PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

βελτιωση σε tu1jp (hfx) 'η αλλαγη με κατι αλλο ?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
17inchwheeler 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 quicksilver

Ένταξη: 07 Σεπ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 15:29:02    Θέμα δημοσίευσης: βελτιωση σε tu1jp (hfx) 'η αλλαγη με κατι αλλο ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα

η βαση ειναι το αμαξι της υπογραφης με μονη αλλαγη τις ζαντες(φοραει ραλοζαντες με 185/60)που παιζει να το γονατισαν στην τελικη
εχω την εξης απορια
επειδη μαλλον δεν υπαρχει περιπτωση με απλα πραγματα & λιγα $$ να παρει τα ποδια του το μαμα 3φυσο 1100....απο ποιο 106 το μοτερ κουμπωνει χωρις να χρειαστει να τρεχω σε υπουργεια,κτεο και λοιπες @@διες
δεν μιλαω για το τι χωραει αλλα τι μπορω νομιμα και χωρις πολυ χαρτουρα να βαλω
συγνωμη εαν εχει συζητηθει στο παρελθον αυτο αλλα απο το ψαχτηρι δε πηρα απαντηση

υποψιν
δε θελω να ριχνω σε ραλλακια και τςι με το εντεκαρι,καλυτερη ρεπριζ με 4η/5η θελω


tu1jp (hfx)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
309 lover (Ευθύμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 309 & Peugeot 308 GT

Ένταξη: 08 Νοέ 2014
Δημοσιεύσεις: 117

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 15:55:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην βαλε σωστη διασταση ελαστικου γιατι με το 185/60 εχεις μεγαλωσει τη διαμετρο τροχου απ τις εργοαστασιακες προδιαγραφες και γι αυτο σου εχει γονατισει για τα 1100 δεδομενα προφανως.
Οι σωστες διαστασεις ειναι 185/55 ή 175/60 ή 165/65 αναλογα το πελμα που θες.
Για μενα για το 1100 βαλε ή 165 ή 175.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
17inchwheeler 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 quicksilver

Ένταξη: 07 Σεπ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 17:39:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

309 lover έγραψε:
Καταρχην βαλε σωστη διασταση ελαστικου γιατι με το 185/60 εχεις μεγαλωσει τη διαμετρο τροχου απ τις εργοαστασιακες προδιαγραφες και γι αυτο σου εχει γονατισει για τα 1100 δεδομενα προφανως.
Οι σωστες διαστασεις ειναι 185/55 ή 175/60 ή 165/65 αναλογα το πελμα που θες.
Για μενα για το 1100 βαλε ή 165 ή 175.


αποδεχομαι αυτο που λες
επιλογη μου να βαλουμε ραλοζαντες με 185/60 για πολλους λογους και σιγουρα το γονατισαν το αμοιρο
αλλα
με δεδομενο οτι δε θελω να αλλαξω προς το παρον το πατημα,εχεις κατι πανω στο θεμα?
ευχαριστω για το χρονο που φιερωσες


tu1jp (hfx)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 18:43:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιμη δουλεια μπορει να γινει απο ραλλι 1600 8 βαλβιδο (και να μεινει στα χαρτια 1.1)

χρεαζεται πλεξουδα εγκεφαλο σαζμαν μοτερ ακρα μπροστινα με δαγκανες φρενων οργανα καντραν γιατι θελει και αρκετη ηλεκτρολογικη δουλεια για να δουλεψει

επισης μπορεις να βαλεις 1400 ΚFW χωρις να χρειαστεις πλεξουδες μπορεις να αφησεις σαζμαν αυτο που εχεις

αν θες λεπτομερειες και με πμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
17inchwheeler 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 quicksilver

Ένταξη: 07 Σεπ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 19:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PANOSBR έγραψε:
νομιμη δουλεια μπορει να γινει απο ραλλι 1600 8 βαλβιδο (και να μεινει στα χαρτια 1.1)

χρεαζεται πλεξουδα εγκεφαλο σαζμαν μοτερ ακρα μπροστινα με δαγκανες φρενων οργανα καντραν γιατι θελει και αρκετη ηλεκτρολογικη δουλεια για να δουλεψει

επισης μπορεις να βαλεις 1400 ΚFW χωρις να χρειαστεις πλεξουδες μπορεις να αφησεις σαζμαν αυτο που εχεις

αν θες λεπτομερειες και με πμ


συγχωρεσε την αγνοια μου
ο 8βαλβιδος 1600αρης ειναι μονοφυσος απ'οσα διαβασα εδω μεσα...γιαυτο θελω ολα τα υπολοιπα που περιγραφεις...σωστα
ολα αυτα πρεπει να αλλαχτουν εαν ο δοτης ειναι μονοφυσος TU?
πχ. και για τους TU2 J2/Z (MFZ) και TU3 FJ2/K ?


και αν ισχυει αυτο που νομιζω
σημαινει οτι μπορω να βαλω μοτερ απ'ολα τα 3φυσα TU(η βαση ειναι 3φυσος 1100) χωρις ολα τα υπολοιπα που περιγραφεις
(την αλλαγη σε φρενα,σερβο θεωρησε τη γινομενη)
τα σασμαν,τι διαφορες εχουν απο κινητηρα σε κινητηρα?ειναι κοινα σε ολα με εξαιρεση τα rallye?

σε ευχαριστω και για το χρονο και τις πληροφοριες


tu1jp (hfx)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 19:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αστο το 1300 του ραλι η του xsi το 1400 πρωτη γενια

αν θα μπεις στην περιπετεια του μονοφυσου να κανεις κομπλε μετατροπη σε 1600 8 βαλβιδο


αλλιως βαζεις 1400 τριφυση KFW μονο το μοτερ γυμνο και ολα τα αλλα αυτα που εχεις ηδη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
17inchwheeler 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 quicksilver

Ένταξη: 07 Σεπ 2016
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2016, 19:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PANOSBR έγραψε:
αστο το 1300 του ραλι η του xsi το 1400 πρωτη γενια

αν θα μπεις στην περιπετεια του μονοφυσου να κανεις κομπλε μετατροπη σε 1600 8 βαλβιδο


αλλιως βαζεις 1400 τριφυση KFW μονο το μοτερ γυμνο και ολα τα αλλα αυτα που εχεις ηδη


με λιγο ψαξιμο βρηκα πληροφορις για τον TU3JP (KFW)
κοινος για τα 206,307 ισως και στο 106 1400 quicksilver
ειναι τοσο plug&play οσο περιγραφεις?
απο αποψη υπουργειου?
δε θα επρεπε να δηλωθει ο νεος κινητηρας?και εαν οχι γιατι?φτανει ο κοινος αρχικος κωδικος "TU"?

εαν δε σου κανει κοπο...και εαν γνωριζεις,θα ηθελα να μου απαντησεις και σε αυτα που ρωτησα σε προηγουμενο τοστ



Παράθεση:
ολα αυτα πρεπει να αλλαχτουν εαν ο δοτης ειναι μονοφυσος TU?
πχ. και για τους TU2 J2/Z (MFZ) και TU3 FJ2/K ?


και αν ισχυει αυτο που νομιζω
σημαινει οτι μπορω να βαλω μοτερ απ'ολα τα 3φυσα TU(η βαση ειναι 3φυσος 1100) χωρις ολα τα υπολοιπα που περιγραφεις
(την αλλαγη σε φρενα,σερβο θεωρησε τη γινομενη)
τα σασμαν,τι διαφορες εχουν απο κινητηρα σε κινητηρα?ειναι κοινα σε ολα με εξαιρεση τα rallye?


σ'ευχαριστω και συγνωμη εαν σε κουρασα


tu1jp (hfx)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0914s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on