PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 07:39:54    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλά παιδιά από το club προτείνουν σαν λύση αυτών που θέλουν να βελτιώσουν το 1.1 και το 1.4, την τοποθέτηση κινητήρα από 206 1.6 16V ή από Rallye. Γιατί όμως δεν προτείνεται ως εναλλακτική λύση ο δίλιτρος κινητήρας του GTI; Δεν ταιριάζει; Είναι δυσεύρετη και ακριβή μια τέτοια μηχανή σε σχέση με την 1600; Υπάρχει κάτι που θα απότρεπε την τοποθετησή του;

Όσοι γνώστες βοηθήστε...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 09:30:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χωρις να γνωριζω πολλα για το 2λιτρο μοτερ, ο λογος που προτιμουν το 16αρι μοτερ ειναι πρωτα γιατι το βρισκεις πολυ ευκολα, γιατι μπορεις να βαλεις απο ραλλυ, απο vts, απο 206, 306, xsara klp klp klp τα μοτερ ειναι ιδια...

Επισης οι λυσεις βελτιωσης που υπαρχουν για το 16αρι ειναι ηλιθιωδως πολλες για ολες τις τσεπες και ολα τα κεφια





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 00:42:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί μηχανή από 1.6 16V και όχι από 2.0 16V; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Πολλά παιδιά από το club προτείνουν σαν λύση αυτών που θέλουν να βελτιώσουν το 1.1 και το 1.4, την τοποθέτηση κινητήρα από 206 1.6 16V ή από Rallye. Γιατί όμως δεν προτείνεται ως εναλλακτική λύση ο δίλιτρος κινητήρας του GTI; Δεν ταιριάζει; Είναι δυσεύρετη και ακριβή μια τέτοια μηχανή σε σχέση με την 1600; Υπάρχει κάτι που θα απότρεπε την τοποθετησή του;

Όσοι γνώστες βοηθήστε...


ενα 2λιτρο τροπετο (ωστε να τα εχεις ολα κομπλε) και με σχετικα λιγα χιλιομετρα δηλ >50.000 ειναι σχετικα ακριβη λυση!
και βρισκεται αρκετα πανω απο το εκατομυριο! επειτα βαλε και εργασια και καποια αλλα πραγματακια που θα χρειαστουν... Confused Confused
οποτε καποιος που δεν εχει να διαθεσει τα λεφτα προσπαθει να βρει μηχανη απο 1600 που σιγουρα θα ειναι φθηνοτερη.
φυσικα οι τιμες παιζουν αναλογα την περιπτωση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 00:55:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή πέραν του παράγοντα κόστος, δεν υπάρχει κάτι άλλο που να αποτρέπει την τοποθέτηση ενός δίλιτρου κινητήρα στο 1400; Αν βρεις μηχανή τότε μπορείς να τη βάλεις (και ό,τι άλλο χρειαστεί βέβαια); Με το νόμο τι γίνεται;




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 01:01:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγουρα η καλυτερη λυση ειναι ο διλιτρος και απο θεμα αξιοπιστιας αλλα και απο θεμα νομιμοτητας καθως μαζι με εργοστασιακη εξατμιση,φρενα και αναρτηση,δηλωνεται κανονικα. Wink Ενω ετσι και βαλτε ραλλισιο μοτερ,δεν δηλωνεται με τιποτα... Sad Αν παλι βρειτε 16αρι απο 206 τοτε και αυτο δηλωνεται κανονικα.Βασικη προυποθεση να περασει καυσαερια και θορυβομετρηση! Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο μια παρατήρηση... Άν βάλειςτο μοτερ του 206 δεν χρειάζεται καυσαέρια και θορυβομέτρηση γιατι θεωρείτε οτι το μοτέρ αυτο έχει εγκριση τύπου απο το εργοστάσιο κατασκευής οπότε δεν το ψαχνουν αλλο...


Τροπέτο κομπλέ 2λιτρο έβαλε το ξαδερφός μου στην Peugeot που δουλέυει και το πήρε με 42,000km και πέρασε τα πάντα επανω ταμπλω-ηλεκτρικα-μοτερ-αναρτησεις κτλ κτλ συνολικα κάπο 3,000 αν βάλεις και την εργασία μαζι... στα ίδια λεφτα βγαίνει και η μετατροπή σε 1,6 με το 2ο ομως να μπορεί σαν βάση βελτίωσης να αποδώσει σαφώς μεγαλύερα ποσα ιπποδύναμης αφού χρήζει καλύτερης βελτίωσης
για τον νομο δεν ξέρω... ο Ξάδερφος απο 1,4 σε 2,0 αντιμετωπίζει κάποια προβληματάκια....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:55:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο οτι ξερω μπορεις να αλλαξεις κυβικα κατα 200cc καθε φορα.Δηλαδη αν εχεις 1400 πας 1600 .παραπνω δεν επιτρεπεται !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 09:59:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχικος κυβισμος +25% λέει η νομοθεσία...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 10:20:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και πρεπει να ειναι μηχανη παραγωγης απο το ιδιο μοντελο .Δηλαδη απο το 206 το 2λιτρο πχ.



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2003, 10:48:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή με λίγα λόγια ο δίλιτρος κινητήρας μπαίνει μια χαρά απλά προτείνεται ο 1600 λόγω κόστους, περιθωρίων βελτίωσης και νομιμότητας. Μάιστα...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 05:45:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπως τα ειπαν τα παιδια ειναι.
κανονικα δεν επιτρεπεται μια μετατροπη απο 1400 σε 2000.!
σε πιανουν και δεν μπορεις και να πεις και τιποτα.
μεχρι 1600 ειναι "νομιμο".
οποιος θελει να ρισκαρει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2003, 14:59:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντάξει, εντάξει... δε σκοπεύω να παραβιάσω το νόμο και να βάλω δίλιτρο μοτέρ (ούτε καν 1600 Razz ). Απλώς είχα ακούσει ότι για να μπει το δίλιτρο μοτέρ χρειάζονται κάποιες "πατέντες" αμφιβόλου αποτελεσματικότητας κι επειδή δεν έβλεπα κανένα μέσα από το club να ασχολείται με μια τέτοια μετατροπή το είχα απορία.

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις σας... Smile




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bebis206vts (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206XS 1.6 16ν 120hp mod

Ένταξη: 25 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2003, 20:53:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν 3 χρονια που ψαχνομουν για μετατροπη ειχα γυρεψει τιμη για τροπετο 2λυτρου και το ζηταγαν 2 εκατ. Οπωτε και εγκατελιψα τα 2000 κυβ.
Τελικα εβαλα τον 1600 και με λιγα γαργαληματα εφτασα τα αλογα του 2λυτρου.
Οπωτε προς τι ο αλληλοσπαραγμος...?
Πιστευω πως ολοι καταλιγουν στον 1600 επειδη ανεβαινει πιο ευκολα και υπαρχουν πολλοι ψαγμενοι μηχανικοι σ'αυτο το μοτερ...
Ειναι η πιο καλη λυση.. Wink Wink


206 πυραυλος!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Οκτ 2003, 01:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, αλλά αυτή η ροπάκλα του 2λιτρου είναι άλλο πράγμα. Σα να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνει από ανηφόρες. Και το κυριότερο: Χαλαρά! Χωρίς σκίσιμο, κατεβάσματα και τα συναφή...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bebis206vts (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206XS 1.6 16ν 120hp mod

Ένταξη: 25 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2003, 22:11:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω.. Για πηγαινε να γυρεψεις τον δυλιτρο απο κανενα παλιατζη και ελα να μου πεις μετα την τιμη.. Θα πεσουνε τα αυτια σου!
Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..


206 πυραυλος!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 14:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειτε σας αρεσει ειτε οχι το 2λιτρο μοτερ ειναι αλλου...
Καταρχην καμια σχεση σε μακροζωια το ενα με το αλλο...Κατα δευτερο κυριο λογο,ακομα και να καιει λαδια,αλλαζεις ενα σετ εμβολοχιτωνια(αλουμινιο γαρ) και τον εχεις για αλλες 300.000 χλμ!Ουτε ρεκτιφιε,ουτε πιστονια και υπερκυβισμοι και λοιπες βλακειες...Οσο για τα γκαζια,επειδη στην Ελλαδα οι μηχανικοι ειναι ορθια τετραποδα,δεν σημαινει οτι ετσι ειναι και στον υπολοιπο κοσμο...Ψαξτε λιγο και θα δειτε οτι το συγκεκριμενο μοτερακι βγαζει ανετοτατα 150-155 αλογακια με ενα σετακι ηπιοτατους εκκεντροφορους fast road. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 06:38:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bebis206vts έγραψε:
...Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..


Το 1.6 16V όλα αυτά τα έχει! Very happy
Και η αλλαγή των αντιστρεπτικών-ράβδων είναι φθηνή και ούτως ή άλλως οι περισσότεροι ψαγμένοι το έχουν κάνει ήδη και αυτό. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 14:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bebis206vts έγραψε:
Συμφωνω.. Για πηγαινε να γυρεψεις τον δυλιτρο απο κανενα παλιατζη και ελα να μου πεις μετα την τιμη.. Θα πεσουνε τα αυτια σου!
Και δεν ειναι μονο το μοτερ.. Θες φρενα, υδραυλικα τιμονια, δισκους πισω, και ενα σωρο αλλα πραγματα..


Φρένα και δίσκους βάζεις στο 1400 ακόμα και με αλλαγή στον 1600. Εγώ σκέφτομαι να βάλω ακόμα και τώρα που έχω μόνο 75 αλογάκια. Τώρα για το αν πρέπει να αλλάξεις τιμόνι, αυτό μου ακούγεται λίγο περίεργο... Γιατί όμως να ζητάει περισσότερα μια τοποθέτηση δίλιτρου μοτέρ σε σχέση με αυτήν ενός 1600; Και δε μιλάω για την τιμή του μοτέρ (που απ'ότι κατάλαβα είναι ακριβότερο) αλλά για τα "παρελκόμενα" που θα χρειαστούν για να ολοκληρωθεί η μετατροπή...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:35:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλό... Γιατί οι 1600 ανήκουν στην σειρα TU της Peugeot ενώ ο 2000 στην σειρά XU ή EW όπως λέγεται τώρα . Το βασικό είναι οτι οι 1400 κσι 1600 έχουν κοινα ψυγεία κοινά κολαρα κοινές βάσεις κτλ κτλ κτλ πράγμα που δεν ισχύει με τα 2λιτρα που είναι και "αναποδα" τοποθετημένα σαν μοτέρ με την πολλαπλή εισαγωγής μπροστά και την εξαγωγή πίσω




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 09:34:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
......επειδη στην Ελλαδα οι μηχανικοι ειναι ορθια τετραποδα.....

Στέλιο, με όλο το σεβασμό, επειδή σε αυτό το forum έχουμε και μηχανικούς, καλό θα ήταν να μην τους παίρνει όλους η μπάλα...

Όρθια τετράποδα, δυστυχώς, υπάρχουν παντού δίπλα μας, σε όλα τα επαγγέλματα, όπως επίσης ξέρω και ξέρουμε όλοι ότι δεν είχες σκοπό να θίξεις κανέναν προσωπικά.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1903s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on