PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επενδύοντας σε άλογα...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2002, 02:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Επενδύοντας σε άλογα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω μπροστά μου τα τεύχη από το Forbes Global που είμαι συνδρομητής, 8 και 22 Ιουλίου. Στο πρώτο τεύχος λοιπόν έχει θέμα για έναν τύπο ο οποίος έχει βρει ένα τρόπο να μας πετάει άλογα στην μηχανή χωρίς να κάνει καμιά μηχανική επέμβαση. Το όνομά του Job Spetter. Ο άνθρωπος δουλεύει με laptop. Έχει κάνει μια δικιά του πλατφόρμα πάνω σε Microsoft, ο οποίος μπορεί και συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Όπως λέει και ο ίδιος: "I don't like getting dirty". Εδώ τον αναφέρει σαν tuning maestro, an expert in vehicle hack. Και που λέτε πάτε στο υποτιθέμενο συνεργείο που έχει, σας ρωτάει τι ζητάτε από το μοτέρ σας, συνδέει το laptop του με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αντί αμοιβής σας πετάει για πλάκα μέσα καμιά 25-30-35 άλογα, το ροπιάζει κι άλλο, το δυναμομετρεί εκείνη τη στιγμή για να δείτε το αληθές της υπόθεσης, κλείνει το καπό και εσείς φεύγετε κομμάτια να κεράσετε τσάγια. Όπως σχετικά λέει το κείμενο: "In an hour or so Spetter can get a 1000hp engine to set speed records or smoothly cruise through suburbia without overheating in traffic". Ακόμη και ο τεχνικός της Porsche, Paul Gagliardi είπε: "Manufacturers don't always take everything in nth degree. There is room for more power. I've seen remarkable results". Βέβαια αντιδρούν οι αντιπροσωπείες και απειλούν με κόψιμο της εγγύησης σε τέτοια περίπτωση, ή ακόμη προσανατολίζονται προς κατασκευή δικών τους βελτιωμένων εγκεφάλων, αφού μάλλον το tuning έχει μέλλον και μπρος στα άλογα ποιος σκέφτεται την εγγύηση; Βέβαια υπάρχουν ανταγωνίστριες εταιρίες που βγάζουν δικά τους τσιπάκια, αλλά πάντα υπάρχει και η περίπτωση να "σπάσεις" τον εγκέφαλο της μαμάς και αν δεν πετύχει τότε πας για άλλον. Το κείμενο κλείνει ως εξής: "But what do you expect? They are hacking your car, after all. There are bound to be a few chills with the thrills".
Ενδεικτικά αναφέρω μερικές περιπτώσεις βελτιώσεων από αυτόν τον τύπο που συναντούμε στην Ευρωπαϊκή αγορά,αν και έχει και από Αμερική.
Audi S4 2.7 turbo, από 250 σε 307 άλογα με $599
Subaru WRX, από 227 σε 267 άλογα με $1095
VW GTI 1.8 turbo, από 180 σε 215 άλογα με $499
Το θέμα είναι το κάνεις; Εγώ προσωπικά ίσως και να το έκανα με την προϋπόθεση οτι με την άυξηση της ιπποδύναμης δεν θα επηρεαστεί η αποδοτικότητα των μηχανικών μερών, αν και πιστεύω οτι αντέχουν τα περισσότερα μια αύξηση των 15-20 ίππων.

Στο δεύτερο τεύχος υπάρχει έκθεση με τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου από άποψη κατανομής πωλήσεων, κερδών, μετοχών και μερισμάτων, και αγοραστικής αξίας. Θα σταθώ σε δύο μάρκες από αυτοκινητιστικής απόψεως, Peugeot και BMW. Στην πρώτη δεκάδα κατανομής αυτοκινητιστικών επιχειρήσεων 1η είναι η General Motors, 5η η Volkswagen, 7η η Fiat, 9η η Peugeot με 10.55% άνοδο πωλήσεων σε σχέση με το 2001, και άνοδο στα κέρδη 25.14%, ενώ 10η είναι η BMW με 0.35 άνοδο πωλήσεων και 49.91% άνοδο στα κέρδη. Πηγαίνοντας στην συνολική κλίμακα μπορεί η BMW να βρίσκεται στην 81η θέση και η Peugeot στην 98η, αλλά στο Rank By Sales να είναι 98 και 62 αντίστοιχα, με την Peugeot να έχει p/e 8 και η BMW 15. (p/e=price/earning ratio. είναι η αναλογία πραγματικής τιμής μιας μετοχής διαιρούμενη με τα πραγματικά κέρδη της.) Άρα βλέπουμε οτι ευνοείται η προς το παρόν επένδυση στην γαλλική φίρμα, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στα καινούρια της μοντέλα, πετυχημένο εμπορικά 206, car of the year 2002 307, 3ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα Ράλλι στα WRC. Αντίθετα η BMW βρίσκεται στην 5η θέση των κορυφαίων ειδών και μαρκών πολυτελείας, με 1η την Absolut, 7η τη Rolex, 9η την Mercedes, 14η τη Prada, 21η Armani, 25η Jaguar , και 32η και καταιδρωμένη την Lexus. Στην συνέντευξη του νέου προέδρου, Helmut Panke, σκοπεύει να συνεχίσει όπως λέει την ανοδική πορεία της BMW, να την επεκτείνει σε όλες τις αγορές, ξεκινώντας από την Ασία που θέλει να διπλασιάσει τις 61000 μονάδες που πούλησε το 2001, από τα 906000 που πουλήθηκαν παγκοσμίως. Μάλιστα υπάρχουν σχέδια για νέα μοντέλα που στοχεύουν τις νεαρότερες ηλικίες, χτυπώντας παράλληλα την A-Class της Mercedes. Και μπορείτε να μου πείτε πως θα το πετύχει αυτό χωρίς να "λαικίσει" η BMW; Δικό τους πρόβλημα. Παράλληλα το Βαυαρικό γκρούπ στοχεύει και σε 2 άλλες μάρκες, το Mini και την Rolls-Royce. Το Mini μέχρι τώρα, όπως αναφέρουν τα στατιστικά, έχει επιτυχημένη πορεία αφού μπόρεσε και αναγεννήθηκε από τις στάχτες της. Με την Rolls-Royce η BMW υπολογίζει να πουλάει 1000 μονάδες παγκοσμίως, ωστόσο αν αποτύχει σε αυτό το σχέδιο, το πρεστίζ της θα πληγεί σοβαρά,όπως λέει το κείμενο. Αντίθετα, και όμοια συγχρόνως, τη Rover που αγόρασε το 1994 για 1 δις δολλάρια από την Βρετανία, της κόστισε τελικά 4.6 δις. δολλάρια, η οποία τελικά επουλήθη τελικώς σε ιδιώτες επενδυτές το 2000. Η επίσημη δικαιολογία σήμερα είναι οτι μια εταιρία πολυτελών ειδών δεν μπορεί να ασχολείται με 2 διαφορετικά είδη αυτοκινήτων που προορίζονται σε διαφορετικές αγορές. Όπως λέει και ο ίδιος ο Panke: "A carmaker cannot succeeed by selling both mass-market cars and premium ones. Any company that tries to be in both ends of the hourglass, this will never work".

Καλά όλα αυτά αλλά υπάρχουν κι άλλοι τομείς που προσφέρονται για επένδυση,που εγγυόνται μακροπρόθεσμα πολλά κέρδη. Πολλοί θα βιαστούν να πούνε υπολογιστές και τεχνολογία. Ναι μεν αλλά....αυτό ανθίζει και έχει μια κάποια ζωή για ορισμένα χρόνια ακόμη. Σύμφωνα με ένα ένθετο του Forbes Insider, ήδη πολλοί Αμερικάνοι επενδύουν τεράστια ποσά στην νανοτεχνολογία. Το υπογράφει ο ίδιος ο Steve Forbes όπου αναλύει την παρούσα οικονομική κατάσταση και ποιες ενέργειες έχουν αρχίσει ήδη να γίνονται. Το σίγουρο είναι οτι αυτό προς το παρόν αυτό αφορά πολύ ψαγμένους επενδυτές, και που στοχεύουν για κέρδη μετά από 10-15 χρόνια. Οι τράπεζες οι δικές μας ασχολούνται κυρίως με μετοχές, ομόλογα και από θέμα χρηματιστηρίου, σαφώς λένε στραφείτε σε τράπεζες όπου υπάρχουν προοπτικές. Φανταστείτε να πάει ένας και να θέλει να πει θέλω να επενδύσω σε εταιρίες νανοτεχνολογίας στην Αμερική. Θα τον κοιτάνε σαν εξωγήινο. Βέβαια το να μιλάμε για ελληνικές επιχειρήσεις νανοτεχνολογίας είναι για την παρούσα φάση επιεικώς γελοίο, ενώ πόσοι Έλληνες έχουν τη δυνατότητα να παίζουν συγχρόνως σε ξένες αγορές μόνοι τους; Στις 29 Δεκεμβρίου 1959, ο Richard Feynman, σε μια ομιλία του στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνια είπε: "There's Plenty of Room at the Bottom". O Forbes και ο αποκλειστικός συνάδελφός του επί το θέμα λένε: "Why the millionaires of 2010 are investing in something called 'Nanotechnology' today (and why you should,too!). How they'll beat the Dow, The Nasdaq, and all other indexes over the next 10 years". Δεν έχω λόγους να μην τον πιστέψω.

Και ερωτώ, πιο άλλο club ενημερώνει έτσι τα μέλη του για οικονομικά μεγέθη και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις; Είμαστε οι μοναδικοί!



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2002, 08:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Re: Επενδύοντας σε άλογα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Έχω μπροστά μου τα τεύχη από το Forbes Global που είμαι συνδρομητής, 8 και 22 Ιουλίου. Στο πρώτο τεύχος λοιπόν έχει θέμα για έναν τύπο ο οποίος έχει βρει ένα τρόπο να μας πετάει άλογα στην μηχανή χωρίς να κάνει καμιά μηχανική επέμβαση. Το όνομά του Job Spetter. Ο άνθρωπος δουλεύει με laptop. Έχει κάνει μια δικιά του πλατφόρμα πάνω σε Microsoft, ο οποίος μπορεί και συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Όπως λέει και ο ίδιος: "I don't like getting dirty". Εδώ τον αναφέρει σαν tuning maestro, an expert in vehicle hack. Και που λέτε πάτε στο υποτιθέμενο συνεργείο που έχει, σας ρωτάει τι ζητάτε από το μοτέρ σας, συνδέει το laptop του με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και αντί αμοιβής σας πετάει για πλάκα μέσα καμιά 25-30-35 άλογα, το ροπιάζει κι άλλο, το δυναμομετρεί εκείνη τη στιγμή για να δείτε το αληθές της υπόθεσης, κλείνει το καπό και εσείς φεύγετε κομμάτια να κεράσετε τσάγια. Όπως σχετικά λέει το κείμενο: "In an hour or so Spetter can get a 1000hp engine to set speed records or smoothly cruise through suburbia without overheating in traffic". Ακόμη και ο τεχνικός της Porsche, Paul Gagliardi είπε: "Manufacturers don't always take everything in nth degree. There is room for more power. I've seen remarkable results". Βέβαια αντιδρούν οι αντιπροσωπείες και απειλούν με κόψιμο της εγγύησης σε τέτοια περίπτωση, ή ακόμη προσανατολίζονται προς κατασκευή δικών τους βελτιωμένων εγκεφάλων, αφού μάλλον το tuning έχει μέλλον και μπρος στα άλογα ποιος σκέφτεται την εγγύηση; Βέβαια υπάρχουν ανταγωνίστριες εταιρίες που βγάζουν δικά τους τσιπάκια, αλλά πάντα υπάρχει και η περίπτωση να "σπάσεις" τον εγκέφαλο της μαμάς και αν δεν πετύχει τότε πας για άλλον. Το κείμενο κλείνει ως εξής: "But what do you expect? They are hacking your car, after all. There are bound to be a few chills with the thrills".
Ενδεικτικά αναφέρω μερικές περιπτώσεις βελτιώσεων από αυτόν τον τύπο που συναντούμε στην Ευρωπαϊκή αγορά,αν και έχει και από Αμερική.
Audi S4 2.7 turbo, από 250 σε 307 άλογα με $599
Subaru WRX, από 227 σε 267 άλογα με $1095
VW GTI 1.8 turbo, από 180 σε 215 άλογα με $499
Το θέμα είναι το κάνεις; Εγώ προσωπικά ίσως και να το έκανα με την προϋπόθεση οτι με την άυξηση της ιπποδύναμης δεν θα επηρεαστεί η αποδοτικότητα των μηχανικών μερών, αν και πιστεύω οτι αντέχουν τα περισσότερα μια αύξηση των 15-20 ίππων.


Kαλημέρα...
Πράγματι στο εξωτερικό στο θέμα βελτίωσηςς εγκεφάλων είναι πολύ μπροστά σε σχέση με εμάς και το κυριώτερο έχεις πολλές εναλλακτικές προτάσεις....
Αυτό συνεπάγει ανταγωνισμό, με καλύτερες υπηρεσίες και μέγιστης ποιότητας. Τα κρούσματα κερδοφορίας πέφτουν δραματικά ενώ ο υποψήφιος πελάτης στο εξωτερικό έχει και πολύ καλύτερη πληροφόρηση π.χ. το περιοδικό που κρατάς...

Στην Ελλάδα (αν και τα έχουμε πει πολλές φορές) ο τομέας αυτός έχει καταστεί γκέτο μονοπωλιακό 2 ανθρώπων οι οποίοι κάνουν ότι θέλουν και όπως θέλουν χωρίς να αποδεικνύουν στον υποψήφιο πελάτη τι έκαναν...δηλ. ενω παρέχουν υπηρεσίες βελτίωσης εγκεφάλων δεν θεωρούν αναγκαίο να σου αποδείξουν με δυναμόμετρο την βελτίωση που σου υποσχέθηκαν....οπότε φεύγεις από το "κατάστημα" με την ερώτηση:
Τελικά μου έκαναν βελτίωση στον εγκέφαλο??

Φυσικά κανείς δεν λέει ότι μπορεί και να βελτιώνεται ο εγκέφαλος...αλλά βρε Ελληνα αδελφέ αποδειξέ το!!! Πόσο κοστίζει μια δυναμομέτρηση...? Question

Δίνεις εγγύηση? Δώσε μια σωστή εγγύηση! Οχι μια φωτοτυπία το καταστήματος που με αυτή δεν μπορείς να αποδείξεις τελικά τίποτα....? Question

Ενημερώσου καλύτερα για τις υπηρεσίες που προσφέρεις! Και όχι να μοιράζεις 8-15 άλογα σε όλους τους υποψήφιους πελάτες... Exclamation

Κάνεις την βελτίωση? Question Ε! Ασε και το άμοιρο το πελάτη να την δει! Exclamation Μόνο κρύβεσαι πίσω από το παραβάν λες και θα σου κλέψουμε την ιδέα και την λογική της βελτίωσης του εγκεφάλου! Τι φοβάσαι? Question Μήπως δούμε κάτι που δεν ξέρουμε? Question ή μήπως κάτι "άλλο"? Question

Στη τελική, νομίζω ότι ακόμη και αυτός ο κλάδος δεν ξεφεύγει από την γνωστή Ελληνική κατάντια της εύκολης κερδοσκοπίας και της κοροϊδίας....με ταυτόχρονο εξευτελισμό του επαγγελματισμού...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2002, 09:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδιά, αφού ξέρετε ότι μας χαρακτηρίζει η "αρπαχτή" και η προχειρότητα. Σου λέει ο άλλος, ας μου έρθει πελάτης να του τα πάρω μια φορά και μετά......

Όλα είναι θέμα νοοτροπίας, δυστυχώς Crying or Very sad




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2002, 09:52:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά έχω την εντύπωση ότι στην παροχή υπηρεσίας και στην εξυπηρέτηση του πελάτη είμαστε πολλά χρόνια πίσω. Θέλεις γιατί οι βελτιώσεις στο χώρο του αυτοκινήτου εδώ στην Ελλάδα ακόμα και σήμερα δεν γίνονται σαν κάλυψη των αναζητήσεων του χρήστη αλλά βασικά πιστεύω για πουλ-μούρ ή για να ξεπεραστούν, ακόμα και σήμερα, τα όποια φορολογικά τερτίπια. Οπότε υπάρχει χώρος για αρπαχτεί. Άλλωστε δεν έχουν περάσει και τόσα χρόνια από τότε που έβγαιναν οι λεγόμενες "ειδικές Ελληνικές εκδόσεις" με χαμηλό κυβισμό και το πείραγμα ήταν μονόδρομος. Δεν μπορεί μία αγορά να συνειδητοποιηθεί τόσο γρήγορα και να ξεφύγει από τα τετριμμένα.
Από την άλλη και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται και πολύ να βελτιώσουν την εικόνα τους και να δώσουν ολοκληρωμένες λύσεις προκειμένου ανεβάσουν τον ανταγωνισμό και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η αιτία εδώ μάλλον πρέπει να αναζητηθεί στην ηλικία του στόλου (η αγορά ανακυκλώνετε με πολύ αργούς ρυθμούς) αλλά και στα συμπιεσμένα κέρδη τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο των μεταπωλητών και των συνεργείων γενικότερα δεδομένου ότι η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα δεν επιτρέπει την αύξηση των τιμών τόσο σε πωλήσεις όσο και σε ανταλλακτικά και εργασία.



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2002, 20:03:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hmm.. koitwntas ta 3 amaksia me aykshsh ippodynamhs parathrw oti kai ta 3 einai TURBO. Opote... XAIRW POLY! Smile

To dyskolo den einai na anebaseis aloga se turbo aftokinhta.. to dyskolo einai na anebaseis se atmosfairika.. xwris malista na barane pyrakia me synithismenh benzinh apo yperbolikes rythmiseis ths anaflekshs (wste na bgoun ta perissotera aloga) kai kata synepeia xwris na xreiazetai benzinh 100 oktaniwn na piasoume afta ta aloga. An ton fereis ton typa kai mou bgalei panw apo 7-8 aloga (tosa dinei to superchips- etsi lene oi idioi toulaxiston) me thn idia benzinh pou xrisimopoiw twra, o anthrwpos einai theos - an kai den nomizw (oute fysika perimenw na mou "ton fereis ton typa edw"). Kai ta superchips sto site tous lene oti apaitoun thn xrhsh anwterou kafsimou meta th topothetish tous giati me thn allagh twn rythmisewn stamataei h symbatothta pou exoun labei yp'opshn oi kataskevastes oti px den exoun ola ta prathria kalh benzinh. (Deite to sto aggliko site ths superchips)

Twra oso gia ta xrhmato-oikonomika pou aneferes Slash prepei na sou pw oti egw genikws tha dyskolevomoun na ependysw se amerikanikes metoxes gia ta epomena 10 xronia. Ena neo 911 tha me estelne ston pato apo apopsh ependyshs giati 1) Oloi tha poulagan san treloi.. 2) To dollario tha kateree kai oloi tha pernane Euro giati to dollario kai an einai FOUSKA (trello arnhtiko emporiko isozygio).

Twra sthn ellada kai kala oi proxwrhmenoi lene "parte trapezes" alla ama prosekseis kala pioi to lene einai oloi aftoi pou anhkoun se kyklous pou exoun amesh sxesh h amesa symferonta se sxesh me etairies megalhs kefalaiopoihshs. Egw mia fora den prokeitai POTE na parw ETHNIKH kai alla blue-chips giati oloi aftoi oi proedroi legane "oi mikres metoxes einai fouskes" kai dhmiourghsan to MPAM ths fouskas. Mporei kapioi na poun oti einai anapofeykto.. egw den pistebw oti htan. Mia diorthwsh mexri tis 4500-3800 tha tan OK... H texnikh analysh dixnei oti ta xrhmatisthria stous kyklous pou kanoun prin arxisoun ton epomeno anodiko kyklo diorthwnoun sto shmeio tou peak ths prohgoumenhs anodou (2700 sthn periptwsh mas) Afto den synaibei.. Ti ftaiei? To oti o kosmos exei meinei me ta xartia sto xeri, xwris refsto kai perimenei na ksanaftasoun kapoia kalh timh na ta ksanapoulhsoun (egklwbismenoi). Afto apotrepei tous neous na mpoun giati sou leei "tha agorasw egw, tha poulhsoun oi egklwbismenoi kai tha egklwbistw egw" opote kaneis den pataei sto stoixiwmeno XAA....Kai ti fteei gi'afto? Kata thn apopsh mou to apotomo ksefouskwma twn metoxwn pou prokalesan kati blhmata san ton Karatza pou parenebhkan me "profhtikes" dhlwseis. Einai fysiko oti ama kapoios "megalos" leei oti tha pesei isxyei o gnwstos kanonas oti "sth fhmh poula..." kai NAAAAAA TO domino...parta ola katw... ksera xlwra OLA KATW...Kai thn wra pou epefte kai xanane oi ethnikes gyrw sto 5% kai ta alla baragane limit down oi proedroi twn etairiwn tou FTSE 20 kanan party epeidh o kosmos tha exane thn empistosynh tou stis mikres metoxes kai tha erxotan epitelous stis megales wste na trofodotithei o epomenos kyklos anodou twn trapezwn mias kai h agora eixe eksantlithei apo apopsh agorastikhs dynamhs gia na anebasei ki'allo tis times sta blue chips, kata synepeia anebazan apeirws efkolotera mikres kai efkolometaxeiristes metoxes. Aftos htan o stoxos twn trapezwn. Poulhste tis mikres, agoraste megales!

Ap'tis kalyteres erwthseis eixe kanei o Samoilhs (gi'aftous pou den kseroun einai o parousiasths sto Sofokleous LIVE) se enan apo tous proedrous trapezwn.. tou leei "Kala.." tou leei "o kosmos pou exei xasei 90%+ tou xartofylakiou tou giati na erthei na agorasei Blue Chips afou kserei oti einai apeirws pithanotero na ksanaparei afta ta lefta mesw ths anodou twn metoxwn mikroterwn etairiwn pou anebainoun poly grhgora" kai tou eipe kai to allo "Giati na erthei na parei Blue Chips thn wra pou ta Blue Chips exoun piasei xamhloteres times apo thn prohgoumenh anodo tou XAA kai einai profanes oti den parexoun thn polydiafismenh statherothta kai asfaleia? Ti exei na kerdisei? Afou anebenoun arga kai telika peftoun opws ola ta alla xartia" (kapws etsi ta pe - alla xyma - alla emmesws). Kai masage ta logia tou o karagiozhs ekeinos o "proedros"...(den thymamai pios htan ki'olas)

Twra bebaia den eimai kata ths xrhmatisthriakhs ependyshs alla mallon ypo synthikes. Isws to ideato se tetoia periodo (gia to ellhniko XAA panta) tha htan to trading kai na exeis lefta sthn akrh. Blepeis oti kati arnhtiko ginetai, peftei mia ptwsh 15-20% se ena xarti mpeneis mesa to agorazeis, meta apo 1 mera to poulas bgazeis ena 7-8% kai exeis bgalei kalo mpagioko...Peripou etsi pezw afton ton kairo...Koitaw an ginei kana apotomo up down mpenw agorazw poulaw... kai geia sas...

Kalo tha tan na exoume tipota etairies me prooptikes sthn ellada alla pragmatika den blepw kai polles pou na einai taftoxrona pamfthines (afto perimenei kaneis otan einai o deikths stis 2200) kai na apotelefoun efkairia se sxesh me thn pragmatikh aksia kai to potential tous. Oi trapezes gia mena den exoun prooptikes peretairw anaptykshs para mono mesw ths enasxolhshs tous me paraplevra epixeirhmatika sxedia kai afto giati paraeinai polles gia mia toso mikrh agora. Epishs h antagwnistikothta tous einai se aisxra epipeda (egw eimai pelaths se 5-6 trapezes kai h agaphmenh mou einai mia: CitiBank) Oi ellhnikes einai gia ta mpaza. Sorry ki'olas alla etsi einai. Exoun nootropia ypallhlo-kentrikh enw h Citi (den thn anaferw san Citi katheafth alla san "ksenh" trapeza) exei pelato-kentrikh. Px exw ena problhma to opoio einai ligo periergo.. se ellhnikh trapeza den einai dynaton na mou to lysoun xwris na rwthsoun 10 proistamenous kai paroun 10 egkriseis. Sth Citi exw parathrhsei oti oi ypallhloi exoun afkshmenh dynamh wste na lynoun-denoun monoi tous kai etsi h douleia ginetai grhgora kai egkyra. Mh sas pw oti logw tou oti eimai neos kai mallias exw problhma analhpsewn stis ellhnikes trapezes. Mou xei tyxei se emporikh trapeza na mh mou dinoun 700 xiliarika kai na pernoun tilefwno se allo pararthma opou kai anoiksa ton logariasmo wste na rwthsoun to alithes tou logariasmou. Sto telos egrapse o ypallhlos "analhpsh yp'efthinh tade tade tou tade ypokatasthmatos"!!! Se mia egnatia trapeza thn allh fora phga na parw 2 myria kai kanei h tamias "ton kserei kaneis ton kyrio?" deixnontas emena!!!! Katalabe oti me prosbale kai me koitakse ligo perierga: ths lew "kane douleia sou.. to xw synithisei to idio skhniko..." Ti zhthsa o anthrwpos? ANALHPSH TA LEFTA MOU .. EFTYXWS enas ypallhlos me iksere kai leei nai to kserw to paidi eixe erthei me th mhtera tou.. Diladh an den htan aftos ekei ti tha ginotan ? Tha mou lege h tamias DE STA DINW? E re glentia...

Tespa exw polles paromoies istories apeirou kalous gia tis ellhnikes trapezes pou theloun na legontai kai trapezes tromara tous alla apo ta ALOGA ftasame stis trapezes opote tha frontisw na mhn to trabhksw parapera giati parasyrthika oligon...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 10:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Hmm.. koitwntas ta 3 amaksia me aykshsh ippodynamhs parathrw oti kai ta 3 einai TURBO. Opote... XAIRW POLY! Smile

To dyskolo den einai na anebaseis aloga se turbo aftokinhta.. to dyskolo einai na anebaseis se atmosfairika.. xwris malista na barane pyrakia me synithismenh benzinh apo yperbolikes rythmiseis ths anaflekshs (wste na bgoun ta perissotera aloga) kai kata synepeia xwris na xreiazetai benzinh 100 oktaniwn na piasoume afta ta aloga. An ton fereis ton typa kai mou bgalei panw apo 7-8 aloga (tosa dinei to superchips- etsi lene oi idioi toulaxiston) me thn idia benzinh pou xrisimopoiw twra, o anthrwpos einai theos - an kai den nomizw (oute fysika perimenw na mou "ton fereis ton typa edw"). Kai ta superchips sto site tous lene oti apaitoun thn xrhsh anwterou kafsimou meta th topothetish tous giati me thn allagh twn rythmisewn stamataei h symbatothta pou exoun labei yp'opshn oi kataskevastes oti px den exoun ola ta prathria kalh benzinh. (Deite to sto aggliko site ths superchips)


Όπως τα λέει ο Alex είναι. Γιατί αν φωνάξω στο forum "ρε παιδιά ένας κομπιουτεράς", θα εμφανιστούν καμιά δεκαριά. Δηλαδή αυτοί δεν μπορούν και μπορεί, ο τύπος από το Aμέρικα; Έτσι απλά με ένα laptop και ένα πρόγραμματάκι από Windows; Moυ φαίνεται σαν τους σκιτζίδες που γυρνάνε, με τα laptop στις πιάτσες και όποιον πάρει ο χάρος. Eπαναλαμβάνω αυτό που έχω γράψει πολλάκις. H βελτίωση του κινητήρα είναι ένα πολύπλοκο πράγμα, που χρειάζεται ένα σωρό μηχανήματα ακριβείας και ένα σωρό εξειδικευμένες γνώσεις.

Kαι κάτι άλλο. Όλες οι διαφημήσεις λένε, το τάδε μοντέλο από 100 σε 150 ίππους. Δεν μας έχουν δείξει ποτέ την καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης πριν και μετά την μετατροπή. Eκεί να δεις γέλια!!!!!!!!!!!!!!!!

Όσο για τις "επενδύσεις", από αυτούς τους κύκλους δεν έχει βγει το "κάνε με προφήτη, να σε κάνω πλούσιο"; Tα λέει όλα νομίζω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0642s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on