PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

αναθυμιασης σε peugeot 106 16v

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
axmanos16v 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


citroen ax lemans

Ένταξη: 18 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2014, 13:48:07    Θέμα δημοσίευσης: αναθυμιασης σε peugeot 106 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα ηθελα τα φωτα σας για αυτο που εχω παθει!εχω ενα citroen ax με μετατροπη απο citroen saxo vts και το δουλευω μονο για αγωνες!προσφατα του αλλαξα κεφαλι με μια αλλη που ειχε boubis ενκεντρα συμπιεση περιπου στο 12.4 ροικη απο τον αλεπη και ενα προγραμα φορουσε και ενα χταποδι powerfull και εβγαλε μαλλον 145hp με πολλα προβληματα στις χαμηλες αφου μπουκονε!στον αγωνα λοιπον πεταξε στο δοχειο αναθυμιασεων πολυ λαδι αφου το δοχειο ξεχειλησε!ο δεικτης κατεβηκε κατω απο την μεση!το αμαξι λυθηκε και η διαγνωση ειναι οτι εχει κανει οβαλ τους κυλινδρους και εχει κατσαρωσει τα πιστονια, βεβαια το αμαξι ειχε κανονικα συμπιεση!ειναι πιθανον να ειναι ετσι που λενε και εαν ναι απο τη προηλθε???καμια βοηθεια κανεις??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 07:39:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προφανως θελεις ρεκτιφιε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 09:18:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λύσε το υπάρχον μοτέρ και αχρήστευσε το. Πούλα ότι πουλιέται με πρώτα και καλύτερα τα μπουμπάκια.Κρατάς εισαγωγή και ορισμένα άλλα... κοκοψίνια που θα σου χρειαστούν Very happy . Με τα χρήματα που θα γλιτώσεις από την επισκευή ( ρεκτιφιέ, λύσε-δέσε), βρες ένα καλό JP4 μοτεράκι από 206/307 κλπ. Κάνε τις απαραίτητες μικροτροποιήσεις ( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4) και πέτα το πάνω, φορώντας το χταπόδι που έχεις και ένα σετ επώνυμα έκκεντρα.

Ακόμη και με μαμά ραλοέκκεντρα πας 140 άλογα με τη μία χωρίς τίποτε άλλο. Με το χταπόδι, + καλά έκκεντρα + την εξάτμιση που πρέπει, θα περάσει τα 155 για πλάκα Very happy Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 06:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω αυτη ειναι η καλύτερη λύση.

παρε κορμο tu5jp4 και βαλε όλα τα υπολοιπα απο το μοτερ σου (πολλαπλές, εκκεντρα, ωστηρια, ελατηρια βαλβίδων, πεταλούδες, πλεξούδα, αισθητηρες)

ετσι θα γλυτωσεις το ρεκτιφιέ και τα πιστονια που ισως εχει και αμφιβολα αποτελεσματα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
axmanos16v 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


citroen ax lemans

Ένταξη: 18 Μάϊ 2014
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: χανια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2014, 21:19:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σκεφτομαι ρεκτιφιε με πιστονια σφυρηλατα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
France_8v (Άγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 (16v)

Ένταξη: 13 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 167
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2014, 13:35:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4)

Σου είναι εύκολο να δώσεις ένα link γιατί δεν το βρίσκω;Ευχαριστώ...


Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2014, 14:17:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://106owners.co.uk/forums/showthread.php?206203-J4-to-JP4-conversion-info-guide

Έναν σχετικά πλήρη οδηγό έχω βρει στο αγγλικο φόρουμ αυτό.
Χρειάζεται λίγο ορισμένες μεταφράσεις σε τεχνικους όρους για να είσαι σίγουρος, αλλά οι φωτογραφίες που έχει βοηθάνε πολύ έτσι κι αλλιώς Very happy .



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2448s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on