PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση "Μέρος 2ο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 60, 61, 62  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Αλεξ (Αλεξ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 05 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 143

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2014, 22:32:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να κανω μια ερωτησουλα εχω βαλει αναρτηση της KW και μου ειχανε πει οτι δεν ρυθμιζει αυτη με τοσα λεφτα που ειχα δωσει καμια 700ρια ευρω παραξενευομαι λιγακι και κοιταζω τωρα στην σελιδα της kw και βλεπω οτι ολες που βγαζουνε ρυθμιζουνε η μηπως κανω καποιο λαθος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 22:34:32    Θέμα δημοσίευσης: Αναρτήσεις REIGER Racing Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
volvos έγραψε:
e nai otan exei metaxeiro 6+- sta evo... kai sto kouti tis kana 12ari...gtpk

Για πρόσθεσε 3-4κ για την πιο απλή 50άρα.


Λοιπόν, για να μου φύγει η περιέργεια και να ξέρουμε ακριβώς τι κοστίζει μια REIGER, πήρα το θάρρος και τους έστειλα ένα email λέγοντας τους ότι είμαστε αρκετοί χομπίστες με 106/206/306 κλπ που πιθανώς να ενδιαφερόμαστε [με στόχο road + track day + "light" competition use] αν τυχόν δε φτιάχνουν μόνο αναρτήσεις για WRC & λοιπούς αγώνες, αλλά ασχολούνται και με πιο "ταπεινά" projects με περιορισμένο budget.

Να τι μου απάντησαν (μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες):

Παράθεση:

Hello Nick,

We can make many variations of different dampers, or in one way till 3 way adjustment . I have just made an offer for a 106 so can use this as base.

The damper price in general is a bit toο expensive for road use we hear (a general comment); as we do concentrate more on competition our target is a bit different.

Looking on the 1 way 106 damper the start price for 1 way rebound adjustable set 3013- euro included with front springs .

If you make it 3 way adjustable with camber adjustable top mounts the total is 4127- euro ex vat.

In this case we do use the front wheel stubs from the original car to manufacture the new strut .

Delivery time in general is around 6-7 weeks after receive of the wheel stubs .

306 and 206 are a bit cheaper (around 2600 euro per set) as there is no steering arm needed on the strut. For those cars we do not need the original hubs .

Have a look if this could be something within your needs.

Looking forward to your reply .

S@nder

Reiger Suspension BV
Molenenk 5a
NL-7255 AX Hengelo Gld.
Tel.:+31 (0)575-462077
Fax:+31 (0)575-463316


2600 είναι λεφτά, αλλά ακούγονται πολύ καλά για ανάρτηση με την ποιότητα και τον τρόπο που καταπίνουν το δρόμο οι αναρτήσεις της REIGER (άλλη κουβέντα πόσοι από εμάς τα διαθέτουμε και σε τι συνθήκες θα εκμεταλλευόμαστε μια τέτοια ανάρτηση) και προφανώς οι τύποι δε σνομπάρουν τον απλό χομπίστα που θέλει να το στήσει για να το χαίρεται περισσότερο στο βουνό ή σε track days.

Προσωπικά με ενδιαφέρει να μάθω περισσότερα - αν ενδιαφέρει θα ενημερώσω.

Καλή Ανάσταση σε όλους.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιούλ 2014, 23:21:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχα ρωτήσει το παρακάτω πριν λίγο καιρό:
Παράθεση:

Όσοι το έχετε καμπερώσει με άκρα PS, πόσο κοντά στη μπουκάλα φτάνει το επάνω εσωτερικό μέρος των ελαστικών σας (όχι με τις χοντρές μπουκάλες με Φ62mm που θέλουν οπωσδήποτε αποστάτες, μιλάω για τις νορμάλ με Φ51/52mm


Με μαμά αμορτισέρ και μαμά άκρα δε χωράει να μπει δάχτυλο ανάμεσα στις μπουκάλες και στο εσωτερικό του ελαστικού του 205 τροχού (με πρόχειρη μέτρηση είναι ~10mm). Αν τα άκρα της PS του δίνουν 2 μοίρες (θεωρητικές, που δεν, αλλά έστω) το εσωτερικό των εμπρός ελαστικών έρχεται 10mm πιο κοντά στη μπουκάλα και τη "γλύφει", φεύγοντας από την θεωρητική minimum απόσταση που λένε κάποιοι ότι πρέπει να έχεις. Θεωρητικά θα έπρεπε ο τροχός να έρθει 10mm πιο έξω είτε με αποστάτες είτε με φτιαχτές καμπάνες δίσκων. Λέω να κάνω το δεύτερο με τους δίσκους που έχω πάρει (2-piece, χωρίς καμπάνες για την ώρα).

Θεωρητικά, αυτό θα φέρει το εσωτερικό των εμπρός τροχών στην "μαμίσια" απόσταση από τις μπουκάλες των αμορτισέρ, ώστε το κάτω μέρος τους με κοντά 2 μοίρες κάμπερ θα πατάει ~20mm πιο έξω από το μαμά setup.

Το έχει κανείς έτσι (με άκρα PS & τους τροχούς 10mm πιο έξω από μαμά)?

http://s27.postimg.org/gsg29bkoj/2degrees_theor.gif


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 07:09:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτά που λες και που μετράς, δεν έχουν κάποια επαφή με την πραγματικότητα.

Και στο 1.6 με την routier που είχα, και στο αγωνιστικό που έχουμε τώρα με την γνήσια PS, η απόσταση είναι παραπάνω από 10mm και με το άκρο δεν είχε καμία διαφορά γιατί δεν αλλάζει η γωνία της επιφάνειας του μουαγιέ μόνο (αν γινόταν αυτό θα ίσχυε αυτό που λες).

Αλλάζει η γωνία μαζί με την μπουκάλα γι αυτόν ακριβώς το λόγο.

Οπότε μάλλον κάτι δεν μέτρησες/δεν έκανες σωστά.


Επίσης αυτό με τους αποστάτες το έχω κάνει, με 10 και 16 mm, αλλά λόγω ζάντας 15" που έπρεπε να βγει πιο έξω λόγω offset για τις τετραπίστονες Laughing

Τέλος, αυτό που έχεις σαν φωτογραφία σε σχέδιο autocad δεν έχει καμία σχέση με την γωνία κάμπερ και τις 2 μοίρες που σου δίνουν τα άκρα.

Θα γίνω γραφικός, το ξέρω, αλλά η γωνία κάμπερ είναι αυτή

http://blog.mechguru.com/wp-content/uploads/2012/01/Camber-Angle-Definition.jpg

Και παίρνει κλίση και όλη η μπουκάλα επίσης για να μην έχεις πρόβλημα με τα λάστιχα (όλα τα σκέφτεται πια αυτή η peugeotsport Very happy )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Τρι 15 Ιούλ 2014, 07:13:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 07:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Αυτά που λες και που μετράς, δεν έχουν κάποια επαφή με την πραγματικότητα.

Και στο 1.6 με την routier που είχα, και στο αγωνιστικό που έχουμε τώρα με την γνήσια PS, η απόσταση είναι παραπάνω από 10mm και με το άκρο δεν είχε καμία διαφορά γιατί δεν αλλάζει η γωνία της επιφάνειας του μουαγιέ μόνο (αν γινόταν αυτό θα ίσχυε αυτό που λες).

Αλλάζει η γωνία μαζί με την μπουκάλα γι αυτόν ακριβώς το λόγο.

Οπότε μάλλον κάτι δεν μέτρησες/δεν έκανες σωστά.


Επίσης αυτό με τους αποστάτες το έχω κάνει, με 10 και 16 mm, αλλά λόγω ζάντας 15" που έπρεπε να βγει πιο έξω λόγω offset για τις τετραπίστονες Laughing


Σταύρο για μαμά αμορτισέρ αν κατάλαβα καλά λέει όχι στενοπιάτελες!
Κατα τα άλλα δέν ξέρω τι και πώς όμως σε εμένα με τη routier είχε σίγουρα κενό για να βάλεις ανάμεσα τη παλάμη σου +++


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 07:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
Σταύρο για μαμά αμορτισέρ αν κατάλαβα καλά λέει όχι στενοπιάτελες!
Κατα τα άλλα δέν ξέρω τι και πώς όμως σε εμένα με τη routier είχε σίγουρα κενό για να βάλεις ανάμεσα τη παλάμη σου +++
Λέει για τα μαμά, λέει 4 φορές την λέξη θεωρητικά σε ένα post Laughing και λέει για την αλλαγή σε PS με άκρα PS.

Ε εγώ που τα υλοποίησα κανα 2 φορές είπα την άποψη μου, πρακτικά Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 08:42:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα κουραφεξαλα.

νικο οντως θα ερθει λαστιχο πιο κοντα σε αμορτισερ ΑΛΛΑ.
στα πιο πολλα σετ το πιατελο του ελατηριου ξεκιναει πιο ψηλα απο τελειωμα ελαστικου.
σε γκαζ μανθου π.χ που ηταν κοντο το καλαμι και το πιατελο-ελατηριο εφτανε σε ιδιο και πιο χαμηλο υψος απο λαστιχο αναγκαστικα εβαλε αποστατες για να εχει κενο και να μη βρισκει...

αυτο με τα 10χιλιοστα δεν υφισταται καπου σα κανονας.
αρα το θεμα ειναι αν βρισκει. θεωρω οτι με το μαμα σετ αμορτισερ ελατηριων
δε θα εχεις θεμα να βρισκει με τα ακρα πεζο σπορτ.
θεωρητικα εχεις δικιο αν μετρας δαχτυλο αλλα πρακτικα για να μην εχει γκρινιαξει αλλος πιο πριν υποπτευομαι οτι απο μονο του το ακρο τραβαει ενα κλικ πιο εξω το τροχο.
επισης δε δινει 2 μοιρες με τη καμια αλλα 1 και κατι ψηλα
αρα πρακτικα ουτε μισο ποντο δε θα μπει μεσα πανω μερος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 15:33:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Αυτά που λες και που μετράς, δεν έχουν κάποια επαφή με την πραγματικότητα.

Και στο 1.6 με την routier που είχα, και στο αγωνιστικό που έχουμε τώρα με την γνήσια PS, η απόσταση είναι παραπάνω από 10mm και με το άκρο δεν είχε καμία διαφορά γιατί δεν αλλάζει η γωνία της επιφάνειας του μουαγιέ μόνο (αν γινόταν αυτό θα ίσχυε αυτό που λες).

Αλλάζει η γωνία μαζί με την μπουκάλα γι αυτόν ακριβώς το λόγο.

Οπότε μάλλον κάτι δεν μέτρησες/δεν έκανες σωστά.

Ο Παναγιώτης κατάλαβε ακριβώς τι λέω.
Δε μιλάω για "αλλαγή σε PS με άκρα PS που υλοποίησες κανα 2 φορές" αλλά για άκρα PS με μαμά όλα τα υπόλοιπα (όχι ρουτιέρ, κλπ, κλπ).
I.e. σε αυτό που δείχνει η φωτογραφία παρακάτω βάζουμε άκρα PS.



Στη φωτο φαίνεται λίγο και το "βούλιαγμα" που έχουν τα μαμά αμορτισέρ στο σημείο που είναι δίπλα στο εσωτερικό του τροχού ώστε να έχει "αέρα" η μπουκάλα απ' τον τροχό (δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος - αν τους αρκούσε κενό π.χ. μόλις 5mm, πολύ απλά δε θα έμπαιναν στον κόπο), κάτι που πολλές after-market λύσεις δεν έχουν.
Τα άκρα δίνουν γωνία (κάμπερ) στο μουαγιέ όπως βλέπεις το αμάξι από μπροστά "θεωρητικά" (μια που σου αρέσει η λέξη Laughing ) 2 μοίρες. Πρακτικά, όπως είπα και πιο πάνω (κι έχει γραφτεί αρκετές φορές σε σχετικές συζητήσεις) είναι κάτι λιγότερο.
Δίνοντας γωνία στο μουαγιέ, το επάνω μέρος του τροχού έρχεται πιο κοντά στη μπουκάλα του αμορτισέρ και το κάτω μέρος (όπως τον βλέπεις από μπροστά, πάντα) αντιστοίχως πιο έξω.

Το σημείο στήριξης του άκρου στο ψαλίδι σε σχέση με το σημείο που μπαίνει η μπουκάλα ΔΕΝ αλλάζει (δηλ. ΔΕΝ έρχεται η τρύπα στήριξης της μπουκάλας πιο μέσα με τα PS άκρα ώστε να απομακρυνθεί λίγο η μπουκάλα απ' τον καμπερωμένο τροχό) ούτε και το πάχος του μουαγιέ στα PS ώστε να φέρνει τον τροχό λίγο πιο έξω για να κρατάει το κενό που υπάρχει ανάμεσα σε εσωτερικό ελαστικού και σε μπουκάλα το ίδιο (ή περίπου το ίδιο).


Παράθεση:

Επίσης αυτό με τους αποστάτες το έχω κάνει, με 10 και 16 mm, αλλά λόγω ζάντας 15" που έπρεπε να βγει πιο έξω λόγω offset για τις τετραπίστονες Laughing

Και τι παρατήρησες?
Έβαλες και μπροστά και πίσω, ή άφησες μαμά μετατρόχιο πίσω και το φάρδυνες μόνο μπροστά?


Παράθεση:

Τέλος, αυτό που έχεις σαν φωτογραφία σε σχέδιο autocad δεν έχει καμία σχέση με την γωνία κάμπερ και τις 2 μοίρες που σου δίνουν τα άκρα.
Θα γίνω γραφικός, το ξέρω, αλλά η γωνία κάμπερ είναι αυτή

http://blog.mechguru.com/wp-content/uploads/2012/01/Camber-Angle-Definition.jpg

Προφανώς δεν το κατάλαβες το σχεδιάκι επειδή έχει μπροστινή όψη και πλάγια όψη μαζί.
Αν πιστεύεις ότι το κατάλαβες θα μ'ενδιέφερε να μάθω σε τι έχεις την εντύπωση ότι διαφέρει η γωνία που δείχνει το "γραφικό" που έβαλες από τη γωνία που φαίνεται στο σχέδιο που έβαλα εγώ [το οποίο περιλαμβάνει και 10mm αποστάτες ώστε το επάνω μέρος του τροχού να μην έρχεται πιο μέσα απ' όσο ήταν πριν, κι έτσι το "κέντρο" του καμπερωμένου τροχού έχει έρθει 10mm πιο δεξιά από το κέντρο του μαμά].
Cool

Παράθεση:

Και παίρνει κλίση και όλη η μπουκάλα επίσης για να μην έχεις πρόβλημα με τα λάστιχα (όλα τα σκέφτεται πια αυτή η peugeotsport Very happy )


Για να πάρει κλίση όλη η μπουκάλα στα Μακφέρσον πρέπει είτε το επάνω μέρος της να μετακινηθεί προς το εσωτερικό του αυτ/του ή προς τα έξω (με άλλα λόγια θες άλλα top-mounts) είτε το κάτω μέρος της (i.e. θες είτε άλλου μήκους ψαλίδια, είτε άκρα στα οποία η τρύπα στήριξης της μπουκάλας να έχει ΑΛΛΗ απόσταση από το σημείο στήριξης του άκρου στο ψαλίδι σε σχέση με μαμά άκρα -- κάτι που ΔΕΝ ισχύει για τα PS άκρα στα οποία αυτό που αλλάζει είναι απλά η γωνία που δίνουν στο μουαγιέ του τροχού)

Ό,τι θέλετε να σας μετρήσω το μετράω, εδώ τα έχω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 15:44:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
καλα κουραφεξαλα.

νικο οντως θα ερθει λαστιχο πιο κοντα σε αμορτισερ ΑΛΛΑ.

...
...

αρα το θεμα ειναι αν βρισκει. θεωρω οτι με το μαμα σετ αμορτισερ ελατηριων
δε θα εχεις θεμα να βρισκει με τα ακρα πεζο σπορτ.
θεωρητικα εχεις δικιο αν μετρας δαχτυλο αλλα πρακτικα για να μην εχει γκρινιαξει αλλος πιο πριν υποπτευομαι οτι απο μονο του το ακρο τραβαει ενα κλικ πιο εξω το τροχο.
επισης δε δινει 2 μοιρες με τη καμια αλλα 1 και κατι ψηλα
αρα πρακτικα ουτε μισο ποντο δε θα μπει μεσα πανω μερος...


Όπως τα λες είναι Παναγιώτη, μόνο που δε φαίνεται το άκρο να βγάζει πιο έξω τον τροχό.

Το "πρόβλημα" στο οποίο αναφέρομαι δεν είναι αυτό που είχε ο Μάνθος με τη Gaz (το πόσο χαμηλά θα έρχεται retainer & ελατήριο στις στενοπιάτελες) αλλά ο "αέρας" που [πρέπει να] έχει το εσωτερικό του ελαστικού από τη μπουκάλα του αμορτισέρ.
Μπορεί να έρχεται στα 2mm και να μη γκρινιάξει κάποιος, αλλά όχι ότι είναι και σωστό να περνάει "φίλερ" ο τροχός από τη μπουκάλα (αλλιώς δε θα τις βούλιαζαν σ' εκείνο το σημείο). Τα ~10mm τα έχω διαβάσει 2-3 φορές σε διαφορετικές συζητήσεις κλπ, αν θέλετε να βρω πηγή (προσωπικά μου φαίνεται τρομερά λογικό).


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 16:03:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ta 10 mm pisteyo oti einai orio asfaleias gia alysides kai
azygostathmies..

apostati empros min 13mm logo dontiou mouagie sto disko

eixa balei ego empros 13mm k piso 5mm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 16:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι είναι, όριο ασφαλείας που ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει σε αμάξι δρόμου.

Αν έρθει 2-3mm ο τροχός απ' τη μπουκάλα με κάμπερ από άκρα μπορεί να μην έχεις πρόβλημα γενικά, πιθανώς ο εσωτερικός τροχός όταν στρίβεις στο όριο και "τεντώνουν τα μέταλα" (που λέει κι ένας φίλος Laughing ) να μην γλύφει τη μπουκάλα, αλλά ακόμα και τις χιονο-κάλτσες τις ξεχνάς.

Με 10mm (όχι από αποστάτη αλλά από καμπάνα δίσκου) σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι θα είναι ΟΚ τιμόνι κλπ αν ήταν και με 13 που το είχες εσύ. Για πίσω δεν ξέρω, τα 5 λογικά μου ακούγονται (δεν έχω μετρήσει να δω max, σίγουρα πάντως πρέπει να μπορεί να μπει τροχός λίγο μέσα σε θόλο αν είναι φορτωμένο και περάσεις κανένα μεγάλο "σκαμπανέβασμα" σβέλτα...


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 23:23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποχωρώ από την συζήτηση μιας που αυτά που δοκίμασα και διαπίστωσα με τα ίδια μου τα μάτια, πιστεύετε πως δεν ισχύουν Very happy

Καλή συνέχεια!



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιούλ 2014, 23:50:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μερικές φορές Σταύρο τα μάτια δεν αρκούν για να καταλάβεις και να εξηγήσεις κάτι σωστά. Χρειάζονται μετρήσεις. Η εμπειρία τουλάχιστον εμένα αυτό μου έχει μάθει.
Wink


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα χρειαστει να φτιαξεις καμπανα τοσο φαρδια σαν να εχει ενσωματωμενο αποστατη με χειλακι στο κεντρο για να παταει η ζαντα...
μπερδεμενο αλλα γινεται.

θα χρειαστεις ομοιως και πισω -- εστω αποστατες

εως ΕΤ 18 (απο 28 μαμα) δεν καταλαβαινεις παρενεργιες στο τιμονι...απο εκει και κατω εχει κατι θεματακια ευαισθησιας και νευρικοττητας το τιμονι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια όταν ειχα πεσει κατω στο RC και το χαζευα, για τον ιδια ακριβως λογο, ειχα (περιπου) την ιδια αποσταση.........
Φοραω bilstein χοντρομπουκαλα, με μαμα ελατήρια......
Πωτς γενον ατο???? (άλα Ογκουνσοτο Laughing )
Θα παω να προβαρω τις ζαντες μεσα στην ερχομενη βδομαδα, οποτε θα το κοιτάξω ενδελεχως....... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 00:30:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ti κάμπερ έχεις Άρη?
Αν θυμάμαι τα άκρα που είχες βάλει εσύ είχαν τρύπες για αισθητήρες ABS, ή κάνω λάθος?...

Αν θες βάλε κινητό σου με φλας πίσω από μπουκάλα B6 να πάρεις μια φωτο όπως παραπάνω που έβαλα, να φαίνεται τι κενό έχουν σ' εσένα.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 00:49:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
θα χρειαστει να φτιαξεις καμπανα τοσο φαρδια σαν να εχει ενσωματωμενο αποστατη με χειλακι στο κεντρο για να παταει η ζαντα...
μπερδεμενο αλλα γινεται.

Εντάξει, δεν είναι μπερδεμένο, απλά χρειάζεται φουλ σχέδιο (ή καμιά μτχ) από μαμά δισκόπλακες και κάποιος σαν τον Παναγιώτη-Quadra.
Wink


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 08:17:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Ti κάμπερ έχεις Άρη?
Αν θυμάμαι τα άκρα που είχες βάλει εσύ είχαν τρύπες για αισθητήρες ABS, ή κάνω λάθος?...

Αν θες βάλε κινητό σου με φλας πίσω από μπουκάλα B6 να πάρεις μια φωτο όπως παραπάνω που έβαλα, να φαίνεται τι κενό έχουν σ' εσένα.

Περιπου στο 1.8 είναι, απ'οτι θυμαμαι!
Δεν ειχαν, τα ειχα στειλει στον Τολη!

Με το που θα παω στο αμαξι, θα βγαλω και φωτο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 18:39:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
MEMsound έγραψε:
θα χρειαστει να φτιαξεις καμπανα τοσο φαρδια σαν να εχει ενσωματωμενο αποστατη με χειλακι στο κεντρο για να παταει η ζαντα...
μπερδεμενο αλλα γινεται.

Εντάξει, δεν είναι μπερδεμένο, απλά χρειάζεται φουλ σχέδιο (ή καμιά μτχ) από μαμά δισκόπλακες και κάποιος σαν τον Παναγιώτη-Quadra.
Wink


διαφορετικη προσσεγγιση του απλου/συνθετου/κλπ...

για μενα το "απλό" είναι "παω αγοραζω 4 αποστατες με χειλακι τους βαζω και τελος"

το "μπερδεμενο" είναι "βρισκω τον κουαντρα...παίρνω αγκαλιά ακρο/δισκοπλακα/ζαντολαστιχο...και φτιαχνουμε καμπανα"

δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτος

προφανως και το 2ο σεναριο ειναι πιο "σωστό" αρκεί να υπαρχει χρόνος και διαθεσιμα στα χερια τα επιμερους πραγματα... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Ιούλ 2014, 22:15:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο, μαζί σου όσον αφορά το χρόνο. Τις περισσότερες φορές όμως επειδή καταφεύγουμε εκεί (επιλογές τύπου "1η λύση") κάτι θα συμβεί και θα πρέπει να το ξαναφτιάξουμε σωστά (δλδ 2η λύση) άρα στο τέλος έχουμε χάσει διπλό χρόνο και διπλό χρήμα Confused


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 60, 61, 62  Επόμενη
Σελίδα 56 από 62

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2085s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on