PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αστάθεια ρελαντι

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pf207 (eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 01:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Αστάθεια ρελαντι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,

Θα ήθελα τα 'φωτα ' σας για το παρακάτω..

πρόσφατα άλλαξα αντλία βενζίνης..
μετά την αλλαγή και με το που βάζω το αμάξι εμπρός ο δείκτης ανεβαίνει κατευθείαν 1000 στροφές
εν κινήση με νεκρά πάλι το ίδιο

Θέλει αλλαγή το μοτεράκι??

*σκέφτομαι να το πάω σε κανα εξουσιοδοτημένο αλλα πόσα θα μου ζητήσουν Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 09:03:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε πρωτη φαση τι 207 εχεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 11:42:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εαν το αμαξι ειναι κρυο ειναι σωστο και λογικο να ανεβαζει ρελαντι.εαν το αμαξι κινειται και εχεις νεκρα παλι ειναι λογικο και σωστο να ανεβαζει ρελαντι.οταν σταματας μετα απο λιγο πρεπει να πεσει.οταν παιρνει το βεντιλατερ η εχεις ανοιχτες ηλεκτρικες καταναλωσεις φωτα κτλ παλι λογικο να ανεβαζει.Ασταθεια ρελαντι λεμε οταν το αμαξι ειναι σταματημενο και δεν κραταει σταθερο ρελαντι δηλαδη μια 500 μια 1000 συνεχομενα και η εναλαγη αυτη συμβαινει ασταματητα συνεχομενα οχι μια 600 μετα απο ενα λεπτο 1000.συμβουλευτικα θα σου ελλαγα να κανεις εναν καθαρισμο μπεκ η ριξε ενα καθαριστικο σε γεματο ρεζερβουαρ οχι λογω του οτι ειπεσ γιατι το αμαξι λειτουργει κανονικα αλλα επειδη αλλαξεσ τρομπα λογικα θα εχεισ αρκετα χιλιομετρα και συνηθως στην ελλαδα οι τρομπες τα φτυνουν νωρις λογω κακης βενζινης.α και δεν υπαρχει μοτερακι το ρελαντι ρυθμιζεται αποτην ηλεκτρονικη πεταλουδα για αυτο και οχι μονο τις φτιαξανε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pf207 (eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 13:47:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,

εχω 60χιλ km κάνει

όταν το αμάξι είναι ζεστό και στματημένο με νεκρά είναι λογικό να δείχνει 1000 στροφές??

δεν πέφτει σε καμιά στιγμή ο δείκτης στο μηδέν οσο λειτουργεί το αμάξι

ποιο καθαριστικό λες να βάλλω??

υ.γ. peugeot 207 1.4 (16v)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 14:21:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανονικα με ζεστο αμαξι κλειστα φωτα βεντιλατερ να ΜΗΝ εχει μπει σε λειτουργεια κλειστα φωτα ομιχλης air condition η ανεμιστηρα νεκρα χωρισ να πατας συμπλεκτη γενικα ολα κλειστα επρεπε να εχει κατω απο χιλιες στροφες περιπου 700-800 σροφεσ.εαν το ρελαντι ειναι σταθερο 1000 δεν παιζει πανω κατω συνεχως δεν ειναι κατι ανησυχητικο.τσεκαρε αν η μπαταρια σου ειναι σε καλη κατασταση αν εχει ενα ματακι πανω πρεπει να ειναι πρασινο.πολλα καθαριστικα υπαρχουν protex,stp,κτλ οποιο θες απλα να εχεις γεματο ρεζερβουαρ και να μην βαλεις βενζινη μεχρι να αναψει λαμπακι δηλαδη γεμιζεις βενζινα ριχνεις το καθαριστικο κανεις 400-500χλμ μετα κανονικα.αλλα πραγματα που μπορεις να τσεκαρεις εινα μπουζι καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pf207 (eleni)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Φεβ 2012, 15:24:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok θα πάρω το ProTec Fuel Line Cleaner

το ρίχνω όλο φαντάζομαι έτσι? (375ml) σε γεμάτο ρεζερβουάρ..

thanks!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Φεβ 2012, 07:18:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Na πας σε ενα εξουσιοδοτημενο ν κανουν ενα σεταρισμα πεταλουδας σε πρωτη φαση (που ειναι κι το πιο πιθανο μιας και λογικα για να αλξουν αντλια εβγαλαν την μπαταρια)και μετα να δουν αν βγαζει σφαλμα ο μαπ....τα καθαριστικα δεν θα σε βοηθθσουν σε τπτ...Επισης το αυτοκινητο σου φοραει ηλεκτρικη πεταλου δε και δεν εχει ουτε μοτερακι ρελαντι ουτε ποτενσιομετρο ολα ειναι μεσω εγκεφαλου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Φεβ 2012, 23:44:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η πεταλουδα στα ατμοσφαιρικα μοτερ που βγηκαν σε συνεργασια με την bmw (τουλαχιστον σιγουρα στο 1,6 vti ep6) ειναι για δικλιδα ασφαλειας και σαν διαγνωστικο μεσο.ο ελενχος του εισερχομενου αερα γινεται μεσω του valvetronic.δηλαδη ειναι παντα τερμα ΑΝΟΙΧΤΗ σε νορμαλ συνθηκες για αυτο υπαρχει και αντλια κενου για να εχει υποπιεση το σερβο!!εξαιτιας αυτου δεν καλιμπραρεται.οπως στο 307 σου γιαννη.επισης τα καθαριστικα βοηθανε για αυτο πλεον ακομα οι ιδιες αυτοβιομηχανιες στα εξουσιοδοτημενα τους εχουν καθαριστικα με την επωνυμια τους κιολας που τα ριχνουν ως μερος της συντηρησης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2012, 07:06:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to 307 μου αστο ουδεποτε υπηρξε ηλεκτρογκαζο και στα τελευταια του ηταν καραντιζατο με αγραφο....απο κει και επειτα οσον αφορα το αν η πεταλουδα ειναι δικλυδα ασφαλειας η οχι δεν το γνωριζω αν και μου ακουγεται κουλο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2012, 10:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
to 307 μου αστο ουδεποτε υπηρξε ηλεκτρογκαζο και στα τελευταια του ηταν καραντιζατο με αγραφο....απο κει και επειτα οσον αφορα το αν η πεταλουδα ειναι δικλυδα ασφαλειας η οχι δεν το γνωριζω αν και μου ακουγεται κουλο...



αυτη η τεχνολογια ηταν κατι που το δοκιμαζανε χρονια οπως και στο μελλον μην σου φανει κουλο να μην υπαρχουν εκκεντροφοροι αλλα ηλεκτρικους ενεργοποιητες ανεξαρτητους για καθε βαλβιδα.κουλο ξεκουλο ειναι επισημα ανακοινωμενο απο την bmw-psa οταν λανσαρε το μοτερ επισης καθολου κουλο αφου υπαρχει η δυνατοτητα να ελενχει το ανοιγμα της βαλβιδας δεν υπαρχει αναγκη για πεταλουδα.δηλαδη ο αερας που εισερχεται τρωει πορτα απο την βαλβιδα εισαγωγης οχι απο την πεταλουδα.λιγη αναγκη για αερα ανοιγει ελαχιστα η πεταλουδα πολυ αναγκη για αερα ανοιγει τερμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Δεκ 2012, 19:15:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαίρετε χαίρετε και καλές γιορτές σε όλους.

Τα προβλήματα δυστυχώς συνεχίζονται...

Πριν 2 μήνες, άλλαξα κι εγώ τρόμπα βενζίνης. Το αμάξι είχε κι ένα ηλεκτρολογικό θέμα (δεν πήγαινε ρεύμα απ'την ασφαλειοθήκη μπροστά στην τρόμπα, οπότε ούτε καν έπαιρνε μπρος) και τελικά κάναμε μια πατέντα με παράλληλο καλώδιο και δούλεψε. Δεν ξέρω αν είναι από σύμπτωση, αλλά με τα πολλά (ανεπιτυχή) βάλε μπρος, κάηκε ο ρυθμιστής ρελαντί τον οποίο και άλλαξα.

Εδώ και μια βδομάδα, παρατηρώ καμιά φορά ότι εν κινήσει, το αμάξι ανεβάζει μόνο του στροφές πχ 1500 σταθερά για 2-3 δευτερόλεπτα, με πατημένο συμπλέκτη όταν αλλάζω ταχύτητα και αν πάω να του δώσω γκάζι, δεν έχει πολλή δύναμη και σαν να μπουκώνει, οπότε πρέπει να το "κρατήσω ψηλά" για να μη σβήσει, όπου και ψιλοσυνέρεχεται. Και προφανώς ακούγεται πιο βαβούρικο από μόνο του, όταν το κάνει αυτό, σαν να είμαι με νεκρά σταθερά στις 1500.

Επίσης, σε νεκρά και παρκαρισμένος, είδα σήμερα ότι ανέβαζε στροφές μόνο του (πάλι κάπου 1500), τις κρατούσε κανά 2 δευτερόλεπτα και μετά τις έριχνε στις 1000 κι έπειτα 800. Και τη στιγμή που το έκανε αυτό, ακουγόταν μπουπ μπουπ σαν αγκομαχητό. Δοκίμασα να ανεβάσω στροφές με γκάζι, δεν είχε δύναμη και μου'σβησε, σε σημείο μετά για 3' να μην παίρνει μπρος. Μετά πήρε κανονικά.

Μου'χει πει ο ηλεκτρολόγος, ότι έχει ένα θέμα ο εγκέφαλος κάτω απ'την ασφαλειοθήκη (είχα και πρόβλημα με τα φώτα φρένων), ωστόσο λαμπάκι check engine δεν έχω δει. Έχω την υποψία, ότι όταν πάτησα γκάζι σήμερα στην νεκρά, σαν να έβγαζε πιο σκούρο καπνό από πίσω, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Μπουζί, λάδια, φίλτρα, όλα έχουν αλλαχτεί το καλοκαίρι, συν καθάρισμα σκούπας.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 18:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Χαίρετε χαίρετε και καλές γιορτές σε όλους.

Τα προβλήματα δυστυχώς συνεχίζονται...

Πριν 2 μήνες, άλλαξα κι εγώ τρόμπα βενζίνης. Το αμάξι είχε κι ένα ηλεκτρολογικό θέμα (δεν πήγαινε ρεύμα απ'την ασφαλειοθήκη μπροστά στην τρόμπα, οπότε ούτε καν έπαιρνε μπρος) και τελικά κάναμε μια πατέντα με παράλληλο καλώδιο και δούλεψε. Δεν ξέρω αν είναι από σύμπτωση, αλλά με τα πολλά (ανεπιτυχή) βάλε μπρος, κάηκε ο ρυθμιστής ρελαντί τον οποίο και άλλαξα.

Εδώ και μια βδομάδα, παρατηρώ καμιά φορά ότι εν κινήσει, το αμάξι ανεβάζει μόνο του στροφές πχ 1500 σταθερά για 2-3 δευτερόλεπτα, με πατημένο συμπλέκτη όταν αλλάζω ταχύτητα και αν πάω να του δώσω γκάζι, δεν έχει πολλή δύναμη και σαν να μπουκώνει, οπότε πρέπει να το "κρατήσω ψηλά" για να μη σβήσει, όπου και ψιλοσυνέρεχεται. Και προφανώς ακούγεται πιο βαβούρικο από μόνο του, όταν το κάνει αυτό, σαν να είμαι με νεκρά σταθερά στις 1500.

Επίσης, σε νεκρά και παρκαρισμένος, είδα σήμερα ότι ανέβαζε στροφές μόνο του (πάλι κάπου 1500), τις κρατούσε κανά 2 δευτερόλεπτα και μετά τις έριχνε στις 1000 κι έπειτα 800. Και τη στιγμή που το έκανε αυτό, ακουγόταν μπουπ μπουπ σαν αγκομαχητό. Δοκίμασα να ανεβάσω στροφές με γκάζι, δεν είχε δύναμη και μου'σβησε, σε σημείο μετά για 3' να μην παίρνει μπρος. Μετά πήρε κανονικά.

Μου'χει πει ο ηλεκτρολόγος, ότι έχει ένα θέμα ο εγκέφαλος κάτω απ'την ασφαλειοθήκη (είχα και πρόβλημα με τα φώτα φρένων), ωστόσο λαμπάκι check engine δεν έχω δει. Έχω την υποψία, ότι όταν πάτησα γκάζι σήμερα στην νεκρά, σαν να έβγαζε πιο σκούρο καπνό από πίσω, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Μπουζί, λάδια, φίλτρα, όλα έχουν αλλαχτεί το καλοκαίρι, συν καθάρισμα σκούπας.


Τελικά το'φτιαξα, αλλά ξέχασα να γράψω. Splat

Μια βαλβίδα ψυχρής ήτανε...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2014, 18:56:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξαφνικό θεματάκι:

έκανα σήμερα μια διαδρομή 5' με το αμάξι, σταμάτησα σε ένα φαρμακείο να πάρω κάτω και όταν το ξαναέβαλα μπρος, πήρε ελαφρώς δύσκολα (τρεμοπαίξανε τα λαμπάκια 1-2 δευτερόλεπτα) και μου ανέβασε ένα ρελαντί 2800-3000 στροφές που δεν έπεφτε με τίποτα. Είτε έπαιζα με το γκάζι, είτε όχι, δεν...Σαν να ήθελε κιόλας να πάει "μόνο" του όταν πατούσα και φρένο. Razz

Οδήγησα προς το σπίτι (ήμουν κοντά αρκετά), το έσβησα, έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας κανά μισό λεπτό, σύνδεσα, έβαλα μπρος και όλα οκ.

Μόνο αρκετή ζέστη έβγαζε βέβαια μόλις άνοιξα το καπώ, αλλά φαντάζομαι ήτανε από το υψηλό ρελαντί. Razz

Μοτεράκι ρελαντί έχω αλλάξει Οκτώβριο 2012, βαλβίδα ψυχρής Μάρτιο 2013, map-λάμδα-πολλαπλασιαστή μάλλον ποτέ. Μπαταρία μόνο έχω να αλλάξω από το 2009...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2014, 16:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Ξαφνικό θεματάκι:

έκανα σήμερα μια διαδρομή 5' με το αμάξι, σταμάτησα σε ένα φαρμακείο να πάρω κάτω και όταν το ξαναέβαλα μπρος, πήρε ελαφρώς δύσκολα (τρεμοπαίξανε τα λαμπάκια 1-2 δευτερόλεπτα) και μου ανέβασε ένα ρελαντί 2800-3000 στροφές που δεν έπεφτε με τίποτα. Είτε έπαιζα με το γκάζι, είτε όχι, δεν...Σαν να ήθελε κιόλας να πάει "μόνο" του όταν πατούσα και φρένο. Razz

Οδήγησα προς το σπίτι (ήμουν κοντά αρκετά), το έσβησα, έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας κανά μισό λεπτό, σύνδεσα, έβαλα μπρος και όλα οκ.

Μόνο αρκετή ζέστη έβγαζε βέβαια μόλις άνοιξα το καπώ, αλλά φαντάζομαι ήτανε από το υψηλό ρελαντί. Razz

Μοτεράκι ρελαντί έχω αλλάξει Οκτώβριο 2012, βαλβίδα ψυχρής Μάρτιο 2013, map-λάμδα-πολλαπλασιαστή μάλλον ποτέ. Μπαταρία μόνο έχω να αλλάξω από το 2009...


Τελικά μπαταρία ήταν...Με άφησε σήμερα το πρωϊ...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 14:04:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ηξερα καν οτι η μπαταρια προκαλει ασταθεια!!!! Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 14:08:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
δεν ηξερα καν οτι η μπαταρια προκαλει ασταθεια!!!! Embarassed


Ούτε εγώ ξέρω αν τελικά προήλθε από αυτό, απλά στο τέλος αυτό που είχε πρόβλημα, ήτανε η μπαταρία.

Πάντως, όπως έγραψα, δούλεψα κανονικά το αμάξι 5', σταμάτησα σε ένα φαρμακείο, πήγα να βάλω μπρος, ζορίστηκε 1-2 δευτερόλεπτα, τρεμοσβήσανε τα λαμπάκια στο καντράν και όταν εν τέλει πήρε και δούλεψε, είχε ρελαντί 2800+ που δεν έπεφτε με τίποτα.

Κι επειδή ήτανε Κυριακή, δεν ήθελα να το σβήσω και να ξαναβάλω μπρος μπας και μείνω μια και καλή, το πήγα κανά 800μ έτσι ως το σπίτι, έσβησα, έβγαλα πόλο μπαταρίας και επανήλθε στις "κανονικές" ~800 στροφές, όταν έβαλα πάλι μπρος.

Όπου διαπίστωσα την άλλη μέρα, ότι απλά δεν έπαιρνε μπρος τίποτα. Razz Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο η μπαταρία για αυτή την ολιγόλεπτη παραφωνία του ρελαντί ή ήτανε σύμπτωση. Rolling eyes


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Τρι 15 Ιούλ 2014, 18:06:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 14:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σου ευχομαι παντως να ηταν μπαταρια...

κατι τετοια μου κανει ενα σκουτερ συμ που εχω
Laughing

εκει κατι παιζει με το αυτο τσοκ που εχει αλλα με ενα καθαρισμο στο μοτερακι λυθηκε το θεμα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1156s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on