Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 11:22:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Steve έγραψε: | Γιατί πρέπει να μετανιώνω συνέχεια που δεν πήρα cc? |
ΩΠΑ!!!
δεν το πιστευω!!!
ατακα STEVE 2004!!!
το ηξερα!! το ηξερα!! παντα ζηλευες το cc μου!
τωρα εξηγουντε ολα! καλα που υπαρχουν και τα αρχεια στο φορουμ!! | Τότε δεν ήξερα για την οροφή του, για τα τριξήματα κλπ. οπότε, 8 χρόνια μετά, καλύτερα που δε πήρα cc
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 11:27:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασε ρε!! η οροφη του δεν εχει προβλημα!
11 χρονων αμαξι μια φορα κολησε για 10 λεπτα (δεν αντιδρουσε στο πατημα του κουμπιου της) και ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟ ΑΝΑΞΙ ΜΟΥ γκαντεμη!!
τα τριξηματα αν την συντηρεις καλα με σπρει σιλικονης καθε 3-4 μηνες δεν υπαρχουν..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Manos206 Moderator
Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάϊ 2016, 09:40:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωρα μου ηταν να ξεθαψω αλλο ενα αρχαιο τοπικ.
Δεν ειναι τοσο θεμα το ποια αεροτομη να διαλεξω αλλα το γεγονος οτι οντως δε βλεπω σχετικες απαντησεις σε αυτα τα σχολια.
shiba έγραψε: | καλημερα φιλε γιωργο..διαβασα αυτα που λεσ πριν 2-3 σελιδεσ περι αεροδυναμικησ κλπ |
ilovemycar έγραψε: | Δεν εννοώ το βάρος της αεροτομής αλλά το "βάρος" που ταυτίζεται με την κάθετη δύναμη που ασκεί η αεροτομή στο πίσω μέρος "κολλώντας" το στο οδόστρωμα. Την αεροτομή σου την είδα και από την κλίση της και την επιφάνεια της μάλλον περισσότερο αισθητικό ρόλο παίζει. Δεν νομίζω δηλαδή ότι είναι ικανή να παράγει μεγάλη κάθετη δύναμη χρησιμοποιώντας το ρεύμα αέρος. Μεγαλύτερες αεροτομές ωστόσο και με μεγαλύτερη κλίση μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα?? |
Περαν του αισθητικου κομματιου, απο πρακτικης αποψης μια αεροτομη στο cc προσφερει κατι; Και αν προσφερει, θα το κανει μονο αμα ειναι μεγεθους rcc; Το γεγονος οτι ειναι προσθιοκινητο αμαξι κανει την αεροτομη πιο περιττη μιας και δεν χρειαζεται downforce στο πισω μερος αφου τινει να χειροτερευει την ταση του για σουζα. Αν βοηθαει ομως καπως, σε ποια περιπτωση βοηθαει περισσοτερο; Οταν ειναι κλειστο, οταν ειναι ανοιχτο, οταν εχεις σηκωσει ανεμοθραυστη αχρηστευεται η λειτουργικοτητα της;
Και οντως τι γινεται με το downforce πανω στο χωρο αποσκευων;
Αυτες τις λιγες, απλες και καθημερινες αποριες εχω.
Παρ ολα αυτα μια αεροτομη σκεφτομαι πως θα μου αρεσε εμφανισιακα, αλλα οταν παιζει θεμα διαταραχης της αεροδυναμικης πρεπει να ξερω τι παιζει.
4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Manos206 Moderator
Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Blue Cub (Δημοσθενης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) 2002
Ένταξη: 27 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 460 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάϊ 2016, 14:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα ταιριαζει, αναλογως την αεροτομη παντα. Ειναι καποιες που συνδυαζονται κιολας, ειδικα αυτες που ουσιαστικα γαντζωνουν πανω στα μπρατσα.
Αληθεια, χαθηκε να βγαλει η Peugeot τη Veronique με μια αεροτομουλα για αποληξη;!
"Veronique" ειναι η εργοστασιακη ονομασια προιοντος της σχαρας αποσκευων .
4 οι μεγάλες αγάπες μου. 2 κοπέλες. 2 αμάξια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|