Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2016, 19:05:38 Θέμα δημοσίευσης: Bελτιωση κινητηρα ΕW10j4 |
|
|
Ισως εχει συζητηθει παλιοτερα απο τους διλιτρους συμφορουμιτες ως τοσο δεν βρηκα κατι μεσα στο φορουμ γνωριζω εκ των προτερων οτι ειναι μια δυσκολη επιλογη ειδικα στις μερες μας ποιος θα παρει τετοιου κυβισμου αυτοκινητο αλλα τεσπα οσον αφορα την βελτιωση του κινητηρα απεναντι στον XU10 και στον J4s των 180 ιππων o απλος EW10 χωρις vvt με τα 138 αλογα του ωχρια απεναντι στους προαναφερθέντες, και μπορω να καταλαβω το γιατι εντελως διαφορετικη κεφαλη μικροτερες διαμετρου βαλβιδες αλλα εμβολα κ.α Ως τοσο εχει βελτιωση καποιος απο εδω τον εν λογω κινητηρα? και ανα ναι ποια ηταν τα αποτελεσματα ? Ευχαριστω εκ των προταιρων!
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιούν 2016, 11:50:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα στο εξωτερικο...
Ειναι μοτερ με αρκετα καλο potential αλλά θελει χρημα.
Αν θες να μπλεξεις τοσο πολυ,τοτε θα φτασεις ευκολα τα 180 του RC,το θεμα ειναι τι θα εχεις δωσει μεχρι τοτε...
Εναλλακτικα αρκετοι γαλλοι κανουν ενα mix ανταλλακτικων απο πολλαπλη εισαγωγης απο RC,εκκεντροφορους 306 gti6,χταποδια,ecu,κλπ,κλπ για καλυτερο value for money. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2016, 19:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυσκολο εγχειριμα λοιπον ... Η τοποθετηση XU10 φανταζει μια καλη λυση για πιο πολυ δυναμη και μεγαλυτερο potencial. Στην Ελλαδα το EW ειναι σαν να μιλας κινεζικα οσον αφορα την βελτιωση....Δεν βλεπω και πολυ φως...
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 12:04:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κινεζικα δεν ειναι,απλά αυτοι που πραγματικα ξερουν να φτιαξουν τετοιο μοτερ εδω,χρεωνουν οσο ενα 2αρι διαμερισμα 20ετιας πια...
https://www.youtube.com/watch?v=if6M-Q54TzA&feature=youtu.be&t=630
Γιατι και αλλοι πειραματιστικαν ή πιστευουν οτι εφτιαξαν/βελτιωσαν το συγκεκριμενο μοτερ αλλά το αποτελεσμα ειναι αστειο αναλογικά με άλλα παραδειγματα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2016, 17:35:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις αναφορες σε προσωπα φυσικα δεν γνωρίζω παραδειγματα κακης βελτιωσης αυτου του κινητηρα. Απο XU εχω δει δυνατα μοτερ. ΕW Ωστοσο κανενα βελτιωμενο, ολα μαμα η με περιφερειακα μονο φπε! Οκ δεν ειναι και ραλλυε που υπαρχουν πολλα αλλα ενα καλο EW ποτε. Οπως ειπα και πιο πανω οχι ονομαστικα γνωριζουμε εφαρμογες και αποτελεσματα ?
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2016, 00:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ΖΧ στο βιντεο που σου ανεβασα ειναι 180αρι ew με πεταλουδες,μηχανικα ωστηρια,σφυρηλατο,κλπ,κλπ,κλπ...
Φημες λενε για πανω απο 250,εγω κραταω μικρο καλαθι και λεω 230 αλλά τουλαχιστον στο βουνο δειχνει οτι οντως τα εχει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosvit (manos vitalis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2016, 08:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 180αρι EW σε σχεση με το 138ps ειναι μερα με την νυχτα μεγαλυτερες βαλβιδες αλλα εμβολα και μπιελες αλλο στροφαλο αλλους αυλους μγαλυτερα ωστηρια που δεχονται αλλα προφιλ κ,α αυτο μαλιστα εχει υποδομη για σκαλισμα το 138 ομως ....
GTI inside |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2016, 14:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το 138αρι 200αριζει αλλά τραβηγμενο αρκετα,για να μην πω οριακα,και θελει πολυ χρημα.
Γενικα το 138αρι χανει το αξιοπρεπες value for money που εχει μετα τα 160 αλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|