Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 18:34:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???
Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:21:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ναι βαλε coil over για ανεση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάρ 2015, 21:26:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.
Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lambrosp Μέλος
peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάρ 2015, 11:40:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά να σας πώ την αλήθεια............έχω καταμπερδευτεί!!!!!!!!!!
Μάλλον, είναι πολύ διαφορετικά τα θέλω μου απο πολλούς εδώ μέσα.
Δεν με απασχολεί να πάω να μπώ σε πίστα και να στρίβω να δώ τι χρόνο θα κάνω. Θέλω πολύ καλή αίσθηση ασφάλειας κατά το πάτημα σε ευθεια λόγο ξεσπάσματος δύναμης και πολλών χιλιομέτρων.Τώρα το άν θα κοπανάει λίγο και έχει σκληρή αίσθηση δεν με χαλάει. Το αμάξι δεν το έχω για στροφές και πίστες....επίσης να μήν είναι βάρκα γυαλό να σηκώνονται μούτρα και να κάθεται ο κόλος μέσα στους θόλους κατα το άνοιγμα....(ξέρω ότι θέλω ράβδους για πίσω και το έχω στα υπόψιν) αλλά γίνεται;
Απλά θεώρησα ότι τα λεφτά ήταν καλά για μία τέτοια ανάρτηση που βλέπω ότι έχει μαζί με μεταφορικά να έρθει στην καλύτερη το χιλιάρικο και να μήν δίνω τόσα λεφτά για να πάρω κάτι κάλύτερο ώστε να μπορώ να ρυθμίσω με εμένα μέσα την κάμπερ το ύψος και την σκληρότητα που μου παρέχει ή συγκεκριμένη ανάρτηση.Δυνατότητα να ψαχτώ με ελατήριο υπάρχει . Τώρα είναι 11.5χιλ πάχος η σπείρα του ελατηρίου και υπάρχει εδώ να μου δώσει 11χιλ και 10.5χιλ .Αυτός και μόνο αυτός θέλω να είναι ο γνώμονας για να την πάρω ή όχι;
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???
Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια |
φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος...
αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->
volvos έγραψε: | 206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.
Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω |
και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω
android έγραψε: | Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over? |
τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ
--------------
Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.
μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...
αυτα απ τα λιγα που ξερω
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lambrosp Μέλος
peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 09:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | volvos έγραψε: | Τι συμφωνεις ρε βλαμενο εσυ?
Κοπαναγε λιγοτερο το αμαξι σου με ελατήρια χαμήλωματος κ διαλυμενα αμορτισερ απο μια σωστη
κοιλοβερ με μακρυα κ μαλ**α ελατηρια???
Εκτος αν καποιος λυπαται τα 150παραπανω απο κονι με ελατηρια |
φυσικα και κοπαναγε περισσοτερο με διαλυμενα αμορτισερ και απλα ελατηρια χαμηλωματος...
αλλα απο αυτο το σεταπ μεχρι μια αναρτιση με 6αρια ελατηρια...μεσολαβουν πολλες αλλες επιλογες οπως αυτο που εγραψες στο επομενο ποστ σου ->
volvos έγραψε: | 206 me εως 4kg ελατήριο κ μηκος απο 20 και πανω
και το σωστο βαλβιδωμα ειναι πιο ανετο απο οποιοδηποτε
ελατηριο χαμήλωματος με αμορτισερ εμποριου.
Been there done that.
Για περιπτερα δε ξερω |
και που ουσιαστικα λεει και ο αδροιδ εδω
android έγραψε: | Το παλικαρι ειπε την χρηση,στροφες γιοκ,για πιο λογο να μπει σε τετοιες coil over? |
τετοιες = με 6αρια ελατηρια / φουλ ρυφθιζομενες κλπ κλπ
--------------
Λαμπρο για να μην "σουζαρει" στα πατηματα πρεπει βασικα να μην καθετε πισω = θες ραβδους ... 22αρες... και πισω αμορτισερ που να συμπιεζονται δυσκολα...θα γινει εκνευριστικο και λιγο νευρικο το πισω στις ανωμαλιες των δρομων υπο συνθηκες βολτας, επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο.
μπροστα θες δυνατο ρεμπαουντ για να μην εκτινονται τα αμορτισερ στις εκκινησεις και δεν υπαρχει λογος να ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια...
αυτα απ τα λιγα που ξερω |
Ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις μήπως τί φοράει το 206 μαμά 1.6 απο ράβδους και απο τί είναι οι 22άρες? Που μπορώ να βρώ? ''επισης και λιγο αποτομο στο ασε του γκαζιου αλλα οκ...μαθαινεις να ζεις με αυτο'' Τι εννοείς με αυτό ? να φεύγει ο κόλος στο άσε σε στροφές ή κινδυνεύω απο κάτι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Μάρ 2015, 12:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...
το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5
κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)
η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lambrosp Μέλος
peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 11:23:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ναι αυτο εννοω...σε γενικες γραμμες...οτι θελει καμποση συνηθεια...γιατι το οριο που ξεκολλαει ειναι ψηλοτερα αλλα γινεται πιο αποτομα. απ την αλλη αν και τα αμορτισερ το υποστηριζουν (επαναφορα μετα την συμπιεση) γινεται πολυ σαφες και αμεσο στις διορθωσεις...
το 1600 και 2000 γτι ειχαν 19,5
τα 2000 ρψ ειχε 20,5
κοστος αγορας ζευγαριου καινουργιου πανω κατω 100ε (παλιοτερα τουλαχιστον)
η ΠΣ βγαζει 21, 22, 23 με τελειως διαφορετικο κοστος αποκτησης βεβαια (γυρω στα 200 εως 300ε αναλογα πειοδο και εκπτωτικης προσφορας καποιες φορες) ---- επισης εχω την αισθηση οτι εκτος απο την διαφορεα στα χιλιοστα διαμετρο εχουν και διαφορα στο υλικο -- αλλα αυτο ειναι αισθηση που εχω και δεν μπορω να το αποδειξω...μπορει να κανω και λαθος) |
Κάνει τόση διαφορά το 19.5 απο το 20.5 του RC? Απο πού τους πέρνω? Peugeot? Τί πιστεύεις κατα την γνώμη σου ότι θα ήταν καλύτερο για εμένα το 20,5 ή και κάτι πιό χοντρό για να μην έχω τόσο μεγάλο φαινόμενο με την βύθιση πίσω αλλά να μήν είναι μόνο και για αγωνιστική χρήση? Είπαμε μην το παρακάνω......κάτι σε 21?22? ή και το 20.5 έχει τόσο μεγάλη διαφορά? Σε ευχαριστώ που ασχολείσαι, γιατι εγω δεν έχω ιδέα περι στησίματος...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 12:02:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...
εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...
ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...
οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.
εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lambrosp Μέλος
peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 12:43:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | υπαρχει σχετικο τοπικ για τις ραβδους ...ριχτου ενα βλεπφαρο...
εχω δοκιμασει και τις μαμα 19,5 και τις 20,5 και τις 21 και τις 22...
ολες εχουν διαφορα μεταξυ τους και μπορει στο ματι να σου φαινεται μικρη η διαφορα στο παχος ομως στην συμπεριφορα ειναι εμφανης...
οτι και να βαλεις σε σχεση με τις 19,5 θα δεις διαφορα\και μιλωντας για βυθιση πισω μερους οσο χοντρυτερη τοσο μικροτερη.
εισηγουμε να κοιταξεις να βρεις used (όπου) ή καινουργια (Peugeot sport ή γκαγκασταθης) 21 ή/και 22 ακομα καλητερα
23 αστο καλητερα νομιζω υπερβολη...
και σε καθε περιπτωση σφικτα πισω αμορτισερ |
Eυχαριστώ πολύ !!!
Peugeot sport δεν βρίσκω παρα μόνο τις βίδες και τα λάστιχα
Γκαγκαστάθης απο ότι βλέπω δεν έχει στο stock.
Eυχαριστώ πολύ πάντως, θα δώ τι θα κάνω !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Μάρ 2015, 18:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογω κοστους δεν στοκαρουν τετοια ανταλλακτικα...
οποτε παραγγελια συνηθως ή used...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lambrosp Μέλος
peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Μάρ 2015, 09:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Okay!! Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|