Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pipinais (spiros) Νέος χρήστης
peugeot 106 gti (2002)
Ένταξη: 29 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Μάϊ 2016, 17:27:06 Θέμα δημοσίευσης: 106-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ |
|
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.σημερα πηγα να αλλαξω καταλυτη στο αμαξι μου (106 gti) και παρατηρησα πισω στον αξονα οτι η ραβδος στρεψης που φαινεται ειναι καπως στραβη!!η αληθεια ειναι ακους ενα σαν "σκουξιμο" οταν ανεβαινω σε διαβασεις η σε πεζοδρομια!σαν να ξεμαγκωνει κατι απο τον αξονα....
ειχα πισω κατι αμορτισερ koni κιτρινα κ χτυπουσαν πολυ,τα αλλαξα κ εβαλα bilstein group n.το αμαξι ειναι πιο σφιχτο,καλυτερο πατημα κ πλεον το τριξιμο αυτο που εκανε στον αξονα δεν τον κανει πολυ δυνατο...ακουγεται μεν αλλα οχι πολυ!
συμπερασμα θελει αξονα το αυτοκινητο?ρουλεμαν η ραβδο?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pipinais (spiros) Νέος χρήστης
peugeot 106 gti (2002)
Ένταξη: 29 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2016, 09:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανενας? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2016, 12:47:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ράβδος λίγο απίθανο να.. σκούζει. Ή ρουλεμάν θα είναι ή σκούζει η αντιστρεπτική (μέσα στον άξονα). Κατέβασες και άξονα στην αλλαγή αμορτισέρ ( για χαμήλωμα)?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Apostolos-106 rallye (ApostolisR) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 228
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιούν 2016, 15:25:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσέκαρε αν έχεις "κενά" στους πίσω τροχούς.
Αν έχεις, τότε πολύ πιθανόν να χρειάζεται το αμάξι επισκευή του πίσω άξονα.
Ο πίσω άξονας ιδιαίτερα στα 106 αποτελεί κατασκευαστικό ελάττωμα και έχει θέμα πολλάκις.
Ουσιαστικά, οι ήχοι στους οποίους αναφέρεσαι προέρχονται απ' αυτό το πρόβλημα νμζω.
Τα μπράτσα του πίσω άξονα, έχουν φαγωθεί, μαζί με τα ρουλεμάν τους και χρειάζεται τορνάρισμα και καινούργια ρουλεμάν άξονα.
Εάν είναι το παραπάνω πρόβλημα, μην λύσεις τον άξονα αν δεν αποφασίσεις εκ των προτέρων, ότι θα πάει για τορνάρισμα. Επίσης μην αλλάξεις μόνο ρουλεμάν σε ήδη φαγωμένο άξονα, δεν θα έχει αποτέλεσμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pipinais (spiros) Νέος χρήστης
peugeot 106 gti (2002)
Ένταξη: 29 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούν 2016, 09:48:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Η ράβδος λίγο απίθανο να.. σκούζει. Ή ρουλεμάν θα είναι ή σκούζει η αντιστρεπτική (μέσα στον άξονα). Κατέβασες και άξονα στην αλλαγή αμορτισέρ ( για χαμήλωμα)? |
οχι δεν κατεβασα αξονα!απλα αλλαξα ενα ενα τα αμορτισερ!υψος αφησα το ιδιο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pipinais (spiros) Νέος χρήστης
peugeot 106 gti (2002)
Ένταξη: 29 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούν 2016, 09:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Apostolos-106 rallye έγραψε: | Τσέκαρε αν έχεις "κενά" στους πίσω τροχούς.
Αν έχεις, τότε πολύ πιθανόν να χρειάζεται το αμάξι επισκευή του πίσω άξονα.
Ο πίσω άξονας ιδιαίτερα στα 106 αποτελεί κατασκευαστικό ελάττωμα και έχει θέμα πολλάκις.
Ουσιαστικά, οι ήχοι στους οποίους αναφέρεσαι προέρχονται απ' αυτό το πρόβλημα νμζω.
Τα μπράτσα του πίσω άξονα, έχουν φαγωθεί, μαζί με τα ρουλεμάν τους και χρειάζεται τορνάρισμα και καινούργια ρουλεμάν άξονα.
Εάν είναι το παραπάνω πρόβλημα, μην λύσεις τον άξονα αν δεν αποφασίσεις εκ των προτέρων, ότι θα πάει για τορνάρισμα. Επίσης μην αλλάξεις μόνο ρουλεμάν σε ήδη φαγωμένο άξονα, δεν θα έχει αποτέλεσμα! |
οπως κουνησα τις ροδες χωρις αμορτισερ επανω δεν ειχαν κενο!αυτο πουκαταλαβαινω ομως ειναι οτι σε στροφες με αρκετουτσικα χιλιομετρα καταλαβαινω ο αμαξι σαν να μπαινει με τα 4!ενα ξεκουμπωμα απο την ασφαλτο σαν να "ψαρευει" το πισω μερος του αυτοκινητου!
απλα εμενα με προβληματιζει γτ ειναι στραβο εκεινο το σημειο της ραβδου?αρα σε καποιο ακρο κατι γινεται!ετσι το ειχα παρει το αυτοκινητο!μηπως δεν ειναι σωστα μετρημενο το χαμηλωμα πισω?παιζει κατι τετοιο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Ιούν 2016, 11:28:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pipinais έγραψε: | Apostolos-106 rallye έγραψε: | Τσέκαρε αν έχεις "κενά" στους πίσω τροχούς.
Αν έχεις, τότε πολύ πιθανόν να χρειάζεται το αμάξι επισκευή του πίσω άξονα.
Ο πίσω άξονας ιδιαίτερα στα 106 αποτελεί κατασκευαστικό ελάττωμα και έχει θέμα πολλάκις.
Ουσιαστικά, οι ήχοι στους οποίους αναφέρεσαι προέρχονται απ' αυτό το πρόβλημα νμζω.
Τα μπράτσα του πίσω άξονα, έχουν φαγωθεί, μαζί με τα ρουλεμάν τους και χρειάζεται τορνάρισμα και καινούργια ρουλεμάν άξονα.
Εάν είναι το παραπάνω πρόβλημα, μην λύσεις τον άξονα αν δεν αποφασίσεις εκ των προτέρων, ότι θα πάει για τορνάρισμα. Επίσης μην αλλάξεις μόνο ρουλεμάν σε ήδη φαγωμένο άξονα, δεν θα έχει αποτέλεσμα! |
οπως κουνησα τις ροδες χωρις αμορτισερ επανω δεν ειχαν κενο!αυτο πουκαταλαβαινω ομως ειναι οτι σε στροφες με αρκετουτσικα χιλιομετρα καταλαβαινω ο αμαξι σαν να μπαινει με τα 4!ενα ξεκουμπωμα απο την ασφαλτο σαν να "ψαρευει" το πισω μερος του αυτοκινητου!
απλα εμενα με προβληματιζει γτ ειναι στραβο εκεινο το σημειο της ραβδου?αρα σε καποιο ακρο κατι γινεται!ετσι το ειχα παρει το αυτοκινητο!μηπως δεν ειναι σωστα μετρημενο το χαμηλωμα πισω?παιζει κατι τετοιο? |
Άν το δεν έχει γίνει σωστά το χαμήλωμα (το ίδιο μήκος και από τις δύο πλευρές ) τότε πιθανόν να είναι φορτισμένη η αντιστρεπτική και το σκούξιμο προέρχεται από αυτήν κατά την λειτουργία της. Αν τότε το χαμήλωμα είναι σωστό τότε πιθανόν το σκούξιμο να προέρχεται από τα αυτιά της αντιστρεπτικής μέσα στις φωλιές τους. Έλεγξε και τις βίδες (Νο 13 κλειδί) των αντιστρεπρικών που σφίγγουν πάνω στα ψαλίδια.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MariosT (MARIOS) Μόλις έγραψα
Peugeot 106
Ένταξη: 09 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Ιούν 2016, 20:17:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως απο την φωτογραφια φαινεται αρκετα στραβια να καθεται η ραβδος . Αυτο μου θυμιζει οταν πριν απο χρονια που ειχα παρει μεταχειρισμενο το saxo , μου εκανε ακριβως αυτην την συμπεριφορα . σε στροφες με λιγα σχετικα χιλιομετρα ξεκολαγε αδικαιολογικα το πισω μερος και φαινοταν σαν να πηγαινε με τα 4 . Ευτυχως το πηγα αμεσως σε μαστορα που το κατειχε το θεμα , και διαπιστωθηκε οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν το ειχε χαμηλωσει, ο μαστορας του ηταν σκιτζης και εβαλε σε λαθος θεση την μια απο την αλλη μερια (τα δοντια της ραβδου) με συνεπεια να καθεται στραβα το αμαξι απο την μια μερια . Κοιταξε το γιατι το αμαξι ειναι επικινδυνο να κυκλοφορει ετσι . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pipinais (spiros) Νέος χρήστης
peugeot 106 gti (2002)
Ένταξη: 29 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: lamia
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιούν 2016, 08:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ εγω πιστευω οτι πρεπει να φταιει το χαμηλωμα που ειχε κανει ο προηγουμενος στο αμαξι...
τις βιδουλες τις 13αρες θα κοιταξω να δω μηπως ειναι λασκα ομως ανεξαρτητα απο αυτο κατι ειναι με τα δοντια της αντιστρεπτικης για να γερνει τοσο η ραβδος...απλα ηθελα να δω αν ειναι κατι τετοιο ας πουμε σε σχεση με το χαμηλωμα η αν ειναι φαγωμενα τα ρουλεμαν,γτ ενας μηχανικος που το ειδε ετσι προχειρα μου λεει κατευθειαν πεταμα ο αξονας να ωαλουμε αλλον...κ εν το μεταξυ ο αξονας που βλεπετε στις φωτογραφιες πριν εναμιση χρονο αλαχτεικε με διπλα ρουλεμαν...τοσο ευκολα χαλαει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|