PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

diesel νομοθεσια αλλαγη κινητηρα κλπ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2015, 16:17:12    Θέμα δημοσίευσης: diesel νομοθεσια αλλαγη κινητηρα κλπ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα σας παιδες. κοιταγα στο καρ μεταχειρισμενο ντιζελ με λιγα λεφτα. κατεληξα σε 2 : 206 1.4 και punto 1.3

η ερωτηση ειναι η εξης. το 206 φοραει ιδιου τυπου κινητηρα ντιζελ με ενα c3 μετα του 2010;

η ερωτηση προεκυψε απο το γεγονος οτι αν ενας κινητηρας ειναι ιδιου τυπου βαση υπουργειου δεν θελει δηλωση κλπ

βεβαια ολα αυτα τα λεω για μετατροπη που ενος οριου σε ευρο ισως να ειναι υποφερτη

περιμενω απαντησεις και γνωμες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2015, 17:15:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά ακόμα κι αν καταφέρεις να το κάνεις νόμιμα, δε θα κινείσαι εντός αθήνας νόμιμα αφού επιτρέπονται euro5 +


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2015, 17:22:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Λογικά ακόμα κι αν καταφέρεις να το κάνεις νόμιμα, δε θα κινείσαι εντός αθήνας νόμιμα αφού επιτρέπονται euro5 +


γιατι τι γιουρο ειναι το συγκεκριμενο μοτερ? ασε που δεν με πολυαπασχολει μιας κ σε λιγους μηνες θα φυγω θεσσαλονικη μονιμα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2015, 19:28:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Euro5 είναι οι κινητήρες που βρίσκονται σε μοντέλα μετά το 2011 συνήθως.
Το 206 δεν είχε ποτέ τέτοιο φυσικά. Το νεο C3 έχει.

Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Εφόσον δεν είναι Euro 5, δεν μπορεί να κυκλοφορείς.

Αν κυκλοφορείς συστηματικά ρισκάρεις να συμβούν δύο κακά πράγματα:
1. Να σε γράψουν
2. Να γίνει ατύχημα ή να κλαπεί το αυτοκίνητο και η ασφάλεια να αρνηθεί να σε καλύψει επειδή δεν προβλέπεται να είσαι με Euro4 ή χαμηλότερο μέσα σε αυτές τις πόλεις. Συνέβη σε έναν φίλο, που του έκλεψαν το αυτοκίνητο μέσα από το γκαράζ του και δεν πήρε ποτέ πίσω αποζημίωση.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2015, 20:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 14:24:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος


καλησπερα φιλε μου. δεν ειπα να αλλαξω τυπο καυσιμου εχω διαβασει τον νομο. απο πετρελαιο μπορεις να τ κανεις βενζινη, το αντιθετο οχι.γιαυτο λεω να παρω ενα 206 hdi 1.6 απο ιταλια για παραδειγμα και να του βαλω κινητηρα 1.6 παλι αλλα ευρο 5 απο σ3 για παραδειγμα
και ερωτω αν ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.και αυτο γιατι το υπουργειο λεει οτι αν ειναι ιδιος ο τυπος δεν χρειαζεται δηλωση κλπ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 14:32:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikos Kal έγραψε:
volvos έγραψε:
Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος


καλησπερα φιλε μου. δεν ειπα να αλλαξω τυπο καυσιμου εχω διαβασει τον νομο. απο πετρελαιο μπορεις να τ κανεις βενζινη, το αντιθετο οχι.γιαυτο λεω να παρω ενα 206 hdi 1.6 απο ιταλια για παραδειγμα και να του βαλω κινητηρα 1.6 παλι αλλα ευρο 5 απο σ3 για παραδειγμα
και ερωτω αν ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.και αυτο γιατι το υπουργειο λεει οτι αν ειναι ιδιος ο τυπος δεν χρειαζεται δηλωση κλπ


αφού ο ένας είναι πετρέλαιο και ο άλλος βενζίνη... πως γίνεται να έχουν τον ίδιο τύπο κινητήρα; Razz Razz
επίσης, το 'σ3' εννοείς φαντάζομαι c3 και όχι s3.... ε; Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostaswannabe (Κωστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye 2010 F/L

Ένταξη: 02 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 408
Τόπος: νοτια προαστια περιξ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 15:01:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά μόνο σ μένα φαίνεται απόλυτα κατανοητό αυτό που λέει ο φίλος? Θέλει να πάρει ένα 206 πετρέλαιο και να κάνει μετατροπή με μοτέρ από c3 πετρέλαιο . Δηλαδή από hdi 1.6 πχ του '03 να βάλει hdi 1.6 του' 13 που ναι euro 5. Εφόσον βέβαια ταιριάζει φαντάζομαι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 15:09:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kostaswannabe έγραψε:
Ρε παιδιά μόνο σ μένα φαίνεται απόλυτα κατανοητό αυτό που λέει ο φίλος? Θέλει να πάρει ένα 206 πετρέλαιο και να κάνει μετατροπή με μοτέρ από c3 πετρέλαιο . Δηλαδή από hdi 1.6 πχ του '03 να βάλει hdi 1.6 του' 13 που ναι euro 5. Εφόσον βέβαια ταιριάζει φαντάζομαι.


in that case, ναι το 206 1.6 hdi έχει ίδιο τύπο με του c3. (σύμφωνα με αυτό https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-416 ) άρα λογικά δε χρειάζεται χαρτούρα από υπουργείο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 15:12:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχαχα επιτελους συννεοηθηκαμε αυτο εννοουσα φιλοι μου ευχαριστω παρα πολυ. λογικα ταιριαζει τον ποτερ αφου ειναι ιδιου τυπου και δεν θα εχω και θεμα με το κρατος ..

ευχαριστω για τις απαντησεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2015, 17:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα! καθως με εβαλε σε σκεψεις περι πρασινου δαχτυλιου κοιταγα για εναλακτικες λυσεις εκτος απτην αλλαγη κινητηρα

και βρηκα αυτο http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/106984.asp

δεν κανω διαφημηση παρεπιπτοντος απλα θελω την γνωμη σας και κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο. δηλαδη με φιλτρα μικροσωματηδιων θεωρειτε ευρο 5 και κυκλοφορει κανονικα στο κεντρο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 00:27:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikos Kal έγραψε:
καλησπερα! καθως με εβαλε σε σκεψεις περι πρασινου δαχτυλιου κοιταγα για εναλακτικες λυσεις εκτος απτην αλλαγη κινητηρα

και βρηκα αυτο http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/106984.asp

δεν κανω διαφημηση παρεπιπτοντος απλα θελω την γνωμη σας και κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο. δηλαδη με φιλτρα μικροσωματηδιων θεωρειτε ευρο 5 και κυκλοφορει κανονικα στο κεντρο;


Αρχικά αναφέρεται σε επαγγελματικά οχήματα οποτε μπορεί να υπάρχει σχετική νομοθεσία αλλά μόνο για επαγγελματικά.
Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και για ΙΧ.

Αν πεις πάντως πως γίνεται και σε συμφέρει οικονομικά η μετατροπή δημιουργείται μετά άλλος "προβληματισμός".
Πόσο καλά λειτουργεί αλήθεια το συγκεκριμένο φίλτρο μικροσωματιδιων σε αμάξι που απο το εργοστάσιο δεν φέρει αυτη την τεχνολογία;; Rolling eyes


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2015, 19:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδιά, το πρόβλημα δεν το είδατε.
Δεν μπορείς να βάλεις Euro 5 κινητήρα στο 206 και να εισαι νόμιμος γιατί το 206 δεν κυκλοφόρησε ποτε με Euro 5 μοτέρ. Το 206+ ίσως να βγήκε για λίγο με Euro4 αλλά μέχρι εκεί. Σε ό,τι αφορά τους κωδικούς πλαισίου, δεν έχουν καμία σχέση.

Για να είναι νόμιμη η αλλαγή κινητήρα πάνω σε ένα αυτοκίνητο πρέπει ο κινητήρας που μπαίνει να υπήρχε ως διαθέσιμη επιλογή από το εργοστάσιο, για το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό είναι ανεξάρτητο από τον τύπο καυσίμου.

Και Euro 6 κινητήρα να βρεις, πάνω σε 206 δεν μπαίνει γιατί το 206 έβγαινε με προδιαγραφές Euro3. Για αυτό ό,τι και να κάνεις δε μπορείς να το δηλώσεις στο Υπουργείο εκτός κι αν βρεις κανένα παράθυρο (μπαλκονόπορτα χρειάζεται) και το καταφέρεις αλλιώς.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Andreasf1 (Ανδρέας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110

Ένταξη: 05 Δεκ 2012
Δημοσιεύσεις: 514
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2015, 02:26:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Για να είναι νόμιμη η αλλαγή κινητήρα πάνω σε ένα αυτοκίνητο πρέπει ο κινητήρας που μπαίνει να υπήρχε ως διαθέσιμη επιλογή από το εργοστάσιο, για το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό είναι ανεξάρτητο από τον τύπο καυσίμου.


Με επιφύλαξη το λέω, αλλά νομιζω γίνεται να βάλεις μοτέρ που δεν το φορούσε απο την μάνα του απλά θέλει αρκετό χρήμα για την δήλωση (αν γίνεται πρώτη φορά αυτή η μετατροπή) και πολύ χαρτουρα.


Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2015, 22:48:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παντως που διαβασα την σχετικη νομοθεσια του υπουργιου περι αλλαγης κινητηρα λεει χαρακτηριστικα οτι

για αλλαγη κινητηρα ιδιου τυπου δεν χρειαζεται δηλωση( βεβαια σε μενα θα χρειαστει για να αναγραφεται στην αδεια το γιουρο του νεου κινητηρα)
επιτρεπει ακομα και τον υπερκυβισμο

ολα αυτα αν δεν υπερβαινει το 25% της εργοστασιακης ισχυς και το 25% του αρχικου κυβισμου

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Νοέ 2015, 14:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikos Kal έγραψε:

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο


Έτσι μπράβο! Για να σου δώσει χαρτί η αντιπροσωπεία πρέπει το αυτοκίνητο που έχεις να υποστηρίζει τον κινητήρα που βάζεις (δηλαδή να έβγαινε από το εργοστάσιο με αυτό τον κινητήρα).

Διαφορετικά είτε βάλεις κινητήρα από 207/208 1.4 HDI ή μοτέρ Νισσάν Σίλβια/Σκαιλάιν, διαφορά δεν θα υπάρχει καμία στους λόγους για τους οποίους αυτό είναι μια πολύ κακή ιδέα. Όπως επίσης και στους λόγους για τους υποίους δεν θα μπορείς να βγάλεις άδεια.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikos Kal (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 08 Οκτ 2015
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: Αθηνα πλεον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 16:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Nikos Kal έγραψε:

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο


Έτσι μπράβο! Για να σου δώσει χαρτί η αντιπροσωπεία πρέπει το αυτοκίνητο που έχεις να υποστηρίζει τον κινητήρα που βάζεις (δηλαδή να έβγαινε από το εργοστάσιο με αυτό τον κινητήρα).

Διαφορετικά είτε βάλεις κινητήρα από 207/208 1.4 HDI ή μοτέρ Νισσάν Σίλβια/Σκαιλάιν, διαφορά δεν θα υπάρχει καμία στους λόγους για τους οποίους αυτό είναι μια πολύ κακή ιδέα. Όπως επίσης και στους λόγους για τους υποίους δεν θα μπορείς να βγάλεις άδεια.


στελιο δεν ισχυει αυτο που λες.ισως δεν διαβασες τι λεω απο πανω
αυτο συμβαινει οταν : ο νεος κινητηρας ξεπερναει 25% ιπποδυναμη και κυβικα
δεν ειναι ιδιου τυπου

για παραδειγμα θα σου πω

εχεις ενα σ2 ντιζελ αν ο τυπος κωδικος ομως θες πεστο ειναι ιδιος με αυτον απο σ3 του 2015 γιουρο 5 μπαινει χωρις δηλωση. την δηλωση την κανεις εσυ στο υπουργειο προφανος για να εχεις και τα απαραιτητα πλεονεκτηματα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1324s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on