Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106zakynthos (Σάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.6 (16V) (1998)
Ένταξη: 16 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: Ζάκυνθος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 18:08:42 Θέμα δημοσίευσης: 106 rallye προγραμμα 1ο σταδιο |
|
|
Καλησπερα μαγκες
Ειμαι νεο μελος εδω περα κι εχω μερικες αποριες που θα ηθελα αν γνωριζετε να μου τις λυσετε
Λοιπον εχουμε 2 εγκεφαλους και οι 2 με προγραμμα 1 σταδιου αλλα διαφορετικα ψηφια ο ενας απο τον αλλον σας τα παραθετω
M27C512 -15F1 58SW5 0406L
M27C512-12F1 5880X 1140L
Πως μπορω να μαθω τις διαφορες που εχει ο ενας απο τον αλλον?
Ευχαριστω εκ των προτερων! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2014, 20:09:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σακη,τα ψηφια αυτα,αναγραφονται στην εξωτερικη ταμπελα των εγκεφαλων;
Τα πρωτα ψηφια παντως,ειναι ο τυπος του τσιπ που χρησιμοποιουν (27c512),οποτε ειναι μονοφυσοι εγκεφαλοι,απ'οτι καταλαβα...
Απ'οσα γνωριζω,οι εγκεφαλοι της μαρελι,ειναι ολοι ιδιοι με μονη διαφορα καποιους που δεχοταν δυο τυπους τσιπ οι οποιοι κατα τα αλλα ηταν ιδιοι μ'αυτους που δεχοταν ενα 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2014, 02:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
IAW λογικά θα έχουν κωδικό.
ειναι ιδιου τυπου με παρομοιο firmware, αλλα είναι απο άλλο αμαξι.
γιατι θέλεις να ξερεις τι διαφορά έχουν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alex5545 (Αλέξανδρος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 15:27:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν για να μην ανοίγω καινούριο θέμα μιας κ υπάρχει το συγκεκριμένο θα ήθελα κ εγώ τις γνώμες σας.
Έχουμε να κάνουμε με ένα 106 16V τρίφυσο που ετοιμάζεται για πρόγραμμα πρώτου σταδίου, απλά πραγματάκια μεγάλη σκούπα, εξάτμιση από δίχαλο και ανοιγμένη πεταλούδα.
Θα μου ήταν πολύ χρήσιμες οι εμπειρίες σας, αν έχετε από κάποιο τέτοιο σεταπ, δλδ πρινν κ μετά, υπέρ-κατά κ από ποιόν έγινε ο προγραμματισμός του εγκεφάλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 19:16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alex5545 έγραψε: | Λοιπόν για να μην ανοίγω καινούριο θέμα μιας κ υπάρχει το συγκεκριμένο θα ήθελα κ εγώ τις γνώμες σας.
Έχουμε να κάνουμε με ένα 106 16V τρίφυσο που ετοιμάζεται για πρόγραμμα πρώτου σταδίου, απλά πραγματάκια μεγάλη σκούπα, εξάτμιση από δίχαλο και ανοιγμένη πεταλούδα.
Θα μου ήταν πολύ χρήσιμες οι εμπειρίες σας, αν έχετε από κάποιο τέτοιο σεταπ, δλδ πρινν κ μετά, υπέρ-κατά κ από ποιόν έγινε ο προγραμματισμός του εγκεφάλου. |
Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι σχεδον 20 χρονια πειραζονται στην Ελλαδα τετοια μοτερ και σχεδον 15 τετοιοι εγκεφαλοι.
Μαστορα δεν μπορω να σου προτεινω ομως πιστευω οτι μηχανικοι και προγραμματιστες εχουν σπασει αρκετα μοτερ ολα αυτα τα χρονια και πλεον εχουν μαθει.
Οποιος προγραμματιστης δεν μπορει να σου πει με σχετικη ακριβεια τι προκειται να κανει στον εγκεφαλο, τι θα κερδισεις απο αυτο και να σου δειξει 5-10 αυτοκινητα που εχει κανει την ιδια δουλεια, καλυτερα να μην προχωρησεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alex5545 (Αλέξανδρος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 19:33:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα θα συμφωνήσω 100% μαζί σου σε αυτό. Αλλά μιας κ σε έχω δει ότι ξέρεις πραγματάκια να σε ρωτήσω κάτι που θεωρώ πιο εξειδικευμένο... 1)Υπάρχει σκέψη να πειραχτούν λίγο οι μοίρες του εκκεντροφόρου εισαγωγής. Πίστευεις ότι είναι καλύτερο να γίνει πριν ή μετά το πρόγραμμα με βάση την καινούρια καμπύλη;
2) Να αφήσω τον προγραμματιστή να διαλέξει τα μπουζί αυτός βάση του τι θα κάνει με το πρόγραμμα ή να κάνω μια δική μου επιλογή κ να δουλέψει πάνω σε αυτή (στόχος είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα); |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 20:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άστον ήσυχο τον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Αν οπωσδήποτε θέλεις να επέμβεις στο χρονισμό ( μια ενέργεια που μάλλον θα χαλάσει παρά θα φτιάξει τις καμπύλες...), πειραματίσου με με τον εξαγωγής.
Μπουζί εφόσον δεν αλλάξεις εκκεντροφόρους, δεν βλέπω το λόγο να τα αντικαταστήσεις επίσης, εκτός για καθαρά.. ψυχολογικούς λόγους.
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alex5545 (Αλέξανδρος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 20:34:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να αλλάξω τα μπουζί, είναι μήπως ταιριάξουν καλύτερα με τα μίγματα του προγράμματος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 21:09:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες αυτά που έβγαλα από το δικό μου, μετά από δούλεμα με Peugeot Sport πρόγραμμα, ίσως το υπερ-πλουσιότερο πρόγραμμα που υπάρχει. Δεν είχα κάποιο θέμα με τα μπουζί...
Βέβαια μια τετράδα καλύτερης ποιότητας δεν θα σε χαλάσει, αλλά και με τα μαμά δουλεύει μια χαρά σε ΦΠΕ κατάσταση θεωρώ...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2014, 23:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα αφηνα τους εκκεντροφορους στην ησυχια τους, ειναι πολυ πιο περιπλοκο θεμα απο οσο νομιζουμε .
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alex5545 (Αλέξανδρος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 06:55:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ θα ήθελα να δω την καμπύλη πρώτα να σου πω την αλήθεια κ μόνο αν κρεμάει ψηλά να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα μπουζι σου δειχνουν οτι δουλευεις καλα και όχι πλουσια όπως νομίζεις.
, με λίγο προπορεια (5-6 μοιρες στον εισαγωγής και αργοπορεια στον εξαγωγής (τις ιδιες μοιρες) και εφοσον εχεις κοφτη πανω απο 7600, θα γεμιζει πολύ καλύτερα μετα τις 6500 στροφές (δεν θα κρεμαει το μοτερ)
Απλα πρεπει να γινει απο καποιον που ξερει τι του γινεται.
προγραμμα ειχα βαλει απο τον Σαλια με κοφτη 8000 και δεν ειχα ποτε προβλημα.
αν μεινει ο κοφτης στις 7300, ναι συμφωνω, δεν θα δεις σημαντική διαφορα με το χρονισμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turbomaniac έγραψε: | τα μπουζι σου δειχνουν οτι δουλευεις καλα και όχι πλουσια όπως νομίζεις.
, . |
Αυτό με εξέπληξε και μένα όταν τα έβγαλα. Τα περίμενα να είναι μαύρα λόγω του PS προγράμματος. Και αυτό ακριβώς θέλω να πω στον φίλο, ότι ακόμη με "πλούσιο" πρόγραμμα, τα μαμά μπουζί ανταπεξέρχονται. Απαραίτητη προϋπόθεση η σωστή είσοδος του αέρα βέβαια. Εγώ χρησιμοποιώ το μαμά κουτί με ορισμένες μετατροπές ( τροφοδοσία του με δύο χαρτοσωλήνες). Φαίνεται ότι δουλεύει καλα 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:21:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκ μέρους του Alex5545 βάζω μια φωτό από κάποια μπουζί που σκέφτεται, να πείτε μια γνώμη αν τα γνωρίζετε, αν είναι καλά κ.λ.π κ.λ.π.

Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:29:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη ειχες βαλει με μαμα εκκεντρα προγραμμα στις 8 και ανεβαζε το αμαξι?
απο ποια σπηλια ειπαμε ξετρυπωσες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alex5545 (Αλέξανδρος) Νέος χρήστης

Ένταξη: 09 Ιούλ 2012 Δημοσιεύσεις: 54
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:29:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για την βοήθεια Γιώργο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 14:35:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | δηλαδη ειχες βαλει με μαμα εκκεντρα προγραμμα στις 8 και ανεβαζε το αμαξι?
απο ποια σπηλια ειπαμε ξετρυπωσες? |

....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 14:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | volvos έγραψε: | δηλαδη ειχες βαλει με μαμα εκκεντρα προγραμμα στις 8 και ανεβαζε το αμαξι?
απο ποια σπηλια ειπαμε ξετρυπωσες? |
 |
Αντε που εισαι? Ηρθες?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 18:32:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | δηλαδη ειχες βαλει με μαμα εκκεντρα προγραμμα στις 8 και ανεβαζε το αμαξι?
απο ποια σπηλια ειπαμε ξετρυπωσες? |
https://www.youtube.com/watch?v=WW4nGHKH2ZM
Στο 0.42 θα διαπιστωσεις οτι 10 χρονια πριν ενα γκρουπ Ν αυτοκινητο δουλευε 8700!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 18:56:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kai 12 ας εχει κοφτη δικαιωμα του.
τα μαμα εκκεντρα σε μαμα συμπιεση μοτερ με μαμα καπακι
ξερουμε ολοι που δουλευουν σωστα.
μετα απο 18χρονια ξερουν ολοι ποιος και τι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|