PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τι να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενου 207 GT/RC??

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Paraptoma (Σπυρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT (2009)

Ένταξη: 14 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθηνα- Κυψελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2015, 20:30:05    Θέμα δημοσίευσης: Τι να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενου 207 GT/RC?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια,

Ηρθε η ωρα να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο και σκεφτομαι αναλογα με το τι θα βρω στην αγορα να παρω ενα 207 GT ή RC.

Οπως εχω δει σε διαφορα topic εχει διαφορα θεματακια, καιει λαδια, χρονισμο..ισως και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο.

Οποτε θελω να μου πειτε τι θεωρειται πως χρηζει προσοχης κατα τον ελενχο ενος μτχ??

(αν εχει ξαναδημιουργηθει καποιο αντιστοιχο θεμα, συγγνωμη δεν το πηρε το ματι μου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2015, 21:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=26363&highlight=
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Paraptoma (Σπυρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT (2009)

Ένταξη: 14 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθηνα- Κυψελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2015, 12:47:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έκτος από αυτά τα σημεία που πρέπει να προσέξω έχετε να προτείνεται και κάποιο συνεργείο στην Αθηνά (εξουσιοδοτημένο ή μη, δεν με νοιάζει η περιοχή) με γνώση όμως στα 207??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2015, 15:38:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπύρο, το βασικό πράγμα που χρειάζεσαι, όπως με όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, είναι να δεις αν είναι εντάξει το σασί από πλευράς χτυπημάτων.

Το μεγαλύτερο ρίσκο ειναι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα και έπρεπε να έχει πάει στα σκουπίδια αντί να κυκλοφορεί στο δρομο.

Σε γενικές γραμμές θα βρεις πολλά ακέραια 207 χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Τα προβλήματα που έχουν είναι πολύ συγκεκριμένα και αντιμετωπίζονται πολύ εύκολα με σχετικά λίγα χρήματα. Ακόμα και μοτέρ να χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ, υπάρχουν μεταχειρισμένα κοντά στο 1000άρικο. Επίσης όλα τα ανταλλακτικά είναι σε λογικές τιμές ακόμα και από την αντιπροσωπεία.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2015, 18:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ρωτησεις τον ιδιοκτητη αν του εχουν παρουσιαστει καποιες βλαβες και αν τις εχει επιδιορθωσει. Για παραδειγμα αν εχει αλλαξει ποτε τεντωτηρα καδενας ή και ολοκληρο το σετ χρονισμου, σωληνακι λαδιου τουρμπινας, ηλεκτρικη αντλια ψυξης τουρμπινας, αντλια υψηλης πιεσης, μοναδα ESP (αν προκειται για μοντελα 07-08), αντλια νερου, σκαστρα, βαλβιδα Ν75 και γενικα οτιδηποτε του εχει βγαλει και εχει επισκευαστει. Αν ειναι ειλικρινης ολο και κατι απο τα παραπανω που παρεθεσα θα του εχει τυχει. Σε απαντησεις του τυπου "δε μου εχε βγαλει τιποτα, μονο λαδια-φιλτρα-μπουζι" κοβεις λασπη... Το ιδιο αν σου πει οτι δεν καιει λαδια. Αν ειναι σωστος θα σου πει τον τυπο λαδιου που εβαζε και την ποσοτητα που καιει απο αλλαγη σε αλλαγη. Θα κοιταξεις στο βιβλιο σερβις να υπαρχει μια λογικη συνεχεια στα διαστηματα που γινονται τα σερβις. Σημαντικο επισης καθε ποσα χλμ αλλαζε τα μπουζι.

Μολις βρεις καποιο με καθαρο σασι που να σε ενδιαφερει θα το πας για ελεγχο στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο που σε βολευει με ραντεβου. Εχουν αντιμετωπισει πολλες περιπτωσεις και γνωριζουν αρκετα τον κινητηρα THP. Επισης τα περισσοτερα προσφερουν δωρεαν τον τεχνικο και ηλεκτρονικο ελεγχο. Δωστε μεγαλη βαση απο κατω στο συστημα διευθυνσης. Να ελεγξουν για τζογους σε ακρομπαρα-ημιμπαρα κρεμαγιερας, για τυχον κομμενα μπαρακια ζανφορ, σκισμενες φουσκες ημιαξονιων. Προσοχη και στην κατω βαση κινητηρα η οποια τραβαει μεγαλη καταπονηση. Ελεγχο σε δισκους-τακακια. Οποιοδηποτε ευρημα ειναι προς οφελος σου για την περαιτερω διαπραγματευση της τιμης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 634
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2015, 20:04:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενου 207 GT/RC?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Paraptoma έγραψε:
Γεια σας παιδια,

Ηρθε η ωρα να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο και σκεφτομαι αναλογα με το τι θα βρω στην αγορα να παρω ενα 207 GT ή RC.

Οπως εχω δει σε διαφορα topic εχει διαφορα θεματακια, καιει λαδια, χρονισμο..ισως και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο.

Οποτε θελω να μου πειτε τι θεωρειται πως χρηζει προσοχης κατα τον ελενχο ενος μτχ??

(αν εχει ξαναδημιουργηθει καποιο αντιστοιχο θεμα, συγγνωμη δεν το πηρε το ματι μου)


Καταρχην για μενα κανονας οταν κανεις αγορα μεταχ/σμενου αυτοκινητου και θα συμφωνησω με το Στελιο (salex) ειναι να παρεις μια σωστη καροτσα η οποια δεν ειναι ταλαιπωρημενη απο αυτχηματα.
Αναλογως τα χλμ θα πρεπει να δεις να υπαρχει και αναλογη συντηρηση δηλαδη δεν μπορει να εχει 150κ και να εχει το ιδιο δισκο-πλατω.
Τωρα απο θεμα ζημιων θεωρω οτι ολα ειναι θεμα συντηρησης,αναλογης οδηγησης και συμπεριφορας του ιδιοκτητη και λιγοτερο θεμα τυχης.
Ισως πολλοι διαφωνησουν μαζι μου αλλα εγω εχω rc του 2007 εκλεισε 8 χρονια στην κατοχη μου,εχει αισιως 201.000 χλμ και δεν εχει βγαλει καμια ζημια απο αυτες που αναφερει ο puglover οποτε μην κοψεις λασπη.
Ειμαι με την ιδια μοναδα esp,με την ιδια αντλια νερου εδω και 130κ (αλλαχτηκε οταν χρονισαμε προαιρετικα) με την ιδια αντλια υψηλης,με τα ιδιες φουσκες,ημιμπαρα,ημιαξονια, ψαλιδια αλλαξα πριν απο 20κ διοτι ηθελα να βαλω αλλα συνεμπλοκ (polybush) και το μετανιωσα,σωληνακι λαδιου τουρμπο ειναι πρωτο,βαλβιδα N75 δεν εχω αλλαξει,μια σκαστρα απο s3 φοραω η οποια ειναι επανω προ αμνημονευτων ετων,και εχω αλλαξει μια κοντρα βαση απο κατω (polybush).
Σημειωτεον οτι ειμαι προγραμματισμενος εδω και 170.000 χλμ απο e-tuners,αρχισε να καταναλωνει λαδι εδω και 5-6κ χλμ ελυσα μοτερ λεγοντας μου ολοι οτι τα χιτωνια μου θα ειναι σωβρακο (κατι με το οποιο διαφωνουσα και στοιχηματιζα επ'αυτου με τον αρχι-μαστορα στην πεζω)
Guess!!!
Το στοιχημα το κερδισα εκτος απο λιγη καρβουνιλα στα εμβολα και στις βαλβιδες το μοτερ καθρεφτης,η καταναλωση λαδιου ειναι απο την τουρμπινα μου την οποια την ξεχασα κι εγω για 200.000 χλμ.
Σε συζητηση μου με 2-3 παιδια με αυτοκινητα του group-vag καμια τουρμπινα τους δεν εχει κρατησει πανω απο 125-150κ.
Νομιζαν οτι τους κανω πλακα.
Για να μην μακρυγορω θεωρω οτι και το 207 οπως και ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι λιγακι θυματα της νεας τεχνολογιας και παρουσιαζουνε καποιες ζημιες συγκεκριμενες οι οποιες μπορουν να αποφευχθουν η αν οχι, με σωστη γνωση η οποια δεν υπηρχε απο την πεζω προφανως οταν πρωτο βγηκε το 207 να λυθουν.
Επειδη τυγχανει να εχω αλλαξει περι τα 30 αυτοκινητα και δει μεταχειρισμενα εκτος απο το 207 που ειναι το πρωτο μου καινουργιο θα σου πω οτι ολα εξαρτιωνται γνωμη μου κατα 90% απο το ποδι του εκαστοτε οδηγου το αλλο 10% ειναι αστοχια υλικου,λαθος συνεργεια κλπ κλπ.
Τελος το 207 θελει καλη συντηρηση οπως αρμοζει σε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ,καλα λαδακια συχνες αλλαγες,σωστα μπουζι με λιγο πιο συχνες αλλαγες ισως και φυσικα καλο καυσιμο.
Αποψη μου να προτιμησεις RC εναντι του GT/RALLY η διαφορα τους σαν μεταχειρισμενα ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που θα κερδισεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Νοέ 2015, 23:34:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενου 207 GT/RC?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

JDROGAS έγραψε:
Καταρχην για μενα κανονας οταν κανεις αγορα μεταχ/σμενου αυτοκινητου και θα συμφωνησω με το Στελιο (salex) ειναι να παρεις μια σωστη καροτσα η οποια δεν ειναι ταλαιπωρημενη απο αυτχηματα.
Αναλογως τα χλμ θα πρεπει να δεις να υπαρχει και αναλογη συντηρηση δηλαδη δεν μπορει να εχει 150κ και να εχει το ιδιο δισκο-πλατω.
Τωρα απο θεμα ζημιων θεωρω οτι ολα ειναι θεμα συντηρησης,αναλογης οδηγησης και συμπεριφορας του ιδιοκτητη και λιγοτερο θεμα τυχης.
Ισως πολλοι διαφωνησουν μαζι μου αλλα εγω εχω rc του 2007 εκλεισε 8 χρονια στην κατοχη μου,εχει αισιως 201.000 χλμ και δεν εχει βγαλει καμια ζημια απο αυτες που αναφερει ο puglover οποτε μην κοψεις λασπη.
Ειμαι με την ιδια μοναδα esp,με την ιδια αντλια νερου εδω και 130κ (αλλαχτηκε οταν χρονισαμε προαιρετικα) με την ιδια αντλια υψηλης,με τα ιδιες φουσκες,ημιμπαρα,ημιαξονια, ψαλιδια αλλαξα πριν απο 20κ διοτι ηθελα να βαλω αλλα συνεμπλοκ (polybush) και το μετανιωσα,σωληνακι λαδιου τουρμπο ειναι πρωτο,βαλβιδα N75 δεν εχω αλλαξει,μια σκαστρα απο s3 φοραω η οποια ειναι επανω προ αμνημονευτων ετων,και εχω αλλαξει μια κοντρα βαση απο κατω (polybush).
Σημειωτεον οτι ειμαι προγραμματισμενος εδω και 170.000 χλμ απο e-tuners,αρχισε να καταναλωνει λαδι εδω και 5-6κ χλμ ελυσα μοτερ λεγοντας μου ολοι οτι τα χιτωνια μου θα ειναι σωβρακο (κατι με το οποιο διαφωνουσα και στοιχηματιζα επ'αυτου με τον αρχι-μαστορα στην πεζω)
Guess!!!
Το στοιχημα το κερδισα εκτος απο λιγη καρβουνιλα στα εμβολα και στις βαλβιδες το μοτερ καθρεφτης,η καταναλωση λαδιου ειναι απο την τουρμπινα μου την οποια την ξεχασα κι εγω για 200.000 χλμ.
Σε συζητηση μου με 2-3 παιδια με αυτοκινητα του group-vag καμια τουρμπινα τους δεν εχει κρατησει πανω απο 125-150κ.
Νομιζαν οτι τους κανω πλακα.
Για να μην μακρυγορω θεωρω οτι και το 207 οπως και ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι λιγακι θυματα της νεας τεχνολογιας και παρουσιαζουνε καποιες ζημιες συγκεκριμενες οι οποιες μπορουν να αποφευχθουν η αν οχι, με σωστη γνωση η οποια δεν υπηρχε απο την πεζω προφανως οταν πρωτο βγηκε το 207 να λυθουν.
Επειδη τυγχανει να εχω αλλαξει περι τα 30 αυτοκινητα και δει μεταχειρισμενα εκτος απο το 207 που ειναι το πρωτο μου καινουργιο θα σου πω οτι ολα εξαρτιωνται γνωμη μου κατα 90% απο το ποδι του εκαστοτε οδηγου το αλλο 10% ειναι αστοχια υλικου,λαθος συνεργεια κλπ κλπ.
Τελος το 207 θελει καλη συντηρηση οπως αρμοζει σε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ,καλα λαδακια συχνες αλλαγες,σωστα μπουζι με λιγο πιο συχνες αλλαγες ισως και φυσικα καλο καυσιμο.
Αποψη μου να προτιμησεις RC εναντι του GT/RALLY η διαφορα τους σαν μεταχειρισμενα ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που θα κερδισεις.


Εγραψες ενα "σεντονι" ολοκληρο και δεν προσφερεις τιποτα ουσιαστικο στο ερωτημα που εχει τεθει. Μονο κομπαζεις για τις προσωπικες σου επιλογες και τα στοιχηματα που κερδισες. Τι προτεινεις δηλαδη στο παιδι? Να κανει τον σταυρο του και να ευχεται να αγορασει αμαξι απο εναν τοσο "επιμελη" ιδιοκτητη οπως εισαι εσυ? Εχεις να πεις κατι απτο παρα να μας αραδιαζεις κονταροντας το δικο μου ποστ τι βλαβες ΔΕΝ εβγαλε το δικο σου αμαξι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Paraptoma (Σπυρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT (2009)

Ένταξη: 14 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 43
Τόπος: Αθηνα- Κυψελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Νοέ 2015, 00:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ πολύ όλους σας για την βοήθεια..ήταν πολύτιμη και σημαντική...από ότι βλέπω αυτή την στιγμή και με βάση τα οικονομικά μου θα καταλήξω σε GT...τα RC αν και εγώ τα προτιμάω βγαίνουν το λιγότερο κάνα 1000 παραπάνω το οποίο προτιμώ να το έχω καβάτζα για την οποιαδήποτε στραβή και αν προκύψει...
Όποτε σε λίγο καιρό θα σας ξανασυστηθώ με το αμάξι πλέον..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Νοέ 2015, 00:22:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Paraptoma έγραψε:
το λιγότερο κάνα 1000 παραπάνω το οποίο προτιμώ να το έχω καβάτζα για την οποιαδήποτε στραβή και αν προκύψει...


Ορθως θα πραξεις..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
JDROGAS (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO

Ένταξη: 24 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 634
Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Νοέ 2015, 00:46:19    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι να προσεξω στην αγορα μεταχειρισμενου 207 GT/RC?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

puglover έγραψε:
JDROGAS έγραψε:
Καταρχην για μενα κανονας οταν κανεις αγορα μεταχ/σμενου αυτοκινητου και θα συμφωνησω με το Στελιο (salex) ειναι να παρεις μια σωστη καροτσα η οποια δεν ειναι ταλαιπωρημενη απο αυτχηματα.
Αναλογως τα χλμ θα πρεπει να δεις να υπαρχει και αναλογη συντηρηση δηλαδη δεν μπορει να εχει 150κ και να εχει το ιδιο δισκο-πλατω.
Τωρα απο θεμα ζημιων θεωρω οτι ολα ειναι θεμα συντηρησης,αναλογης οδηγησης και συμπεριφορας του ιδιοκτητη και λιγοτερο θεμα τυχης.
Ισως πολλοι διαφωνησουν μαζι μου αλλα εγω εχω rc του 2007 εκλεισε 8 χρονια στην κατοχη μου,εχει αισιως 201.000 χλμ και δεν εχει βγαλει καμια ζημια απο αυτες που αναφερει ο puglover οποτε μην κοψεις λασπη.
Ειμαι με την ιδια μοναδα esp,με την ιδια αντλια νερου εδω και 130κ (αλλαχτηκε οταν χρονισαμε προαιρετικα) με την ιδια αντλια υψηλης,με τα ιδιες φουσκες,ημιμπαρα,ημιαξονια, ψαλιδια αλλαξα πριν απο 20κ διοτι ηθελα να βαλω αλλα συνεμπλοκ (polybush) και το μετανιωσα,σωληνακι λαδιου τουρμπο ειναι πρωτο,βαλβιδα N75 δεν εχω αλλαξει,μια σκαστρα απο s3 φοραω η οποια ειναι επανω προ αμνημονευτων ετων,και εχω αλλαξει μια κοντρα βαση απο κατω (polybush).
Σημειωτεον οτι ειμαι προγραμματισμενος εδω και 170.000 χλμ απο e-tuners,αρχισε να καταναλωνει λαδι εδω και 5-6κ χλμ ελυσα μοτερ λεγοντας μου ολοι οτι τα χιτωνια μου θα ειναι σωβρακο (κατι με το οποιο διαφωνουσα και στοιχηματιζα επ'αυτου με τον αρχι-μαστορα στην πεζω)
Guess!!!
Το στοιχημα το κερδισα εκτος απο λιγη καρβουνιλα στα εμβολα και στις βαλβιδες το μοτερ καθρεφτης,η καταναλωση λαδιου ειναι απο την τουρμπινα μου την οποια την ξεχασα κι εγω για 200.000 χλμ.
Σε συζητηση μου με 2-3 παιδια με αυτοκινητα του group-vag καμια τουρμπινα τους δεν εχει κρατησει πανω απο 125-150κ.
Νομιζαν οτι τους κανω πλακα.
Για να μην μακρυγορω θεωρω οτι και το 207 οπως και ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι λιγακι θυματα της νεας τεχνολογιας και παρουσιαζουνε καποιες ζημιες συγκεκριμενες οι οποιες μπορουν να αποφευχθουν η αν οχι, με σωστη γνωση η οποια δεν υπηρχε απο την πεζω προφανως οταν πρωτο βγηκε το 207 να λυθουν.
Επειδη τυγχανει να εχω αλλαξει περι τα 30 αυτοκινητα και δει μεταχειρισμενα εκτος απο το 207 που ειναι το πρωτο μου καινουργιο θα σου πω οτι ολα εξαρτιωνται γνωμη μου κατα 90% απο το ποδι του εκαστοτε οδηγου το αλλο 10% ειναι αστοχια υλικου,λαθος συνεργεια κλπ κλπ.
Τελος το 207 θελει καλη συντηρηση οπως αρμοζει σε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ,καλα λαδακια συχνες αλλαγες,σωστα μπουζι με λιγο πιο συχνες αλλαγες ισως και φυσικα καλο καυσιμο.
Αποψη μου να προτιμησεις RC εναντι του GT/RALLY η διαφορα τους σαν μεταχειρισμενα ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που θα κερδισεις.


Εγραψες ενα "σεντονι" ολοκληρο και δεν προσφερεις τιποτα ουσιαστικο στο ερωτημα που εχει τεθει. Μονο κομπαζεις για τις προσωπικες σου επιλογες και τα στοιχηματα που κερδισες. Τι προτεινεις δηλαδη στο παιδι? Να κανει τον σταυρο του και να ευχεται να αγορασει αμαξι απο εναν τοσο "επιμελη" ιδιοκτητη οπως εισαι εσυ? Εχεις να πεις κατι απτο παρα να μας αραδιαζεις κονταροντας το δικο μου ποστ τι βλαβες ΔΕΝ εβγαλε το δικο σου αμαξι?


Για να μην κανουμε το τοπικ κ****ς δεν θα πω πολλα.....
Απλα δεν σου επιτρεπω να μου απευθυνεσαι με αυτον τον τροπο,δευτερον δεν εθιξα σε καμια περιπτωση τις δικες σου αποψεις,εδω ειμαστε για να μιλουμε ελευθερα αλλωστε γι αυτο ειναι τα φορουμ.Δηλαδη μονο ο λογος σου υπαρχει ο αντιλογος δεν πρεπει να υπαρχει?
Σε παρακαλω να εισαι πιο κοσμιος δεν με γνωριζεις και τα τυπου "κομπαζεις" και "επιμελης ιδιοκτητης" θα ηθελα να μην τα ξαναχρησιμοποιησεις.Ειδες να αναφερω πουθενα οτι εγω επιμελως συντηρησα το δικο μου?
Και στην τελικη δεν μπορω να συμφωνησω με καποιους ανθρωπους που παρουσιασανε ζημιες τα δικα τους αυτοκινητα μεσα απο το φορουμ διοτι δεν μπορει να ειναι κανονας αυτο και μονο αυτο,αλλωστε δεν νομιζω οτι ολα τα 207 της Ελλαδας ειναι μελη εδω μεσα.
Τελος γνωριζεις εσυ πολλους ιδιοκτητες με τα ιδια αυτοκινητα που εχουνε ακριβως τα ιδια πραγματα να σου πουνε?
Αν ναι τοτε ας σταματησουμε να συζηταμε εδω μεσα για αυτοκινητα ας πουμε για ανεμοπτερα η για ψαρεμα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Νοέ 2015, 07:09:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ειστε καλα πρωι πρωι γελασα..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Φιλε μου οσον αφορα το τι 207 θα παρεις εχεις κατα νου το εξης οτι επειδη δεν ξερεις αυτος που το ειχε τι εχει κανει ως τωρα το ξεψαχνιζεις να δεις οσο το δυνατον περισοτερα και απο κει ακι περα αποφασιζεις....γενικα (και χωρις να θελω να σε αποτρεψω αντιθετως) το 1000αρικο θα στο ζητησει μ τον ενα η τον αλλο τροπο στον χρονο πανω για να το φερεις εκει που θες (εκτος και αν ποια βρεις τετοι λουλουδι που δεν θελει ουτε ευρω)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1129s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on