Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 03:13:19 Θέμα δημοσίευσης: Rektifie Peugeot 207 1.6 150hp |
|
|
Kalhspera
Tha ithela na moirastw kai me sas ton pono mou.
Shmera vazw to amkasi mou synergeio gia rektifie sto moter me 110000xlm apanw, tha katharistoun valvides eisagwghs tha allaxtoun flatzes, tsimouxakia valvidwn, xronismos kai oti allo mou pei to rektifie
To agorasa metaxirismeno me 50000xlm, ladia tou allaza kathe 5000 xlm kai oi diadromh pou ekane kathimerina htan kryoneri-peristeri. Exw mono alaksei to solinaki pou penaei ladi apo thn tourbina kai vash kontra sasman. To teleutaio kairo parathrousa oti oti to amaksi dn travage katholou kai mphka se skepseis.. piga se 2 diaforetika diagnwstika ths peugeot kai mou eipan oti to amaksi einai mia xara. Telos piga se ena synergeio pou mou proteinan kai o mastoras mou eipe oti to amaksi einai moukomeno..
Apo tote arxisa na psaxnw peri tou thematos kai eida oti yparxoun poloi pathontes..
Exw hdh agorasei thn flatza kai ta tsimouxakia 85$ gia arxh kai se ligo pou tha anoixtei tha doume th allo tha xreiastei, sth peugeot mou eipan oti thelei olo to set xronismou pou kostizei 300e
Eseis ti pisteuete? tha xreiastei olo to set h komati komati apo to set opws tentotires kana granazi klp klp...?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fragos στις Τετ 26 Οκτ 2016, 11:24:31, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 13:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γραναζια οχι, αλλά τεντοτήρα, καδένα, βίδες καλό είναι να αλλάξεις...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 16:01:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε Frago, γιατί κάνεις βίδες το μοτέρ σου αγόρι μου;
Ένα καθάρισμα χρειάζεται να κάνεις στην εισαγωγή. Να το χρονίσεις σωστά αντικαθιστώντας όλο το σετ χρονισμού και βάζοντας νέα καδένα.
Κανένα από τα παραπάνω δεν χρειάζεται να ανοίξεις καπάκι. Οι επιδόσεις θα επιστρέψουν και το μοτέρ θα πηγαίνει σαν καινούργιο.
Και όλα θα πάνε καλά. Εδώ τα εργοστασιακά μοτέρ άμεσου ψεκασμού έχουν κατανάλωση λαδιού, ποιός ο λόγος να ξηλώσεις το μοτέρ σου;
Άστο για αργότερα, αν και όποτε χρειαστεί.
Από τη προσωπική μου εμπειρία:
1 λίτρο λάδι ανά 5000χλμ έκαιγε με 30.000χλμ το μοτέρ μου.
1 λίτρο λάδι καίει ανά 4500χλμ με 150.000χλμ τώρα πια, το οποίο δεν έχει περάσει και την πιο εύκολη ζωή στον κόσμο. Ένα καθάρισμα καλό, ένα χρόνισμα με νεο κιτ χρονισμού και όλα πάνε ρολόι.
Φυσικά υπάρχουν σωστοί μηχανουργοί που μπορούν να σου το κάνουν πολύ καλό. Ζήτησε τους όμως πρώτα αν έχουν τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις ανοχές και πόσο πρέπει να είναι, πριν σου γίνει το μοτέρ μπουργάνα επειδή έτσι το αποφάσισε ο μάστορας.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 18:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oπως ειπε και ο στελιος πιο πανω...δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ....χρονισμα με αλαγη ολων των μερων που το αποτελουν καθαρισμα και τελος.....
Το χρονισμα ολα τα ανταλακτικα πανε στο 150αρι και εργασια περι των 80 ευρω
οποτε και εγω θα σου λεγα να κρατησεις τα πραματα που πηρες και να τα βαλεις πιο μετα (το μετα ισως ειναι και χρονια) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 20:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Opws mou eipe o mastoras gia na ginei swstos katharismos twn valvidwn prepei na anoixtei kapaki, den yparxei allos tropos katharismou..
Diavazontas edw sto forum kai vlepontas eikones pisteuw oti to rallaki mou tha exei mazepsei mpolikh karvounila mesa..
Kathe 5000 xlm mou ekaige 1.5 litro ladi kai ola ta xiliometra ta exei kanei se eutheia poly ksekourasta, dn mou fenetai logiko na kaei toso ladi..
Epishs meta ta 170xlm to amaksi zorizete poly kai an einai aniforikos o dromos peftoun ta xlm siga siga, einai poly 'noxeliko' na sas to pw kai etsi dn travaei katholou..
Aurio tha ksekinisei to lisimo kai fovame mi mou poun kai alla asxhma nea, opws kana ragismataki sto mantemi px...
Den maresei na mpainw se tetoies diadikasies alla h lysh opws fenetai einai monodromos.
Stelio pws pisteueis oti mporei na ginei katharismos ths eisagwghs xwris na anoixtei kapaki? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2016, 22:36:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fragos έγραψε: |
Stelio pws pisteueis oti mporei na ginei katharismos ths eisagwghs xwris na anoixtei kapaki? |
Αφαίρεση πολλαπλής εισαγωγής. Καθαρισμός αυλών και βαλβίδων με χημικά και βουρτσάκια ή walnut / soda blasting.
Σε όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα οι επιδόσεις επιστρέφουν. Το κομμάτι των βαλβίδων που καθαρίζεται είναι το κομμάτι που χτυπάει ο αέρας και αυτό είναι που έχει σημασία. Το συνολικό κόστος είναι γελοίο για την δουλειά που γίνεται, όπως έγραψε ο Γιάννης παραπάνω.
Αν έχεις ήδη πάρει απόφαση να ανοίξεις το μοτέρ, σου εύχομαι καλή δύναμη και καλά ξεμπερδέματα σε περίπτωση που δεν γίνουν τα πράγματα όπως τα περίμενες.
Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος που είχε τέτοια προβλήματα. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω και ένας κάτοχος μοτερ άμεσου ψεκασμού που να μην τα είχε αυτά.
Χωρίς να θέλω να κάνω την Κασσάνδρα, το μαντέμι θα είναι εσωτερικά ραγισμένο 100%. Είναι αναμενόμενο και δεν πρέπει να σε ανησυχεί αυτό. Γιατί δεν έτυχε ποτέ ακόμα και με 40.000χλμ να μην έχει ρωγμές εσωτερικά - όλα έχουν. Άλλα πολύ και άλλα λίγο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην λείπουν κομμάτια και οι ρωγμές να μην φτάνουν εως έξω.
Ελπίζω να κάνεις ένα σέρβις στην τουρμπίνα σου γιατί από εκεί θα δεις ίσως μεγαλύτερη βελτίωση της κατανάλωσης λαδιού από ό,τι στο μοτέρ σου. Στο μοτέρ οι ανοχές είναι δεδομένες.
Όσο για τις επιδόσεις του μαμά 150αριού μετά τα 170χλμ/ώρα, σε παρακαλώ μη μου το θυμίζεις καθόλου. Μία φορά έκανα Θεσσαλονίκη-Αθήνα με εργοστασιακό πρόγραμμα και απογοητεύτηκα όσο δεν φαντάζεσαι.
Χρειάζεται η αιωνιότητα και μια μέρα για να φτάσεις τα 190. Πρέπει να είσαι εγκληματίας για να περιμένεις να δεις 200χλμ/ώρα σε δημόσιο δρομο και μαμά πρόγραμμα, γιατί χρειάζεται λεπτά επιτάχυνσης, ούτε καν δευτερόλεπτα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2016, 19:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.jpg
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fragos στις Τρι 25 Οκτ 2016, 20:15:34, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gregts21 (Γρηγόρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 30 Μάϊ 2016 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2016, 18:56:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα και απο εμενα,στο αμαξι μου εκανα αλλαγη λαδιων και μετα απο 3350 χλμ μου εβγαλε check.απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να καιει το αμαξι πολυ λαδι.σε λιγο καιρο προκειται να αλλαξω τουρμπινα απο rc(τωρα εχω του ραλλυ με 80000+ χιλιομετρα ποτε επισκευασμενη).τι λετε;να βαλω την τουρμπινα rc και προγραμμα και να ξαναμετρισω καταναλωση μπας και εφταιγε η τουρμπινα;(να πω οτι και μολις αλλαξα σετ χρονισμου).η αλλη λυση ειναι να ανοιξω μοτερ και να κανω καθαρισμο βαλβιδων εισαγωγης ελατηρια στα πιστονια τσιμουχακια και μεταλλα και μετα να προχωρησω για αλλαγη τουρμπινας προγραμμα κλπ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2016, 20:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kalhspera Gregts
Egw sth thesh sou prwta tha proxwrousa se katharismo valvidwn(an ontws exeis) kai meta se programma kai tourbina..
Pantws an sou kaei ladia mporei an ftaine ta elatiria + oti einai kai ena simadi oti mporei na exei maka to moter sou
Shmera etoimastike to rallaki mou kai pistepse meta apo katharismo einai les kai foraei programma.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gregts21 (Γρηγόρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 30 Μάϊ 2016 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2016, 22:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσενα ποσο σου εκαιγε και το ανοιξες;απλα δεν ξερω αν αξιζει να το ανοιξω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2016, 01:28:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kathe 5000xlm 1.5 litro ladi..
to thema einai oti ekaige poly kausimo kai den pigaine vhma, ithele katevasma les kai htan 1.400 atmosfaira
Meta to rektifie twra eimai me 5h kai to amaksi den kolaei katholou, tha tou kanw kamia 500xlm na strwsei ligo kai tote tha dw diafora
Rwta to mhxaniko sou kai edw sto forum vohthane poly ta paidia
Psakse sto goggle "katharismos valvidwn 207"
an to antexei h tseph sou gia mena kanto |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thodorisls (thodoris) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 GT (2008)
Ένταξη: 01 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 270 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2016, 09:10:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην γράφετε greeklish σας παρακαλώ μας έχουν βγει τα ματια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2016, 17:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα το ρεκτιφιε εχω παρατηρισει οτι η θερμοκαρασια ενω ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα ξεκιναει και δουλευει το βεντιλατερ του ψυγειου και του λαδιου της τουρμπηνας και συνεχιζει σε ολη τη διαδρομη χωρις να σταματιςουν με κλειστο AC και σταθερη πορεια χωρις ζορια
Επισης ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου του τουρμπο ειναι και αυτος σε κανονικα επιπεδα
Αφου το σβησω συνεχιζει και δουλευει ενω η θερμοκρασια εχει πεσει πολυ
Θερμοστατης λετε να ειναι.. Και αν ειναι ποςο θα παει με την εργασια;;;
Να σας πω οτι τα νερα ειναι του ψυγειου ειναι στο Μax.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2016, 19:16:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fragos έγραψε: | Αφου το σβησω συνεχιζει και δουλευει ενω η θερμοκρασια εχει πεσει πολυ
Θερμοστατης λετε να ειναι.. Και αν ειναι ποςο θα παει με την εργασια;;; | 80-90€ καινουργιος πριν απο 3χρονια. Εργασία την κάνεις και μόνος σου αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2016, 19:45:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν ειναι θερμοστατης τι αλλο μπορει να ειναι;
Ο θερμοστατης δινει εντολη και για το βεντιλατερ που ψυχει το ψυγειο λαδιου του τουρμπο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gregts21 (Γρηγόρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 30 Μάϊ 2016 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2016, 12:36:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως ξερει καποιος ποσο λαδι πρεπει να καψει για να βγαλει check engine oil?(με την προυποθεση οτι το ειχαμε φουλαρει) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fragos (Fragos) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 24 Οκτ 2016 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2016, 13:44:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2 litra peripou... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2016, 15:21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1 λιτρο ειναι
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2016, 17:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fragos έγραψε: | 2 litra peripou... | 1λιτρο ειναι ο δείκτης απο το max στο min.
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|