PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβληματα με 206 cc

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dimx-5 (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


MX-5 1.8

Ένταξη: 16 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 10:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Προβληματα με 206 cc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα, να συστηθω, Δημητρης, κατοχος ενος ΜΧ-5 1.8. Η καλη μου εχει ενα 206 cc και σκεφτομαι εδω και καιρο να ζητησω την βοηθεια σας για τα διαφορα προβληματα που αντιμετωπιζει. (μικρα μεν, σπαστικα δε).
1. Τριζει απο το σημειο που η οροφη ερχεται σε επαφη με το παρ-μπριζ. Εψαξα παλια θεματα εδω μεσα και ειδα κατι για καποιο spray κλπ. Υπαρχει? Κανει κατι ή στο μεταξυ βρηκατε καλυτερη λυση?
2. Το καθισμα σταματησε να πηγαινει τερμα πισω. Θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει το προβλημα εδω αλλα δεν βρηκα κατι αρκετα προσφατο. Πρεπει να παει συνεργειο ή υπαρχει κατι που μπορω να το κανω και μονος μου?
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 13:32:08    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με 206 cc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimx-5 έγραψε:
1. Τριζει απο το σημειο που η οροφη ερχεται σε επαφη με το παρ-μπριζ. Εψαξα παλια θεματα εδω μεσα και ειδα κατι για καποιο spray κλπ. Υπαρχει?


Όχι μόνο ένα σπρέϊ υπάρχει αλλά πολλά! Autoglim, Wurth κλπ. Απλά θα πας σε μαγαζί ειδών αυτοκινήτου και θα ζητήσεις σπρέϊ συντήρησης πλαστικών/ελαστικών μερών, με συστατικό τη σιλικόνη. Θα περάσεις όλα τα πλαστικά και ελαστικά μέρη (οροφής & παράθυρων) με αυτό. Καλύτερη λύση δεν υπάρχει.

dimx-5 έγραψε:
2. Το καθισμα σταματησε να πηγαινει τερμα πισω. Θυμαμαι παλια ειχε συζητηθει το προβλημα εδω αλλα δεν βρηκα κατι αρκετα προσφατο. Πρεπει να παει συνεργειο ή υπαρχει κατι που μπορω να το κανω και μονος μου?


Δεν γνωρίζω περί αυτού και καλύτερα να απευθυνθείς σε αντιπρόσωπο. Μπορεί να χρειάζεται αλλαγή των ραγών του καθίσματος.

dimx-5 έγραψε:
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).


Το 206CC είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση άλλα συμβατικά αυτοκίνητα. Αλλά μιλάς βάση των προσωπικών σου εμπειριών αφού έχεις το ΜΧ-5, το οποίο έχω οδηγήσει κι εγώ. Το MX-5 είναι roadster, χαμηλότερο, και πισωκίνητο. Το 206CC είναι ένα μικρό συμβατικό αυτοκίνητο που συνδιάζει την coupe μορφή με αυτή του cabrio. Άρα καμμιά σχέση.
Πάντως όσοι το χαμήλωσαν (μέχρι 30mm τουλάχιστον) έχουν δει καλύτερα κρατήματα.


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 14:12:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους κρατάει και καλύτερα στις στροφές Wink


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Blue_Devil (Βαγγέλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 CC

Ένταξη: 24 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 16:51:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hello. Λοιπον σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον TZAG.Όσο αφορά το θέμα του καθίσματος θα σου πρότεινα την εξής λύση...
Προσπάθησε να φέρεις το κάθισμα πρώτα λίγο μπροστά και μετά πίσω τις πιο πολλές φορές ξελοκάρει και κινείται κανονικά...
Δε γνωρίζω γιατί συμβαίνει αυτό αλλά με τον παραπάνω χειρισμό συνήθως λύνεται το πρόβλημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 17:02:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με κάθισμα
Ίσως και λίγο spray γράσσο στους σιδηρόδρομους να βοηθήσει λιγάκι.

Σχετικά με τριγμούς
Άφθονο spray σιλικόνης στα λάστιχα της οροφής και θα δεις το φως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 21:59:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με 206 cc Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimx-5 έγραψε:
3. Εχει κανεις χαμηλωσει το cc? Ειδε βελτιωση? Γιατι ειναι ψηλο και γερνει υπερβολικα στις στροφες (δεν φευγει παντως).


Εάν το πρόβλημα είναι οι κλήσεις, τότε θέλεις αντιστρεπτικές. Αυτό λέει η θεωρία.

Σου τονίζω όμως κάτι. Ότι εάν το σκληρήνεις (κοινώς το κάνεις τραπέζι), έχει τόσο γρήγορο τιμόνι το CC για να το μαζέψεις, όταν και εφόσον "φύγει";

Πάντως το πιο σοβαρό χαμήλωμα του club σε CC είναι του Nikel (δυστυχώς είναι φαντάρος και δεν μπορεί να απαντήσει) και έχει γίνει με kit από την Bilstein. Έχε το κατά νου, στην έρευνά σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dimx-5 (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


MX-5 1.8

Ένταξη: 16 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2003, 23:50:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις. Προσπαθησα να σας γραψω και το Σαββατο αλλα κατι ετρεχε με το forum μαλλον.
Λοιπον το προβλημα με το καθισμα λυθηκε. Αφου ανοιξα ολα τα πλαϊνα πλαστικα ειδα οτι επεφτε ενα φρενο εκει ακριβως και δεν το αφηνε να φτασει μεχρι πισω. Αυτο το φρενακι (ενας σιδερενιος οδηγος) ειχε μαλλον κολλησει. Το εσπρωξα πισω με μια συρματινη κρεμαστρα και το προβλημα λυθηκε.
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, Blue Devil εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?

Οσο για το χαμηλωμα, εμενα μου φαινεται οτι καθεται πιο ψηλα απο οτι πρεπει. Χωραει ολοκληρο το χερι μου αναμεσα στο λαστιχο και το φτερο οταν πλενω τους θολους. Αλλα δεν το χαμηλωνω αφου η καλη μου καβαλαει πεζοδρομια για να παρκαρει στην δουλεια της. Μαλλον για λαστιχα θα παει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 06:42:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimx-5 έγραψε:
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?


Aκριβώς.


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
dimx-5 (Dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


MX-5 1.8

Ένταξη: 16 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 09:15:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TZAG έγραψε:
dimx-5 έγραψε:
Για τα τριξιματα θα κοιταξω τα σπρευ που μου ειπατε. Απο Autoglym, εχω τα παντα. Ποιο να χρησιμοποιησω? Το Vinyl and Rubber εννοιεις?


Aκριβώς.


Συγγνωμη ΤΖΑG, μπερδεψα ποιος μου ειπε τι. Το σπρευ θα μπει σημερα το βραδυ για πρωτη φορα και θα του βαζω συνεχεια μεχρι να δω βελτιωση. Ευχαριστω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PREDATOR_GR (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 GT

Ένταξη: 26 Δεκ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2015, 14:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και από εμένα! Παρακαλώ πολύ εαν κάποιο μέλος έχει ή βρει κατα τύχη λάστιχο οροφής από 206 CC (αυτό σε σχήμα ''Π'') σε σχετικά καλή κατάσταση, ας με ενημερώσει σχετικά.
Χρίζει αντικατάστασης το δικό μου και το κόστος για καινούριο από αντιπροσωπεία όχι απλά είναι υπερβολικπό, αλλά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ..... Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nickgeo11 (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 15 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 45

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Σεπ 2015, 19:15:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για τους τριγμούς εγώ σωθηκα με μια για πάντα με μια μπάρα θόλων μπροστά.εδώ κ 6 χρόνια δεν ακούγεται τιποτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Σεπ 2015, 20:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποψη μου,μην το χαμηλωσεις πανω απο 3 εκατοστα.Το εχω δοκιμασει και εβρισκε το δαπεδο σε μικρα σαμαρακια και το εφερα παλι σε " μαμα " υψος.
Βελτιωση στο κρατημα ειδα με εγκαρσιες μπαρες δεσιματος στο δαπεδο ( περιοριστηκαν οι κλισεις του αμαξωματος ) και βελτιωση στο τιμονι ( πιο αμεσο ) με μιση μοιρα συγκλιση ).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PREDATOR_GR (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 GT

Ένταξη: 26 Δεκ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Σεπ 2015, 13:37:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

A, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Αρα να το επαναφέρω σε μαμα ύψος με μαμα αναρτήσεις, ή να ψηλώσω λίγο τις coilovers; Και επιπλέον να βάλω και μια μπάρα θόλων;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Oxipali (stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Σεπ 2015, 17:32:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ είμαι στα 3.5 με 15αρες και γενικά δε βρισκει και σε κακό δρόμο η ράμπες.Παρ όλα αυτα θέλει προσοχή και να διαβάζεις τον δρόμο παραπάνω.Για πάρκινγ σε κράσπεδα , μόνο αν είναι χαμηλά.

Γενικά παίζουν και άλλα ρόλο , πχ σκληρότητα και μέγεθος ζάντας.


206 cc 2002
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1077s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on