Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 12:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | TopGear έγραψε: | Δεν πρέπει να'χουν περάσει πάνω από 35.000-40.000 χλμ. Το αμάξι έχει 90.000 περίπου. | Στις 60.000 έδινε αλλαγή η Peugeot αν θυμάμαι καλά όσο είχα το 206, αριθμός που μικραίνει σε "ειδικές συνθήκες" όπως οι ανηφορικοί χωματόδρομοι, βίαιες εκκινήσεις, πατινάρισμα στο φανάρι κλπ.
Γενικώς, τα διαστήματα χιλιομέτρων που δίνουν οι κατασκευαστές για αλλαγή είναι ως επί το πλείστον για χρήση σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και εθνική οδό (όχι φανάρια, όχι κλισεις) |
Μωρέ τα ξέρω, αλλά δεν έχω συναντήσει σχεδόν κανέναν που να άλλαξε δίσκο/πλατώ σε λιγότερο από 90.000 χλμ. Όχι μόνο σε Peugeot αλλά και σε άλλες μάρκες και σε όποιο οικογενειακό αυτοκίνητο είχαμε. Οι κατασκευαστές πιθανώς να το κάνουν και για να σε φέρνουν στο συνεργείο συχνότερα.
Αν τελικά, του το άλλαξε στις 60.000 περίπου, δεν υπάρχει περίπτωση να το'φαγα εγώ, δεν κάνω απότομες αλλαγές-γκαζιές-κόντρες (δε φτουράει και το καημένο άλλωστε ), απ'τα 35.000-40.000 χλμ, άντε το πολύ να'χουν γίνει κάπου 28.000-30.000 εντός πόλης. Δεν το ζορίζω και γενικά, αλλά και πάλι, όσο "γυναίκα" και να ήμουν στα πετάλια, μου φαίνονται εξαιρετικά λίγα τα χλμ. 2 φορές ΜΟΝΟ μου'χει πάει στο μυαλό μήπως του μείωσα το χρόνο ζωής του: η πρώτη ήταν το 2009 σε μια ανηφόρα στην Κεφαλλονιά που μ'είχαν κλείσει και αναγκάστηκα να κάνω όπισθεν καμιά 25μ σιγά σιγά και τώρα το 2013 σε 2 ταξίδια (Απόκριες/Πάσχα) που ανέβηκα 4-5 φορές συνολικά 30μ περίπου ανηφορικό χωματόδρομο με πολλές λακκούβες/πέτρες κι είχα 1η.
Απ'την άλλη, αν δεν του το άλλαξε και του'λεγε κάλτσες για να τον αποφύγει επειδή του'χε κάνει την εξυπηρέτηση, τότε αναμενόμενη η φθορά. Το 250άρι πάντως, δε βλέπω να το γλιτώνουμε. Θα δείξει. Είναι και περίεργη η φάση, το κάνει μισές μισές φορές, "υποτίθεται" έχει αλλαχτεί, στο τεστ με 1η σε ίσιωμα δεν κουνιέται καθόλου μπρος/πίσω, σε ανηφόρα δε με τραβάει κάτω, wtf δηλαδή, κουβαλάω ένα μέγα μυστήριο μου φαίνεται.
Προτασούλες για αλλαγή είχα ξαναρωτήσει, αλλά πάμε πάλι σε μαμά Valeo ή LUK, Sachs, whatever;
//Ώρες ώρες μου'ρχεται να το ξαποστείλω, αλλά το λυπάμαι που'χω δώσει λεφτά (έξτρα αεροτομή, σκούπα, μεταλλικό λεβιέ, ζαντολάστιχα, εξάτμιση, χταπόδι, αμορτισέρ KONI ρυθμιζόμενα, καθρέφτες, διάφανα φανάρια κτλ). Δεν έχει και γρατζουνιές/γδαρσίματα κιόλας και καταναλώνει και λίγο, μου αρέσει το στήσιμό του κι ως τώρα δε μου'χει βγάλει ιδιαίτερες φθορές. Αν θα το άλλαζα, θα το έκανα για κάποιο 1.6, πάλι 206 προσεγμένο (καλοδεχούμενο με αμορτισέρ και παρόμοια "καλούδια") ή με κανά Corsa OPC. Αλλά τα σκέφτομαι πολύ τα χρήματα τέτοιες εποχές...
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Δευ 13 Μάϊ 2013, 12:49:38, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάϊ 2013, 01:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | TopGear έγραψε: | Προτασούλες για αλλαγή είχα ξαναρωτήσει, αλλά πάμε πάλι σε μαμά Valeo ή LUK, Sachs, whatever; | Valeoooo |
Έτσι φώναζα κι εγώ όταν οδήγησα μετά το αμάξι με τον αλλαγμένο δίσκο.
Πω, αυτή η πρώτη αίσθηση του καινούριου στο συμπλέκτη...
Στα σοβαρά τώρα. Ο δίσκος είχε φαγωθεί αρκετά. Ίσως κρατούσε λίγο ακόμη, αλλά θα'χε τα θέματά του. Παρόλο που αλλάχτηκε μετά από περίπου 40.000 χλμ, ο μηχανικός μου'πε ότι αν δεν οφείλεται και σε αστοχία υλικού, πιθανώς να ζορίστηκε σε τίποτα ανηφοράκια (του εξήγησα και τη φάση με το χωματόδρομο) ή αλλού, οπότε έβγαλε φθορά. Παρόλο που δεν έχω γυναικείο πόδι, απορώ ακόμη με τα τόσα λίγα χλμ. Τελοσπάντων, ας ελπίσουμε τουλάχιστον να ήταν το τελευταίο πρόβλημα (έκτακτο) που μου παρουσιάστηκε και από δω και πέρα να'χουμε μόνο τα τυπικά σέρβις.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Μάϊ 2013, 13:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Εμ είδες που στα έλεγα
Άμα γίνει τίποτα άλλο... μετά είσαι για
|
Χαχαχαχαχαχα
Είναι ένα μέρος στην Εύβοια που'χω πάει τελευταία 2-3 φορές από το Φεβρουάριο. Εξοχικό σπίτι αλλά είναι λίγο σε ερημιές, με την έννοια ότι το χωριό είναι 1χλμ μακρυά και η κατοικία βρίσκεται σε χωματόδρομο ανάμεσα σε λειβάδια κι έτσι. Ε στην αρχή του χωματόδρομου είναι μισοτσιμεντωμένη κατηφόρα (ανηφόρα όπως φεύγεις), με λακκούβες αλά Ακρόπολις, ανωμαλίες, πέτρες να εξέχουν και παρόμοια στραβάδια να σου πετάγονται πέρα δώθε. Μόνο εκεί θα μπορούσα να "κουράσω" το δίσκο, αν υπήρχε κιόλας τέτοιο ενδεχόμενο. Ο καθένας δηλαδή. Εκτός κι αν ήταν και το υλικό ψιλοσάπιο. Οπότε ή πας με φόρα και ίσως προλάβεις να βάλεις και 2α αλλά θα σπάσει-στραβώσει ο Δίας από κάτω ή πας σιγά σιγά με 1η και σταματήματα πού και πού για να μη κάψεις τα πάντα.
Πρέπει να τους πω να φέρουν κανά αγροτομηχάνημα απ'το χωριό να στρώσει λίγο το χωματόδρομο, ειδάλλως δε με βλέπω να ξαναπηγαίνω κι ας το θέλω πολύ.
Μέσα στην πόλη, δεν τον πιέζω ούτε οδηγώ γενικά νευρικά. Η χρήση που του κάνω είναι 3/4 αστική οδήγηση, 1/4 ταξίδια. Αν τον φάω, θα πάρω αυτόματο την επόμενη φορά. Εδώ που τα λέμε, αν μου ξαναβγάλει απροειδοποίητη φθορά, θα το ξηλώσω και θα το κάνω αντίσκηνο να μένω, να γλιτώσω και το τέλος ακινήτων.
Χτες το ψιλοχάρηκα πάντως λίγο, πήγα και τον αδερφό μου αεροδρόμιο να φύγει για Άμστερνταμ τελικό Ουέφα και γούσταρα που τραβούσε καλύτερα σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis_d (akis) Μόλις έγραψα
peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 23:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια σε 206 16v δισκοπλατο ενισχυμενο ωστε να αντεχει την ροπη ενος τουρμπατου τι προτεινετε? μιλαμε για 40-50 κιλα ροπης.. ξερει καποιος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 23:51:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου από πύραυλο μπορείς να βάλεις ή από τανκς. Διάλεξε και πάρε
Και να σε ρωτήσω, τι ακριβώς φτιάχνεις και έχεις 40-50 κιλά ροπής;
dragster? Για ψάξτο λιγάκι καλύτερα..
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis_d (akis) Μόλις έγραψα
peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιαν 2014, 00:00:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με μια 2860 στο 1,8+ ποσα κιλα ροπης βγαζεις? 10 η 5? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2014, 07:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis_d έγραψε: | παιδια σε 206 16v δισκοπλατο ενισχυμενο ωστε να αντεχει την ροπη ενος τουρμπατου τι προτεινετε? μιλαμε για 40-50 κιλα ροπης.. ξερει καποιος? | Να προτιμήσεις φτιαχτό και όχι επώνυμο
Σε αυτά τα κιλά δε βγαίνει κάτι "έτοιμο"
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis_d (akis) Μόλις έγραψα
peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 01:03:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι μου ειπαν και για το helix απλα επειδη επαθα δισκοπλατο και στο μελλον σκεφτομαι να κανω ενα τετοιο project γι αυτο ρωτησα! σε ευχαριστω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|