Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 07:55:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!
Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.
Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο το service park το Σαββατο βραδυ μετα το τελος της ημερας RONI-IΝΤΖΟΓΛΟΥ ο οποιος πηρε τελικα την 5η θεση στην F2 πισω απο τα πιο δυνατα clio,c2,ds3 και το 106 του Κουμποτη.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JDROGAS στις Δευ 31 Μάρ 2014, 08:50:11, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:37:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κυριακη super special stage στο λιμανι της Κορινθου!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 08:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: |
Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!
Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.
Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο. |
Χωρις να διαφωνησω μαζι σου να συμπληρωσω οτι ολα αυτα εγιναν αφοτου εγκατελειψε αν δεν κανω λαθος απο καποια διαρροη το αλλο 208 με οδηγο τον Kevin Abbring ο οποιος φανηκε οτι τους ειχε ολους ανετα ακομα και το αλλο 208 αφου μεχρι και την ss4 (Αγιος Ιωαννης) ειχε δημιουργησει μια διαφορα απο τον Breen που ηταν δευτερος περιπου τα 6 δευτ. 16 με τον τριτο (KAJETANOWICZ) και 22 με τον BOUFFIER που μεχρι εκεινη την στιγμη ηταν τεταρτος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:31:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικα , μου αρεσε παρα πολυ το φετινο Ακροπολις, ειδικα το ασφαλτινο κομματι οπως και ο απλος τροπος προσεγγισης στο service park σε σχεση με το wrc.
Ελπιζω και του χρονου .
Μπραβο στον Νικο με τον ro-ni |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:34:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks για την φωτο!
Θα γραψω μια μινι αναλυση μολις προλαβω
Σημειωτεων, το ετερο 208 εμεινε απο υπερθερμανση κινητηρα, προβλημα το οποιο ειχαν δηλωσει πριν την συμμετοχη τους στον αγωνα τα πεζω..
Και που τερματισε το ενα στον πρωτο του αγωνα, ποσο μαλλον να παρει και νικη, ειναι αθλος.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 09:53:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 10:15:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία?? |
Δεν εχεις αδικο....
Αυτα που εγω ειδα οτι τελικα εχουνε πλεονεκτημα ιδιαιτερα σε κλειστα κομματια που μερικες φορες χρειαζεται ροπη χαμηλα ειναι η υπερτροφοδοτουμενη κατηγορια RRC.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 19:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 21:40:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικόλα, Συγχαρητήρια κι από μένα για τους πολύ καλούς χρόνους αλλά και το κουράγιο σας να τρέξετε και τις 2 μέρες και μάλιστα με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα!
Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 22:00:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα! |
Χωρις να διαφωνησουμε απλα και μονο για την ιστορια
μετα την 2 ειδικη 4 κερδισε ο Μπουφιε και 5 ο Μπριν.Δεν νομιζω οτι δεν θα ειχε τυχη οπως λες.
Σημειωτεον προσωπικη μου αποψη παντα οτι εαν συνεχιζε
ο Αμπρινγκ με το αλλο 208 οι διαφορες θα ηταν μεγαλυτερες.
Φανηκε απο την αρχη οτι δουλευε το 208 πολυ καλυτερα απο τον ομοσταυλο του Μπριν.
Οσο αναφορα την τιμη των RRC δεν την γνωριζω αλλα ειδα
το 208 και η κατηγορια R5 στοιχιζει καπου στα 180000 ευρω προ φορων διολου ευκαταφρονητο ποσο.
Γυρω στις 235000 θυμαμαι τα 207 s2000.
Τα rrc που κυμαινονται δηλαδη?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 07:46:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 08:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000 |
Ας ελπισουμε οτι θα δουμε καποια στιγμη ενα 207 s στους ελληνικους αγωνες λοιπον
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 09:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000 |
Ειναι και αλλα μικροπραγματακια, αλλα ναι ειναι ενα μινι wrc..
Και απο του χρονου που ληγουν οι ομολογκασιον των S, να δειτε που θα πεσουν οι τιμες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 10:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα. |
Γιάννη (και όλοι οι φίλοι που βοήθησαν), ευχαριστούμε για όλα. Και τώρα και ..τότε.
Μέχρι να λύσουμε το φλέγον θέμα του πόσο κοστίζει ένα RRC, S2000, R5 κλπ σε αυτό το τόπικ, θα έχω στα χέρια το υλικό και θα επανέλθω με review από την αξέχαστη εμπειρία που ζήσαμε.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 10:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πετρο,Αρη,Νικο, παντα να συλλεγετε ομορφες εμπειριες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 14:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα-ακροπολικο καφεδακι ποτε θα εχει να τα πουμε ολο το τιμ απο κοντα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Απρ 2014, 19:19:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.
208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".
fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 08:46:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.
208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".
fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει. |
Ρε μαστορα cool, πρωτη επισημη επαφη σε ραλλυ μετα απο 6-7 χρονια... Μην περιμενουμε παπαδες.... Λογικα και αναμενομενα και τα λαθη και οι παραλειψεις.. Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport...
Και που ετρεξαν ακροπολις πολυ ειναι, στο τσακ ηταν να μην ερτθουν καθολου... Και ακομα πιο "πολυ ειναι" το οτι τερματισε εστω και το ενα αμαξι... Αυτοι πονταραν μονο στην ασφαλτο... Στο χωμα πηγαν με την λογικη: ας μπουμε και οτι γινει..... Με 40 χλμ δοκιμες χωμα, δεν ΓΑ**ΣΕ κανεις..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2014, 10:16:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ μαζί σου Νικόλα αλλά στο παρακάτω
Road_Runner έγραψε: | Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport... |
παντού Peugeot Sport έγραφε, απ'τις φόρμες μηχανικών κ οδηγών μέχρι τα πανώ στα κικλιδώματα του service. Kαι έχω ένα κάρο φωτό για να το επιβεβαιώσω
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|