Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 15:25:04 Θέμα δημοσίευσης: Σφάλμα P0599 - 207 1.4 VTi |
|
|
Καλησπέρα στην παρέα!
Επειδή δεν μου επέστρεψε κάποιο αποτέλεσμα η αναζήτηση ανοίγω το παρόν νήμα μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με ένα κωδικό σφάλματος που ανιχνεύω περιστασιακά με το διαγνωστικό μου.
Το σφάλμα που ανιχνεύω είναι το ακόλουθο:
P0599 - Thermostat Heater Control Circuit High
Πήγαμε τέλη Ιουνίου στην αντιπροσωπεία της Κορίνθου για να κάνουμε μια διάγνωση γιατί δεν κομπλάρει ο κομπρέσορας του κλιματιστικού με αποτέλεσμα να μην δουλεύει το κλιματιστικό. Το σύνδεσε και μας είπε ότι βρήκε τον ίδιο κωδικό που βρίσκω κι εγώ. Τον έσβησε και του ξανά εμφανίστηκε μόλις το έβαλε πάλι μπροστά.
Μας είπε μετά την διάγνωση λοιπόν ότι πρέπει να αλλάξουμε το περίβλημα του θερμοστάτη (thermostat housing) και ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Να σημειώσω ότι από θερμοκρασίες το αυτοκίνητο λειτουργεί φυσιολογικά από την πρώτη στιγμή που αγοράστηκε καινούριο από την ίδια αντιπροσωπεία το 2008. Το θέμα όμως είναι ότι το συγκεκριμένο σφάλμα το έβγαζε από την αρχή το αυτοκίνητο και μας έλεγαν τότε οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας ότι "δεν είναι τίποτα και να μην ανησυχούμε και ότι έτσι είναι στα Peugeot"... Στην επίσκεψη που τους κάναμε όμως μας είπαν 145€ για αντικατάσταση. Εννοείται ότι δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Αν είναι να αλλαχτεί θα αλλαχτεί αλλού.
Το θέμα είναι αν όντως αλλάζοντας το περίβλημα του θερμοστάτη θα λυθεί το θέμα; Σε ξένο φόρουμ της Peugeot κάποια παιδιά που είχαν ίδιο πρόβλημα λένε πως σταμάτησε να εμφανίζετε το συγκεκριμένο σφάλμα με αλλαγή του περιβλήματος του θερμοστάτη.
Αυτό που μας είπε ο μηχανικός σχετικά με το AC που δεν ξεκινάει λόγω του συγκεκριμένου σφάλματος που κρατάει ο εγκέφαλος μάλλον ισχύει καθώς κάθε φορά που σβήνω την βλάβη με το διαγνωστικό και βάλω μπροστά το κλιματιστικό δουλεύει κανονικά, μέχρι να ξανά εμφανιστεί το σφάλμα.
Είναι δύσκολο να το αλλάξω μόνος μου αυτό το περίβλημα του θερμοστάτη; Θα πρέπει να αλλαχτεί και ο θερμοστάτης; Ξέρει κανείς πως θα μπορούσα να βρω τον κωδικό του ανταλλακτικού για να το βρω πιο φθηνά εκτός αντιπροσωπείας; Ο κωδικός του κινητήρα είναι "8FS" (1.4 VTi 95PS)!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Αύγ 2015, 16:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου καλησπέρα, έχω καιρό να μπω στο φορούμ και ίσως έχεις ήδη βρει την λύση για το πρόβλημα σου. Εμένα πέρσυ το καλοκαίρι δεν κόμπλαρε ο κομπρέσορας του ac και άβγαζε απλως σκέτο αέρα.
Πήγα παντού, σε ηλεκτρολόγο, συμπλήρωσα φρεον (γιατι δεν κομπλάρει ο κομπρεσορας αν δεν έχει μέσα επάρκη ποσότητα) αλλά και πάλι τίποτα.
Τελικά αλλάξε όλη αυτή τη βάση που αναφέρεις με τον θερμοστάτη με κόστος περίπου 100 ευρω με τα εργατικά μεταχειρισμένο. Είναι σε ψιλοδύσκολο σημείο και ζοριστικε αρκετα να τον βγάλει-βάλει.
Βέβαια εμένα δεν μου έβγαζε κανένα fault αλλά εμενα είναι και μοντέλο 1/2009
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Αύγ 2015, 16:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα Κώστα! Δεν το έχουμε αλλάξει ακόμη. Κι εμάς αυτό μας είπαν στην αντιπροσωπεία... Του συμπλήρωσσμε την σωστή ποσότητα ψυκτικού μέσου αλλά οπότε εμφανίζεται το συγκεκριμένο σφάλμα δε δουλεύει. Όταν το σβήσω με το διαγνωστικό παθαίνεις κρυοπαγήματα... Γνωρίζεις μήπως κωδικό ανταλλακτικού μήπως το αγοράσω από internet και πάω σε ένα μάστορα να μας το αλλάξει; Θερμοστάτη κρατάω τον ίδιο ή είναι ενσωματωμένος (πακέτο);
Και κάτι ακόμη. Έχω την εντύπωση ότι πέρα από το συγκεκριμένο σφάλμα μπορεί να φταίει και ο αισθητήρας εβαπορέτας γιατί οπότε αλλάζω το από που θα βγάζει τον αέρα πάλι σταματάει να δουλεύει ο κομπρέσορας. Στο Doc Backup της Peugeot έλεγε για έλεγχο και αυτού του αισθητήρα σαν πιθανή αιτία του προβλήματος... Για να μας βάζει σε έξοδα... Πφφφ
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Αύγ 2015, 19:58:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν βγάλεις μπαταρία και σωλήνες εισαγωγής δεν ειναι μεγάλη μανούρα να το κάνεις και μόνος σου.
Ερώτηση: Όταν πηγαίνεις πορεία Εθνική μήπως δεν κρατάει 90°C και πέφτει. Στο λέω αυτο γιατι μπορεί να έχει μείνει κολλημένος ανοιχτός. Αν σε κάποιο βγάλε βάλε της μπαταρίας φάει φρίκη και κολλήσει κλειστός θα έχεις πρόβλημα όπως είχα εγώ...[/i]
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Αύγ 2015, 21:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα Λουκά!! Σε ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση!
Έχεις δίκιο. Αυτό που έχω παρατηρήσει όσες φορές το έχω οδηγήσει καθώς και η κοπέλα μου (δικό της είναι), είναι πως όταν το πλακώσεις, η θερμοκρασία του νερού πέφτει (κατεβαίνει ο δείκτης κάτω από τους 90) ενώ θα περίμενε κανείς να συμβαίνει το αντίθετο. Μήπως αυτό σημαίνει ότι είναι κολλημένος και ο θερμοστάτης ανοιχτός όπως λες; Έχει ηλεκτρονικό θερμοστάτη;
Αυτό είναι το ανταλλακτικό για τον συγκεκριμένο κινητήρα με κωδικό 8FS;
http://www.autotecparts.gr/thermostatis-calorstat-by-vernet-th697291j.html
Το ίδιο site λέει ότι ταιριάζει κι αυτό αλλά έχει διαφορετική θερμοκρασία ανοίγματος:
http://www.autotecparts.gr/thermostatis-calorstat-by-vernet-th6808103j.html
Αν γνωρίζει κάποιος κωδικούς από το γνήσιο ανταλλακτικό καθώς και θερμοκρασία ανοίγματος για τον συγκεκριμένο κινητήρα θα του ήμουν υπόχρεος. Το Tecdoc δεν βοηθάει και πολύ γιατί έχει σαν συμβατό και αυτό που βρήκα ότι δεν ταιριάζει.
Αν όντως είναι κολλημένος ανοιχτός τότε (θα με συγχωρέσετε για την έκφραση) είναι πολύ ποπόφαρδη που δεν έχει πάθει ζημιά εδώ και 7 χρόνια... Αλλά τότε που ήταν καινούριο και μέσα στην εγγύηση της έλεγαν "δεν είναι τίποτα έτσι δουλεύουν τα Peugeot..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Αύγ 2015, 22:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμ θα σε γελάσω και τώρα είδα οτι ειναι 1.4 και όχι thp. Είναι τελείως διαφορετικός και μπορεί να τον έχει και σε άλλη θέση. Θα το παρατηρήσεις και στο οτι αργεί να ζεσταθεί. Πρόσεχε όμως γιατι αν χάσει τάση (βγάλε βάλε μπαταρία) μπορεί να του κ@υλώ$ει και να μείνει κλειστός. Θα το καταλάβεις βέβαια γιατι η θερμοκρασία θα πάει 120°C σε κλάσματα του δευτερολέπτου... 
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 02:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έστειλα mail στο παραπάνω κατάστημα μιας και ψωνίζω ανταλλακτικά και για το δικό μου (για τα service), με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου για να μου πει ακριβώς πιο ανταλλακτικό ταιριάζει αν είναι να το παραγγείλω και πάμε σε έναν μηχανικό να το αλλάξει. Πάνω από 40-50 δε νομίζω να μας πάρει εργατικά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 14:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω πάει κομπλέ όλο το ανταλλακτικό με το θερμοστάτη και πρεπεί να είναι σε άλλη θέση από το thp!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 14:32:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά! Είναι έτσι όπως τα λέτε. Επικοινώνησα με το κατάστημα στην Πάτρα και μου είπε ότι είναι όπως τα λέτε κι εσείς, θερμοστάτης με ενσωματωμένο το καβούκι. Επίσης μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι αξιόπιστο σε aftermarket και αναγκαστικά πάμε σε γνήσιο για τον συγκεκριμένο κινητήρα με κόστος 85€. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Bill207 (Bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 95ps (16V) ΠΙΣΤΟΛΑΡΑ
Ένταξη: 05 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 494 Τόπος: ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 15:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πριν περίπου 2 μήνες είχα αλλάξει αυτό το ανταλλακτικό. δηλ το περίβλημα του θερμοστάτη. και έχουμε το ίδιο μοτέρ.
βέβαια δεν μου είχε πετάξει κάποιο σφάλμα σαν εσένα.
το μόνο σύμπτωμα ήταν ότι σε μεγάλες ταχύτητες (120-130χλμ) έβλεπα το δείκτη θερμοκρασίας να κατεβαίνει στους 70, μέχρι να κόψω ταχύτητα και να ξαναπάει 90+.
Βέβαια αυτό προήλθε (όπως μου είπε ο μηχανικός), επειδή είχε τρυπήσει το παγούρι του νερού του ψυγείου, και έπεφτε το νερό πάνω στο περίβλημα και έσπασε.
είχα πληρώσει ~70€ για το ανταλλακτικό, και μου είπε το ίδιο πράγμα, ότι σε άφτερμαρκετ δεν υπάρχει κάτι σοβαρό, μόνο σε γνήσιο
Μ.
Γ.
Δ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 17:56:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bill207 έγραψε: | πριν περίπου 2 μήνες είχα αλλάξει αυτό το ανταλλακτικό. δηλ το περίβλημα του θερμοστάτη. και έχουμε το ίδιο μοτέρ.
βέβαια δεν μου είχε πετάξει κάποιο σφάλμα σαν εσένα.
το μόνο σύμπτωμα ήταν ότι σε μεγάλες ταχύτητες (120-130χλμ) έβλεπα το δείκτη θερμοκρασίας να κατεβαίνει στους 70, μέχρι να κόψω ταχύτητα και να ξαναπάει 90+.
Βέβαια αυτό προήλθε (όπως μου είπε ο μηχανικός), επειδή είχε τρυπήσει το παγούρι του νερού του ψυγείου, και έπεφτε το νερό πάνω στο περίβλημα και έσπασε.
είχα πληρώσει ~70€ για το ανταλλακτικό, και μου είπε το ίδιο πράγμα, ότι σε άφτερμαρκετ δεν υπάρχει κάτι σοβαρό, μόνο σε γνήσιο | Μου το εχει κανει και μενα αυτο κανα δυο φορες στη ζωη του, αλλα του πέρασε μετά. Το γνωστο φαινόμενο αυτοϊασης του ΤΗΡ!
Γενικα σ'αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι να αλλάζεις αμεσως κατι που θεωρεις οτι εχει προβλημα, το αφηνεις μεχρι να αποφασίσει τι θα κανει! πχ εκανε αυτο που λεμε παραπανω με τη θερμοκρασία, μου λεγαν να αλλαξω θερμοστατη, το αφησα ετσι, του περασε. Σφυριζε πριν χρονια η αντλια νερου, μου λεγαν να την αλλαξω, την αφησα ετσι, το εχει ξεχασει. Μου εκανε σκαλωματακι το πενταλ του συμπλεκτη επισης πριν κατι χρονια, το αφησα ετσι, απο τοτε εχει να το ξανακανει. Πολυ μπροστα λεμε!! 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 19:02:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρεις πιο είναι το θέμα όμως στη δική μας περίπτωση; Ότι εκτός του ότι βγάζει αυτό το σφάλμα ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνοντας το AC να μη δουλεύει, λέμε να το αλλάξουμε γιατί εδώ και 7 χρόνια δεν έχει παρατηρηθεί αλλαγή της συμπεριφοράς του. Θέμα μέχρι τώρα δεν είχαμε με θερμοκρασίες κλπ αλλά επειδή από φθινόπωρο μάλλον θα τολμήσουμε να κάνουμε τη μετατροπή σε υγραέριο θέλουμε να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα γιατί δεν ξέρω τι περιπλοκή μπορεί να δημιουργήσει μετέπειτα... Και εκτός αυτού να είμαστε με τον φόβο μήπως φάει φρίκη καμιά μέρα και κολλήσει κλειστός; Δυστυχώς τα έξοδα αυτά δεν τα γλιτώνουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 19:16:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Μου το εχει κανει και μενα αυτο κανα δυο φορες στη ζωη του, αλλα του πέρασε μετά. Το γνωστο φαινόμενο αυτοϊασης του ΤΗΡ!
Γενικα σ'αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι να αλλάζεις αμεσως κατι που θεωρεις οτι εχει προβλημα, το αφηνεις μεχρι να αποφασίσει τι θα κανει! πχ εκανε αυτο που λεμε παραπανω με τη θερμοκρασία, μου λεγαν να αλλαξω θερμοστατη, το αφησα ετσι, του περασε. Σφυριζε πριν χρονια η αντλια νερου, μου λεγαν να την αλλαξω, την αφησα ετσι, το εχει ξεχασει. Μου εκανε σκαλωματακι το πενταλ του συμπλεκτη επισης πριν κατι χρονια, το αφησα ετσι, απο τοτε εχει να το ξανακανει. Πολυ μπροστα λεμε!!  | ΧΑΧΑ το ίδιο κάνει και εμένα με τον θερμοστάτη. Εγώ τον άλλαξα γιατι κόλλησε κλιεστός και τηγανιστήκαμε, αλλά και ο καινούργιος γνήσιος peugeot όποτε του την βαρέσει στην Εθνική με 110+ θυμάται να κολλήσει ανοιχτός
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
referravag (Βαγγέλης) Νέος χρήστης

207 1.4 VTi 95PS (2008)
Ένταξη: 18 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2015, 17:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα τελικά αλλάχτηκε ο θερμοστάτης (μαζί με το περίβλημά του - είναι ενσωματωμένος μέσα στο περίβλημα) καθώς πέρα από το AC που δεν δούλευε, σήμερα ανέβασε θερμοκρασία κάπως επικίνδυνα και έκανε μερικά κομπιάσματα στο δρόμο... Κόστισε 175€ μαζί με τα παραφλού που χρειάστηκαν.
Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω φωτογραφία να δείτε σε τι χάλι ήταν ο παλιός... Είχε διαρροή (γι' αυτό συμπληρώναμε ψυκτικό λίγο λίγο κάθε τόσο) και ήταν τα πάντα μέσα στα άλατα. Ένα χάλι... Όλα καλά με τον καινούριο προς το παρόν στην επιστροφή για το σπίτι. Απ' ότι φαίνεται λύθηκε το πρόβλημα με το σφάλμα P0599 που πέταγε κάθε τόσο και το AC δουλεύει οποιαδήποτε στιγμή και να το ανοίξεις. Η μόνη αλλαγή είναι στο δείκτη της θερμοκρασίας νερού που ενώ πριν ήταν ένα τσακ πάνω από το 90 τώρα είναι μισό τσακ κάτω από το 90 (ίσα που φτάνει τη γραμμή των 90 βαθμών από το κάτω μέρος της) αλλά είναι σταθερή, δεν ανεβοκατεβαίνει όπως με τον προηγούμενο θερμοστάτη.
Αυτή η διαφορά στον θερμοστάτη ίσως οφείλεται στο ότι ο καινούριος που μπήκε είναι αναθεωρημένη έκδοση καθώς μια φύσα του ήταν σε διαφορετικό σημείο σε σχέση με τον παλιό. Μπορεί να έχει διαφορά ανοίγματος 2-3 βαθμών κελσίου. Μπορεί βέβαια και ο παλιός να μην άνοιγε καλά. Ποιος ξέρει;
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια! Να 'σαστε καλά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|