Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2014, 23:45:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Gr.A της Peugeot Sport οχι, δε φορουσαν κατι τετοιο. Του Μπαρμπαδημου και του Μαστροκιτσου ισως (με πατεντα-φτιαχτη κατασκευη). Δεν το κραζω, απλα δεν ειναι της PS για να μη μπερδευομαστε.
Σιγουρα οποιοσδηποτε καλος-σοβαρος μηχανουργος του χωρου, μπορει να στους φτιαξει.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
m_power_lunatic (john) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!
Ένταξη: 10 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 307 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Απρ 2015, 16:59:50 Θέμα δημοσίευσης: ¶ξονας s1 1.3 rallye |
|
|
Έχω 2 ερωτησεις για τον αξονα του 1.3 rallye,όποιος δεν βαριεται και δεν τον κουράζω δίνει μια απάντηση να με βοηθήσει.
Σκέφτομαι να βάλω δισκοφρενατο άξονα πίσω,θα βελτιωσω το φρεναρισμα καθόλου ή τσάμπα λεφτά???¶ν δεν κανω λαθος του 1.6 8v και 16V είναι ιδιοι ή κανω λάθος???
Επιπλέον στο θέμα των αντιστρεπτικών μπαινουνε απο τα επομενα 106 rallye απο οτι γνωριζω (πιο παχιες),εχει δοκιμασει καποιος εναν συνδυασμο να προτεινει???
Ο μαμα αξονας πισω απο 13αρι rallye εαν ειναι στραβος ή θελει αλλαγη ψαχνουμε μονο απο 13αρι ή κανει σαν αξονας αυτουσιος και απο αλλα μοντελα απλα και βαζουμε τα πραγματα του 13αρισιου αξονα (αντιστρεπτικη κτλ).
Πρηξιμο το ξερω,αναψτε τσιγαρο -καφε και γραψτε αν θελετε (και βριστε κιολας χεχεχε)!!!
INSANE IN THE ///MIDBRAIN... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Απρ 2015, 18:07:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και υπάρχουν διακεκριμένοι... αναρτησολόγοι να απαντήσουν πιο ολοκληρωμένα, σου γράφω αυτά που ξέρω:
του 1.6 8V είναι ίδιος με αυτόν του 16V, απλά έχει λεπτότερη αντιστρεπτική.
Το φρενάρισμα βεβαίως και βελτιώνεται, ωστόσο αλλάζει πίσω το μετατρόχιο ( πιο φαρδύς ο δισκοφρενάτος άξονας).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Απρ 2015, 21:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αξονας του 8v με του 16v ειναι ολοϊδιοι!
Σαν αξονες,ειναι ολοι ιδιοι(μιλαμε μονο για τη "σωληνα")
Σε 13ρι,δε θα πειραζα αντιστρεπτικες,ουτε μπρος ουτε πισω! Μπροστα λογω βαρους κινητηρα και πισω,λογω στενου μετατροχιου! Εχω δοκιμασει σε 14ρι αντιστρεπτικες απο 16v και το αποτελεσμα,δεν ηταν ικανοποιητικο,για τα γουστα μου τουλαχιστον!
Αν βαλεις δισκοφρενατο αξονα,δοκιμασε 24ρα αντιστρεπτικη(rallye 1.6),αλλα κατι μου λεει οτι θα καταληξεις σε 22ρα.
Σε φρεναρισμα,δε θα δεις τοσο μεγαλη διαφορα οσο απ'αυτη ενος καλοσυντηρημενου ταμπουρου! Αυτο που αξιζει πιο πολυ στο δισκοφρενατο,ειναι το κατα 2cm φαρδυτερο μετατροχιο... Αυτα!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|