημα η μπαταρια, ουτε καν για το (αν) εχεις αγορασει αμαξι β διαλογης (δεν τα λενε ετσι εχουν κατι κωδικους επ αυτου) η αν ηταν τεστ ντριβε με σβησμενα χλμ και αλλα παρωμοια που γινονται σε ολες τις αντιπροσωπιες και οχι μονο της πεζω.
Οποτε εννοειται και δε φταις εσυ για ολα αυτα,
βεβαια υπαρχει η εγγυηση για τετοιου ειδους προβληματα, αλλα σε αυτο το σημειο δε γνωριζω αν ειχες καλη αντιμετωπιση η οχι...
Τελος ρε φιλε καταλαβε με σε παρακαλω,
δε σηκωνω καμια σημαια, της πεζω η του ΤΗΡ.
Ναι ειμαι γαλλοφιλος (βασικα εγινα) γιατι υστερα αφου ξοδεψα πολλα λεφτα σε αγοροπωλησιες ιταλικων/γιαπωνεζικων/γερμανικων αυτοκινητων κατεληξα στα γαλλικα γιατι ταιριαζανε ποιο πολυ στη φιλοσοφια μου.
Δε σηκωσα ομως καμια σημαια, και εγω τα πληρωσα και πληρωνω οπως εσυ.
Και με τον ΤΗΡ ετυχε να το δω αυτο το μοτερ μεσα στο test room του εργαστηριου, και εκει οταν ειδα τι πραγματικα μπορει να κανει απλα εντυπωσιαστηκα.
Αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θα βγαλει προβληματα, (μαλιστα εμεις το σπασαμε στο τελος των δοκιμων Very happy )
Το οτι επεσες σε ενα ελατωματικο προιον που με λιγοτερη η περισσοτερη δοση κακης η ελλειπης συντηρησης (για την οποια δεν φταις εσυ) πεταξε ακομα ποιο πολλα προβληματα,
ειναι σα να λες οτι γνωρισες μια ξανθια γυναικα που αναγκαστηκες να τη χωρισεις γιατι σου εσπασε τα νευρα, και απο εδω και στο εξης δεν τα ξαναφτιαχνεις με ξανθιες Laughing Laughing Laughing


Ελπιζω να μη με παρεξηγεις μιλαω καλοπροαιρετα οκ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάϊ 2012, 23:46:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια δεν ξερω...
Εγω τελικα πρεπει να ειμαι απο τους πολυ τυχερους.
Το δικο μου ειναι τελος 2006 απο τα πρωτα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα και δεν ειχα ποτε προβληματα.Αυτη τη στιγμη εχω 90.000χλμ,εχω αλλαξει μια φορα τεντωτηρα και τσεκαριστηκε και το χρονισμα και ηταν οκ.Ετσι μου ειπαν τουλαχιστον.Δεν ειχα ποτε προβληματα με λαμπακια και τετοια εκτος απο μια φορα στις αρχες που ηταν απο κακη βενζινη.Το αμαξι ειναι τελειως μαμα και τα σερβις ολα εχουν γινει οπως προβλεπεται.
Λαδι καταναλωνει περιπου 0.5lt στα 5.000χλμ. που ειναι πολυ καλα πιστευω.Με τοσα που εχω διαβασει εδω μεσα εχει φοβηθει το ματι μου...
Εγω μεχρι στιγμης παντως ειμαι οκ.Να πω οτι χρησιμοποιω απο την αρχη λαδι 5-30 γιατι ετσι μου ειχαν πει.Αξιζει τον κοπο να το αλλαξω τωρα σε 0-30 η ειναι δωρον αδωρον??
Επισης ηθελα να ρωτησω το Θαναση(mechanic)πως καταφερνει να κρατα τις βαλβιδες καθαρες οπως ειπε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 20:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι γυρνα το σε 0-30 αλλα....
προσεχε γιατι στα ελφ ειχαμε περιπτωσεις μαιμουδων Exclamation
Επισης στην πρωτη αλλαγη που θα κανεις πρεπει να ξερεις οτι ο κινητηρας εσωτερικα "κραταει" μια ποσοτητα (περιπου 1/4 της ενεργης) απο το παλιο σου λαδι.
Οποτε την πρωτη φορα που το αλλαζεις εχεις ακομα μιγμα (και για αυτο καποιοι βλεπουν ακομα εντονα να κατεβαινει η σταθμη, ειτε γιατι βαλανε μαιμου λαδι)
Οποτε βαζεις 0-30
το αλλαζεις την πρωτη φορα το πολυ στα 1000χλμ
και απο εκει και επειτα καθε 10.000χλμ (η 300ωρες) αν οδηγεις νορμαλ και με φυσιολογικα ανοιγματα/τελικιασματα/στρηψιματα φυσικα, δε σημαινει οτι πρεπει να το οδηγεις σαν την αδελφη μου:lol:

Και καθε 5000χλμ αν εισαι ολη την ωρα με το ποδι στο πατωμα, (η αν εισα καφτης) και τσιτωμενο σαν αποδοση.
Επισης αλλο η καταναλωση λογω σπασιμο ιξωδες
και αλλο λογω προβληματος κινητηρα.
Οπως και για τις βαλβιδες ειναι σχετικα ευκολο, αλλα ξεφευγουμε απο το θεμα ρε παιδια... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάϊ 2012, 23:16:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ, πιστευω αυτα που λες, μιας και δεν εχω γνωσεις για να τα αμφισβητησω, το μονο προβλημα μου ειναι το εξης:
Μπορει να μην εχω αγορασει ποτε μου καινουριο αυτοκινητο αλλα γνωριζω τη διαδικασια μεσω της οικογενειας μου, ποτε μα ποτε δεν τους ειπαν οτι το αυτοκινητο που αγοραζετε θελει γνωσεις μηχανικου για να συντηρηθει σωστα, οπως επισης πιστευω πως κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 207 THP. Δεν νομιζω οσοι τα αγορασατε καινουρια να σας ειπαν κατι τετοιο, και να σας πω και κατι, η μαμα πεζο εχει τη Lion για αντιπροσωπο η οποια με τη σειρα της εχει αλλους 10-20 συνεργατες απο πισω, δεν τους εβαλα εγω, εαν μεσα σε αυτα τα συνεργεια δεν μπαινει σωστο λαδι τοτε ποιος φταει??? Στο βιβλιαρακι του αμαξιου λεει να βαζουμε ενα εκ τω 0-30 ή 5-30 παντα σε TOTAL, αρα το θεμα τω 5-30 αν δεν ειναι και τοσο συμβατο με το μοτερ ειναι λαθος της πεζο, οπως επισης το οτι καποιοι απο εδω κραζουν το ΤΟΤΑΛ (δεν ξερω αν εχουν δικιο) αν οντως το μοτερ μας δεν το γουσταρει σαν λαδι ειναι ΠΑΛΙ λαθος της Πεζο, εγω δηλαδη που ειμαι ασχετος τι να κανω???? να παω να παρω πτυχιο μηχανικου πριν αγορασω το THP ή ειμαι υποχρεωμενος να μπω σε φορουμ για να μαθω 5 πραγματα ωστε να προλαβω ανοησιες του ερογστασιου (οχι οτι εχω προβλημε με το φορουμ, απλα εδω επρεπε να κανουμε χαβαλε οχι να συζηταμε τετοια πραγματα), παντος το μονο που δεν θα ξεχασω απο αυτο το αμαξι, γιατι θελω να πω και τα καλα του ειναι η εμφανηση του κυριως εξωτερικα, αλλα το βασικοτερο.........ΣΤΡΙΒΕΙ


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2012, 00:02:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
ναι γυρνα το σε 0-30 αλλα....
προσεχε γιατι στα ελφ ειχαμε περιπτωσεις μαιμουδων Exclamation
Επισης στην πρωτη αλλαγη που θα κανεις πρεπει να ξερεις οτι ο κινητηρας εσωτερικα "κραταει" μια ποσοτητα (περιπου 1/4 της ενεργης) απο το παλιο σου λαδι.
Οποτε την πρωτη φορα που το αλλαζεις εχεις ακομα μιγμα (και για αυτο καποιοι βλεπουν ακομα εντονα να κατεβαινει η σταθμη, ειτε γιατι βαλανε μαιμου λαδι)
Οποτε βαζεις 0-30
το αλλαζεις την πρωτη φορα το πολυ στα 1000χλμ
και απο εκει και επειτα καθε 10.000χλμ (η 300ωρες) αν οδηγεις νορμαλ και με φυσιολογικα ανοιγματα/τελικιασματα/στρηψιματα φυσικα, δε σημαινει οτι πρεπει να το οδηγεις σαν την αδελφη μου:lol:

Και καθε 5000χλμ αν εισαι ολη την ωρα με το ποδι στο πατωμα, (η αν εισα καφτης) και τσιτωμενο σαν αποδοση.
Επισης αλλο η καταναλωση λογω σπασιμο ιξωδες
και αλλο λογω προβληματος κινητηρα.
Οπως και για τις βαλβιδες ειναι σχετικα ευκολο, αλλα ξεφευγουμε απο το θεμα ρε παιδια... Very happy


Σ'ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάϊ 2012, 00:05:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά το 5w30 με 0w30 τοταλ δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους κ αυτό φαίνεται από τις τελείως διαφορετικές προδιαγραφές τους .

σε όλα αυτά που λες έχεις δίκιο αλλά γενικά σήμερα πρέπει να είσαι μηχανικός,γιατρός,υδραυλικός,κρεοπώλης κλπ Rolling eyes

παντού τα ίδια σκ**ά είναι σε όλε τις αντιπροσωπείες ανεξαρτήτου μάρκας Rolling eyes

προχτές είδα τα λάδια από ένα κορόλα ενός φίλου,δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μούργα καμμένη είχε πάνω της η βέργα λαδιού ,έβγαζες κομμάτια με το νύχι αυτό το αμάξι κάνει όλα του τα σέρβις σε αντιπροσωπεία Rolling eyes


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάϊ 2012, 09:20:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια που μιλαμε για τα γαλλικα και τις αστοχιες - προβληματα τους,
απλα να αναφερω οτι χτες ακουσα νεα που με λυπησαν. Crying or Very sad

φιλος 21 χρονων ο οποιος ειχε παρει με δικα του λεφτακια ενα μεταχειρισμενο 206 1.4 (νομιζω ισως και ποιο μικρο) πριν απο εναμιση χρονο τελικα το πουλησε αρον αρον .

οταν μου το ειπε δεν τολμησα να τον ρωτησω γιατι, οσο τον ηξερα (δουλευε σερβιτορος σε καφε και με 30 ευρω μεροκαματο ηξερα ποσο ζοριζοταν ) καθε μηνα και κατι του εβγαζε. Θα πω αυτα που ξερω και που τον συμβουλευα κιολας (καθοτι τα εχω παθει ΟΛΑ και εγω στο δικο μου ΚΑΙ η μανα μου στο δικο της 206 1.4 και το εχω χιλιοδει στο φορουμ μεσα , ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ολα)

1. πισω αξονας φαγοθηκε , η κλασικη αλλαγη με μεταχειρα ή ανοιγμα και περασμα διπλων ρουλεμαν. (300-350 €)
2. ψαλιδια (εγω εχω αλλαξει 3 φορες, η μανα μου 3 και ο πιτσιρικας αναγκαστηκε 1 σε εναμιση χρονο) 200-250€
3. σασμαν (εγω εχω αλλαξει 2 , ο πιτσιρικος 1 και της μανας μου ειναι χαρχαλο και το περιμενουμε απο μερα σε μερα.. 300-400€
4. αλλα μικροπροβληματα (μαπ, πεταλουδα καθαρισμος, λ) που τα ζουμε ολοι μας καθε μερα και δεν τα αναλυω ,αλλα καθε ενα απο αυτα ειναι 50αρικο μινιμουμ

οπως καταλαβαινετε δεν ειναι τυχαιο οτι ολα βγαζουν τα ιδια προβληματα και επισης οτι ειναι τοσο ευαισθητα σε χαζομαρες στυλ μαπ και πεταλουδα...

και ναι ξερω ειναι λογικο να βρομιζουν ΑΛΛΑ απορω γιατι στα 2 γιαπονεζικα απο την μερια του μπαμπα (νισαν) με 200.000 και 180.000 χλμ δεν εχουν σταματησει να δουλευουν ουτε οι μαπ ουτε οι πεταλουδες οσο και να εχουν βρομισει. το μονο που εχει αλλαξει σε αυτα τα αμαξια ειναι δικσοι πλατο λαδια φιλτρα (και αυτα ο μπαμπας ανα τα χλμ που αντιστοιχουν σε 2 σερβις οχι κανονικα στην ωρα τους)


ΠΣ. ο πιτσιρικος πηρε νισανακι.. ενα παλιο αλμερα


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 15:27:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την κυριακη που μας περασε εκανα ενα πατημα απο σταση και κοιτωντας απο τον κεντρικο καθρεφτη πισω, ειδα στα xenon του πισινου μου που ανοιγε επισης, καπνιλα απο την εξατμιση μου στα ψηλα, πανω απο 5000 σαλ. Επιτοπου βγαινω εθνικη απο μεταμορφωση μεχρι αγιο στεφανο και πισω σανιδα το γκαζι ολη την ωρα και το ξεκαπνισα. Στο κατεβασμα ειδα 205 και συνεχιζε αλλα εκοψα αναγκαστικα για να μη χασω την εξοδο. Με εχει προβληματισει το γεγονος απο εκεινη τη μερα.. Απο που προερχεται αυτη η καπνιλα? Στο ρελαντι που μπορω να δω δεν εχω θεματα με καπνο και μυρωδιες ουτε η καταναλωση λαδιου γενικα ειναι μεγαλη Τραβηξα ενα βιντεακι για να μου πειτε τη γνωμη σας οπου μαρσαρω σε ψηλες στροφες και φαινεται η καπνα που βγαινει.

https://www.youtube.com/watch?v=50Xo6Gj0FMM
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 16:02:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω γιατι δε βλεπω να καπνιζει καπου η εξατμισιη σου Rolling eyes Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 16:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λέω κι εγώ, τόσο γκάβακας είμαι; Laughing Σε ποιό σημείο του βίντεο θεωρείς ότι καπνίζει;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 16:11:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να κοιτατε στον τοιχο, οχι στην μπουκα. Ισως το διακρινετε καλυτερα. Στο 0:15 & 0:23 ας πουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 16:15:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαυρίλα είναι δεν είναι λαδια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
thodorisls (thodoris)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT (2008)

Ένταξη: 01 Μάϊ 2015
Δημοσιεύσεις: 270
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2016, 16:45:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ ένα μυρμήγκι είδα να τρέχει σε φυγή Laughing Laughing Laughing


Image and video hosting by TinyPic
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tzakos 1 (manthos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rally

Ένταξη: 03 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 51
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Απρ 2016, 13:57:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Μαυρίλα είναι δεν είναι λαδια


+1000.


Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 234
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2017, 19:43:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
Αγαπητέ, πιστευω αυτα που λες, μιας και δεν εχω γνωσεις για να τα αμφισβητησω, το μονο προβλημα μου ειναι το εξης:
Μπορει να μην εχω αγορασει ποτε μου καινουριο αυτοκινητο αλλα γνωριζω τη διαδικασια μεσω της οικογενειας μου, ποτε μα ποτε δεν τους ειπαν οτι το αυτοκινητο που αγοραζετε θελει γνωσεις μηχανικου για να συντηρηθει σωστα, οπως επισης πιστευω πως κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 207 THP. Δεν νομιζω οσοι τα αγορασατε καινουρια να σας ειπαν κατι τετοιο, και να σας πω και κατι, η μαμα πεζο εχει τη Lion για αντιπροσωπο η οποια με τη σειρα της εχει αλλους 10-20 συνεργατες απο πισω, δεν τους εβαλα εγω, εαν μεσα σε αυτα τα συνεργεια δεν μπαινει σωστο λαδι τοτε ποιος φταει??? Στο βιβλιαρακι του αμαξιου λεει να βαζουμε ενα εκ τω 0-30 ή 5-30 παντα σε TOTAL, αρα το θεμα τω 5-30 αν δεν ειναι και τοσο συμβατο με το μοτερ ειναι λαθος της πεζο, οπως επισης το οτι καποιοι απο εδω κραζουν το ΤΟΤΑΛ (δεν ξερω αν εχουν δικιο) αν οντως το μοτερ μας δεν το γουσταρει σαν λαδι ειναι ΠΑΛΙ λαθος της Πεζο, εγω δηλαδη που ειμαι ασχετος τι να κανω???? να παω να παρω πτυχιο μηχανικου πριν αγορασω το THP ή ειμαι υποχρεωμενος να μπω σε φορουμ για να μαθω 5 πραγματα ωστε να προλαβω ανοησιες του ερογστασιου (οχι οτι εχω προβλημε με το φορουμ, απλα εδω επρεπε να κανουμε χαβαλε οχι να συζηταμε τετοια πραγματα), παντος το μονο που δεν θα ξεχασω απο αυτο το αμαξι, γιατι θελω να πω και τα καλα του ειναι η εμφανηση του κυριως εξωτερικα, αλλα το βασικοτερο.........ΣΤΡΙΒΕΙ


φιλε οταν πηρα το 207 ειχα προβλημα με το σαζμαν και πατησα τοσο μεγαλο καβγα με την λαιον εδω στην θεσσαλονικη που ορκιστηκα οτι δεν θα ξαναπαρω πεζω οσο η λαιον ειναι αντιπροσωπια...
ευτυχως σταματησε να ειναι..χα χα χα!

τυχαιο?παρα πολλοι που ξερω ειχαν παραπονα απο την ποιοτητα εργασιων και την γενικη αντιμετωπιση της.

τωρα για το στριψιμο ,
καλο ειναι αλλα δεν ειναι 306...


Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 234
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2017, 19:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
μια που μιλαμε για τα γαλλικα και τις αστοχιες - προβληματα τους,
απλα να αναφερω οτι χτες ακουσα νεα που με λυπησαν. Crying or Very sad

φιλος 21 χρονων ο οποιος ειχε παρει με δικα του λεφτακια ενα μεταχειρισμενο 206 1.4 (νομιζω ισως και ποιο μικρο) πριν απο εναμιση χρονο τελικα το πουλησε αρον αρον .

οταν μου το ειπε δεν τολμησα να τον ρωτησω γιατι, οσο τον ηξερα (δουλευε σερβιτορος σε καφε και με 30 ευρω μεροκαματο ηξερα ποσο ζοριζοταν ) καθε μηνα και κατι του εβγαζε. Θα πω αυτα που ξερω και που τον συμβουλευα κιολας (καθοτι τα εχω παθει ΟΛΑ και εγω στο δικο μου ΚΑΙ η μανα μου στο δικο της 206 1.4 και το εχω χιλιοδει στο φορουμ μεσα , ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ολα)

1. πισω αξονας φαγοθηκε , η κλασικη αλλαγη με μεταχειρα ή ανοιγμα και περασμα διπλων ρουλεμαν. (300-350 €)
2. ψαλιδια (εγω εχω αλλαξει 3 φορες, η μανα μου 3 και ο πιτσιρικας αναγκαστηκε 1 σε εναμιση χρονο) 200-250€
3. σασμαν (εγω εχω αλλαξει 2 , ο πιτσιρικος 1 και της μανας μου ειναι χαρχαλο και το περιμενουμε απο μερα σε μερα.. 300-400€
4. αλλα μικροπροβληματα (μαπ, πεταλουδα καθαρισμος, λ) που τα ζουμε ολοι μας καθε μερα και δεν τα αναλυω ,αλλα καθε ενα απο αυτα ειναι 50αρικο μινιμουμ

οπως καταλαβαινετε δεν ειναι τυχαιο οτι ολα βγαζουν τα ιδια προβληματα και επισης οτι ειναι τοσο ευαισθητα σε χαζομαρες στυλ μαπ και πεταλουδα...

και ναι ξερω ειναι λογικο να βρομιζουν ΑΛΛΑ απορω γιατι στα 2 γιαπονεζικα απο την μερια του μπαμπα (νισαν) με 200.000 και 180.000 χλμ δεν εχουν σταματησει να δουλευουν ουτε οι μαπ ουτε οι πεταλουδες οσο και να εχουν βρομισει. το μονο που εχει αλλαξει σε αυτα τα αμαξια ειναι δικσοι πλατο λαδια φιλτρα (και αυτα ο μπαμπας ανα τα χλμ που αντιστοιχουν σε 2 σερβις οχι κανονικα στην ωρα τους)


ΠΣ. ο πιτσιρικος πηρε νισανακι.. ενα παλιο αλμερα


δεν ξερω αν μπορω να συγκρινω με την εννοια οτι αυτοι που αγοραζαν τουοτα η νισσαν (τουλαχιστον αυτοι που ξερω εγω )ηταν υπερσυντηριτικοι οδηγοι.
για παραδειαγμα αν μπορουσαν στην λακουβα να παρουν το αμαξι αγκαλια και να το περασουν απο πανω θα το καναν...

απο την αλλη οταν "στιβεις" ενα αμαξι φθειρεται πιο γρηγορα οχι μονο μοτερ αλλα φρενα, μαλ***α , αναρτησεις κλπ θελει πιο εντατικη συντηρηση


Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Σελίδα 8 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2727s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on