PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Τετραπετάλουδο
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 20:02:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πείραμα κάνουμε μωρέ, με flat nose και "ραμπες" version boubis 2016 spec 2μυρια 300 χιλιαδές 145 Razz Είδωμεν


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
manosvit (manos vitalis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 23 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2016, 08:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eαν οι ραμπες ειναι ηπιες δεν θα αφριζουν τοσο ευκολα ψηλα αλλα πιστευω θυσιαζεις απο δυναμη ειδικα ψηλα.


GTI inside
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2016, 14:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυσκολο το κοβω...
Λογικα θα εχει πανω απο 2,5mm στο ΑΝΣ και σιγουρα 11αρι βυθισμα βαλβιδα.
Σε συνδυασμο με τουλαχιστον 280 μοιρες,χλωμο το κοβω να εχει αρκετη επαναληψιμοτητα χωρις προβληματα. Sad

Εδω με βολτισια προφιλ χωρις ουσιαστικο overlap(βλεπε πχ Cat 708/743) τα ωστηρια δεν αντεχουν για πολυ λογο της αποτομης ραμπας,σιγα και που θα αντεξουν σε αγριοτερα προφιλ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Δεκ 2016, 12:00:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
...

Εδω με βολτισια προφιλ χωρις ουσιαστικο overlap(βλεπε πχ Cat 708/743) τα ωστηρια δεν αντεχουν για πολυ λογο της αποτομης ραμπας,σιγα και που θα αντεξουν σε αγριοτερα προφιλ.


..."Ξαναζωντανεύω" το νήμα, τι σημαίνει στη πράξη "δεν αντέχουν για πολύ τα ωστήρια";;;
- παίζει ρόλο πόσο συχνά στροφάρει 6Κ+ ή δεν έχει και τόσο σημασία;
- για πόσα χλμ "αντοχής" μιλάμε;
- πως γίνεται αντιληπτό ότι η αντοχή τους έφτασε στο τέλος;
- τα πρόσθετα λαδιού για τα υδραυλικά ωστήρια έχουν κάποια θετική επιδραση/παράταση ζωής τους ή τσάμπα ο κόπος;
- τα ίδια ωστήρια, επισκευάζονται ή απαιτείται αλλαγή;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Δεκ 2016, 20:44:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν αντέχουν σημαίνει αρχίζουν να κροταλίζουν, όταν ζεσταθεί ( ή υπερθερμανθεί έστω) το λάδι.
Δεν είναι θέμα αντοχής, είναι θέμα κατασκευαστικών ορίων τους, τα οποία όταν ξεπεραστούν εξαιτίας απότομης ράμπας, μεγάλου βυθίσματος κλπ, αρχίζουν τα προβλήματα ( λειτουργούν δηλαδή εκτός των ορίων τους).
Ακόμη και καινούρια δηλαδή να βάλει κάποιος, εάν το έχει παρακάνει στην επιλογή εκκεντροφόρων, δεν πρόκειται να γλιτώσει τις συνέπειες.
Το θέμα αντοχής, έρχεται στο προσκήνιο αν τα ωστήρια έχουν εμφανείς ( ή λιγότερο εμφανείς) φθορές κυρίως στο πάνω μέρος τους, εκεί που έρχονται σε επαφή με το έκκεντρο, αν για κάποιο λόγο δηλαδή έχουν... σκαφτεί, ή αν έχουν φθορές στα πλαινά τους, αν "άρπαξαν" δηλαδή λόγω ελλειπούς λίπανσης, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τους εκκεντροφόρους.

Ένα φρέσκο σετ ωστηρίων βέβαια ( ή ένα καλό καθάρισμά τους) καλό κάνει γενικά, με τη λογική ότι όταν φτιάχνει κάποιος ένα project προδιαγραφών και χαλάει κάποια χρήματα, είναι λάθος να αφήσει βρωμιάρικα ωστήρια στην κεφαλή...

Πρόσφατα μοντάρισα μοτέρ Jp4 με ελατήρια/ωστήρια J4 και εκκεντροφόρους Peugeot Sport (J4). Τα ωστήρια ήταν καθαρισμένα και δούλεψαν μετά το καθάρισμα για 5-6000 κμ μαξ. Δούλευαν στον J4 και δουλεύουν και τώρα στoν JP4 χωρίς παρατράγουδα, ακριβώς γιατί οι εκκεντροφόροι έχουν σωστές ( μελετημένες λογικά) ράμπες ώστε να μην φτάνουν τα ωστήρια εκτός ορίων, παρά τη μεγάλη ονομαστική διάρκεια.



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,108s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on