Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Antigoni (Antigoni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (2003)
Ένταξη: 03 Απρ 2014 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:03:19 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΛΑΝΤΖΑΣ - ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ - ΤΡΥΠΙΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ |
|
|
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, είμαι νέο μέλος, έχω ένα Peugeot 307 του 2003. Το αυτοκίνητο μου είχε πρόβλημα με το ψυγείο (τρύπιο από τρακάρισμα) και πριν πάω στο συνεργείο για επισκευή παρουσίασε επίσης το μήνυμα ANTIPOLUTION FAULT & CATALYTIC CONVERTER FAULT (ξεκινουσε με το πρώτο και στη διαδρομή έβγαζε και το δεύτερο μήνυμα). Την επομένη άρχισε να αναβοσβήνει και το φωτάκι για τα λάδια ενώ οδηγούσα (ενώ είχα συμπληρώσει λάδια πριν ενάμιση μήνα).
Πήγα στο συνεργείο και μου είπαν ότι με μια πρώτη ματιά φαίνεται να έχει κάψει φλάντζα, να θέλει αλλαγή ένας κύλινδρος και αλλαγή φυσικά το τρύπιο ψυγείο, με ένα πρόχειρο υπολογισμό πριν το λύσουν για να δουν όλη τη ζημιά περίπου 500 ευρώ και πάνω. Πιστεύετε ότι αυτή είναι η τιμή που κοστίζουν τα παραπάνω; κάποιος μου είπε ότι ίσως με συμφέρει καλύτερα να αλλάξω μηχανή, αλλά νομίζω ότι το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο, σωστά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:22:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντιγόνη καλησπέρα σου,
Ο κύλινδρος δεν αλλάζει συνεπώς εκεί μάλλον δεν κατάλαβες τι εννούσαν ακριβώς.. Αν δε λάβουμε υπόψιν το παραπάνω (αφού δε ξέρουμε τι έχει ζημιά και τι θα αλλαχθεί...) τότε για φλάτζα θές περίπου 40€ το ανταλλακτικό ενώ για το ψυγείο γύρω στα 80€ - 90€
Απο εκεί και πέρα πιθανώς να θέλει λίγο πλάνισμα το καπάκι (κεφαλή) , θές παραφλού ,λάδια , λοιπά ψιλολόγια και εργασία
Τώρα τα 500 χωρίς να ξέρω τι εννοείς με το "να αλλαχθεί ο ένας κύλινδρος" τα βλέπω ολίγον τι τσιμπιμένα
το ψυγείο το άφηνες χωρίς παραφλού? προφανώς γιαυτό και να έκαψε φλάτζα(όχι οτι δεν έχουν προδιάθεση αυτά τα μοτέρ αλλα anyway)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:24:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχεις 1.4 8βαλβιδο συμφαιρει να παρεις αλλο μοτερ μιας και γυμνα σε καλη κατασταση βρισκεις με λιγοτερα απο 250 ευρω.....συν την εργασια λαδια ξυδια κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | αν εχεις 1.4 8βαλβιδο συμφαιρει να παρεις αλλο μοτερ μιας και γυμνα σε καλη κατασταση βρισκεις με λιγοτερα απο 250 ευρω.....συν την εργασια λαδια ξυδια κλπ... |
+ oτι άν έμεινε και απο λάδι γμσ τα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:46:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα που ειπε ο τασος, το λυσε δεσε πλαναρισμα μαζι με αναλωσιμα ειναι κατω απο 250. Τα 500 ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σε σχεση με τη τιμη που εχω παρει εγω για ανοιγμα μοτερ.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 20:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπολογησε αν θελει επισκευη το καπακι (εχουν παρει βαλβιδες κλπ) θες γυρω στο 150αρι το ρεκτιφιε για πλανισμα φρεζαρισμα
120 χωρις να ειμαι σιγουρος εχει το κιτ χρονισμου (ιμαντας αντλια τεντωτηρας)
50 εχει η φλατζα
30 λαδια
15 το παραφλου
και γυρω στα 100-120 ευρω η εργασια
435 ευρω παει το κουστουμι για το μοτερ
συν οτι θελει και ψυγειο νερου (το οποιο δεν γνωριζω ποσο εχει)
οποτε τα 500 δεν ειναι κακο ποσο....το θεμα ειναι αν εχει αρπαξει απο λαδια το μοτερ δεν αξιζει ν αμπεις στην διαδηκασια να το επισκευασσεις...
(οι τιμες ειναι με καθε επιφυλαξη αν και + - 50 ευρω να πεφτω εξω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Antigoni (Antigoni) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.4 (2003)
Ένταξη: 03 Απρ 2014 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 23:05:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τις απαντήσεις, αύριο μάλλον θα με πάρουν τηλέφωνο από το συνεργείο να μου δώσουν αναλυτικότερα τι εργασίες χρειάζεται το αυτοκίνητο και το κόστος για όλα, θα ξαναγράψω για τη συμβουλή σας αν δεν σας είναι κόπος.
Βλέπετε αισθάνομαι ότι εμείς οι γυναίκες επειδή είμαστε άσχετες μερικές φορές ίσως να πιανόμαστε και λίγο κορόιδα στο θέμα των επισκευών. Αν και ο συγκεκριμένος φάνηκε σοβαρός και συνεργάσιμος! Ευχαριστώ και πάλι!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spar@ Νέος χρήστης


Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 03:34:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπως σωστα εγραψε και ο Γιαννης δεν ειναι πολλα τα 500ευρο...
Μην βλεπετε "στεγνα" τις τιμες ρωτηστε τι παιζει...
40ευρο μπορει να εχει φλατζα αλλα τι ξερετε τι αλλο χρειαζεται για να βγαλετε τα 500 πολλα?
και τα ελατηρια στα πιστονια 60-100ευρο εχουν αν σας ζητησουν 500 ειναι πολλα?
Για να αλλαχτει σωστα η φλατζα κυλινδροκεφαλης χρειαζονται
α) σετ επισκευης κυλινδροκεφαλης που περιλαμβανει φλατζα εισαγωγης εξαγωγης τσιμουχακια φλατζα ψευτοκαπακου (και αλλα αναλογα το μοντελο)
β)φλατζα κυλινδροκεφαλης
γ) βιδες κυλινδροκεφαλης
δ)ρεκτιφιε για πλανισμα και ελεγχο στο καπακι
ε) καποιες ωρες για τριψιμο και μονταρισμα βαλβιδων
ζ) λαδια-αντιψυκτικο
η) σετ ιμαντα μαζι με ρουλεμαν
θ) τρομπα νερου
δεν θα σας πω ποσο εχουν αλλα δεν νομιζω τα 500 πολλα....
αντιθετως τα 300 που παιρνουν πολλοι μηχανικοι μου φαινονται υποπτα....
και ετσι εχουμε εναν α μηχανικο που ζηταει 500 με κερδος 100-120ευρο και εναν β μηχανικο που ζηταει 300 με κερδος 200ευρο γιατι δεν αλλαζει τπτ...
τα συμπερασματα δικα σας!
στο θεμα μας αν το αυτοκινητο δουλεψε χωρις λαδια και εχει αρπαξει, το μονο που συμφερει ειναι αλλοςς κινητηρας.
Το λαμπακι του λαδιου μηπως προκληθηκε απο το τρακαρισμα? μηπως κοπανηθηκε το κατω μερος του κινητηρα? μηπως ειναι ηλεκτρικο το θεμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 12:36:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spar@ έγραψε: | οπως σωστα εγραψε και ο Γιαννης δεν ειναι πολλα τα 500ευρο...
Μην βλεπετε "στεγνα" τις τιμες ρωτηστε τι παιζει...
40ευρο μπορει να εχει φλατζα αλλα τι ξερετε τι αλλο χρειαζεται για να βγαλετε τα 500 πολλα?
και τα ελατηρια στα πιστονια 60-100ευρο εχουν αν σας ζητησουν 500 ειναι πολλα?
Για να αλλαχτει σωστα η φλατζα κυλινδροκεφαλης χρειαζονται
α) σετ επισκευης κυλινδροκεφαλης που περιλαμβανει φλατζα εισαγωγης εξαγωγης τσιμουχακια φλατζα ψευτοκαπακου (και αλλα αναλογα το μοντελο)
β)φλατζα κυλινδροκεφαλης
γ) βιδες κυλινδροκεφαλης
δ)ρεκτιφιε για πλανισμα και ελεγχο στο καπακι
ε) καποιες ωρες για τριψιμο και μονταρισμα βαλβιδων
ζ) λαδια-αντιψυκτικο
η) σετ ιμαντα μαζι με ρουλεμαν
θ) τρομπα νερου
δεν θα σας πω ποσο εχουν αλλα δεν νομιζω τα 500 πολλα....
αντιθετως τα 300 που παιρνουν πολλοι μηχανικοι μου φαινονται υποπτα....
και ετσι εχουμε εναν α μηχανικο που ζηταει 500 με κερδος 100-120ευρο και εναν β μηχανικο που ζηταει 300 με κερδος 200ευρο γιατι δεν αλλαζει τπτ...
τα συμπερασματα δικα σας!
στο θεμα μας αν το αυτοκινητο δουλεψε χωρις λαδια και εχει αρπαξει, το μονο που συμφερει ειναι αλλοςς κινητηρας.
Το λαμπακι του λαδιου μηπως προκληθηκε απο το τρακαρισμα? μηπως κοπανηθηκε το κατω μερος του κινητηρα? μηπως ειναι ηλεκτρικο το θεμα? |
Δέν βλέπω να της διευκρινήστηκε οτι θα αλλαχθούν αυτά συνεπώς επέτρεψε μου να πιστεύω οτι δε θα αλλαχθεί τίποτα απο τα παραπάνω όπως γίνεται τις περισσότερες φορές απο επιτήδιους μηχανικούς
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spar@ Νέος χρήστης


Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 13:25:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαυτο το συζητάμε εδώ μέσα γιατι πρέπει πια να ξεχωρίζουμε τις υπηρεσίες ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2014, 16:44:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω 500 για ανοιγμα και πλαναρισμα κεφαλης με φλατζα φυσικα και αλλαγη σε ελατηρια εμβολων τσιμουχακια οδηγους και ελατηρια βαλβιδων. Το θεμα ελατηρια εμβολων παει στα 150 το βαλε βγαλε με τα ελατηρια. Το κατα ποσο ειναι υποπτη κλπ δεν χρειαζεται να το συζητησουμε, ενας ανθρωπος που ξερει τη δουλεια σκεψου ποσο θελει για να κανει αυτα τα πραγματα και βγαλτα σαν μεροκαματα, να δεις οτι ειναι πολυ καλα κοστολογημενα. Τα 600 που μου ζητησε αλλος "φιρμα" μηχανικος μονο για να μου το ανοιξει ειναι πολλα και ψαχνει για κορόιδα.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|