Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
magic7 (Tolis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 16 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2015, 10:51:11 Θέμα δημοσίευσης: 307 (2003) Καπάκι ή φλάντζα και κόστος! |
|
|
Καλημέρα από ένα νέο μέλος. Το καλοκαίρι αγόρασα ένα 307 (1.4) 2003 μοντέλο με υγραέριοκίνηση (σύστημα BRC) με 110.000 χλμ.!
Πριν κανά μήνα και κάτι παρατήρησα τις πρώτες διαρροές ή αλλαγές στη στάθμη στο παγούρι του παραφλού. Μετά από τσεκ σε 3 μηχανικούς κανείς δεν μπόρεσε να εντοπίσει με βεβαιότητα την βλάβη. Πριν τα χριστούγεννα άλλαξα ιμάντες και χθες αντλια νερού. Με τον μηχανικό που συνεργάζομαι μου είπε πως ήταν πολύ πιθανόν να έχουν φαγωθεί τα δόντια της αντλίας και να μην έκανε πίεση. Σε όλο αυτό το διάστημα η στάθμη μια ηταν χαμηλά τελείως συμπλήρωνα και την επόμενη μέρα ίσως ήταν και παραπάνω από όσο είχα συμπληρώσει. Μάλιστα πριν αλλάξω την αντλία και ενώ ήμουν σταματημένος στο ρελαντί έσταζε νερό από το ψυγείο. Επίσης όλο αυτό το διάστημα γύρω από το ψυγείο και στην τάπα έγλειφε νερό όχι σε μεγάλες ποσότητες. Εν τέλει εχθες που άλλαξα και αντλία και μετά από δοκιμές του μηχανικού μου είπε πως πρόκεται η για καμμενη φλάνζτα (300€) ή μετά πάμε για καπάκι (700€). Θέλω να ρωτήσω αν έχουν παρατηρηθεί τετοιες βλάβες και γενικά αν τιμολογιακά είναι νορμάλ οι τιμες? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν κούρασα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2015, 14:10:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βλεπεις λαδι μεσα στο παγουρι ?? Ρε κοιταχτε το κυκλωμα του νερου μπας και χανει απο καπου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2015, 15:49:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Βλεπεις λαδι μεσα στο παγουρι ?? Ρε κοιταχτε το κυκλωμα του νερου μπας και χανει απο καπου |
Δεν ειναι απαραιτητο να βλεπει ουτε λαδια στο παγουρι ουτε παραφλου στα λαδια αν εχει καει φλατζα.
Αν χανει αρκετο παραφλου και δεν φαινεται αμεσα καποια μεγαλη διαρροη, τοτε κατα πασα πιθανοτητα ειναι φλατζα.
Συνηθισμενη βλαβη στον κινητηρα αυτο.
Τωρα τα λεφτα ειναι σχετικα νορμαλ αν μιλαμε και για πλανισμα φυσικα, καινουριες βιδες κλπ.
Μπορει να βρισκες και με κανα 50αρι λιγοτερα αλλα το θεμα ειναι η σωστη δουλεια στις περιπτωσεις αυτες, οποτε αν ο μαστορας ειναι αξιοπιστος μη σκεφτεις τα λεφτα. Δεν σου ειπε και τιποτα τρελο αλλωστε.
Κεφαλη δε βρισκω το λογο να αλλαξεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
magic7 (Tolis) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 16 Ιαν 2015 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιαν 2015, 18:22:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι ούτε λάδια έχει μέσα στο παραφλού ούτε όπως μου είπε ένας γνωστός μυρίζει υγράεριο στο παγούρι για να πω ότι έχει πρόβλημα ο πνεύμονας....Το πρέσαρε αρκετές φορές ο μάστορας και σε διαφορετικές μέρες κτλ και δεν έδειξε πουθενά σημάδι διαρροής...Εγώ παρατηρώ όμως τη στάθμη συνέχεια να κατεβαίνει και σιγά σιγά πιο έντονα...Θερμοκρασία δεν μ ανέβασε ποτέ εκτός από όταν το άφησα στο ρελαντί για ώρα σταματημένος και έσταξε από το παγούρι νερά κάτω..αλλά και πάλι όταν κινήθηκε η θερμοκρασία έπεσε. Ναι απλά επειδή δεν ξέρω αν βγάζουν φλάντζα και ισως επιβαρύνει το υγραέριο λόγω θερμοκρασίας....
Δευτέρα που θα του το αφήσω ελπίζω να βρούμε τελικά τη ζημιά και το κόστος και μάκαρι να ναι η φλάντζα γιατί για καπάκι μηχανής που μου είπε το 700αρι έκατσε βαρύ! Ευχαριστώ παιδιά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|