| Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας   | 
	
	 
	 
	
		| Συγγραφέας | 
		Μήνυμα | 
	
		 
		Nikos GT (nikos) Μόλις έγραψα
  
 
 
 
  Ένταξη: 10 Νοέ 2016 Δημοσιεύσεις: 6
 
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2016, 19:14:05    Θέμα δημοσίευσης: 206CC θεμα στη θερμοκρασια η οχι? | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Καλησπερα στην παρεα , Σαν καινουργιος με 206cc θελω να μου πειτε τις γνωμες σας για το ποσο πρεπει να δουλευει το αμαξι θερμοκρασια εν πορεια κ αν ειναι φυσιολογικο σε φαναρι να φτανει τους 95* βαθμους       | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
  
  
   308 Thp130
  Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2016, 19:27:10    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				| nai | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
  
 
   Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
  Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2016, 20:12:58    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Η αλήθεια είναι ότι μόνο σε κίνηση και φανάρι θα ανέβει η θερμοκρασία πάνω από 90 και θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι να πιάσει 100 και να ενεργοποιηθεί το βεντιλατερ.
 
Εμένα σε πορεία συνήθως κρατάει θερμοκρασία στους 70-80.
 
Ακόμα και μετά από κίνηση με τη θερμοκρασία στους 95, με το που τρέξω μόλις ανοίξει ο δρόμος θα πέσει στους 75.
 
Καλοταξιδο!
 
  4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
 
  | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
  
 
   BMW 330i (F30)
  Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2016, 22:20:51    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				^έχεις χαλασμένο θερμοστάτη.
 
  Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
  
 
   Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
  Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2016, 08:32:40    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
 
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος.
 
  4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
 
  | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Nikos GT (nikos) Μόλις έγραψα
  
 
 
 
  Ένταξη: 10 Νοέ 2016 Δημοσιεύσεις: 6
 
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2016, 21:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206CC θεμα στη θερμοκρασια η οχι? | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				 	  | Nikos GT έγραψε: | 	 		  Καλησπερα στην παρεα , Σαν καινουργιος με 206cc θελω να μου πειτε τις γνωμες σας για το ποσο πρεπει να δουλευει το αμαξι θερμοκρασια εν πορεια κ αν ειναι φυσιολογικο σε φαναρι να φτανει τους 95* βαθμους       | 	   95 ανοίγει τελικά όλα καλά , με καλύψατε πλήρως με τις απαντήσεις σας ,ευχαριστω πολυ !! | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
  
 
   BMW 330i (F30)
  Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 03:46:46    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				 	  | Blue Cub έγραψε: | 	 		  Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
 
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος. | 	  
 
 
Ξανά: έχεις χαλασμένο θερμοστάτη.    
 
 
Hint:
 
 
 
  Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
  
 
   Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
  Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 11:35:30    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				 	  | Blue Cub έγραψε: | 	 		  Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
 
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος. | 	  
 
 
Καλά σου λέει και μένα έτσι ήταν. 70+ σε πορεία, 80+ σε πόλη, μαξ 90 να φτάνει. Ώσπου είδα μια μέρα να ανεβαίνει το θερμόμετρο 120+, το βεντιλαντέρ να τρελαίνεται και αποδείχθηκε ότι την είχε ακούσει ο θερμοστάτης.
 
  My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
  
 
   Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
  Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Νοέ 2016, 19:40:48    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Μάλιστα. Ένα πράγμα μένει να κάνω... 
 
Γιάννηηηηηηη! Σε 2000χλμ που θα ρθω για το επομενο σερβις/τσεκ απ,  να ελέγξουμε και το θερμοστάτη σιλ βου πλε.
 
 
Υ.Γ. Αν έχει όντως κάτι μου επηρεάζει και την κατανάλωση;
 
  4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
 
  | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
  
  
   308 Thp130
  Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
  | 
		
			
				 Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Νοέ 2016, 01:50:31    Θέμα δημοσίευσης:  | 
				      | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				otan ερθεις θα τον δουμε...   | 
			 
		  | 
	
	 
		| Επιστροφή στην κορυφή | 
		 | 
	
	 
		  | 
	
		 
		 |