Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Stefanos-peugeot 308 (Στέφανος) Μόλις έγραψα
peugeot 308 thp 175hp
Ένταξη: 23 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2014, 19:23:47 Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα σε 308 gt με τον thp 1.6 175 hp. ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥΡΜΠΟ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι είμαι και εγώ μαζί σας ,
Είμαι ένας κάτοχος peugeot 308 1.6 με τον thp 175 .Είμαι κάτοικος Κύπρου (πλέον) και το αυτοκίνητο εισήχθει από Αγγλία με 35000 χλμ. Πολύ ευχαριστημένος και όλα καλά μέχρι που...
1)Το σωληνάκι στο τούρμπο για το λάδι αν δε κάνω λάθος έχανε (σύνηθες πρόβλημα όπως διαβάζω ) 2) αλλάχθηκαν αντλίες για την ψύξη του τουρμπο 3) κάποια ηλεκτροβάνα στο τούρμπο κ.λ.π. Συγγνώμη αλλά δεν είμαι και ειδικός , ότι πάνω κάτω μου λέγαν αυτά σας περιγράφω. Το αυτοκίνητο αφού αλλάχθηκαν αυτά δούλευε και δεν παρουσίαζε πρόβλημα.
Στο μεσοδιάστημα των αλλαγών έβλεπα ότι έχω απώλεια τούρμπο, δεν δούλευε η τουρμπίνα και το αυτοκίνητο πήγαινε σαν ατμόσφαιρα 1.0 lt.
Παρατηρώντας έβλεπα ότι παρουσιαζόταν το πρόβλημα ΚΥΡΙΩΣ όταν είχα cruise control στον αυτοκινητόδρομο , 6η ταχύτητα και γύρω στα 90 χλμ σταθερή, όταν δηλαδή για διάστημα δεν χρησιμοποιείτω η τουρμπίνα (στροφές κοντά στις 2000 ) το αυτοκίνητο κόλωνε δεν τραβούσε. Δεν μου έβγαζε safemode ούτε κάποια ειδοποίηση , απλώς έχανα την τουρμπίνα
Τα εξαρτήματα αλλάζονταν στην επίσημη αντιπροσωπεία της peugeot στην Κύπρο , ο μάστορας μου έλεγε ¨δες το ,τώρα είναι καλό , δε θα σου βγάλει κάτι άλλο ¨- " αν σου βγάλει εδώ είμαστε " .Στο διαγνωστικό του δεν έβγαζε fault !! έκτός από μια φορά που κάτι αλλάχθηκε .. μάλλον η ηλεκτροβάνα (αν θυμάμαι καλά)
Φυσικά δεν έχω παράπονο από τον άνθρωπο ,κάθε φορά που πάω ,δεν χρεώνει μιας και είμαι μέσα στην εγγύηση των εργασιών.
Συνεχώς μου λέει έκανα αναβάθμιση στην τουρμπίνα, την έσβησα από τον εγκέφαλο και την ξανα έβαλα , της ξανα έκανα setup , μίλησα με την peugeot και μου είπε αυτό.. έλα να δοκιμάσω το άλλο...
Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή έχει 90000 χλμ. το πρόβλημα έχει βελτιωθεί αλλά πάλι το πιάνει , μια στις 5 μια στις 10 , μια στις 20 μπορεί και πιο συχνά φυσικά ή επαναλαμβανόμενα να ΜΗΝ έχει τουρμπίνα, να πάω να πατήσω γκάζι και να μην τραβά καθόλου!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ όποιος μπορεί να βοηθήσει να κάνει το ψυχικό .. είμαι στα πρόθυρα να ξανά ανακαλύψω το νόμο της βαρύτητας... το peugeot μου στην άκρη του γκρεμού και να δω αν πέσει .
Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο,
Ξέρουμε τι μπορεί να συμβαίνει ;
Πώς αντιμετωπίζεται το πρόβλημα;
ή ότι άλλο μπορεί να βοηθήσει.
Υ.Γ. Συγγνώμη αν σας κούρασα , εκτιμώ κάθε άποψη . Αν φυσικά το θέμα έχει ξανασυζητηθεί (στο πολύ αξιόλογο blog για την αρρώστια μας ) παρακαλώ στείλτε μου τα link ή ότι σχετικό υπάρχει.
Είμαι στη διάθεσή σας για απορίες και ευγνώμων για την όποια βοήθεια σας
ήθελα να μπλέξω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2014, 19:29:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατ αρχην ηρεμησε, υπαρχουν και πολυ χειροτερα, το να βγαινει η τουρμπινα οφ τι μπορει να παιζει θα στο απαντησει καποιος αλλος πιο "γνωστης" του αθληματος, εγω να σε ρωτησω μονο αν μεσα στα 90.000km αυτα εχεις κανει ποτε κατι για το θεμα χρονισμου.
Υ.Γ Καλώς ήρθες στο forum.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stefanos-peugeot 308 (Στέφανος) Μόλις έγραψα
peugeot 308 thp 175hp
Ένταξη: 23 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2014, 19:45:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ προσωπικά τους το πάω στην αντιπροσωπεία , τους λέω τόσα χιλιόμετρα και τι έχουμε να κάνουμε, τους αναφέρω επίσης ό,τι διαβάζω μέσα στο site και ίσως χρειάζεται να το δουν ή αν έχει πέσει στην αντίληψή τους κάτι σχετικό ή από ένα ξαδερφάκι που έχει citreoen c4 1.6 thp 156 hp (ίδιο μοτέρ) τι προβλήματα του παρουσιάζει π.χ. κροτάλισμα του κινητήρα μακριά από εμάς ! και γενικά αν μπορούμε να κάνουμε κάτι που χρειάζεται ή κάτι που λέει η επίσημη peugeot
Μπορεί να κάναν κάτι από μόνοι τους αλλά δε νομίζω .. αν ήταν θα μου λέγανε κάτι . Αυτό που μου είπαν είναι ότι μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων με το συγκεκριμένο μοτέρ καίει λάδι .. κάτι που με καθησύχασε μιας και θέλω γύρω στα 1,5- 2lt κάθε 10000χλμ
Υ.Γ.Σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα , τόσο καιρό μοιραζόμουν την αγάπη για το λιοντάρι ,μέσω του blog, ήρθε ο καιρός να μοιραστώ και τον καημό μου [/list]
ήθελα να μπλέξω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MAD (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 1102
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2014, 20:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ πιστεύω θέμα χρονισμού είναι.... Πες να κοιτάξουν και την σκαστρα! Καλώς ήρθες!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolasf (ΝΙΚΟΛΑΟΣ) Μόλις έγραψα
308 GT 2009
Ένταξη: 11 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:47:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με χρονισμό!!!! Οταν μου άλλαξαν (αντιπροσωπία) για άλλο θέμα Κεφαλή. δεν έσφιξαν σωστά τον ένα εκεντροφόρο (συνδέεται με σύσφιξη και όχι πολύσφηνο) Το αμάξι έχασε χρρονισμό και μόνο ο εγκέφαλός τους το διέγνωσε... Τους ξέχεσα βέβαια...
Εχω το ίδιο αυτοκίνητο και τα συμπτώματα που περιγράφεις ήταν τα ίδια... Δεν είναι θέμα τουρμπίνας πιστεύω!!!
ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 22:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως όταν γλυστράει ο χρονισμός αυτά τα φαινόμενα εμφανίζονται.
Σιωπηρά safe mode χωρίς πίεση και τελικά το αυτοκίνητο δεν τουρμπίζει ποτέ μέχρι να μπει σε διαγνωστικό και να σβηστούν οι βλάβες.
Αν δεν ελεγχθεί και επισκευαστεί σωστά ο χρονισμός δεν υπάρχει ελπίδα. Αλλά είναι συνηθισμένο φαινόμενο, δε χρειάζεται να πετάξεις το αυτοκίνητό σου από τον γκρεμό για αυτό.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stefanos-peugeot 308 (Στέφανος) Μόλις έγραψα
peugeot 308 thp 175hp
Ένταξη: 23 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 23:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αξιότιμοι κύριοι - φίλοι του αγαπημένου μας Λέοντα (peugeot)
Ειλικρινά σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας.Ύστερα από την καθοδήγησή σας ανέφερα στο επίσημο συνεργείο της peugeot για το χρονισμό.Οντως το θέμα του αυτοκινήτου είναι θέμα χρονισμού ,ένα εξάρτημα (απλοικά θα το περιέγραφα σαν βίδα )που τεντώνει την αλυσίδα και ίσως θα χρειαστεί και αλυσίδα.Πρώτη φορά τους εβγαλε τέτοιο κωδικό .. απλώς αυτός ο κωδικός έχει τη συμπτοματολογία που περιέγραψα σε παλαιότερη δημοσίευση N2151 αν δε με απατά η μνήμη μου , είναι ο κωδικός του σφάλματος.
Ευχαριστώ ειλικρινά
Υ.Γ. κατηγορούν όλοι τα παλιο γαλλικά, που βγάζουν ζημιές κλπ , δυστυχώς το μοτέρ μας από ότι άκουσα το σχεδίασε Γερμανός .. άρα όση εκτίμηση και αν είχα ,το peugeot μου συνεχίζει να με πορώνει κ να μην με ξενερώνει..
Ευχαριστώ πολύ!!!
ήθελα να μπλέξω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2014, 00:04:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα ωραία, αλλά που τον είδαν τον Γερμανό δεν ξέρω. Ο κινητήρας σχεδιάστηκε στην Αυστρία από ομάδα τεχνικών από διαφορετικές χώρες!
Μια τεράστια πολυεθνική εταιρεία τον σχεδίασε και εξέλιξε. Ούτε οι Γερμανοί μα ούτε και οι Γαλλοι.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stefanos-peugeot 308 (Στέφανος) Μόλις έγραψα
peugeot 308 thp 175hp
Ένταξη: 23 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2014, 13:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έτσι είχα ακούσει , δεν ήξερα ,ειλικρινά για το ποιος το σχεδίασε. Αλλά και ο πόντιος ; γέλασα απίστευτα φίλε Steve
ήθελα να μπλέξω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|