Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Panagiots (Panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 09:53:38 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 208 1.4 diesel |
|
|
Παίρνοντας ως αφορμή το θέμα που έχει ανοιχτεί για το 208 και έχει καταλήξει σε θέμα 207 - clio ανοίγω εδώ .
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 για κύριο αμάξι,ο λόγος εκτός από ομορφιά είναι και η κατανάλωση καύσιμου διότι κάνω πολλά χιλιόμετρα.
Θα ήθελα να μου πείτε δυο λόγια για το αμάξι,σε θέμα κατανάλωση,αξιοπιστίας , σέρβις , και πορτ μπαγκαζ . διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 10:39:36 Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 208 1.4 diesel |
|
|
Με αφορμή αυτό:
Panagiots έγραψε: | διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια. |
μήπως να σκεφτόσουν 1 κατηγορία πάνω;
Δεν ξέρω βέβαια αν το συζητάς το θέμα ή έχεις καταλήξει σε 208.
Στο προτείνω γιατί πριν 8-10 μήνες ήμουν στην ίδια φάση αναζήτησης οικογενειακού diesel (δες εδώ).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panagiots (Panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 11:06:23 Θέμα δημοσίευσης: α |
|
|
πολύ χρήσιμη η συζήτηση , ναι το c4 είναι τρομερά ωραίο αμάξι , αλλά ξεφεύγω προϋπολογισμού , παίζω 11000- 13000 το πολύ.
Κάνω 2500 χλμ το μηνά ,σε επαρχιακούς δρόμους , και πιστεύω ότι το βάρος του 208 θα με βοηθήσει στην κατανάλωση, άλλα δεν βλέπω καθόλου κριτικές γιαυτό το αμάξι . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 15:11:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλος εχει παρει εταιρικο 208 ντιζελ με το μικρο μοτερ 70??αλογα κατι τετοιο.
επειδη ειναι συνεχεια επαρχια αρα ανηφορα κατηφορα και συνηθως βιαζεται αρα τρεχει του καιει 7.8......στο τριπ.
οποτε το να ανεβεις σε αλογα στο ντιζελ δεν ειναι κακο αφου θα το παρεις πισω σε πετρελαιο αν εισαι συνεχεια εκτος πολης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 18:03:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ειναι το μοτερ που εχει και το c3?
Αν ναι επειδη το εχει ο πατερας μου εγω θα ελεγα οτι ειναι αρκετα οικονομικό
Μες στη πολη εχει 6,3 αν θυμαμαι καλα ενω ταξιδι που εχω κανει φορτωμενος φουλ και ερκοντισιον μου εχει καψει 10 ευρω στα 200 χλμ
Γενικα επειδη απτο c3 εχω προσωπικη αποψη θα ελεγα οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα τα 70 αλογα ειναι καπως λιγα
Φαινεται σε ανοιχτο δρομο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 19:23:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ανέβεις 2 χιλιαρικα θα συναντήσεις το clio IV diesel με 90 άλογα και 22,5 kgr ροπή Εμένα μου κάνει 4,8 λίτρα μέση κατανάλωση με 4 άτομα επάνω και Θεσσαλονίκη - Κασσάνδρεια (80χλμ απόσταση να πας) καθημερινά. Με μία ταχύτητα απο 120 μέχρι 130 χλμ περίππου
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 19:35:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι φυσιολογικές αυτές οι καταναλώσεις που αναφέρετε... Γύρισα σε 4 μέρες όλο το βέλγιο με ταχύτητες πάνω από 120-130 συνεχώς και δεν έγραψε ποτέ πάνω από 4 λίτρα. (208, 75 άλογα, 1.4 diesel)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
taskom (ΤΑΣΟΣ) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 208 GTI 200H black (2015)
Ένταξη: 18 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 299
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 20:46:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα εχω το 1,4 με παρ/λο εγκεφαλο 81 αλογα και εχω απο 5,8 εως 6,3 αναλογα το ποσο το παταω και αν ειμαι αθηνα η εκτος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
taskom (ΤΑΣΟΣ) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 208 GTI 200H black (2015)
Ένταξη: 18 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 299
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 20:52:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 208 1.4 diesel |
|
|
Panagiots έγραψε: | Παίρνοντας ως αφορμή το θέμα που έχει ανοιχτεί για το 208 και έχει καταλήξει σε θέμα 207 - clio ανοίγω εδώ .
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 για κύριο αμάξι,ο λόγος εκτός από ομορφιά είναι και η κατανάλωση καύσιμου διότι κάνω πολλά χιλιόμετρα.
Θα ήθελα να μου πείτε δυο λόγια για το αμάξι,σε θέμα κατανάλωση,αξιοπιστίας , σέρβις , και πορτ μπαγκαζ . διότι περιμένω νέο μέλος στην οικογένεια. |
κατανάλωση 5,8 - 6,3
αξιοπιστίας αρκετα καλη ( μια φορα μονο προβλημα ( τελικα ηταν το καυσιμο)
σέρβις (αναλογα τον αντιπροσωπο)
πορτ μπαγκαζ αρκετα καλο για την κατηγορια του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 21:32:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από χώρους το 208 είναι πολύ καλό αφού κάθεσαι πίσω άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια ς έστω Κ αν εμπρός κάθεται ψηλός καμιά σχέση με 207 clio fiesta polo corsa Κ όλα αυτά με πορτ παγκαζ όσο του ανταγωνισμού με λίγα λόγια έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων.. Τώρα από μοτέρ είναι λίγα τα 68 Κ όταν το πιέζεις θα καίει παραπάνω λογικό είναι. Κατά τα άλλα πολύ καλό Κ σε συμπεριφορά στον δρόμο φρένα τιμόνι κτλ. Πάντως για τα χρήματα που θέλεις καλή περίπτωση είναι το corsa με 13.000 φουλ εξτρά 95 άλογα χαμηλή κατανάλωση καλούς χώρους αλλά σε συμπεριφορά ένα κλικ κάτω Κ Ίδη παλιό μοντέλο στην αγορά..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 21:32:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από χώρους το 208 είναι πολύ καλό αφού κάθεσαι πίσω άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια ς έστω Κ αν εμπρός κάθεται ψηλός καμιά σχέση με 207 clio fiesta polo corsa Κ όλα αυτά με πορτ παγκαζ όσο του ανταγωνισμού με λίγα λόγια έχει άριστη εκμετάλλευση χώρων.. Τώρα από μοτέρ είναι λίγα τα 68 Κ όταν το πιέζεις θα καίει παραπάνω λογικό είναι. Κατά τα άλλα πολύ καλό Κ σε συμπεριφορά στον δρόμο φρένα τιμόνι κτλ. Πάντως για τα χρήματα που θέλεις καλή περίπτωση είναι το corsa με 13.000 φουλ εξτρά 95 άλογα χαμηλή κατανάλωση καλούς χώρους αλλά σε συμπεριφορά ένα κλικ κάτω Κ Ίδη παλιό μοντέλο στην αγορά..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panagiots (Panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 23:36:02 Θέμα δημοσίευσης: a |
|
|
Ευχαριστώ για τις γρήγορες και κατατοπηστικες απαντήσεις. Ναι μου αρέσει το κορσα, απλά είναι παλιό σχέδιο, το κλιο δεν μαρεσει εσωτερικά, το c3 φίλου καίει 50 ευρώ σε 1000 - 1050 χιλιόμετρα σε εθνική, γνωρίζεται αν έχει το ίδιο μοτέρ με το 208? επίσης με το νέο πουντο τι παίζει ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panagiots (Panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Οκτ 2014, 23:39:29 Θέμα δημοσίευσης: α |
|
|
α στην δουλειά έχουμε το yaris του 2014 diesel καίει τρομερά πολύ για πετρέλαιο ,ίσως επειδή είναι άστρωτο? μήπως παίζει και το ιδιο στο 208 τα πρωτα 10000 χλμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Οκτ 2014, 06:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ δεν σου αρεσει το clio εσωτερικα.... μαλλον το μπερδευεις με το ΙΙΙ
Για δες εδω
http://www.clioiv.com/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 00:42:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το C3 έχει το ίδιο μοτέρ με το 208.. 1.4hdi 68hp το μεν, 1.4 hdi 68hp το δε.
Μια σημαντική τους διαφορά είναι ότι το 208 έχει intercooler ενώ το C3 (τουλάχιστον οι πιο απλές εκδόσεις) δεν έχει!
Επειδή το 208 το έχει φίλος μου από καινούργιο, τα πρώτα χλμ ήταν λίγο πιο ανεβασμένη η κατανάλωση(μη φανταστείς!!), αλλά μετά τα ~2.000 έπεσε. Τώρα, μετά απο 30φεύγα χιλιάδες χλμ, η κατανάλωση του εντός πόλης είναι κάπου στο 4,5 με ενεργοποιημένο το start-stop. Σε ταξίδι πάνω από 5 δεν βλέπεις εύκολα και φορτωμένο κι όλας.. (μιλάμε για ταχύτητες 150++)
Το δικό μου (207 μεν) 1.6hdi 109hp με επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 100-120 βλέπω κατά μέσο όρο μέχρι 4,2λτ/100. Με ταχύτητες από 80 μέχρι 100 συνήθως βλέπω 3,8-3,9 και αν αποφασίσω να πάω μέχρι 85 και αυγό στο πόδι μπορώ καταφέρει και 3,1.(η μέση ταχύτητα λέει 74 χλμ/ώρα γιατί ο δρόμος που κινούμε έχει και φανάρια, και νταλικέρηδες που δεν μπορείς να προσπεράσεις κτλ κτλ :p )
Για του λόγου του αληθές:
Σε κίνηση πόλης παίζω κάπου στο 5,5 (ανάλογα την κίνηση πάντα!) χωρίς start stop. Όλα αυτά να σκεφτείς με 205/45/17 διάσταση ελαστικού και συνολικό βάρος ζάντας μαζί με λάστιχο 21 κιλά. + ότι είμαι κάπου στα 1300 κιλά συνολικό βάρος αυτοκινήτου.
Πως είναι δυνατών τα 208 σας να καίνε τόσο πολύ? Ισχύει ότι δεν είναι νορμάλ τιμές αυτές που δίνεται..
Όσο για το σέρβις, το κλασσικό των 10.000χλμ λάδια(motul 8100 eco clean 5w30 8,5€/λίττρο) + φ.λαδιού(7€ γνήσιο αλλά όχι απο αντιπροσωπία) μου βγαίνει στα 41€, προσωπική εργασία.
Τώρα, για κάποιον που δεν μπορεί ή δεν θέλει να το κάνει μόνος του οι τιμές ανάλογα την αντιπροσωπία όπως αναφέρθηκε αλλάζουν..
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panagiots (Panos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 15:33:45 Θέμα δημοσίευσης: α |
|
|
φιλε Andreasf1 ησουν κατατοπηστικος , η καταναλωση παιζει σημαντικο ρολο για μενα , και για τους περισοτερους πιστευω , και πλεον δε εχω βαρυ ποδι , αφου με το πολο gti παω ταξιδι στα 100 - 110 και εχω καταναλωση 50ευρω 450 χιλιομετρα,το εχω ψησει για το 208 . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 19:47:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες ακόμα καλυτερα νούμερα στην κατανάλωση αλλά και ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ στον κίνητρα αυτον κάνε 3 σημαντικά βήματα μετα την αγορά του(ή τουλαχιστον οτάν βγει απο την εγγύηση αμέσως, γιατί θα έχεις θέμα λογικά):
1)κατάργηση φίλτρου μικρό σωματιδίων (dpf=diesel particulate filter)
2)ταπωμα βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων (egr),
3) και τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων.
Αν δεν σου λένε κάτι τα παραπάνω με ενα απλό googleαρισμα θα καταλάβεις για τι μιλάμε..
Τα καινούργια μοτέρ, για να πετύχουν αυτά τα νούμερα ρύπων, τα έχουν φιμωσει αρκετά απο εξαγωγή(βλεπε φίλτρο μικρό σωματιδίων) και τους έχουν ``βρωμισει`` την εισαγωγή(βλεπε egr)για λόγους οικονολογιας καθαρά και όχι για λόγους οικονομίας καύσιμου οπως δήθεν λέγεται.
(Ωστόσο αυτά ίσως να μην έπρεπε να υπάρχουνε εδώ, να με συμπαθατε.. :Ρ)
Μια συμβουλή, πάρε καλύτερα το 1.6 με τα 90 αν σε βγάζουν τα οικονομικά σου. Τα νούμερα κατανάλωσης είναι (σχεδον) τα ιδία. Αν σκεφτοσουν για κάποιο έξτρα εξοπλισμό στο 1.4 τοτε αυτό ας είναι το 1.6 μοτέρ. :Ρ
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 19:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαχαχα! Βαγγο, το ψηνω εύκολα για καμια βδομδουλα αλλά να ξέρεις οτι δεν κανει για κόντρες αυτό.. :p 
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 20:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | Αν θες ακόμα καλυτερα νούμερα στην κατανάλωση αλλά και ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ στον κίνητρα αυτον κάνε 3 σημαντικά βήματα μετα την αγορά του(ή τουλαχιστον οτάν βγει απο την εγγύηση αμέσως, γιατί θα έχεις θέμα λογικά):
1)κατάργηση φίλτρου μικρό σωματιδίων (dpf=diesel particulate filter)
2)ταπωμα βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων (egr),
3) και τοποθέτηση δοχείου αναθυμιάσεων.
Αν δεν σου λένε κάτι τα παραπάνω με ενα απλό googleαρισμα θα καταλάβεις για τι μιλάμε..
Τα καινούργια μοτέρ, για να πετύχουν αυτά τα νούμερα ρύπων, τα έχουν φιμωσει αρκετά απο εξαγωγή(βλεπε φίλτρο μικρό σωματιδίων) και τους έχουν ``βρωμισει`` την εισαγωγή(βλεπε egr)για λόγους οικονολογιας καθαρά και όχι για λόγους οικονομίας καύσιμου οπως δήθεν λέγεται.
(Ωστόσο αυτά ίσως να μην έπρεπε να υπάρχουνε εδώ, να με συμπαθατε.. :Ρ)
Μια συμβουλή, πάρε καλύτερα το 1.6 με τα 90 αν σε βγάζουν τα οικονομικά σου. Τα νούμερα κατανάλωσης είναι (σχεδον) τα ιδία. Αν σκεφτοσουν για κάποιο έξτρα εξοπλισμό στο 1.4 τοτε αυτό ας είναι το 1.6 μοτέρ. :Ρ |
Ναι, μονο που δε νομιζω να πηγαινουμε μπροστα με αυτα τα... "κολπα" 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|