Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2016, 18:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
A OK μιλάς για το φίλτρο, όχι για την τρόμπα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 12:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | christos_99 έγραψε: | Μια ερωτηση.
Μαζι με καρτερ απο ραλλυ πρεπει να αλλαχθει και η τρομπα λαδιου.? Να μπει δηλαδη κι αυτη απο ραλλυ.? Ή δεν παιζει ρολο και θα δουλευει κανονικα το μοτερ μονο με την μοντιφα του μεταλλικου φιλτρου λαδιου.? |
Για ποιά μοντίφα μιλάς;;;
Επίσης, θέλει ειδική φλαντζόκολλα... Εγώ σήμερα πρέπει να (ξανά)βγάλω το κάρτερ (από 106 με απλά διαφράγματα σε μοτέρ TU5JP4) γιατί δεν στεγανοποίησε η κλασσική φλατζόκολλα που έβαλα... Θέλει ειδική πολυουρεθανική... Βέβαια σκέφτομαι να κόψω καμία φλάτζα από παρμενίτη να ξεμπλέξω. |
Έχεις βάλει τη φλάντζα του JP4 στο κάρτερ μαζί με φλαντζόκολλα?
Στο μάνιουαλ του J4 αναφέρει ότι χρειάζεται φλαντζόκολλα.
Στο μάνιουαλ του JP4 αναφέρει ότι μπαίνει απλά νέα φλάντζα χωρίς φλαντζόκολλα( ακόμη και η παλιά αν είναι σε καλή κατάσταση).
Τι βάζουμε στο πάντρεμα κορμού Jp4 με κάρτερ J4?? 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 13:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | kpsig έγραψε: | christos_99 έγραψε: | Μια ερωτηση.
Μαζι με καρτερ απο ραλλυ πρεπει να αλλαχθει και η τρομπα λαδιου.? Να μπει δηλαδη κι αυτη απο ραλλυ.? Ή δεν παιζει ρολο και θα δουλευει κανονικα το μοτερ μονο με την μοντιφα του μεταλλικου φιλτρου λαδιου.? |
Για ποιά μοντίφα μιλάς;;;
Επίσης, θέλει ειδική φλαντζόκολλα... Εγώ σήμερα πρέπει να (ξανά)βγάλω το κάρτερ (από 106 με απλά διαφράγματα σε μοτέρ TU5JP4) γιατί δεν στεγανοποίησε η κλασσική φλατζόκολλα που έβαλα... Θέλει ειδική πολυουρεθανική... Βέβαια σκέφτομαι να κόψω καμία φλάτζα από παρμενίτη να ξεμπλέξω. |
Έχεις βάλει τη φλάντζα του JP4 στο κάρτερ μαζί με φλαντζόκολλα?
Στο μάνιουαλ του J4 αναφέρει ότι χρειάζεται φλαντζόκολλα.
Στο μάνιουαλ του JP4 αναφέρει ότι μπαίνει απλά νέα φλάντζα χωρίς φλαντζόκολλα( ακόμη και η παλιά αν είναι σε καλή κατάσταση).
Τι βάζουμε στο πάντρεμα κορμού Jp4 με κάρτερ J4??  |
Ξεμπέρδεψα με VICTOR REINZ Reinzοplast Φλαντζόκολλα, στο μπλε άσπρο σωληνάριο, αντέχει μέχρι 300oC. Κάπου στα 10 Ε έχει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 17:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι. Αν βρεις και είναι καλής ποιότητας, μπορείς να βάλεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 21:12:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω καινουρια corteco, thanks!
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|