Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2013, 23:23:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασίλη τπτ από αυτά δεν θα δουλέψει. Άσε που κοστίζουν και ένα καρο λεφτά.
Αν τρέξεις το τόπικ λίγες σελίδες πίσω θα βρεις όλες τις απαντήσεις που ψάχνεις
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2013, 13:55:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και σίγουρα καμία αλλαγή αέρα δεν πρόσθεσε σε κανένα αυτοκίνητο τόσο χαμηλής ιπποδύναμης κάτι το εξωφρενικά σημαντικό. Ψάξου για καμία άλλη αλλαγή που θα σου αποφέρει κάτι χειροπιαστό.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2013, 14:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ιδεολογία σε αυτά τα αμάξια όπως έγραφε και ο Θανάσης (Mechanic) παλιότερα είναι να εξασφαλιστεί η παροχή κρύου αέρα (όσο είναι εφικτό αυτό) με την καλύτερη δυνατή κατασκευή ώστε η ροή να είναι σωστή και να μην δημιουργεί προβλήματα.
Πάντως, όπως έγραψε και ο φίλος προηγούμενως, οι διαφορές κατ' εμέ είναι αμελητέες.
Έχω δοκιμάσει αρκετά πράγματα και διαφορά ουσιαστική δεν είδα.
Πάντως Βασίλη, πρόσεξε. Τα παραπάνω κιτ που αναφέρεις δείχνουν ότι παίρνουν αέρα μέσα από το μηχανοστάσιο. Αυτό είναι ότι χειρότερο που αντι να προσφέρουν, ρίχνουν την απόδοση κι' άλλο του κινητήρα.
Εγώ αυτή την στιγμή φοράω βαρελάκι BMC με χαρτοσωλήνα που βγαίνει μπροστά στην σίτα του προφυλακτήρα για να παίρνει απευθείας αέρα απ' έξω. Αλλά οκ, τώρα το καλοκαίρι με 40+ βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, βοηθάει ελάχιστα.
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2013, 19:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, σε saxorallo που φόραγα χει ροποίητη σκούπα τύπου peugeot sport είδα κάποιες διαφορές. Πάνω από όλα δεν έκανε μπερδέματα, δεν κρέμαγε κτλ. Στο 206, προσπαθώ εδώ και καιρό να βρω τη χρυσή τομή για να δουλέψει σωστά η σκούπα και τίποτα. Δε ξέρω αν φταίει και κάτι άλλο, πάντως στα χαμηλά το αμάξι δυσκολεύεται πολύ..
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 12:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η σκούπα στο 206 δεν αποφέρει κάποιος κέρδος. Μόνο ήχο και αυτό διότι εκεί που τοποθετείται, δεν έχει να πάρει από κάπου αέρα.
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 12:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gia να δουλεψει σκουπα σε 206 πρεπει να βαλεις πολυ μεγαλυτερη χοανη
και να πετσοκοψεις τη σκουπα απο τη πανω μερια για να περναει πιο πολυς αερας προς τη χοανη
αν τα κανεις αυτα θα δουλεψει καπως.
αλλα οχι σαν εισαγωγες τυπου acsport
πρεπει να πουλαει μια ο κουλ αλεξης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2014, 23:39:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω πως θα κυνηγήσω την εύρεση ενός εργοστασιακού φίλτρου για να ηρεμήσω μια και καλή με αυτό.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιούν 2014, 00:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε σκουπα εβαλα φιτρο itg, ¨υποτιθετα¨ ποιο ευθερο απο το προηγουμενο και προσεξα πως χαμηλωσε ο ηχος της εξατμισης.
τι μπορει να παιζει να μη ειναι τοσο ελευθερο, με αποτελεσμα να πνιγει το μοτερ;;;; πριν με ρωτησετε για την αποδοση , μια μικρη απροθυμια στις χαμηλες την εχει μπορει να ειναι και η ιδεα μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cult Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 02:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα τα φιλτρα αερος, ειναι τα εργοστασιακα. Δεν ειναι κατι πιο ελευθερο.
Αν αποφασισεις να βαλεις το μαμα φιλτρο (οπως γινετε σε ολα τα προγραμματισμενα σερβις), θα πρεπει να δεις ποιο φιλτροκουτι εχει το δικο σου αυτοκινητο. Ειναι 2 τυπου, το ενα ειναι μακρστενο (οπου ταιριαζει το πρωτο λινκ) και το αλλο τετραγωνο (δευτερο λινκ που εδωσες). Εαν θελεις την βοηθεια μας, καλο θα ηταν να βγαλεις μια φωτο το μοτερ σου, να την ανεβασεις εδω για να σου πουμε ποιο απ τα 2 ειναι το σωστο για το δικο σου τυπο.
Να ξερεις πως αυτα τα φιλτρα δεν δινουν καποια (και καλα, οχι οτι τα αλλα δινουν) "αυξηση ιπποδυναμης", ειναι τα εργοστασιακα.!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cult Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 10:39:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kai τα δυο φιλτρα που παρεθεσα εχουν το ιδιο μηκος πλατος αλλα οχι το ιδιο παχος(το ενα ειναι 4 εκ το αλλο 9)Aytο που ρωταω ειναι γιατι το παχος διαφερει (το λεπτο αναφερει ενδεικτικα οτι ειναι για ζώνες με εύκρατο κλίμα).Εχει ν α κανει με το ποσο αερα τραβαει?Παντος η βαση του φιλτρου φαινεται ν αχωραει και τα δυο.
Αυτο που ηδη εχει ειναι ιδιες διαστασεις με τα ανω αλλα 5 εκατοστα παχος(purflux).
Οπως και αν χει το βραδυ θα φωτογραφησω και θα ποσταρω το κουτι ανοιγμενο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την cult στις Πεμ 14 Μάϊ 2015, 21:41:30, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cult Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2015, 21:40:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον καταρχας οι φωτο απο το κουτι και το φιλτρο αερα ειναι οι εξης
Αν δειτε το κουτι στα 6 εκατοστα εχει μια πατουρα αρα οτι φιλτρο και να βαλουμε πρεπει να ειναι μεχρι 6 εκατοστα παχος.
Αρα το δευτερο φιλτρο που εβαλα με 9 εκατοστα παχος δεν παιζει.
ΚΑι σε εσας το ιδιο ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
parisseirios (Sotiris kalhas) Μόλις έγραψα
Peugeot 206
Ένταξη: 05 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Φεβ 2016, 13:47:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νορμαλ οδηγηση δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Αλλα κυτα και εδω [url] http://www.bestpriceparts.gr[/url] είναι ειδικευμενο eshop με ανταλλακτικα για peugeuot |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kyriakos206gti Νέος χρήστης
206 1.6 16v gti
Ένταξη: 09 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2016, 13:55:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να τον κάνεις τον... ανεμιστήρα? Καλύτερα βρες ένα BMC (dia ή CDA) ακόμη και μεταχειρισμένο. Δυό χαρτοσωλήνες εμπρός πίσω και τέλος . Αν χωράει το μεγάλο μέγεθος, ακόμη καλύτερα
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kyriakos206gti Νέος χρήστης
206 1.6 16v gti
Ένταξη: 09 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2016, 14:29:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Τι να τον κάνεις τον... ανεμιστήρα? Καλύτερα βρες ένα BMC (dia ή CDA) ακόμη και μεταχειρισμένο. Δυό χαρτοσωλήνες εμπρός πίσω και τέλος . Αν χωράει το μεγάλο μέγεθος, ακόμη καλύτερα |
Ειμαι στο ψαξιμο φιλε μου!! θα το βαλω και στην ενοτητα ζητειται.. σ' ευχαριστω κιολας για τη γρηγορη απαντηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kyriakos206gti Νέος χρήστης
206 1.6 16v gti
Ένταξη: 09 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάρ 2017, 19:08:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλύτερα βάλε το βαρελάκι παράλληλα με το έδαφος, η εισοδος του αέρα δηλαδή να κοιτάει εμπρός. Μετά με χαρτοσωλήνα τροφοδότησε το με αέρα, προσπαθώντας να αποφύγεις τις πολλές γωνίες/στροφες. Το ιδανικό θα ήταν αν μπορούσες να δώσεις αέρα στο βαρελάκι από ευθεία μπροστά.
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kyriakos206gti Νέος χρήστης
206 1.6 16v gti
Ένταξη: 09 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάρ 2017, 21:59:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αυτα τα ξερω στη θεωρια, αλλα στην πραξη πως θα γινουν? δε χωραει το βαρελακι εκει λογω των σωληνων του αιρ κοντισιον και απο μπροστα θα πρεπε να κοψω λιγο για να παρει.. και το εβαλα ετσι για να κανει 2 γωνιες στην ουσια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|