PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σφύριγμα στην μηχανή
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gio_rallye (Γιωργος)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye 1.6T

Ένταξη: 04 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 148
Τόπος: patras - argyroupolis

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2014, 13:54:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης να προσθεσω οτι σε μενα ακουγοταν στο αφημα του γκαζιου ειτε το πατουσα λιγο η πολυ παντα στο ασε ακουγα ακριβως αυτο το θορυβο, εσενα ακουγεται και στο πατημα αν προσεξα καλα, ισως εισαι σε πιο προχωρημενο σταδιο τι να πω, παντως συμφωνω με makis106 οτι κατι παιζει με την τουρμπινα


ολα μεσα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2014, 14:22:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εισαι σιγουρος πως το φιλτροκουτι σου ειναι σωστα κουμπωμενο απο την πισω μερια του ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2014, 15:18:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για το επιπλεον feedback παιδια!
Θερμοκρασίες όλα οκ! Και σε πορεία και σε κινηση νορμαλ και σε κολλημα.
Αλλά θα τη δω την αντλία (αν και χτες και σήμερα ακουγα την κυκλοφορία υγρού όταν εσβηνα η μηχανη..)
Το φιλτροκούτι δείχνει οκ, αλλιως θα ειχε θεμα σε διαφορες στιγμες (νομιζω). Αλλα φυσικά και θα το ελέγξω, θενκς για την προταση!
Εδω βέβαια, εχουμε ενα προβλημα που ευλαβικά εμφανίζεται σε συγκεκριμένες συνθηκες.

Το πρωινό τσίριγμα το κάνει όσο εχει ψηλά το ρελαντί και μετα σταματαει και τελικά ακούγεται το πολύ διακριτικό σφύριγμα που δεν μπορώ να βγαλω με βίντεο γιατί θέλει φυσική παρουσία τελικά για να το ακούσει καποιος. Και μερικες φορές ουτε εγω μπορώ να το ακούσω.
Με πολύ προσεκτική παρατήρηση σε ήσυχο περιβάλλον σημερα το πρωί έχω καταλήξει ότι το τσίριγμα στο ανεβασμένο ρελαντί, είναι ο ίδιος ήχος που ακούω και στο μαρσάρισμα. Απλα το πρωι συντονίζεται πιο ευκολα λόγο της "ηλεκτρονικής" φύσης ελεγχου του ρελαντί. Δλδ δεν το μαρσαρω εγω με το πόδι, αλλα με ακρίβεια ανεβάζει τόσες στροφές όσες πρεπει για να ακουστεί έντονα.

Οπότε εχω την εντύπωση οτι αν κάνω περίληψη, παει ως εξής:
Ψαχνω για ενα πρόβλημα σε κάποιο εξάρτημα της μηχανής, το οποίο εχει να κάνει με εισαγωγή αέρα ή με κυκλική κίνηση, αφού μπορεί να αναπαραχθεί με ανέβασμα/κατέβασμα στροφών και κατάλληλο "συντονισμό". Το κάνει και στο ανέβασμα του φορτίου του κινητήρα αλλά συνεχίζει να ακούγεται με τη "μορφή" πτώσης καθώς αφήνουμε γκάζι (δειχνει καποια "κυκλική" κίνηση εξαρτήματος). Όταν οι στροφές ανεβαίνουν ομαλά, είναι δύσκολο να αναπαραχθεί (οπότε και υποπτευόμαστε τουρμπίνα).

Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2014, 18:21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως ειναι καμια σκαστρα??Στο αφημα του γκαζιου ακουγεται εχω την εντυπωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2014, 16:14:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα!
Για αρχή, εγραψα ενα πρωινό τον ήχο, ενω τραβούσα καποιες μετρήσεις απο το ScanGauge.
cold_start_morning.mp4
μείωσα το μεγεθος του frame, σορρυ για τα προηγούμενα βίντεο.

Η σκάστρα δεν είναι σχεδον σίγουρα αλλα θα ελεγχθεί. Ο ήχος ειναι σταθερός και καθαρός όπως πάντα (δεν την εχω αλλάξει, αυτό το λίγο της μαμας).

Update:
Την περασμένη εβδομάδα πήγα από ηλεκτρολόγο για να δούμε το δυναμό. Του έκανα αναπαραγωγή και μου είπε ότι δεν είναι το δυναμό και να ψάξω μηχανικά (μάλλον τουρμπίνα μου είπε αλλα να το δω καπου αλλου).

Επειδή ήμουν κοντά, πέρασα από Κλεισθένους στο Σταυρό, και είπα να πάρω μια γνώμη στο εντελώς φρέσκο και χωρις να είναι συνεργείο ντε και καλα. Απο την αρχική περιγραφή, με ρώτησε αν έχω καπου 50-60Κ χλμ (που επεσε μεσα και αγχωθηκα) και αφου το ακουσε μου είπε οτι κατα πασα πιθανότητα τουρμπίνα. Αλλα αν θα εμπαινε μεσα σε συνεργειο, να εβλεπαν και καδένα. Τον ρωτησα για δυναμο και μου ειπε δεν το βλεπει πιθανο.

Στο μεταξύ ομως είχα προγραμματίσει να περάσω και απο Φλεμινγκ στην Αργυρούπολη και πήγα την Πεμπτη πρωι που μας περασε. Το ειδαμε, εκανα αναπαραγωγή, και μου ειπαν και εκει οτι κατα πασα πιθανοτητα τουρμπινα. Το αφησα απο χτες το βραδυ εκει και σημερα μεσημερι που το βαλαμε μπροστα, δεν εκανε το σφυριγμα (ρελαντι κατω απο 1000, εβλεπε το καπω ο ηλιος) αλλα στην εκκινηση με ρωτησε για καδενα (αν την εχει δει καποιος) και ετσι οπως ακουγεται θα κανει ελεγχο. Εξαλλου μου πρότεινε να γίνει σερβις στην τουρμπινα αφου εχει γραψει και 60Κ, οποτε νομιζω καλο ειναι να κανουμε και ό,τι αλλο προληπτικό κολλάει από δίπλα.

Όπως και να έχει, απο αύριο θα ξερουμε παραπανω για το τι επιφυλασσει το μελλον, που θα το δουνε κανονικα... Εγω υπολογιζω την αντλια νερου σίγουρα, το σερβις στο τουρμπο και γενικο ελεγχο. Ελπιζω να λυθει και το θεμα με τον ηχο (και να προλαβω μελλοντικη ζημια), γιατι μεχρι τωρα εχουμε βρει ολα τα αλλα! Very happy


Έχει επεξεργασθεί από τον/την El_Griego στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 09:59:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Samer (SAM)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207GT GTX

Ένταξη: 04 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 573

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2014, 13:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντλια νερου

Ειναι γνωστο θεμα με σφυριγμα, μην σου πως οτι δεν χρειαζεται καν να την αλλαξεις. Την αλλαξα 3 φορες, η τριτη ξανα φυραγε που στο τελος το αφησα και μετα απο κανα μηνα σταματησε.

Στο ειπε και αλλο παιδι πιο πανω. Σφυριγμα σε αυτο το αμαξι θα ειναι παντα η αντλια



"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2014, 15:00:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω SAM!
Απλα μια αντλία, να μην την αλλαξω και εγω να μου φυγει ο καημος;
6 χρονια δεν ειχα πραγματικά προβληματα (εκτος απο το σωληνακι λιπανσης τουρμπο), ας εχω μια ιστορια απο τα ζημιαρικα γαλλικα! Very happy Cool

Σοβαρα ομως, ελπιζω να ειναι η αντλια και να τελειωσει εκει. Εκανε και εσενα αυτον το ηχο που μοιαζει "περιστροφικος"? (δεν μπορω να το προσδιορίσω αλλιώς!)
Θελω να μιλησω σημερα κ με τα παιδια να δουμε αν υπαρχει και τιποτα αλλο, και να αποφασισω και αν ενα σερβις της τουρμπινας ειναι καλη κίνηση (σαν λύση ή και προληψη), ή "αδικο" εξοδο.
Θα ενημερώσω με νεότερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούλ 2014, 23:12:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα!
Απλά να δώσω ένα update καθώς έχω πάρει το αμάξι εδώ και 3 εβδομάδες.
Σόρρυ για το συνεχές ξεθάψιμο, αλλά ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους που εχουν τον ίδιο θόρυβο.

Το αμάξι το πήρα πριν 3 εβδομάδες.
Ο Θανάσης και ο Γιάννης πραγματικά το πρόσεξαν πολύ και τους ευχαριστώ.
Πάμε στο φλέγον (για μένα τουλάχιστον) ζήτημα τώρα.

Το αρνητικό είναι ότι τον θόρυβο τον κάνει ακόμα... Crying or Very sad
Γράφω παρακάτω τι κάναμε, αλλά πραγματικά καμία αλλαγή από πριν. Στο πρωινό ξεκίνημα το "τσιριγμα" μεχρι να πέσει το ρελαντί, και κατόπιν εύκολη αναπαραγωγή με μαρσάρισμα (βίντεο με τον ήχο στα προηγούμενα ποστ).

Το θετικό είναι αφου ήταν μέσα και το ανοίξαμε και υπήρχε χρόνος, έγιναν έλεγχοι και κάποιες δουλειές που έκαναν το αμαξι καινούργιο!
Τουλάχιστον έτσι το αισθάνομαι αλλά δεν πιστεύω ότι είμαι (πολύ) υπερβολικός. Rolling eyes

- Η αντλία νερού αλλάχτηκε όπως γνώριζα ότι θα γίνει από πριν. Είχε πρόβλημα και δεν δούλευε (το περίμενα). Προσφατα διάβασα εδω μέσα ότι παίζει και να επισκευάζεται αλλα όπως και να έχει, τώρα είναι καινούργια.
- Σερβις τουρμπίνας. Αμμοβολή, καθάρισμα από κατάλοιπα λαδιού, έβρισκε και το αξονάκι (πραγματικά ελπίζαμε να ήταν εκει ο ήχος).
- Λόγω χαμένου χρονισμού και με την ευκαιρία, αλλαγή τεντωτήρα καδένας, καδένα, χρόνισμα.
- Καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής. Είχαν πιάσει τη γνωστή μάκα και αφού ήταν ανοιχτό, έγινε και ο αναγκαίος καθαρισμός.
- Long Fuel Trim: Από +9 με +10 LFT, μεσα σε 40χλμ που εκανε ο θανασης γύρισε στο -7 και μετα απο άλλα 50 δικά μου επεσε σε -15 LFT και παιζει εκει γύρω πια.

Όπως έγραψα και πιο πανω, καμία σχέση το αμάξι. Παει γλυκά, επιταχύνει πιο πρόθυμα, κλπ. Very happy
Αισθητή διαφορά για καποιον που "νοιώθει" το αμάξι εύκολα. Δυστυχώς όμως, το μυαλό μου είναι κάθε φορά στον ήχο.
Έχω δώσει κάποια λεφτά τον τελευταίο 1,5 μηνα, αλλά θελω να πιστεύω οτι θα βγάλω άλλα 6 χρόνια ευχάριστα και αντίστοιχα απροβλημάτιστα!
(το βλέπω σαν ενα πολύ μεγάλο σερβις)
(6ετία, 60Κ χλμ, λαδια καθε 10Κ, 4ο σετ μπουζί, νορμαλ σβέλτη οδήγηση)

Τα παιδιά δοκίμασαν και άλλα πράγματα (μεχρι κ με το ABS το έψαξαν) και αποσύνδεσαν ότι μπορούσαν να σκεφτούν, αλλά χωρίς επιτυχία.
Τέλος, δοκιμάσαμε και χαλαρώσαμε τον ιμάντα του δυναμο για να δουμε αν ειναι απο τα εκεί ρουλεμάν, αλλά τίποτα.
Το επόμενο πράγμα που θα δοκιμάσουμε (αλλά πραγματικά δεν είχα χρόνο και το αμάξι δεν μπορούσε να μείνει άλλο μέσα), είναι να αποσυνδεθεί η αντλία ψυγείου, που γυρνάει ανάλογα με τις στροφές (αν κατάλαβα καλά).
Αλλά αυτό προϋποθέτει να το βαλουμε μέσα, να κρυώσει, να γινει η αποσυνδεση, να περάσει ένα βράδυ σε κλειστό χώρο, να βάλουμε μπρος για τον πρωινό ήχο και μετά να μαρσάρουμε για την αναπαραγωγή. Σύμφωνα με το πρόγραμμά μου, τελευταία εβδομαδα του Αυγούστου το βλέπω να γίνεται!

Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τα ΡΜ μέχρι τώρα! Και ελπίζω να μην κουράζουν τα μεγάλα μου ποστ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2014, 17:48:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξατε την δευτερευουσα αντλια νερου,την ηλεκτρικη που ψυχει το τουρμπο μετα το σβησιμο του κινητηρα.Νομιζω οτι η λυση βρισκεται στην κανονικη αντλια νερου που παιρνει κινηση απο τον στροφαλο.Απορω κιολας γιατι δεν το προτεινε καποιος μηχανικος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Αύγ 2014, 09:52:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημέρα!
έχεις δίκιο, αυτήν αλλάξαμε η οποία είχε παραδώσει το πνεύμα εξάλλου.
και η κανονική αντλία νερου, έχω την εντύπωση ότι είναι αυτή που θέλουμε να δοκιμάσουμε τώρα με την πρώτη ευκαιρία!
ευχαριστώ για την απαντηση, θα ενημερώσω μόλις δοκιμάσουμε και αυτό! (ελπίζω σε 1-2 εβδομάδες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Αύγ 2014, 15:35:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δλδ αφησατε αυτο το οποιο οφειλεται για το σφυριγμα κατα 99% τελευταιο? (την αντλια νερου?)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
El_Griego (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6Τ Rallye (Aug '08)

Ένταξη: 18 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 99
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2014, 18:20:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Δλδ αφησατε αυτο το οποιο οφειλεται για το σφυριγμα κατα 99% τελευταιο? (την αντλια νερου?)


από ό,τι φαίνεται ναι.
έχω ενα μικρό φταίξιμο και εγώ σε αυτό, γιατί με την βοηθητική αντλία που είχε χαλάσει, έδωσα σημασία εκεί (νομιζοντας ότι για αυτή μιλάμε), όπως και επίσης σε όλα τα άλλα "θεματα" που βρίσκαμε με την ευκαιρία του ψαξίματος...
επίσης, όταν το πήρα την τελευταία μέρα, δυστυχώς τότε και μόνο τότε συνειδητοποίησα ότι πέρα του πρωινού ήχου (που ήταν ξεκάθαρος), για τον ήχο στο μαρσάρισμα άλλο ακουγε ο μηχανικός και άλλο εγώ (εγώ φυσικά άκουγα σωστά).
(δεν μιλάω για την πεζώ η οποία εννοείται με αποχαιρέτησε από πελάτη...)

επειδή στο θέμα αυτοκίνητο θέλω να είμαι θετικός (δεν το κατέχω το τεχνικο), αυτό που λέω είναι ότι ευτυχώς δεν αλλάξαμε/κάναμε τίποτα που ήταν πεταμένα λεφτά (ίσως ο ιμάντας στην αρχή, μικρό έξοδο) και ευτυχώς που το αμάξι έχει εμφανέστατη βελτίωση και μου δίνει σημάδια ότι θα το χαρώ για άλλα τόσα απροβλημάτιστα χρόνια.

τις επόμενες εβδομάδες θα το πάω από το συνεργείο για την αντλία και πραγματικά ελπίζω να μπεί τέλος στον ήχο. θα ενημερώσω μόλις το κάνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2014, 18:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω μια μικρη αμφιβολια για το σερβις τουρμπινας,αν επρεπε να γινει σε αυτα τα χιλιομετρα.Παπαρια σερβις δηλαδη εφοσον αν καταλαβα καλα μονο ενας καθαρισμος εγινε.Το ανεβα-κατεβα του τουρμπο ομως κοστιζει.Ολα τα αλλα σιγουρα αξιζαν τα λεφτα τους και επρεπε να γινουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Atmovat (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye 1.6T

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 135
Τόπος: Στοκχόλμη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 10:56:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,διάβασα τις προηγούμενες σελίδες αλλά εμένα παρουσιάζει κάτι διαφορετικό.Το σφύριγμα γίνεται στις βίαιες επιταχύνσεις και γενικότερα στις πολλές στροφές.Γνωρίζετε κάτι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 11:11:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως ακους τη τουρμπινα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Atmovat (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye 1.6T

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 135
Τόπος: Στοκχόλμη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 11:14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι νομίζω αλλά γιατί δεν το έκανε παλιά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 11:56:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για κανα ριγμα σε πολλαπλη/τουρμπινα το κοβω.Γι'αυτο ισως και το antipollution fault που σου πεταγε κατα καιρους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Atmovat (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye 1.6T

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 135
Τόπος: Στοκχόλμη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 13:26:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει περίπτωση να χάνω 1,5 λίτρο λάδι/1000 km από την τουρμπίνα;
Πρέπει να βγει για γίνει έλεγχος ή γίνεται και αλλιώς;

Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 16:47:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως αλλαξες εισαγωγη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Atmovat (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 Rallye 1.6T

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 135
Τόπος: Στοκχόλμη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2014, 17:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει σκέτη φιλτροχοάνη,την οποία θέλω να αλλάξω αλλά δεν πρέπει να προέρχεται από εκεί αφού πριν δεν το έκανε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1103s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on