Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2015, 23:00:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπαμπη,η φωτο ξεγελαει,φαινονται χαμηλα(πισω) επειδη εχουμε παρκαρει σε κατηφορα,και το δικο μου μια παραπανω γιατι φοραω λαστιχα με 50ρι προφιλ
Του Γιωργου οντως εχει "συνελθει" μετα το ψηλωμα,στην παραπανω φωτο κανει "μπαμ" οτι ειναι πολυ χαμηλο σε σχεση με το δικο μου.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Μάϊ 2015, 19:16:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσεκάρισα και το ύψος πίσω, είναι 280cm, οπότε αυτή τη στιγμή είναι ακριβώς 0,7cm ψηλότερο από το συνιστώμενο PS ύψος, μπρος - πίσω... 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Μάϊ 2015, 20:15:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα υψη της PS τα μετρανε απο το ψαλιδι και απο το tubo.
Σιγουρα μετρατε στα ιδια σημεια;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Μάϊ 2015, 21:57:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως εκει που λες Στελιο...
Το Α μου είναι 160mm και το Β είναι 280...( δεξιά και λίγο πάνω από 280 αριστερά).
Θεωρώ οτι ο άξονας είναι ίσιος σε όλο το μήκος...
Αύριο θα μετρήσω και για την ελάχιστη "επιτρεπόμενη" απόσταση που έδιναν, βάση αυτού:
Φορτία: κανονικά ρεζέρβα πίσω με γρύλο, φαρμακείο, ενισχυτής και δύο βαριά ηχεία ( πιστεύω αντισταθμίζουν το ότι σήμερα είχα λιγότερο από 25 λίτρα καύσιμο).
Λόγω 45 προφίλ, βάσει ορισμένων υπολογισμών που έκανα στη διάμετρο τροχού, σε μένα αυτό το 160 πρέπει κανονικα να είναι 152-153 για εμπρός και 272-273 για πίσω, οποτε γι αυτο λεω οτι είμαι ψηλοτερος κατά 7-8mm από το PS ύψος 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Μάϊ 2015, 08:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια διευκρίνηση...
Τα λαστιχα που δίνουν οι γάλλοι ειναι πιο χαμηλά από 45αρια βολτισια οπότε το απόλυτο νουμερο σε απόσταση από το έδαφος ειναι λιγο σχετικό,ανάλογα με τα λαστιχα που θα βάλεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Μάϊ 2015, 09:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
delete
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Έχει επεξεργασθεί από τον/την alfasud στις Τετ 27 Μάϊ 2015, 09:24:09, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Μάϊ 2015, 09:22:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το υπολογίζω έτσι επειδή λένε 160mm ύψος εμπρός "με ελαστικά Ν20 ( 57cm διάμετρος) και 155 με Τ1Β (56cm διάμετρος)".
Υπολογίζω τη διάμετρο του δικού μου τροχού με 195/45/15 στα 55,6cm. Άρα επειδή για διαφορά ενός cm στη διάμετρο, το ύψος κατεβαίνει 0,5cm, για ακόμη... μισό cm μικρότερη διάμετρο που έχω εγώ, το ύψος κατεβαίνει επιπλεόν 0,25cm περίπου, γι αυτό λέω κάπου στο 152-153 εμπρός και ανάλογα πίσω...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Μάϊ 2015, 09:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με μια διαφορα...
Η PS δινει αυτα τα υψη για τα δικα της ελατηρια και τα δικα της αμορτισερ.
Η δικη σου αναρτηση ειναι σε θεση να δουλεψει με τις διαδρομες που δουλευει η PS ασχετα με το συνολικο υψος απο το εδαφος;
Αυτο θελω να πω...
Οτι ναι μεν οι γαλλοι δινουν αυτα τα υψη απο το εδαφος αλλά με αλλες συνθηκες αναρτησης/τροχων.
Και ισως αυτο ειναι και το τελικο κριτηριο αντοχης στον χρονο...
Δεν λεω να το πας 2cm ψηλοτερα απο τους γαλλους αλλά τουλαχιστον 1cm πανω απο τα δικα τους δεδομενα για την διαδρομη της αναρτησης,καλο ειναι να υπαρχει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Μάϊ 2015, 11:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεκτός και συνετός συλογισμός! Σύμφωνα με τις μετρήσεις, αυτή τη στιγμή είμαι στο + 0,7 ήδη... ( με reference το 153 και 273 εμπρός πίσω αντίστοιχα).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Νοέ 2015, 22:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς η επιλογή τόσο μαλακών ελατηρίων ( 175 λιβρών) απεδείχθη τελικά ατυχής επιλογή. Προκειμένου να έχει η ανάρτηση ένα κάποιο αποδεκτό ύψος ώστε να μπορεί να έχει διαδρομή να δουλέψει, αναγκαστικά έπρεπε να προφορτίσω τα ελατήρια ώστε να φτάσω το επιθυμητό ύψος. Με τη χρήση τα ελατήρια "κάθισαν" κιάλλο ( φωτό παρακάτω), με αποτέλεσμα ούτε το αρχικό ύψος να είναι δυνατό να κρατηθεί.
Η συμπεριφορά της εμπρός ανάρτησης έφτασε στο σημείο να τερματίζει σε μέτριες απότομες ανωμαλίες πηγαίνοντας ευθεία ( δε συζητάμε να πετύχαινες κάτι πάνω σε στροφή...), για το λόγο οτι ακουμπούσαν οι σπείρες των ελατηρίων μεταξύ τους:
Από κουβέντα που είχαν με υπεύθυνο της Leda ( UK), μου πρότεινε είτε ελατήρια 275 λιβρών, είτε προοδευτικά ελατήρια με δύο σκληρότητες, αλλά το κόστος ξεφεύγει πολύ και με άγνωστο σετάπ.
Οπότε επέλεξα να βάλω δύο αρκετά σκληρότερα ελατήρια που βρήκα ( ο geo να είναι καλά ) και το αυτοκίνητο απέκτησε ξανά ανάρτηση εμπρός.
Φωτό από το... νέο μήκος των ελατηρίων που έβγαλα

Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 21:25:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 'λεγα εγωωωω 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 21:34:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Της κοντης πoυτσας η μακριες τριχες της φταινε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 10:49:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει, τα συγκεκριμένης σκληρότητας ελατήρια με όσες δοκιμές τους έκανα ( ύψη και οδήγηση ) τα θεωρώ ακατάλληλα για το αυτοκίνητο αυτό, όντας πολύ μαλακά. Πιθανόν στο 13ρι που είναι ελαφρύτερο εμπρός, να ταιριάξουν.
Σε κάθε περίπτωση αν κάποιος από εδώ θέλει να τα δοκιμάσει ( ανεξαρτήτως διαθέσιμου μήκους... ψ@λής ), τα χαρίζω ευχαρίστως ( το κόστος τους ξεπέρασε με τα μεταφορικά από Αγγλία, τα 150 ευρώ).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 18:18:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ουτε για το 13αρι κανουν!!!! τουλαχιστον εγω στο δικο μου ειχα 280 λιμπρες για να δουλεψει οπως το ηθελα...και ουτε κοπαναγε και πανω απο τις λακουβες κλπ κακοτεχνιες περναγε χωρις να κοψεις...(θυμασε που τα λεγαμε στο φβ)
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 19:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Στέφανε. Πάντως θα δοκιμαστούν προσεχώς και σε 13ρι, βρέθηκε ήδη εθελοντής! 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 21:34:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω ο αλλος εκανε δοκιμαστικα με την παλια Routiere του Steve με τα 200αρια ελατηρια στο RC και το αμαξι δεν κουνιοταν,και τα 175αρια κλασαν στον τενεκε το 106.
Αντε καλα...
Βεβαια αν ακολουθεις την τακτικη "ποναει δαχτυλο,κοψει δαχτυλο",ολα εχουν μια λογικη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 21:53:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο, για μια ακόμη φορά δημόσια θα σε ευχαριστήσω για όλη τη βοήθεια και τις συμβουλές που με το δικό σου ξεχωριστό (πάντα όμως ) αλλά και συνάμα πρόθυμο ( και πάλι πάντα) τρόπο, απλόχερα δίνεις.
Στο συγκεκριμένο δοκιμάσαμε κάτι μαζί, αλλά πίστεψέ με δεν δουλεύει. Χαμηλά δεν δουλεύει το αμορτισέρ (διαδρομή). Ψηλότερα προφορτίζει τόσο πολύ που ακουμπούν οι σπείρες και εκτός αυτού από την τόση προφόρτιση είναι σα να φοράς 350ρι ελατήριο πλέον ( που λεει ο λόγος ).
Δε θα έγραφα τίποτα, αλλά είναι πραγματικά κρίμα να εχει παρόμοια εμπειρία κάποιος που θα διαβάσει όλη την προιστορία και θα σχηματίσει λάθος εντυπώσεις...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 22:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις ευχαριστιες να τις βαλεις εκει που ξες...
Ξεκολλα λιγο το μυαλο σου,αναλογισου οτι η ποιοτητα των ελατηριων της Leda πιθανοτατα ΔΕΝ ειναι Eibach/H&R και μετα ισως καταληξεις το γιατι δουλευε τον πρωτο καιρο ενω μετα εγινε χάλι μαυρο...
Υ.Γ. Περι λαθος συμπερασματων,αν καποιος τα διαβασει,θα ειναι μαλακαs αν παει να βαλει 175αρια ελατηρια σε αμορτισερ που ειναι σεταρισμενα για 350αρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 22:47:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τη μαλ***α την έκανα πρώτος απ΄όλους εγώ αυτό προσπαθώ να πω, αλλά πετάγεσαι σαν τη τσουτσου ( όπως πάντα ) και λες τα δικά σου!
Θεωρούσα πάντως οτι τα Leda ποιοτικά είναι καλά ( αν όχι καλύτερα, τουλάχιστον ισάξια από H&R κ.λ.π.)...
Περί σεταρίσματος, με την παρούσα κατάσταση, και εντελώς σούπα αμορτισερ να τους βάλεις, παραμένει η ίδια προβληματική λειτουργία: μόλις κατεβάσεις το αμάξι, συμπιέζονται και ο τροχός φτάνει στο θόλο - άρα αδιέξοδο λόγω ελάχιστης διαδρομής. Μόλις αρχίσεις και σφίγγεις για να το ψηλώσεις, προφορτίζεις και φτάνεις πάλι σε αδιέξοδο. Δεν είναι θέμα αμορτισέρ δηλαδή, αλλά βάρους καρότσας πιστεύω καθαρά...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ηταν θεμα βαρους καροτσας,τοτε το 206 και ακομα καμια 10αρια παραδειγματα που ξερω,θα επρεπε να εχουν φερει χιλλιες τουμπες...
Και αναφερομαι και σε αγωνιστικα,οχι μονον βολτισια.
Και περι σειρας της εκαστοτε μλκιας,η 1η ηταν που δεν σεταρισες αμορτισερ για τα συγκεκριμενα ελατηρια,η 2η που πηρες τα Leda(πάσο βεβαια,κανενας δεν φανταζοταν οτι ειναι μάπα) και η 3η που εισαι σιγουρος οτι φταινε τα ελατηρια που ειναι μαλακά και για αυτο δεν δουλευουν.
Επισης εσυ ελεγες οτι ηταν φοβερο στην αρχη,πραγμα που σημαινει οτι δουλευε μαλλον και μετα τα εφτυσαν.
Οπότε βγαλε συμπερασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|