Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Andreas_DS3 (Andreas) Μόλις έγραψα

 Citroen DS3 THP(1.6-16v)
Ένταξη: 21 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2014, 20:44:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγέλη φοράω την GFB DV+ που χρησιμοποιεί το εργοστασιακό σωληνοειδές και αλλάζει τα σωθικά με άλλα μεταλλικά.
http://www.gofastbits.de/images/product_images/popup_images/3_1.jpg
Θα πάω να την μοντάρω με το ελατήριο που πήρα απο την σκάστρα του S3 και θα δώ αν θα το σταματήσει. Ειδάλλως θα πρέπει να πάμε σε συνεργείο πλέον..[/img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2014, 20:50:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσα χλμ εχει κανει το αμαξι?Τα πραγματα τα εβαλες ολα μαζι,δηλαδη αγελαδα,χοανη,σκαστρα και προγραμμα την ιδια μερα? Βασικα οτι σου ειπαν τα παιδια,αρχισε να βαζεις τα μαμα πραγματα πανω και κανε δοκιμες.Ο θορυβος νομιζω παντως οτι προερχεται απο την εισαγωγη και ειναι φυσιολογικος.Αν οπως λες ειναι εμπιστος ο προγραμματιστης (καλλιροης μερια αν καταλαβα καλα? ) τοτε να σου περασει το stock προγραμμα παλι και να δει αν εχεις παλι απωλειες.Την πιεση την βλεπεις σε μπαρομετρο?Οταν ησουν μαμα τι πιεσεις εβλεπες? Αν μιλαμε για τον ιδιο παντως απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι βαζει κονσερβες που δεν λειτουργουν σωστα σε ολα τα αυτοκινητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2014, 21:00:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες το σφύριγμα είναι από την χοάνη...και είναι λογικό...
Η χοάνη εχει καλό μέγεθος...εκτος του θέματος με την πίεση ..εχει λάθος θεση ομως...τραβάει ζεστό αέρα φουλ...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreas_DS3 (Andreas) Μόλις έγραψα

 Citroen DS3 THP(1.6-16v)
Ένταξη: 21 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2014, 21:50:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
puglover έγραψε: | ποσα χλμ εχει κανει το αμαξι?Τα πραγματα τα εβαλες ολα μαζι,δηλαδη αγελαδα,χοανη,σκαστρα και προγραμμα την ιδια μερα? Βασικα οτι σου ειπαν τα παιδια,αρχισε να βαζεις τα μαμα πραγματα πανω και κανε δοκιμες.Ο θορυβος νομιζω παντως οτι προερχεται απο την εισαγωγη και ειναι φυσιολογικος.Αν οπως λες ειναι εμπιστος ο προγραμματιστης (καλλιροης μερια αν καταλαβα καλα? ) τοτε να σου περασει το stock προγραμμα παλι και να δει αν εχεις παλι απωλειες.Την πιεση την βλεπεις σε μπαρομετρο?Οταν ησουν μαμα τι πιεσεις εβλεπες? Αν μιλαμε για τον ιδιο παντως απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι βαζει κονσερβες που δεν λειτουργουν σωστα σε ολα τα αυτοκινητα. |
Αρχικά να πώ οτι πρόκειται για το DS3 παιδιά και έχει 42000 χλμ. Τα πράγματα σαφώς και μπήκαν με μια σειρά, αρχικά απο σκάστρα GFB, μετά η χοάνη της FORGE και τέλος το πρόγραμμα. Ενδιάμεσα έκανα και δυναμομετρήσεις στο δυναμόμετρο του Φωτεινέλη.
Αρχικά είχα βάλει πρόγραμμα VIEZU απο έναν τύπο στην Κηφισσιά, αλλά έμεινα τελείως ανικανοποίητος απο το επιθετικό του υφάκι και την πλήρη άγνοια του για τον χώρο της αυτοκίνησης, ενώ το πρόγραμμά της εν λόγω εταιρείας πέταγε faults συνεχώς, έβγαλε 97,5 άλογα(!!!) και γενικά μου προκάλεσε σοβαρά προβλήματα. Εν ολίγοις τα μάζεψα και έφυγα(χωρίς απώλειες).
Στην παρούσα φάση αφότου έβαλα το εργοστασιακό πρόγραμμα και έκανα εκ νέου δυναμομέτρηση στα 145 άλογα, η πίεση που σήκωνε το τούρμπο ήταν 0,9 bar. Νομίζω τόσο όσο δηλώνει εργοστασιακά. Όλα πήγαιναν ρολόϊ και αποφάσισα να κάνω την μετατροπή, αφού ήλεγξα το όχημα και ευελπιστούσα να έχω τις σωστές μετρήσεις, αλλά μαζί με τον προγραμματιστή βλέπαμε τιμές της τάξης του 1,0-1,1 και 1,2 σε πολύ δυνατό πάτημα και στιγμιαία.
Η σκάστρα κάνει σκασίματα, το φίλτρο ρουφάει άερα(αν και όντως έιναι σε λάθος θέση απο την forge ένεκα του περίεργου χώρου που έχει το DS εκεί μπροστά οπότε ψάχνω πατέντα για να το απομονώσω σύντομα) και απλώς σφυράει χωρίς ν' ανεβάζει στο 1.3 που είναι η καινούργια πίεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 14:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δλδ είχες στενές επαφές με τον Ερρίκο;
Άποψη μου ότι διποτε άλλο από ετουνερς και οβερλοαδ για thp το θεωρώ ανούσιο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 16:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα, η viezu ειναι αξιοπιστη εταιρια.Επισης ειναι λιγο ακριβη..750€ κανει το προγραμμα της.Αν πληρωσες λιγοτερα παιζει σοβαρα το ενδεχομενο ο τρελοeric να σου πασαρε για viezu ενα αλλο φθηνοτερο προγραμμα που παλιοτερα το εκανε δωρο με τις milltek  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 16:35:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πουτσες μπλε είναι....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreas_DS3 (Andreas) Μόλις έγραψα

 Citroen DS3 THP(1.6-16v)
Ένταξη: 21 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 17:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | Δλδ είχες στενές επαφές με τον Ερρίκο;
Άποψη μου ότι διποτε άλλο από ετουνερς και οβερλοαδ για thp το θεωρώ ανούσιο... |
Στενες δεν θα πεις τιποτα... Στενος κορσες μου ειχε γινει για να μου φαει 600 ευρω... Σκετη φαρσοκωμωδια το ατομο αυτο.
Δεν ξερω γιατι μεχρι στιγμης παιζει θεμα και με το αμαξι, αλλα στην πορεια θα το αξιολογησω. Αν βγαλει οσα πρεπει μετα το σταματημα του σφυριγματος τοτε θα ειμαι ευχαριστημενος. Αν και ηδη με το σφυριγμα εβγαλε 179,9....
Τελος παντων, οψομεθα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2014, 00:07:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανδρέα μην ανησυχείς άδικα. Όλα τα THP με ελεύθερη εισαγωγή (όχι το εργοστασιακό φιλτροκούτι) κάνουν αυτό το σφύριγμα όταν βάλεις πρόγραμμα.
Μάλιστα αν παρατηρήσεις καλά θα δεις ότι το σφύριγμα ακούγεται πολύ πάνω από 0.9-1.0 bar. Φυσιολογικό είναι, μην ψάχνεις να βρεις κάτι λάθος.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreas_DS3 (Andreas) Μόλις έγραψα

 Citroen DS3 THP(1.6-16v)
Ένταξη: 21 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2014, 12:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ανδρέα μην ανησυχείς άδικα. Όλα τα THP με ελεύθερη εισαγωγή (όχι το εργοστασιακό φιλτροκούτι) κάνουν αυτό το σφύριγμα όταν βάλεις πρόγραμμα.
Μάλιστα αν παρατηρήσεις καλά θα δεις ότι το σφύριγμα ακούγεται πολύ πάνω από 0.9-1.0 bar. Φυσιολογικό είναι, μην ψάχνεις να βρεις κάτι λάθος. |
Στελιο σε ευχαριστω για την απαντηση. Ακριβως στις 4000 και στο 1 bar κανει τον ηχο, απλως με προβληματιζει γιατι δεν ανεβαινει στο 1,3. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2014, 23:09:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ταπεινή μου γνώμη:
1. πήγαινε βγάλε για λίγο την GFB, βάλε ξανά την εργοστασιακή σκάστρα πρώτα
2. κάνε μια δοκιμή έτσι πριν πάρεις τον προγραμματιστή άδικα στον λαιμό σου
3. για βγάλε για λίγο πόλο μπαταρίας και μετά κάνε ξανά δοκιμή να δεις τι πίεση σηκώνει.
Φυσικά δεν έχω καμία δουλειά να σου προτείνω λύσεις αντί για το παλουκάρι που στο έφτιαξε, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Αν θέλεις να δεις περισσότερα πράγματα και να λύσεις τις απορίες σου, κατεβάζεις το Lionheart, παίρνεις ένα καλώδιο ELM327-USB και αρχίζεις τις δοκιμές. Εκεί μπορείς να δεις ζητούμενη πίεση και πραγματική πίεση ώστε να καταλάβεις αν υπάρχει διαρροή πίεσης ή όχι.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreas_DS3 (Andreas) Μόλις έγραψα

 Citroen DS3 THP(1.6-16v)
Ένταξη: 21 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2014, 23:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ταπεινή μου γνώμη:
1. πήγαινε βγάλε για λίγο την GFB, βάλε ξανά την εργοστασιακή σκάστρα πρώτα
2. κάνε μια δοκιμή έτσι πριν πάρεις τον προγραμματιστή άδικα στον λαιμό σου
3. για βγάλε για λίγο πόλο μπαταρίας και μετά κάνε ξανά δοκιμή να δεις τι πίεση σηκώνει.
Φυσικά δεν έχω καμία δουλειά να σου προτείνω λύσεις αντί για το παλουκάρι που στο έφτιαξε, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Αν θέλεις να δεις περισσότερα πράγματα και να λύσεις τις απορίες σου, κατεβάζεις το Lionheart, παίρνεις ένα καλώδιο ELM327-USB και αρχίζεις τις δοκιμές. Εκεί μπορείς να δεις ζητούμενη πίεση και πραγματική πίεση ώστε να καταλάβεις αν υπάρχει διαρροή πίεσης ή όχι. |
Σε υπερευχαριστω για τις πληροφοριες και θα τα δοκιμασω να δω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|