Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης
Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2015, 18:55:45 Θέμα δημοσίευσης: Ερωτηση |
|
|
Καλησπερα σας.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους peugeot 207 rallye.
Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ετσι ειναι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
Το αμαξι εχει 45 000 χιλιομετρα.
Του χαμε κανει και διαγνωση ολα ειναι κομπλε.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους του ραλυ αν οντος ειναι ετσι τα πραγματα.
ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 10:44:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση |
|
|
Cpkdemian έγραψε: |
Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα. |
λιγα χιλιοστα εχει, ναι
αυτο ειναι σχετικο ομως
προσφατα που αλλαξα τακακια, υγρα και εκανα και εξαερωση, αν και τα παλια τακακια ειχανε πολυ "ψωμι" ακομα, η νεκρη διαδρομη μειωθηκε
εξαερωση πρεπει να κανεις σε ολα ομως, οχι μονο πισω
και κατα προτίμηση με διαγνωστικο
Cpkdemian έγραψε: |
Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
| αυτο το εκανε κι εμενα, αλλά οχι με 5-6 φορες μονο
θελει πολλα και γρηγορα πατα ασε , πχ περιπου 10 πολυ γρηγορα πατε ασε
οσο πιο γρηγορα μπορεις (παντως επανερχεται πολυ γρηγορα , σε μενα τουλαχιστον)
δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή χανει καπου το σερβο
το κανει και εν κινησει
αλλά δεν ειδα να επηρεάζει καπου
και στο συνεργειο που ρωτησα που ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο (γιατι δεν προλαβαινει να γεμισει το σερβο)
σε αλλο αμαξι που δοκιμασα ( toyota) δεν το εκανε παντως
δεν ξερω αν ειναι θεμα κατασκευης ή προβληματος
παντως μερικα 3008 ειχανε θεμα με τρυπιο σερβο
για 207 δεν εχω ακουσει κατι προς το παρον
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:39:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο |
Μιλας για σβηστο κινητηρα μάλλον......
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Cpkdemian (Stratos) Νέος χρήστης
Ένταξη: 28 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:45:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο |
και μενα μου το κανει αυτο. αν ειμαι εν κινηση και το πατησω μερικες φορες το πεταλι κοκκαλονει (σκληρενει) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 12:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι? |
βρες εσυ αλλο rcz να το δοκιμασουμε..
ετσι ειναι οπως ειπα απτη πρωτη μερα
σε ερωτηση μου μου ειπαν οτι ετσι ειναι το φυσιολογικο
κανενα θεμα μεχρι σημερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 13:08:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο | Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 14:18:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Mono AEK έγραψε: | Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο | Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 15:21:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Αναμενο σε 5-6 γρηγορες μυτιες μειωνετε πολυ η διαδρομη προς τα κατω ,δεν εχεις καθολου καλο φρενο και θελει ενα καλο πατα ασε
Τα 283 φρενα εχουν μικροτερη νεκρη διαδρομη απο τα 302
Γενικα ειναι απο τα πιο αμεσα στο δαγκωμα απο αρκετα αλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2015, 20:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο | Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 09:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Mono AEK έγραψε: | Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο | Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it |
Θες να εξηγησεις και το λογο?
Επισης δυο ποστ πιο κατω λες οτι σβηστο πρεπει να γινεται πετρα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 14:18:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | android έγραψε: | σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο | Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι |
Το ιδιο ενοουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 15:17:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε καμια περίπτωση δεν πρέπει να χάνεις το πετάλι (να πηγαίνει στο πάτωμα κάτω). Όταν δεν έχεις σεβρό (σβηστό) είναι όπως οι αγωνιστικές τρόμπες το πετάλι μονίμως πέτρα. Το οτι έχω πετάλι πέτρα δεν σημαίνει οτι δεν έχω φρένα. Όσοι δύναμη του ασκήσεις τόσο θα φρενάει... Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 19:17:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.
Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.
Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.
Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάϊ 2015, 22:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κανει κ με στροφες στον κοφτη αυτο το πετρωμα σε ολα τα 207 απο καινουργια ,ενοχλει μονο αν κανεις πολυ γρηγρορα γκαζοφρενα σε καποιο "s"
πχ.
Οταν βραζουν υγρα και τακακια απλα γινετε τρομακτικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 01:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
21 quadra έγραψε: | Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.
Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.
Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.
Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες. |
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 07:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | 21 quadra έγραψε: | Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.
Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.
Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.
Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες. |
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου? |
Ναί, το πεντάλ του φρένου εννοώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Μάϊ 2015, 11:25:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tzive έγραψε: | Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε... |
δε μπορω να καταλαβω που διαφωνουμε νομιζω οτι το ιδιο ειπα
οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|