Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2014, 22:48:14 Θέμα δημοσίευσης: Re: fw |
|
|
Morfeas έγραψε: | βάλε 5-40 |
Την ευθύνη για μια τετοια επιλογη ποιος την αναλαμβανει? Εγω, εσυ, ο μηχανικος? ποιος? το να βαζουμε 5-30 αντι για 0-30 οκ δεκτο ειναι μεσα στα ορια του κατασκευαστη, το να παμε σε 5-40 ομως ειναι εκτος. Για μενα αμαξι που καιει λαδια ψανχετε απο που τα καιει, ειναι τσιμουχακια? οδηγοι? ελατηρια στα πιστονια? εγω θα τα αλλαξω ολα να ειμαι ηρεμος, το να λεμε ομως βαλε 5-40 ενω ειναι εκτος οριων κατασκευαστη για μενα ειναι εγκληματικο και στο λεω φιλικα, οπως ειπε και ο Νικος παραπανω το λαδι δεν ειναι παιξε γελασε.....
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Morfeas (Κωνσταντίνος) Μέλος

 207 gt
Ένταξη: 11 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 134
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βάζω αρκετό καιρό και δεν έχω πρόβλημα. Την πρόταση αυτή μου την είπαν οι e-tuners και τους εμπιστευομαι απόλυτα γιατί όλα αυτα τα χιλιόμετρα τα ε΄χω κάνει με πρόγραμμά τους και δεν έχω πάθει τίποτα. Το μοτέρ έχει αντέξει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος

Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 20:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδια αυτο με τα λαδια πιστευω οτι ειναι υπερβολικο.Δε λεω,τα 0-30 μπορει να ειναι ιδανικοτερη επιλογη αλλα δεν δεχομαι οτι αν βαζεις 5-30 θα παρεις τον κινητηρα στα χερια.Εγω εχω 110.000 περιπου με ''το λαθος'' λαδι και το αμαξι δουλευει αψογα.Η καταναλωση ειναι σε λογικα σχετικα επιπεδα της ταξεως του 1λιτρου περιπου στα 5000χλμ.Προσφατα εκανα καθαρισμο βαλβιδων και χρονισμα και το αμαξι παει σαν καινουριο.Επισης οι βαλβιδες ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απο αλλες που εχω δει με λιγοτερα χλμ.Αυτο νομιζω οφειλεται οτι το αμαξι δεν κινειται καθολου στην πολη και οχι στον τυπο λαδιου.Εχω δει περιπτωσεις με πολυ λιγοτερα χλμ απο τα δικα μου και πολυ χειροτερες βαλβιδες,με 0-30 λαδι απο καινουριο.Οποτε ας μην τρομαζουμε τον ανθρωπο.Μπουζι επισης αλλαζω καθε 20.000.
Φιλε μου εγω πιστευω καθαρισμα βαλβιδες κανε και τσεκαρε και χρονισμα.Θα δεις διαφορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 22:38:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατ'αρχην αλλο 5-30 αλλο 5-40. Το λαδι λιπαινει ενα σωρο σημεια του κινητηρα, εαν ο κινητηρας τα καιει απο 2-3-4 απο αυτα βαζοντας 5-40 η καταναλωση λαδιου ή θα πεσει ή θα παει σε νορμαλ επιπεδα. Ρωτω τωρα ειστε σιγουροι οτι τα υπολοιπα σημεια του κινητηρα που δεν εχουν ανοιξει τα διακενα τους θα λιπαινονται με το 5-40? γιατι μιλαμε για ενα μικρο φιλμ λαδιου, τελος παντων ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του, βαλτε 5-40 και οταν ανοιξουν κι αλλο τα διακενα βαλτε και 10-40.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2014, 22:59:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το 5/40 δεν έχουν θέμα γιατί το 40 ειναι το ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες απλα το μόνο μείον είναι το στροφαρησμα ψηλά η κακη απόκριση στο γκάζι κ η υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|