PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

προβληματα 207GT και λυσεις
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 22:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: fw Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Morfeas έγραψε:
βάλε 5-40


Την ευθύνη για μια τετοια επιλογη ποιος την αναλαμβανει? Εγω, εσυ, ο μηχανικος? ποιος? το να βαζουμε 5-30 αντι για 0-30 οκ δεκτο ειναι μεσα στα ορια του κατασκευαστη, το να παμε σε 5-40 ομως ειναι εκτος. Για μενα αμαξι που καιει λαδια ψανχετε απο που τα καιει, ειναι τσιμουχακια? οδηγοι? ελατηρια στα πιστονια? εγω θα τα αλλαξω ολα να ειμαι ηρεμος, το να λεμε ομως βαλε 5-40 ενω ειναι εκτος οριων κατασκευαστη για μενα ειναι εγκληματικο και στο λεω φιλικα, οπως ειπε και ο Νικος παραπανω το λαδι δεν ειναι παιξε γελασε.....


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Morfeas (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


207 gt

Ένταξη: 11 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 134

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:18:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το βάζω αρκετό καιρό και δεν έχω πρόβλημα. Την πρόταση αυτή μου την είπαν οι e-tuners και τους εμπιστευομαι απόλυτα γιατί όλα αυτα τα χιλιόμετρα τα ε΄χω κάνει με πρόγραμμά τους και δεν έχω πάθει τίποτα. Το μοτέρ έχει αντέξει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 194
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:32:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδια αυτο με τα λαδια πιστευω οτι ειναι υπερβολικο.Δε λεω,τα 0-30 μπορει να ειναι ιδανικοτερη επιλογη αλλα δεν δεχομαι οτι αν βαζεις 5-30 θα παρεις τον κινητηρα στα χερια.Εγω εχω 110.000 περιπου με ''το λαθος'' λαδι και το αμαξι δουλευει αψογα.Η καταναλωση ειναι σε λογικα σχετικα επιπεδα της ταξεως του 1λιτρου περιπου στα 5000χλμ.Προσφατα εκανα καθαρισμο βαλβιδων και χρονισμα και το αμαξι παει σαν καινουριο.Επισης οι βαλβιδες ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απο αλλες που εχω δει με λιγοτερα χλμ.Αυτο νομιζω οφειλεται οτι το αμαξι δεν κινειται καθολου στην πολη και οχι στον τυπο λαδιου.Εχω δει περιπτωσεις με πολυ λιγοτερα χλμ απο τα δικα μου και πολυ χειροτερες βαλβιδες,με 0-30 λαδι απο καινουριο.Οποτε ας μην τρομαζουμε τον ανθρωπο.Μπουζι επισης αλλαζω καθε 20.000.
Φιλε μου εγω πιστευω καθαρισμα βαλβιδες κανε και τσεκαρε και χρονισμα.Θα δεις διαφορα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 22:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατ'αρχην αλλο 5-30 αλλο 5-40. Το λαδι λιπαινει ενα σωρο σημεια του κινητηρα, εαν ο κινητηρας τα καιει απο 2-3-4 απο αυτα βαζοντας 5-40 η καταναλωση λαδιου ή θα πεσει ή θα παει σε νορμαλ επιπεδα. Ρωτω τωρα ειστε σιγουροι οτι τα υπολοιπα σημεια του κινητηρα που δεν εχουν ανοιξει τα διακενα τους θα λιπαινονται με το 5-40? γιατι μιλαμε για ενα μικρο φιλμ λαδιου, τελος παντων ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του, βαλτε 5-40 και οταν ανοιξουν κι αλλο τα διακενα βαλτε και 10-40.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 22:59:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το 5/40 δεν έχουν θέμα γιατί το 40 ειναι το ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες απλα το μόνο μείον είναι το στροφαρησμα ψηλά η κακη απόκριση στο γκάζι κ η υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου.


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0805s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on