Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Δεκ 2016, 18:57:58 Θέμα δημοσίευσης: Αντλια λαδιου |
|
|
Peugeot 3008 156 hp 2011
Περυσι ειχα ξεμεινει με προβλημα στην αντλια λαδιου,κωδικοι βλαβης P15A0, P15A6. Μετα απο ενα χρονο πηγα για ετησιο service και ειδα οτι εχουν ξαναβγει οι κωδικοι και επιμενουν μετα απο σβησιμο. Στη διαρκεια του ετους δεν ειχε τυχει να ελεγξω αν ειχε βγαλει τους κωδικους αυτους παλι,οποτε δεν ηερω ποτε ενεργοποιηθηκαν. Το servicebox ως λυση (επι πληρωμη τα ειδα) εχει
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ : Άναμμα της λυχνίας προειδοποίησης πίεσης λαδιού - Με την παρουσια του ή των κωδικων βλαβων P15A0, P15A6
ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ : Στο ρελαντί ή στην πορεία
1. ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ
Ρύπανση στην βαλβίδα ρύθμισης της πίεσης λαδιού, ή στην εσωτερική θυρίδα μηχανικής ρύθμισης της αντλίας λαδιού.
2. ΕΠΕΜΒΑΣΗ AFTER-SALES
Αντικατάσταση της διαχειριζόμενης αντλίας λαδιού.
2.1. Απαραίτητα ανταλλακτικά
1 Αντλίας λαδιού διαχειριζόμενη (Κωδικός ανταλλακτικού V764737680).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ανατρέξτε στις μεθόδους επισκευής σχετικές με τα τυχόν συμπληρωματικά εξαρτήματα που πρέπει να προμηθευτείτε για αυτή την επέμβαση
2.2. Συστατικά
Λάδι κινητήρα (Ποσότητα ανάλογη με τη σύσταση του κατασκευαστή).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ανατρέξτε στις μεθόδους επισκευής σχετικές με τα τυχόν συμπληρωματικά στοιχεία που πρέπει να προμηθευτείτε για αυτή την επέμβαση
2.3. Ανάγνωση των κωδικών βλαβών
ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ : Η διάγνωση πρέπει να γίνει υποχρεωτικά με το διαγνωστικό εργαλείο μέσω internet με υποχρεωτική αναγνώριση του πιστοποιημένου τεχνικού για τη χρήση των καθοδηγούμενων μεθόδων : Επιλέξτε το μενού "Αναζήτηση βλάβης". Κάντε την "ανάγνωση κωδικών βλαβών". Στο τέλος του συνολικού ελέγχου, περιμένετε την εκκίνηση της Διάγνωση (αρχική οθόνη με επιλογή των μεθόδων ανά τομέα). Βγείτε από την Διάγνωση γυρνώντας στην υποδοχή. Επικυρώστε το μήνυμα "Επιθυμείτε να εγκαταλείψετε την τρέχουσα συνεδρία ;"
Πραγματοποιήστε μια ανάγνωση κωδικών βλαβών :
Με την παρουσια του ή των κωδικων βλαβων P15A0, P15A6 : Εφαρμόστε αυτό το κείμενο
Αν υπάρχουν άλλοι κωδικοί βλαβών : Μην εφαρμόσετε αυτό το κείμενο
ΠΡΟΣΟΧΗ : Οι κωδικοί βλαβών δεν πρέπει να συνοδεύονται από άλλους κωδικούς
2.4. Έλεγχοι
2.4.1. Ελεγχος 1
Ελέγξτε την τιμή «πίεση λαδιού», με ανοικτό διακόπτη και σβηστό κινητήρα, στις μέτρησεις παραμέτρων ; Με το διαγνωστικό εργαλείο :
Εαν η τιμή «πίεση λαδιού» είναι σε τιμή σχεδόν ίση με την ατμοσφαιρική πίεση : Κάντε τον έλεγχο 2
Εαν η τιμή «πίεση λαδιού» μένει σε τιμή μεγαλύτερη από την ατμοσφαιρική πίεση : Μην εφαρμόσετε αυτό το κείμενο ; Κάντε μια εκτενή αναζήτηση της βλάβης
2.4.2. Ελεγχος 2
Ελέγξτε :
Απουσία ηλ. βλάβης που να συνδέεται με την ηλεκτροβάνα ρύθμισης πίεσης λαδιού
Τη συνέχεια και την μόνωση των καλωδίων εντολής βαλβίδας ρύθμισης πίεσης λαδιού
Τη συνέχεια και την μόνωση των καλωδίων του αισθητήρα πίεσης λαδιού
Αν δεν υπάρχει ανωμαλία : Πραγματοποιήστε την επέμβαση .
Αν υπάρχει ανωμαλία : Μην εφαρμόσετε αυτό το κείμενο ; Επιδιορθώστε.
2.5. Επέμβαση
Αντικαταστήστε την διαχειριζόμενη αντλία λαδιού.
Τωρα ψαχνω το θεμα και θελω να δω αν εχετε ιδεες...την αντλια την ειχα αλλαξει με μεταχειρισμενη μαζι με την ηλεκτροβανα. Η μια περιπτωση ειναι να ξαναχαλασε και αυτη αλλα παλει ιδια συμπτωση?
Μεχρι ωρας εχω βρει μια αντλια χωρις την ηλεκτροβανα απο 207 με τα 150 αλογα...εξωτερικα φαινεται ιδια αλλα εχει αλλο κωδικο ανταλλακτικου
V757601280 αντι του δικου μου V764737680. Εξωτερικα μοιαζουν αλλα δεν ξερω την διαφορα τους..
Η πρωτη σκεψη ειναι για αρχη να αλλαξω την ηλεκτροβανα...το μηχανικο κομματι δυσκολο να ξαναχαλασε (γενικα δυσκολο να χαλασει)..οι βλαβες σχετιζονται με υψηλη πιεση λαδιου πριν την εκκινηση και μετα (5 bar μονιμα),οποτε ειναι θεμα εντολης(?) αρα και ηλεκτρικο ή εγκεφαλικο.. Θα παω να δω μηπως εχει βγει κανα update και λυσει το θεμα (εχω εναμιση χρονο να παω).
Μιας και ειπα update...στην Πατρα την Peugeot την πηρε η Nissan.Παω λοιπον να τους πω να ελεγξουν αν εχει βγει update για εγκεφαλο η/και BSI..με κοιτανε σαν ουφο και μου λενε οτι κατι τετοιο (αναβαθμιση εγκεφαλου) δεν υπαρχει και οποιος μου το ειπε με κοροιδευει για να παιρνει 20ευρα(!!). Του το ξαναεξηγω μηπως κατι δεν καταλαβε τιποτα....στην Κορινθο ,παω να δω τί θα γινει,δεν μπορουν λεει γιατι πνιγονται στη δουλεια,μετα απο μια βδομαδα...παω διπλα στο συνεργειο να δω,5 αμαξια μεσα και 2 μαστοροι σε χαλαρη φαση (τα 3 ηταν παρατημενα καιρο,τα ειχα ξαναδει 5 μερες πριν στην ιδια κατασταση..)
Ο,τι να ναι....
Επισης (μην ανοιγω αλλο θεμα) εχει αναψει και βλαβη P2603 σχετικη με την ψυξη του τουρμπο..αυτη λειτουργει ομως,την ακουω αφου κλεισει η μηχανη,απλα ο ηχος ειναι σαν καλοριφερ που θελει εξαερωση..αυτο λογικα θα το ανοιξω να καθαριστει και θα σα πω τα αποτελεσματα (και εδω αν εχετε καμμια ιδεα,ευχαριστως..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Δεκ 2016, 21:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο λαδι πως τα πας? Τι ριχνεις μεσα, ποση καταναλωση εχεις, καθε ποσα χλμ τα αλλαζεις κλπ. Οι αυλοι σου γνωριζεις σε τι κατασταση βρισκονται? Υψηλη πιεση αν δεν κανω λαθος σημαινει οτι το λαδι δυσκολευεται να περασει απο τις διοδους του. Θελει διερευνηση παντως γιατι ειναι δυσκολο να χαλασε και η δευτερη αντλια, εκτος αν προκειται για διαβολικη συμπτωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Δεκ 2016, 00:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα λαδια μολις τα αλλαξα,εχω κανει καθαρισμο βαλβιδων (και πριν 10000χλμ) πριν 3 βδομαδες και εχω βαλει ενα προσθετο εξτρα στην βενζινη για καθαρισμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|